PzKpfW Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 @PzKpfW:In primul rand, nu vreau sa par nesimtit sau incapatanat fara rost, vreau doar sa cumpar ceea ce trebuie. Cat despre manetele rosii, vad in pozele tale ca manetele au acel spatiu circular, in care intra tija care actioneaza pompele. Manetele rosii nu au spatiu respectiv. Cele mai scumpe, vad totusi ca au acel pinten, care are la randul lui un surub(care probabil se regleaza pt o apasare optima pe pistoanele pompelor). Faptul ca sunt mai scumpe cu aproximativ 20 euro nu ma deranjeaza. Ba chiar ma intereseaza sa fie rabatabile. Merci! Nu-i bai, suntem aici să discutăm Nu mai am nicio motocicletă în garaj să mă duc să verific acum și să-ți fac o poză, dar înțeleg la ce te referi. Este vorba de acest șurub, da? Este un șurub de ajustare, nu este necesar pentru acționarea pompei. Îți oferă doar un reglaj suplimentar. Ca să te edifici, uite aici o manetă de ambreiaj de Ducati de vânzare pe un site japonez, tot fără acel șurub de ajustare. Dacă nu contează prețul, ia-le pe cele care sunt mai scumpe. Ajustarea la nivelul pompei nu e un must, dar ajustarea pe lungime e chiar calumea. Poți să le lungești când mergi la drum lung, să fie mai comode, și mai scurte când vrei s-o arzi mai reising. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Are cineva de vanzare 2 oglinzi pt monster? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Nu am, dar definește mai exact ce model te interesează: stoc (rotunde, ovale) sau aftermarket (ce model, filet, etc.).Apoi, poți să pui o întrebare concretă aici sau aici.Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Mersi @PzKpfW. Daca doresti originale am mai multe seturi. La 65 euro setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Ultimele fiare, cine mai doreste, cine mai pofteste! Hai baetii, sa strang si eu patura sa plec acasa! Etrier fata/spate - 50 lei bucataGalerie evacuare - 50 leiAmortizor spate - 100 leiBascula spate - 50 leiPinion spate + prindere - 50 leiAx roata fata/spate - 50 lei bucataMelc vitezometru - 50 leiUndertail spate - 25 lei Sea - 150 lei 0730 654 777 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Ultimele fiare, cine mai doreste, cine mai pofteste! Hai baetii, sa strang si eu patura sa plec acasa! Etrier fata/spate - 50 lei bucata Galerie evacuare - 50 lei Amortizor spate - 100 lei Bascula spate - 50 lei Pinion spate + prindere - 50 lei Ax roata fata/spate - 50 lei bucata Melc vitezometru - 50 lei Undertail spate - 25 lei Sea - 150 lei 0730 654 777 Apăi dacă nu-i cu supărare, fă și matale niște poze Să vadă omul starea și mai ales modelul fiecărei piese. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 saluut, nu am mai postat de mult pe aici, dar revin cu o intrebare. la un monster 695 revizia aia de 18.000 - 20.000 km la supape cam la ce pret se ridica ? isi mai aminteste cineva de cand a facut o ? un pret estimativ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 saluut, nu am mai postat de mult pe aici, dar revin cu o intrebare. la un monster 695 revizia aia de 18.000 - 20.000 km la supape cam la ce pret se ridica ? isi mai aminteste cineva de cand a facut o ? un pret estimativ ? Strict revizia de supape? Fără distribuție? N-ar trebui să fie mult: se verifică și se reglează jocul dintre culbutori și pastile/supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Unde prin "se regleaza" se intelege ca se inlocuiesc acele pastile si sigurantele (asa-zisele semilune) corespunzatoare a caror toleranta depaseste anumite limite. Drept urmare costul poate varia destul de mult tinand cont ca ai 8 pastile, fiecare avand 2 sigurante. Pretul unei pastile este de aproximativ 10-15E (difera intre pastilele de coborare si cele de ridicare) la care se mai adauga vreo 3E setul de 2 sigurante pentru fiecare pastila. Ca si manopera nu am idee dar e posibil ca ea sa varieze in functie de numarul de pastile de inlocuit si, nu in ultimul rand, de atelierul unde vrei sa executi aceasta lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Unde prin "se regleaza" se intelege ca se inlocuiesc acele pastile si sigurantele (asa-zisele semilune) corespunzatoare a caror toleranta depaseste anumite limite. ...Schimb de pastile la 20.000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) Adevarul e ca eu am facut acea verificare la 695 pe la 32-34000 si nu a fost nevoie sa schimb niciuna. In schimb, la 1000DS, la 29k am schimbat cam multe. Am avut chiar si o siguranta sparta... Dar tu la ce reglaje te referi? Editat Februarie 23, 2016 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsx110 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Salut baieti, Ceva pareri legate de cei de la sermoto sau motomus? Vreau sa iau un monster ca primul motor si as merge pe una dintre variantele astea. Bugetul se invarte in jurul la 1500 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) din ce ma uitam in cartea tehnica a motoretei (695) e o revizie la 24.000oricum distributia trebuie schimbata, si gumele. Voi de unde luati gumele ? M am uitat pe Ebay si am gasit niste oferte .. Editat Februarie 23, 2016 de Alexdimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Salut baieti, Ceva pareri legate de cei de la sermoto sau motomus? Vreau sa iau un monster ca primul motor si as merge pe una dintre variantele astea. Bugetul se invarte in jurul la 1500 de euro. Sfatul meu e să uiți de Monster la 1500€. Asta dacă nu vrei să investești după achiziție. Mai pune 500 ca să-ți iei ceva în regulă. Un 620ie din 2002-2003, ceva de genul acesta. Dar tu la ce reglaje te referi? Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) Voi de unde luati gumele ? M am uitat pe Ebay si am gasit niste oferte .. Anvelope am luat din mai multe locuri. Odata ce ti-ai ales modelul cauta pretul cel mai mic cu mentiunea sa ai grija la DOT. De cand am luat teapa cu anul fabricatiei la o comanda online, eu nu mai cumpar fara sa le vad fizic. Acum nu stiu ce model de anvelope vrei tu sa iti iei incat sa merite sa faci comanda pe ebay pentru ele... Care e diferenta de pret fata de RO? Eu am luat de aici ultima data si am fost multumit. Ai grija cum ti le monteaza; mai exact cum prinde roata inapoi pentru ca sunt niste saibe/distantiere (nu stiu exact cum se numesc) pe acolo, conice, pe care multi tind sa le puna invers fata de cum erau. Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila? Eu nu stiu sa existe un asemenea reglaj. Stiu ca daca ai toleranta mai mare decat cea acceptata, se scoate pastila, se inlocuiesc sigurantele cu unele noi (si ele se pot tasa/sparge/deforma), se pune pastila inapoi, se masoara din nou si se inlocuie pastila cu una la o dimensiune conform ultimei masuratori incat sa se incadreze in limitele acceptate. Editat Februarie 23, 2016 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsx110 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Sfatul meu e să uiți de Monster la 1500€. Asta dacă nu vrei să investești după achiziție. Mai pune 500 ca să-ți iei ceva în regulă. Un 620ie din 2002-2003, ceva de genul acesta. Nu se poate regla distanța dintre culbutor și supapă (pastilă) fără să schimbi pastila? Am tot vorbit cu cativa prieteni care au monstere si mi-au recomandat mai degraba pe carburatie decat pe injectie. Nu m-ar deranja o investitie in timp dupa achizitie. Gen in urmatoarele 2-3 luni dar intre timp sa pot sa ma dau cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Eu nu stiu sa existe un asemenea reglaj. Stiu ca daca ai toleranta mai mare decat cea acceptata, se scoate pastila, se inlocuiesc sigurantele cu unele noi (si ele se pot tasa/sparge/deforma), se pune pastila inapoi, se masoara din nou si se inlocuie pastila cu una la o dimensiune conform ultimei masuratori incat sa se incadreze in limitele acceptate. Mă înclin respectuos în acest caz. Știam că jocul la supape se reglează. Se pare că la sistemul desmodromic nu se poate. TIL... Am tot vorbit cu cativa prieteni care au monstere si mi-au recomandat mai degraba pe carburatie decat pe injectie. Cum așa? Care e logica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsx110 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Mă înclin respectuos în acest caz. Știam că jocul la supape se reglează. Se pare că la sistemul desmodromic nu se poate. TIL... Cum așa? Care e logica? Well, daca as fi stiut... )), pareri si pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Singurul avantaj al carburației este relativa simplitate a sistemului. Pe scurt, dacă se strică un carburator, îl repari sau îl înlocuiești și pleci mai departe. Dacă ai probleme la sistemul de injecție, în schimb...Acestea fiind zise, nu am auzit/citi despre probleme majore la injecția de pe motoarele desmodue. Iar ca avantaje față de carburație ai lipsa sincronizărilor regulate, consumul mai mic, puterea mai mare, etc.Chiar și dacă scoți carburația (ca sistem) din discuție, cu 1500€ vei cumpăra un Ducati Monster de acum vreo 20 de ani. Ești sigur că vrei așa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsx110 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Singurul avantaj al carburației este relativa simplitate a sistemului. Pe scurt, dacă se strică un carburator, îl repari sau îl înlocuiești și pleci mai departe. Dacă ai probleme la sistemul de injecție, în schimb... Acestea fiind zise, nu am auzit/citi despre probleme majore la injecția de pe motoarele desmodue. Iar ca avantaje față de carburație ai lipsa sincronizărilor regulate, consumul mai mic, puterea mai mare, etc. Chiar și dacă scoți carburația (ca sistem) din discuție, cu 1500€ vei cumpăra un Ducati Monster de acum vreo 20 de ani. Ești sigur că vrei așa ceva? Ca prim motor, sincer as prefera unul de care sa nu imi para rau. Plus ca am un vis de al transforma dupa un an in cafe racer dar e doar un vis ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Mă înclin respectuos în acest caz. Știam că jocul la supape se reglează. Se pare că la sistemul desmodromic nu se poate. TIL... Omul cat traieste... Mai iesim si noi la o bere? Ca prim motor, sincer as prefera unul de care sa nu imi para rau. Plus ca am un vis de al transforma dupa un an in cafe racer dar e doar un vis ) Si eu sunt de aceeasi parere cu @PzKpfW. Din punctul meu de vedere primul motor trebuie sa fie unul de care sa te poti bucura la plimbari si nu unul care iti face tot felul de probleme din cauza vechimii dar, bineinteles, este decizia ta. Ca si costuri de intretinere sa stii ca nu sunt diferente notabile intre carb si ie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Omul cat traieste... Mai iesim si noi la o bere? Apăi ieșim, cum de nu Mâine, poimâine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Apăi ieșim, cum de nu Mâine, poimâine... O bere ar merge zau! Dati si voie de-o veste, aici sau pe grupul halalalt unde e mai mult activitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Dati si voie de-o veste, aici sau pe grupul halalalt unde e mai mult activitate Eu nu mai cunosc (am acces la) altceva. Stau cuminte aci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Salut baieti, Ceva pareri legate de cei de la sermoto sau motomus? Vreau sa iau un monster ca primul motor si as merge pe una dintre variantele astea. Bugetul se invarte in jurul la 1500 de euro. Despre sermoto e plin si ,,motociclismul,, de parare ,,bune,,! De la motomus stiu 3 scutere (1burgman, si 2 aprilia leonardo dintre care unul al meu). Nu sunt chiar impecabile cum iti zice la telefon dar sunt destul de seriosi. De la motomus as mai cumpara dar doar daca vad eu cu ochii mei utilajul. Ca prim motor este ideal monsterul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.