Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:


Ești din Brașov?

Salut, da. Am desfacut pompa de pe rezervor si am incercat sa o pornesc direct din baterie cu crocodili, respectand polaritatea si tot, motorul e mort. Amu caut înlocuitor. Pe ro nu gasesc nimic, pe ebay uk gasesc la 20 de lire. Stie cineva, sunt intercompatibile sau au un alt nume? 

... douazeci si patru de ore mai tarziu... 

 

Tineti minte mai sus cand ziceam ca frizez disperarea? Nah, am trecut demult de faza aia. Acum sunt cu adevarat disperat. Am trecut prin toate starile azi.. 

 

Norocul a facut ca am gasit pompa in Brasov la 150 de lei (jos palaria pt baietii de la PowerSports) si nenorocul a fost ca s-a busit si a doua pompa. Sper sa se schimbe pe garantie, montajul l-am facut acolo cu ei, nici nu a fost greu - pompa intra intr-un lacas si face click. Duuh.

Dar nu pot sa imi explic cum s-a busit si a doua pompa. 

 

Cum am facut; pompa gasita s-a potrivit perfect, nimic de spus, am montat-o inapoi in asamblu, ala l-am pus in rezervor, pus contact, pompa functiona (o auzeam)
- pornita mobra, lasata vro 20 de minute - okay. 

Dupa ce am oprit-o de cateva ori ea a tot pornit la cheie, dupa aia in schimb liniste. Pun contactul si nu mai aud pompa. De pornit mai pornea cu ce a mai ramas pe trasee dar pompa nu se mai amorsa  nici s-o bati. Au trecut vreo 20 de minute de liniste pana cand i-am pus contactul si am auzit-o. Atunci am pornit-o, am lasat-o pornita si ma pregateam sa o scot la o tura sa vad daca pompa face fata si daca ramane pornita sau ce ma-sa trebuie sa faca ea ca sa duca carburant la injectoare si .. surpriza, n-a mers. Cand sa accelerez, n-am avut de unde si nici pompa nu s-a mai auzit la punerea contactului. Aia a fost tot. Masurat traseul electric, curent primeste. Incercat sa alimentez pompa direct de la baterie - nu se alimenteaza. 

 

Releele isi fac rutina, le aud cand cupleaza si decupleaza. Sunt putin coapte fizic dar le aud functionand. Sunt doua bucati, le-am schimbat intre ele, acelasi rezultat trist. Toate sigurantele sunt intregi, nicio problema acolo. 

 

Ce pana mea de prost ce sunt am facut?  

 

Am cateva banuieli: 

- benzina in rezervor este, ma gandesc ca am pornit-o cu rezervorul dat peste cap, sprijinit unde ar fi trebuit sa fie saua. E posibil sa nu fi avut tiraj suficient si sa se fi chinuit sa traga.. sau sa nu fi fost racita de carburant, nu stiu sigur daca stiu despre ce vorbesc aici... A trebuit sa o pornesc asa pt ca vad ca se duce si bateria astfel ajungand la alta banuiala:

- i-am dat curent de la masina. Un diesel de 2kile cu o baterie de 85A. Ar avea vreo relevanta faptul ca mi-am pornit motocicleta ajutandu-ma de bateria de la masina cu faptul ca astfel mi s-au dus doua pompe?

- oare sa fie ceva pe traseul carburantului spre injector si sa blocheze fluxul, fortand pompa?  

- spirite malefice;

- incalzire globala;


 

Poate cineva sa ma ajute? Stie cineva pe cineva care stie pe cineva in raza orasului Brasov care se arunce un ochi la ea? Ca ma depaseste si mai nasol e ca ma intristeaza teribil. 

 

Mersi fain de tot. 

 

 

- un disperat. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dacă ți s-a ars și a 2-a pompă, probabil că e o problemă electrică. Verifică toate siguranțele - să nu fie arse și cu amperajul potrivit. Faptul că i-ai dat curent de la mașină pentru a o porni nu ar trebui să fi avut un impact major - deși ar fi trebuit s-o faci cu motorul mașinii oprit. Amperajul mare al bateriei de mașină (cu motorul pornit) îți distruge în primul rând bateria motocicletei. Pentru restul circuitului electric există siguranțele.

 

Ar putea fi vorba și despre o obturație fizică: schimbă și filtrul de benzină. Oricum e recomandat să faci asta o dată la câțiva ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Dacă ți s-a ars și a 2-a pompă, probabil că e o problemă electrică. Verifică toate siguranțele - să nu fie arse și cu amperajul potrivit. Faptul că i-ai dat curent de la mașină pentru a o porni nu ar trebui să fi avut un impact major - deși ar fi trebuit s-o faci cu motorul mașinii oprit. Amperajul mare al bateriei de mașină (cu motorul pornit) îți distruge în primul rând bateria motocicletei. Pentru restul circuitului electric există siguranțele.

 

Ar putea fi vorba și despre o obturație fizică: schimbă și filtrul de benzină. Oricum e recomandat să faci asta o dată la câțiva ani.

 

Motorul masinii a fost in tot acest timp oprit. Nici nu mi-a trecut prin cap sa il pornesc dat fiind faptul ca bateria de la cazan nici macar nu a simtit faptul ca am alimentat motocicleta de la ea. Sigurantele okay. Tensiune &amp alles gut. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica senzorul de benzina. 

Ducati fuel senzor 

Arata cam asa:

84939107ab12d488e8f3c14c9dd75aa8.jpg

 

Firele alea au tendința sa se coacă și sa facă contact doar într-o anumita poziție, iar în alta sa nu mai facă deloc.

Verifica și sub capacelul de cauciuc acolo au tendința sa se răsuceasca. 

 

Noroc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, Allexcsys said:

Motorul masinii a fost in tot acest timp oprit. Nici nu mi-a trecut prin cap sa il pornesc dat fiind faptul ca bateria de la cazan nici macar nu a simtit faptul ca am alimentat motocicleta de la ea. Sigurantele okay. Tensiune &amp alles gut. 

 

Dacă nu rezolvi până vineri, dă-mi un semn. Ajung și eu prin Bv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.07.2019 la 15:10, PzKpfW a spus:

 

Dacă nu rezolvi până vineri, dă-mi un semn. Ajung și eu prin Bv.

Este foarte binevenit ajutorul tau de vineri daca mai ramane valabil sa vii in Brasov. Sper ca-ti place pizza.

 

Intre timp, ia fiti atenti aici... tineti minte cand spuneam ca pompa originala s-a dus dreacu' si nu mai merge si e blocata cand o alimentez pe direct si (cuvant urat)? Teapa. Merge. Merge super bine. O alimentez de la bateria de moto si pleaca imediat. Aia din rezervor in schimb e tot moarta. I-am pus niste papucei si doua fire ca sa o pot testa mai usor si am trecut la fapte;

 

Am pus pompa veche, cea pe care am crezut-o arsa, pe firele + si - care intra in rezervor. De acolo am pus contactul si pompa pleaca la contact, temporizarea functioneaza, a plecat instant si s-a oprit exact la comanda. Aia din interiorul rezervorului in schimb nimic, moarta.

 

Concluzia mea e ca pana cum releele, sigurantele si traseul electronic pana la rezervor functioneaza. Inauntru in rezervor in schimb... fuck stie, pardon, fuck knows. 

Banuiala mea este ca intrarea firelor in rezervor, armatura aia ceramica sau ce o fi, e defecta. Imi bazez presupunearea si pe un video vazut pe jegtube cu un nene din US care a patit ceva similar si-si baga si scotea grupa mare ca proaste sunt legaturile de la Ducati care transferul curentul in rezervor. Tind sa ii dau dreptate dar am vazut tutorialul cum si-a remediat el problema si am ajuns la concluzia ca mi-ar fi mai usor sa-mi scot singur un rinichi. Cu o unghiera. 

 

Daca nu e aia, atunci e un scurt undeva la o sonda sau la thermistor (??!! - ajutor aici ca habar nu am ce face cacatul asta mic) sau la fel de nasol si nu stiu cum sa verific, ceva obtureaza traseul carburantului pana la injectoare. Dar daca era asa nu pornea cand a pornit si nu se tura cand am turat-o. 

 

Oare mai intelege cineva ceva ?

 

Mersi; 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2019 la 23:13, Allexcsys a spus:

Este foarte binevenit ajutorul tau de vineri daca mai ramane valabil sa vii in Brasov. Sper ca-ti place pizza.

 

Intre timp, ia fiti atenti aici... tineti minte cand spuneam ca pompa originala s-a dus dreacu' si nu mai merge si e blocata cand o alimentez pe direct si (cuvant urat)? Teapa. Merge. Merge super bine. O alimentez de la bateria de moto si pleaca imediat. Aia din rezervor in schimb e tot moarta. I-am pus niste papucei si doua fire ca sa o pot testa mai usor si am trecut la fapte;

 

Am pus pompa veche, cea pe care am crezut-o arsa, pe firele + si - care intra in rezervor. De acolo am pus contactul si pompa pleaca la contact, temporizarea functioneaza, a plecat instant si s-a oprit exact la comanda. Aia din interiorul rezervorului in schimb nimic, moarta.

 

Concluzia mea e ca pana cum releele, sigurantele si traseul electronic pana la rezervor functioneaza. Inauntru in rezervor in schimb... fuck stie, pardon, fuck knows. 

Banuiala mea este ca intrarea firelor in rezervor, armatura aia ceramica sau ce o fi, e defecta. Imi bazez presupunearea si pe un video vazut pe jegtube cu un nene din US care a patit ceva similar si-si baga si scotea grupa mare ca proaste sunt legaturile de la Ducati care transferul curentul in rezervor. Tind sa ii dau dreptate dar am vazut tutorialul cum si-a remediat el problema si am ajuns la concluzia ca mi-ar fi mai usor sa-mi scot singur un rinichi. Cu o unghiera. 

 

Daca nu e aia, atunci e un scurt undeva la o sonda sau la thermistor (??!! - ajutor aici ca habar nu am ce face cacatul asta mic) sau la fel de nasol si nu stiu cum sa verific, ceva obtureaza traseul carburantului pana la injectoare. Dar daca era asa nu pornea cand a pornit si nu se tura cand am turat-o. 

 

Oare mai intelege cineva ceva ?

 

Mersi; 

 

 

Din punctul meu de vedere cred ca ai un scurt pe instalatie ☺de iti arde pompa din interior. Cauta alt rezervor cu tot cu pompa si fa o proba cu el daca ai posibilitatea ☺ sau multimetru si o iei pe fire babeste ...alta varianta nu ai . 

Dupa vreo 4 ani de stat pe dreapta 2 la vechiul propietar si  2 la mine la munca in container si pornit ocazional de mine l-am scos la lumina. Dupa ce mi-am terminat scoala am zis ca trebuie sa-l scot la lumina si ca i-a venit timpul ca sa mearga din nou .

Punand totul pe foaie  am zis ca la banii aia iau altu pus la punct si doar ma sui pe el si merg.  Si am zis ca mai bine il fac pe al meu decat sa am parte de suprize si macar stiu ce s-a facut la el si ce mai e de facut..zis si facut

- Am pus anvelope noi fata spate pireli 

Avea pe fata dot 2014 parca ? Si 2016 spate genial ...

- Revizie motor cu ulei motul , filtru de ulei k&n , filtru de aer mann , bujii champion

- Revizie furca  ( mereu gaseam picaturi de ulei pe janta )

- Distributie : curele oem , role de ghidaj oem , rulmenti de pe intinzatoare skf

- Placute fata oem ( cand am schimbat anvelopele am observat pe fata ca erau aproape la tabla si am pus altele fara discutii )

- Lichid frana fata spate nou plus aerisit

- Lichid ambreaj uremeaza aerisire.

- Semnale spate oem ( nu au ajuns inca )

De remediat si de facut in continuare

- Montat tobele 

- Carburatia de curatat si reglat ( Recomanda cineva un loc unde as putea face asa ceva , care au habar de ele ). Imi lasa impresia ca e inecata ca nu are vlag ca e moarta ...

- Montat semnale fata oem 

- Revopsita pe culoare oem cu sablare de rezervor deoarece incepe si apare rugina pe el si montat monopostul.

- Montat carena far tot caut una oem dar nu apare nimic... 

Si cam atat de facut la mobra.

 

Primele impresii dupa prima 100 km in oras pe monstru

- Foarte manevrabila si usoara (nu ma bag printre masini momentan !)

- Franele foarte bune 

- Neutru greu de gasit dar am inceput sa prins jmecheria din 2 in neutru intra extrem de usor si e doar o atingere usoara de pedala 

- Nu aud motorul nu am turometru cred ca merg subturat adica la 40 50 la ora ocazional 60 aveam treapta a3a..

 Per total sunt multumit de el ne descoperim reciproc unu pe altu alte informatii nu am ce sa mai spun...incerc sa merg cat mai mult chiar imi faceam un traseu doar de a merge cu mobra.

 

PS: informativ cati km poti face cu un  plin ? ( asa estimativ ca imi dau seama ca este influentat de reglaje etc ) mi-e sa nu fac pana 

20190727_131251.jpg

20190727_111212.jpg

20190727_183457.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna tuturor,

Sunt de curand posesorul unui Ducati Monster 750 '99

motocicleta are mare nevoie de atentia unui mecanic priceput si cunoscator Ducati

a stat foarte mult in garaj in ultimii ani, are la activ ~12.500 km si pe langa schimbul anvelopelor care sunt extrem de vechi (pe fata DOT 2001 iar pe spate 2004) mai are nevoie si de o revizie completa, si o sincronizare a carburatoarelor si altele presupun, asta din cate imi pot da eu seama, de aceea am nevoie de un mecanic.

Va rog sa imi indicati pe cineva priceput si pasionat de Ducati!

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
On 04.10.2019 at 10:55, BIGMonster said:

Salut,

Stie cineva unde pot gasi cuiul de plastic din sa in care se insurubeaza suruburile carcasei monopost. Sau macar sa imi spuneti care este numele lui in romana.

 

https://www.carbon4us.com/en/spare-parts-and-consumable/8929-original-monster-seat-cap-screw.html

 

Asta este, dar vreau sa gasesc in Romania.

 

Ești din București?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 20.07.2019 la 0:04, Allexcsys a spus:

Salut, da. Am desfacut pompa de pe rezervor si am incercat sa o pornesc direct din baterie cu crocodili, respectand polaritatea si tot, motorul e mort. Amu caut înlocuitor. Pe ro nu gasesc nimic, pe ebay uk gasesc la 20 de lire. Stie cineva, sunt intercompatibile sau au un alt nume? 

... douazeci si patru de ore mai tarziu... 

 

Tineti minte mai sus cand ziceam ca frizez disperarea? Nah, am trecut demult de faza aia. Acum sunt cu adevarat disperat. Am trecut prin toate starile azi.. 

 

Norocul a facut ca am gasit pompa in Brasov la 150 de lei (jos palaria pt baietii de la PowerSports) si nenorocul a fost ca s-a busit si a doua pompa. Sper sa se schimbe pe garantie, montajul l-am facut acolo cu ei, nici nu a fost greu - pompa intra intr-un lacas si face click. Duuh.

Dar nu pot sa imi explic cum s-a busit si a doua pompa. 

 

Cum am facut; pompa gasita s-a potrivit perfect, nimic de spus, am montat-o inapoi in asamblu, ala l-am pus in rezervor, pus contact, pompa functiona (o auzeam)
- pornita mobra, lasata vro 20 de minute - okay. 

Dupa ce am oprit-o de cateva ori ea a tot pornit la cheie, dupa aia in schimb liniste. Pun contactul si nu mai aud pompa. De pornit mai pornea cu ce a mai ramas pe trasee dar pompa nu se mai amorsa  nici s-o bati. Au trecut vreo 20 de minute de liniste pana cand i-am pus contactul si am auzit-o. Atunci am pornit-o, am lasat-o pornita si ma pregateam sa o scot la o tura sa vad daca pompa face fata si daca ramane pornita sau ce ma-sa trebuie sa faca ea ca sa duca carburant la injectoare si .. surpriza, n-a mers. Cand sa accelerez, n-am avut de unde si nici pompa nu s-a mai auzit la punerea contactului. Aia a fost tot. Masurat traseul electric, curent primeste. Incercat sa alimentez pompa direct de la baterie - nu se alimenteaza. 

 

Releele isi fac rutina, le aud cand cupleaza si decupleaza. Sunt putin coapte fizic dar le aud functionand. Sunt doua bucati, le-am schimbat intre ele, acelasi rezultat trist. Toate sigurantele sunt intregi, nicio problema acolo. 

 

Ce pana mea de prost ce sunt am facut?  

 

Am cateva banuieli: 

- benzina in rezervor este, ma gandesc ca am pornit-o cu rezervorul dat peste cap, sprijinit unde ar fi trebuit sa fie saua. E posibil sa nu fi avut tiraj suficient si sa se fi chinuit sa traga.. sau sa nu fi fost racita de carburant, nu stiu sigur daca stiu despre ce vorbesc aici... A trebuit sa o pornesc asa pt ca vad ca se duce si bateria astfel ajungand la alta banuiala:

- i-am dat curent de la masina. Un diesel de 2kile cu o baterie de 85A. Ar avea vreo relevanta faptul ca mi-am pornit motocicleta ajutandu-ma de bateria de la masina cu faptul ca astfel mi s-au dus doua pompe?

- oare sa fie ceva pe traseul carburantului spre injector si sa blocheze fluxul, fortand pompa?  

- spirite malefice;

- incalzire globala;


 

Poate cineva sa ma ajute? Stie cineva pe cineva care stie pe cineva in raza orasului Brasov care se arunce un ochi la ea? Ca ma depaseste si mai nasol e ca ma intristeaza teribil. 

 

Mersi fain de tot. 

 

 

- un disperat. 

 

 

 

Patesc fix acelasi simptom, nu armeaza pompa, sau armeaza cateodata, eu am dat rezervorul jos, am scos ansablul afara si am pus curent direct pe papucii de la pompa, merge struna si culmea cand ii dau direct curent pe mufa neagra ( ansamblu demontat din rezervor ) merge...dar am stat si am remontat totul laloc, a mers la prima cheie si inca ceva timp dupa care a murit nemaiavand combustibil, ce banui eu este ca undeva firele alea sunt puscate si odata ce pui rezervorul in pozitia corecta cu benzina peste ele nu mai fac contact bine, trebuie sa imi fac timp sa desfac toata carcasa de plastic care acopera firele. 

 

Are cineva idee daca gasesc tot ansamblul pe undeva ? Cineva care se ocupa cu dezmembrari de monster ? :) asta daca nu mai vreau sa imi bat capul 

 

In cazul ca nu gasesc are cineva idee ce rasina se foloseste acolo la fire pentru a etansa sa nu curga benzina ? As fi tentat sa scot firele si sa pun unele mai serioase sa nu mai aiba moarte cat o traii motorul. 

 

La doctor nu o pot duce pentru ca este imobilizata asa cum e ...deci trebuie sa gasesc o solutie sa o pot duce la garaj peste iarna. Help !

Dupa ce am citit mai toate forumurile despre ducati am ajuns la concluzia ca firele de mai jos care duc curent in rezervor sunt beleaua, stie cineva unde as putea gasii ? Nou sau SH ?

 

 

image.thumb.png.9114d51ab14d198da626cd9341e8421b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salut,

 

Dupa o plimbare de 120 de km am partit urmatoarele chestii:

 

1. Dupa parcuregerea a 60 de km pana la destinatie, motocicleta a stat in repaus cateva ore si la pornire a aparut cateva secunde becul de check engine si era inecacioasa. dupa oprit-porit de 2 ori si-a revenit.

2. Pe drumul de intoarcere am observat ca semnalul dreapta nu mai mergea, stopul si flashul la fel (stanga merge, faza scurta/lunga merge), in plus daca activez semnal dreapta si apas flash se aprinde semnal stanga.

3. Odata ajuns acasa am observat pe partea stanga a carterului de undeva din coltul din stanga sus o scurgere sesizabila prelinsa pe capacul ambreiajului pana jos.

 

Mi se pare ciudat ca problema electrica s-a intamplat concomitent cu scurgerea, nu stiu daca sunt legate, dar nu am mai avut probleme de genul asta pana acum si motocicleta a fost servisata la metrotehnica acum 3 saptamani.

Detaliile motocicletei sunt: Ducati monster 696 din 2008 cu 18000 de km. Atasat gasiti poze cu problema mea si un filmulet.

Daca ati trecut prin aceasta problema sau aveti ideea care ar putea fi cauza va rog sa nu ezitati, macar cu o parere ca sa nu imi fac griji ca este o problema care sa necesite dezasamblarea motorului.

MULTUMESC ANTICIPAT!

WhatsApp Image 2020-03-21 at 19.19.51.jpeg

WhatsApp Image 2020-03-21 at 20.09.07 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-21 at 20.09.07.jpeg

WhatsApp Image 2020-03-21 at 20.09.08.jpeg

WhatsApp Image 2020-03-21 at 20.09.07 (2).jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce operatiuni de servisare ai facut in urma cu 3 saptamani la ea?

 

Daca te plictisesti in carantina si ai un loc ferit unde poti surubarii, prima data verifica instalatia electrica, sa nu ai un scurt pe undeva sau alta problema.

Daca toti conectorii (semnalelor, luminilor, etc) sunt bine prinsi, nu ai nici o siguranta arsa, toata firele arata bine (fara ciupituri, etc) ... vezi pasul urmator.

 

Iti recomand sa faci o diagnoza sa citesti codurile de eroare de pe ECU. Eu folosesc TuneECU https://www.tuneecu.net/ cu cabluri Lonelec https://www.lonelec.co.uk/Motorbike-OBD-Diagnostic-Cables/Guzzidiag-Melcodiag-Ducatidiag-Hardware 

Este un instrument foarte puternic dpdv functii si functionalitati, si foarte ieftin pentru buzunar. Baietii cu cablurile livreaza si in RO.

Daca nu era perioada asta de restrictii te ajutam cu placere.

 

Iar cu scurgerile de ulei.. cam trist.. mai intai, curata bine, degreseaza ... apoi asigura-te ca ai ulei suficient in motor (verifica nivelul) si porneste-o din nou si incearca sa identifici de unde apare.

 

Ai grija unde tii moto pe timpul anotimpului rece/ploios.. ideal este sa nu o lasi sa se lupte cu intemperiile, chiar daca ii pui husa.

Toate lucrurile imbatranesc mai repede cand dau piept cu vremea.. 

 

Roaga-te sa nu fii intrat apa/umezeala in bord.. care sa iti cauzeze acel scurt. 

Daca ai un scurt acolo, alta solutie decat alt bord nou eu nu am gasit :)

Atentie cum o speli.. protejeaza intotdeauna bordul la spalatorie.

 

 

Succes si rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare. Are cineva de vanzare semnalele originale de pe Monster? Stiu ca sunt slabe sanse...

Si as vrea sa schimb chain adjusters, nu stiu cum sa le zic pe romaneste. Aveti o indrumare catre cineva care le poate face dintr-un material mai tare, sa nu se  mai indoaie de fiecare data cand intind lantul? De preferat in Bucuresti. 

 

53040103a.jpg

97-01-Ducati-Monster-600-Rear-Axle-Chain-Adjusters-_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

59 minutes ago, iulianserban said:

Salutare. Are cineva de vanzare semnalele originale de pe Monster? Stiu ca sunt slabe sanse...

 

Sunt oribile. Caută ceva mai minimaliste LED, cu masă inclusă.

 

59 minutes ago, iulianserban said:

Si as vrea sa schimb chain adjusters, nu stiu cum sa le zic pe romaneste. Aveti o indrumare catre cineva care le poate face dintr-un material mai tare, sa nu se  mai indoaie de fiecare data cand intind lantul? De preferat in Bucuresti. 

 

Vezi la Cristi/Andu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Tradiționala întâlnire a ducatiștilor, miercurea la Academia Militară.

 

53.thumb.jpg.0441edf241c20a7a3fffd80852f42bf7.jpg

Haha! Tareee de tot. Mama ce aglomerație era acolo acum 10 ani. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€?

 

Exista si CR-T cu doua finale, dar nu ii vad rostul, decat greutate mare si bani aruncati nejustificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iesi mai bine cu Termi, fata de Politie/RAR. Si arata si mai bine, dpmdv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, kevo82 said:

Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€?

 

Depinde ce înțelegi tu prin "mai bine". CR-T se aude foarte tare și este ilegal pe stradă. Termignoni se aude mai domol și este legal. Am avut două CR-T-uri până acum, sunt fan - dar nu pe Monster. Are un sunet prea "racy" care nu se prea pupă cu caracterul motocicletei. Termignoni are mai mult bass.

 

11 hours ago, kevo82 said:

Exista si CR-T cu doua finale, dar nu ii vad rostul, decat greutate mare si bani aruncati nejustificat.

 

Niciun ban dat pe o evacuare aftermarket nu este justificat. O iei pentru că-ți place cum arată și cum se aude, și te minți că te ajută să reduci greutatea cu 1150g. Ia-ți ce-ți place, sunt destule clipuri pe youtube cu ambele configurații. Ține cont și de faptul că Termignoni este plug&play, pe când la CR-T îți va trebui cel puțin un EXUP eliminator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...