SharaK Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Frigider- in tineretului sunt niste poteci pe dealuri..nu vad de ce nu ai avea voie..cat despre concurs, trebuie mult antrenament..ideea este sa reusesti sa-l termini in 5 ore parca..cei cu experienta, cred ca il termina in 3 ore .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Frigider- in tineretului sunt niste poteci pe dealuri..nu vad de ce nu ai avea voie..cat despre concurs, trebuie mult antrenament..ideea este sa reusesti sa-l termini in 5 ore parca..cei cu experienta, cred ca il termina in 3 ore .. 55/5 = medie de 11km/h omul la pas parca face 5km/h deci.. cel putin matematic cred ca as avea sanse nu cred ca se supara cineva daca nu termin ma uitam la clipuri - din 1300 au terminat 800, ma duc si vad ce se-ntampla, atata tot. poate s-o face cald in aprilie sa mai pedalez.. chiar m-ai facut curios, stiu ca s-a tinut un concurs anul trecut acolo, credeam ca a fost o exceptie. sa se faca naibii cald poate dam o fuga pana acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Eu ma ingrijorez din alte lucruri cu acest concurs si anume, aglomeratia..ma gandeam daca nu o fi mai ok sa ma duc a doua zi, dupa concurs.. Pana atunci trebuie sa mai cumpar: -cauciucuri cu un profil mai pronuntat -Casca -Pedale flat cu pini detasabili(sau poate vrea careva sa faca schimb cu pedalele mele:P ) Eu deja merg cu bicicleta la servici, nu mi se pare asa de frig..sa ai ceva la gat si niste manusi si ar trebui sa nu ai probleme cu frigul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Eu ma ingrijorez din alte lucruri cu acest concurs si anume, aglomeratia..ma gandeam daca nu o fi mai ok sa ma duc a doua zi, dupa concurs.. Pana atunci trebuie sa mai cumpar: -cauciucuri cu un profil mai pronuntat -Casca -Pedale flat cu pini detasabili(sau poate vrea careva sa faca schimb cu pedalele mele:P ) Eu deja merg cu bicicleta la servici, nu mi se pare asa de frig..sa ai ceva la gat si niste manusi si ar trebui sa nu ai probleme cu frigul.. cum adica sa te duci dupa concurs? sa pierzi toata distractia?! e aiurea cand e "rece", transpir...si mi se face frig ai de gand sa iesi la o tura in uichendul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Da-mi un mesaj privat, ca sa nu poluam topicul..as iesi, dar sa fie frumos, sa nu ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 cum adica sa te duci dupa concurs? sa pierzi toata distractia?! e aiurea cand e "rece", transpir...si mi se face frig ai de gand sa iesi la o tura in uichendul asta? Iti trebuie echipament de biciclist : tricou , polarel subtire , jacheta ,colanti, pantaloni , manusi , caciula toate wind-stopper si respirabile . Deasemenea ochelari (transparenti ,galbeni sau negri in functie de vreme ,zi sau noapte ) si incaltaminte adecvata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 -Furca Rock shox Dart 2(sunt curios daca e mai buna, decat furca de la vechiul meu mtb si anume Rock Shox J3) -Schimbator pinioane Shimano Deore XT -Schimbator foi Shimano Deore -Angrenaj Shimano Deore PS. Merge careva in luna Mai la Prima evadare ? Las si un link mai jos pentru cei ce nu stiu despre ce e vorba.. http://primaevadare.ro/ Furcile Dart 1,2,3 sunt utile ca sa ai pe ce monta roata, ca suspensia e mai mult pe hartie. In general toate furcile pe arc in zona asta de pret sunt cam acelasi drac. Schimbatorul de pinioane e foarte bun, Celelalte sunt bune, practic astea sunt cele mai bune piese de pe bicicleta. La prima evadare am facut traseul in afara concursului pentru ca vreo cativa ani la rand a fost pe ploaie si a iesit "prima mocirlire". 55km nu e o distanta mare, traseul e foarte usor pe uscat pentru ca terenul e plat. Am vazut un pusti de 7 ani care a facut 3/4 din traseu acum vreo 2 ani in ritm cu 3 adulti. Frigider- in tineretului sunt niste poteci pe dealuri..nu vad de ce nu ai avea voie..cat despre concurs, trebuie mult antrenament..ideea este sa reusesti sa-l termini in 5 ore parca..cei cu experienta, cred ca il termina in 3 ore .. Fiind un traseu usor nu ai nevoie de mult antrenament ca sa il termini, poti sa mergi oricat de relaxat si iti ia sub 4 ore pe uscat. Cei care ies pe primele locuri il fac cam in 2 ore. Eu ma ingrijorez din alte lucruri cu acest concurs si anume, aglomeratia..ma gandeam daca nu o fi mai ok sa ma duc a doua zi, dupa concurs.. Pana atunci trebuie sa mai cumpar: -cauciucuri cu un profil mai pronuntat -Casca -Pedale flat cu pini detasabili(sau poate vrea careva sa faca schimb cu pedalele mele:P ) Eu deja merg cu bicicleta la servici, nu mi se pare asa de frig..sa ai ceva la gat si niste manusi si ar trebui sa nu ai probleme cu frigul.. Fara casca nu te primesc. Daca nu ploua poti merge cu orice cauciucuri daca nu sunt chiar slick-uri de 1.6, poate si cu alea daca esti bun De ce iti trebuie pedale cu pini detasabili? Pentru traseul ala SPD-urile sunt cele mai bune, iar daca ai semi-platforma chiar nu iti trebuie altceva. Eu am facut traseul pe SPD-uri, era chiar primul dupa ce mi-am luat SPD si nu eram obisnuit cu ele, dar tot nu am avut probleme. Eu am iesit de cateva ori, dar maxim 10 km: inca nu pot folosi doua degete la mana dreapta de la accidentul cu moto de acum 3 saptamani si nu pot nici sa franez si nici sa schimb vitezele, ceea ce face mersul pe bicicleta sau moto mai dificil. La birou inca merg cu moto pentru ca mai folosesc frana spate cand nu imi functioneaza degetele, sper in vreo 2-3 saptamani sa fiu aproape complet refacut si sa fac zilnic 32 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Despe PE poti spune ca e o plimbare in ritm mai alert si cu bere la final... In afara editiilor care i-au adus renumele de prima mocirlire, nu cred ca au abandonat decat cei foarte ghinionisti (probleme tehnice majore sau accidentari) si cei foarte prost pregatiti. Eu anul trecut am participat fara a avea o singura ora de antrenament off-road, cu bicla de imprumut pe care nu mersesem in viata mea s.a.m.d. Si m-am bucurat de fiecare km. Deci... se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Despe PE poti spune ca e o plimbare in ritm mai alert si cu bere la final... In afara editiilor care i-au adus renumele de prima mocirlire, nu cred ca au abandonat decat cei foarte ghinionisti (probleme tehnice majore sau accidentari) si cei foarte prost pregatiti. Eu anul trecut am participat fara a avea o singura ora de antrenament off-road, cu bicla de imprumut pe care nu mersesem in viata mea s.a.m.d. Si m-am bucurat de fiecare km. Deci... se poate treaba-i buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 cu plamanu' meu de fumator si muncitor de pe scaun, nu fac 55 de km nici la vale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 cu plamanu' meu de fumator si muncitor de pe scaun, nu fac 55 de km nici la vale + ca trebuie parcursi intr-o anume directie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Prima evadare e un concurs fain , traseul (uscat ) poate fi parcurs si cu bicle de oras ( nu doar MTB ) partea naspa fata de alte maratoane este ca startul se da din Baneasa ( las masina acolo , vin din provincie ) si finis-ul la Snagov , apoi trebuie sa astept pana tarziu sa imi asigure organizatorii intoarcerea la Baneasa sau sa pedalez inca aprox. 60 km inapoi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 @foxxbiker - sau îți lași de seara mașina la Snagov și vii cu băieții de la Emmendue dimineața sau... pedalezi de la Snagov la Ploiești (dacă nu plouă e chiar un antrenament de revenire ok)... Apoi...important e să ajungi repede acolo să mai prinzi bere că paste și medalii găsești fără probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 -Mi se par cam dificile SPD-urile..intradevar, nu am incercat niciodata..dar din punctul meu de vedere, cred ca te poti accidenta destul de urat, in caz de ceva..banuiesc ca nu poti sa scoti piciorul de pe pedala asa de usor si ramai blocat pe ele..si cum eu mai merg si pe strada, un semafor, o groapa, un caine, nu cred ca sunt tocmai indicate.. -Cat despre prima evadare, trebuie sa fie si putin spirit competitiv, nu poti sa faci traseul doar ca sa te plimbi..chit ca mai depasesti un copil, sau un om cu o conditie fizica mai slaba, tot e ceva..este un concurs totusi..iar asta cere ceva antrenament.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Nu te speria de SPD-uri. Eu le folosesc în oraș cu cea mai mare plăcere. Îmi conferă mult mai multă siguranță (nu-mi alunecă piciorul de pe pedală, mai ales cînd e ud) și folosesc pedala și pentru tracțiune. Am mers și cu ratrape, dar este mult mai simplu cu SPD-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Am inteles ca startul se va da anul asta din Piata Victoriei si s-ar lungi traseul cu 10 kilometri. Eram curios daca anul asta as fi scos sub 2 ore jumatate cei 55 de kilometri. Anul trecut am scos sub 3 ore, cam neantrenat si iesit cu greu din multimea din padurea Baneasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 SPD-urile nu sunt dificile, te obisnuiesti cu ele pana ajungi sa uiti ca le ai. Singura cazatura cu SPD-uri si din cauza lor a fost in fata unui magazin dupa o tura mai lunga, am oprit sa cumpar niste apa si am uitat ca sunt cu SPD-uri, am cazut pe o laterala ca un sac. A fost chiar singura data. In oras insa era o o incurc rau de tot cand mi-a deschis cineva o usa in fata si am pus frana de am ramas cu un picior pe jos, unul in SPD si bicicleta aproape verticala cu toata din spate in sus. Tipa de mi-a deschis usa s-a speriat mai tare ca mine cand m-a vazut (si veneam din fata masinii, era parcata cu botul pe contrasens). De aceea merg in oras pe mixte, pe SPD pe bucatile libere gen podul Grant sau Kiseleff si pe platforme in zonele aglomerate si intersectii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Arunc si eu o intrebare cunoscatorilor. Am de gand sa iau o bicicleta de strada si m-am oprit la un Cervelo P2 Ultegra 2013 Cam asta ar fi configuratia Fork: Cervélo FK26 Headset: FSA IS3 Standard - 6mm TC Seatpost: Cervélo Aero TT/Tri (2 position) Rear Derailleur: Shimano Ultegra 6700 Front Derailleur: Shimano Ultegra 6700 Shifters: Shimano Dura Ace bar end shifter Brake Calipers: FSA Gossamer Pro Brake Levers: Profile Design ABS AL Bottom Bracket: FSA Gossamer Mega Exo Crankset: FSA Gossamer 50/34 Handlebar: Profile Design T2 Wing Aero Bar: Profile Design T4 Stem: Profile Design Aris Saddle: Fizik Arione Tri2 Cassette: Shimano 105 11-25T Chain: Shimano 105 Wheels: Shimano R501, Vision Team 650c (size 48) Tires: Vittoria Rubino Pro 23c iar animalul pedalator are 1.85 si va avea cam 100 de kg (ar trebui sa ajung acolo) Ce alte alternative mai bune exista? Experienta mea in ale componentelor e zero. Editat Martie 16, 2013 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) eu am pedale cu niste 'filete' iesite in afara..am urcat niste trepte mai 'lungi' si fata+spatele au dat in treapta in acelasi timp, picioarele mi-au ramas pe pedale , eu m-am dus 'in fata'.sunt f multumit de ele, unde pun piciorul acolo ramane.Ii pot schimba pozitia doar ridicand complet talpa..Si cu slapi e super . Editat Martie 17, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Singurele informatii gasite la o cautare rapida e ca e bicicleta de time trial, nu de plimbare, in nici un caz bicicleta urbana. Apoi nu cred ca tin rotile daca ai peste 100kg, majoritatea rotilor de cursiera tin pana la 80-85 kg si mai rar la 100, peste 100 nu stiu. Si nu in ultimul rand e bibicleta de semi-profesionist, daca nu ai de gand sa faci 10.000 km anual cu ea dai banii degeaba. Ca sa faci sub 1000 km/an gasesti bicicleta mai buna la jumatate din pret. Arunc si eu o intrebare cunoscatorilor. Am de gand sa iau o bicicleta de strada si m-am oprit la un Cervelo P2 Ultegra 2013 iar animalul pedalator are 1.85 si va avea cam 100 de kg (ar trebui sa ajung acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Singurele informatii gasite la o cautare rapida e ca e bicicleta de time trial, nu de plimbare, in nici un caz bicicleta urbana. Apoi nu cred ca tin rotile daca ai peste 100kg, majoritatea rotilor de cursiera tin pana la 80-85 kg si mai rar la 100, peste 100 nu stiu. Si nu in ultimul rand e bibicleta de semi-profesionist, daca nu ai de gand sa faci 10.000 km anual cu ea dai banii degeaba. Ca sa faci sub 1000 km/an gasesti bicicleta mai buna la jumatate din pret. Nu pentru oras, nu prea am cum. E vorba de iesiri de circa 60-100 km pe zi dar asta cu greutatea imi da si mie de gandit mai ales de cand am inodat anul trecut la una din putinele si relativ netede iesiri de anul trecut o roata fata de Scott Scale 29 ca pe un covrig cald de brutarie. Au fost de acord ca nu e normal ce s-a intamplat (chiar daca am peste 100 nu e neaparat evident) si au schimbat rotile fara cracneala, facand chiar un upgrade ca sa nu vin in doua zile iar cu bicla in portbagaj la ei. Ideea era de componente, daca tin la greutate/forta, azi am bagat doua ore de spinning si la sfarsit a trebuit sa strang surubul de la sa ca se slabise, asa ca idee. Scartaie bicleta aia sub mine toata si de-aia imi fac ganduri cand ma gandesc sa iau una usurica de 7-8 kile cu cadru de carbon, mi-e sa nu-l rup ca pe surcele. Toti vanzatorii zic ca nu e nici-o problema dar ce poate sa zica un vanzator cand miroase fresh meat? Asta e motivul pentru care incerc sa iau un pic pulsul la viata reala. Cum adica bicicleta si mai buna si la juma de pret? Sigur ca vreau bicicleta mai buna si la juma de pret, cine nu ar vrea? S-ar putea sa ajung sa nu fac mai mult de 1000 de km/an (pana la proba contrarie cam asta este si scenariul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Cam asta e pozitia pe o bicicleta de contratimp: E un soi de supersport al motocicletelor. Nu ai ce cauta cu ea pe strada/sosea 100 de kilometri. Ce-ti trebuie tie e o cursiera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Forma cadrului ma face sa cred ca e mai rigid si mai putin probabil sa se rupa sub mine, de-aia m-am orientat spre Triathlon/TT. Poate parea naiv, dar aia e. Si bineinteles ca, asa ca si la mobre. supersporturile prind mai bine si mai repede la incepatori. De-aia deschid gura, cu riscul sa ma fac un pic de ras dar sunt la stadiul la care toate informatiile in directia asta sunt cam toate noi pentru mine. Sper sa trec repede si bine fara regrete ulterioare peste asta. Zi tu ce s-ar potrivi, asa pot sa merg si spre o struto-camila, ciclocros, studiam acum pe ciclism (mi-am facut cont dar nu mi l-au validat aia de doua zile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 La 5-6000 de lei gasesti o cursiera echipata bine si ceva mai solida (vorbesti sa iti puna cele mai solide roti din magazin, chair daca nu sunt cele mai usoare si mai scumpe), e mai potrivita decat o bicicleta de contratimp de 2500 de euro. Cu o asemenea bicicleta faci lejer 100 km intr-o tura dupa ce te obisnuiesti cu seaua Piesele de cursiera nu sunt facute sa fie solide, ca nu faci downhill, iar un ciclist de 100kg pierde din start orice competitie, de-aia sunt facute pentru ciclisti de 70kg si cu limite spre 80. Cu cat esti mai mare si mai greu ai aerodinamica mai proasta si la 40 km/h (viteza normala pentru cursiere si ciclisti antrenati) chiar conteaza aerodinamica. Ciclocros probabil e o idee buna. Nu e cursiera, dar e mai solida si apropiata ca performante (adica mai buna pe sosea decat un MTB). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Si eu bat la suta. Acum incerc sa asamblez un ciclocros. O poti face si cursiera dar si bicicleta de cicloturism. Cadrul permite anvelope mai groase. Daca vrei strict sosea, o cursiera din aluminiu e arhisuficienta. Se gasesc destule second hand. Trebuie avut in vedere ce numar are cadrul. La cei 185 cm ai tai, ar fi 56 sau 58. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.