Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca zici ca inainte mergea si nu mai merge acum, dupa ce ai umblat la el, cred ca ar fi o idee bine sa il lasi acolo unde e. Daca iti ating ambele limite, atunci trebuie sa deschizi ambele suruburi (presupunand ca pe foaia mare iti atinge in exterior).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mergea nici la inceput corect pentru ca urca greu pe foaia mare si atingea si lantul in schimbator. Oricum caut un mecanic sa imi faca si o revizie eventual sa se dea cu parerea ce mai trebuie schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea seamana nici cu una nici cu cealalta. In primul rand nu vad saua, sa stai pe portbagajul ala e aiurea...

S-ar putea sa lipseasca o parte care continea saua si eventual inca o roata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e incompleta, pare a fi ceva in genul celei de mai jos:

https://www.proactiv-gmbh.com/lightbox_images/Raptor4all_DeoreXT_26Z_anthr_gruen_Gesamtansicht_IMG_9167-be.jpg

 

LE: Si mai posibil sa se ataseze la un scaun cu rotile:

 

https://www.proactiv-gmbh.com/lightbox_images/NJ1e_assistant_automatik_24Z-IMG_0797_900px.jpg?1527687941072

Editat de Bogdan Brinduse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Baieti si fete, doo sfaturi va cer.

 

1. Mi-a trecut prin cap sa verific labartarea lantului la MTB si a rezultat ca e varza (o za diferenta la capat), drept pt. care l-am inlocuit cu un KMC X11-93. Problemul e ca sare in sarcina in primele 3 pinioane (cele mai grele). Daca merg lejer e ok, ii dau cit de cit, tronc-pleosc. Se rodeaza in timp (repede)? Sau ma intorc la Shimano?

 

2. Un cauciuc mixt pt. spate? Ma gindeam la Schwalbe Smart Sam. Acum am un WTB Nano Comp pe care l-am transformat in slick si care oricum (parerea mea, fara suparare) e un gunoi de nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica sa fie lantul de latimea potrivita, ca daca e prea lat sau prea ingust pentru caseta ta de pinioane, iti sare aiurea.

 

Cat despre cauciucuri, eu am specialized sawtooth 2bliss si sunt foarte incantat de ele, desi sunt un pic mai grele decat wtb, de exemplu. Am avut wtb riddler inainte de ele si am fost multumit si de ele, dar parca sawtooth ruleaza mai lin (desi sunt cu 500g mai grele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La faza cu lantu daca latimea e cea corecta e foarte probabil ca pinioanele sa fie uzate. Lantul vechi nu sarea pentru ca se uzase in tandem cu pinioanele.

Asta-i motivul pentru care se recomanda schimbarea lantului la timp. Daca abuzezi prea mult de el va trebui sa schimbi si pinioanele iar in cazuri extreme chiar si foaia/foile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit azi sa diagnostichez problema si sare pe primele 2 pinioane la orice accelerare. Deci e varza caseta de la mers prea mult cu lantul uzat. Am trait cu convingerea ca n-are cum sa se uzeze atit de repede, cind puteam sa verific.

 

Asa arata inculpatii, pinionul negru e nefolosit. Chiar daca uzura practic nu se observa la ochi e suficient cit sa fie inutilizabile. Asta e, alta caseta miine, lectie invatata.

 

oMmkFt8.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, am nevoie de un sfat..

 

Se aude un scartait ciudat cand fac stanga-dreapta de ghidon, iar zgomotul pare sa vina de la imbinarea furcii cu cadrul.

Bicicleta este relativ noua.

 

Cred ca in urma ploilor din ultimele zile a intrat apa la cuvete si poate de acolo si scartaitul respectiv.

Din ce am gasit pe net, modelul meu are cuvete de tip: CH-9280TBW

 

De capul meu am desfacut ghidonul, am dat jos inaltatoarele si capacul si, printr-o deshizatura mica de 2mm am dat cu WD40 cat sa nu mai scartaie ca ma dispera.

 

Nu ma pricep la biciclete, insa sistemul asta cu inaltatoare si capac de plastic (similar cu cel de AICI) este foarte naspa din moment ce a permis sa intre apa in interior.

Am avut un jaf de bicla ani de zile cu care m-am dat tot timpul anului in orice conditii si niciodata nu am auzit sa scartaie.

 

Ma gandeam sa ajung la un service sa ii pun sa desfaca ce e acolo, insa nu stiu ce sa le cer si nu vreau sa imi iau teapa.

In fine, cum imi recomandati sa procedez?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai treaba e simpla, ori te duci la service si le explici cum ai explicat si aici, ori te apuci si ti-o faci singur. Gasesti filmulete pe youtube cate vrei.

Probabil la montarea bicicletei s-au zgarcit la vaselina sau au uitat sa puna....


» Post actualizat in 11 Jun 2018 13:03

PS.

Acum m-am uitat pe linkul de la cuveta, s-ar putea sa fie capsulata si sa nu o poti unge cu vaselina, caz in care ar cam trebui schimbata daca a inceput sa scartie dupa un timp asa scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum m-am uitat pe linkul de la cuveta, s-ar putea sa fie capsulata si sa nu o poti unge cu vaselina, caz in care ar cam trebui schimbata daca a inceput sa scartie dupa un timp asa scurt.

 

Asa imi pare si mie, insa dupa ce am dat cu WD40 a disparut scartaitul..

Probabil au uitat sa puna vaselina sau au pus putina si proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai wd40-ul are putere de penetrare destul de mare si se poate strecura si intr-un headset capsulat daca acesta nu-i bine etansat.

La biclele mele headsetul nu e capsulat, am acces la bile si ii pot pune vaselina cata intra.

Cam asa e la mine:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebam de un cauciuc mixt pe spate. Pina la urma am pus cauciucurile stock (X-King spate, Mountain King fata, ambele 2,2 care dupa cum se stie la Conti inseamna maxim 2,1). Varianta facuta in Germania cu Black Chilli Compound.

 

Sint fe-no-me-na-le. Nici nu se pune problema de mixt pe spate, merge mai bine decit WTB-ul chiar si pe asfalt. E clar, comparatia nu e dreapta (pret, profil) dar totusi. Amortizeaza bine, sint usoare si (incredibil) mai silentioase. WTB-urile sunau a tir. Am mers vreo 70 km cu ele asfalt si forestier si am PR-uri pe segmente in urcare cu diferente mari, si le-am facut de n-spe ori. Nu ca m-ar interesa, ca nu merg la concursuri, dar e o confirmare. Si o chestie care poate e o impresie gresita dar merg mult mai mult cu furca deblocata acum, probabil WTB-ul fiind mai rigid (TPI mult mai mic) transmitea mult mai mult din socuri la furca. Dar, repet, e posibil sa fie o impresie gresita. Probabil sint mult mai predispuse la pene dar e un pret pe care sint dispus sa-l platesc.

 

Niciodata n-o sa mai pun cauciucuri ieftine pe MTB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cu ce ungeți lanțul biclei? Eu folosesc Wd40. În 1300-1500 am reușit strâmb lanțul bicicletei.(originalul a rezistat 3k).trosnea,l am verificat cu lera si vizual în mers. Ca sa constat cum șerpuiește. Am z72 de schimb.am vrut z82 sau x8,însă nu aveau pe stoc

Vezi ca au la Decathlon un all-in-one,e foarte ok,eu il folosesc si la cursiera si la bicla de oras fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...