motosicli Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) Nu l-am mai facut, mi-am luat alte bicle. EU zic ca varianta asta e pont: https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-custom-made-rw-28-alfine-sg-s700-11-speed-with-dt-swiss-466d-disc-511557 Desi pretul este bun, pe mine nu m-ar interesa un astfel de butuc decat intr-o perspectiva foarte indepartata, Din pacate informatiile pe care le gasesc pe net despre Alfine 11 sunt putine si destul de contradictorii. In principiu as vrea sa-mi cumpar o bicicleta cu care sa fac naveta indiferent de vreme, sa necesite cat mai putina intretinere si care sa poata fi utilizata ocazional si pe drumuri mai putin bune. Cel mai bine pare sa raspunda criteriilor mele de selectie bicicleta asta. Da, stiu ca asta e genul de bicicleta care constituie moartea pasiunii pentru majoritatea ciclistilor. Ce mi se pare realmente respingator la Cube-ul asta e schimbarotul Shimano revoshift. As putea totusi sa merg doi - trei ani cu bicicleta in configuratia originala, urmand eventual sa schimb butucul Nexus 8 cu un Alfine de 11 viteze cu accesoriile aferente. Imbunatatirile astea, chiar facute in regie proprie, aduse unei biciclete si asa scumpe (~1000 de Euro), costa multi bani. Editat Februarie 6, 2018 de motosicli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Cel mai bine pare sa raspunda criteriilor mele de selectie bicicleta asta Aia pare varianta ideala pentru ce ai nevoie, daca ti-o permiti nu sta pe ganduri. Revoshift e OK pt tipul asta de butuc, e mult mai ok decat schimbatoarele cu up/down. Poti schimba rapid toate vitezele o data, chiar si cand astepti la semafor. Singurul dezavantaj la o transmisie de genul asta (curea si viteze in butuc) ar fi randamentul ceva mai mic fata de varianta clasica de lant+ mai multe pinioane dar avand in vedere ca e bicicleta de mers la munca nu conteaza prea mult acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 6, 2018 Autor Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) Desi pretul este bun, pe mine nu m-ar interesa un astfel de butuc decat intr-o perspectiva foarte indepartata, Din pacate informatiile pe care le gasesc pe net despre Alfine 11 sunt putine si destul de contradictorii. In principiu as vrea sa-mi cumpar o bicicleta cu care sa fac naveta indiferent de vreme, sa necesite cat mai putina intretinere si care sa poata fi utilizata ocazional si pe drumuri mai putin bune. Cel mai bine pare sa raspunda criteriilor mele de selectie bicicleta asta. Da, stiu ca asta e genul de bicicleta care constituie moartea pasiunii pentru majoritatea ciclistilor. Ce mi se pare realmente respingator la Cube-ul asta e schimbarotul Shimano revoshift. As putea totusi sa merg doi - trei ani cu bicicleta in configuratia originala, urmand eventual sa schimb butucul Nexus 8 cu un Alfine de 11 viteze cu accesoriile aferente. Imbunatatirile astea, chiar facute in regie proprie, aduse unei biciclete si asa scumpe (~1000 de Euro), costa multi bani. Lasa ce zice "comunitatea", exista in acest hobby la fel de multi snobi ca in oricare altul. Daca ar fi sa te iei dupa ce zice lumea n-ai mai face nimic ca se gaseste unu' sa aiba o parere despre ce fierbe-n oala altuia. Mai e Cube Editor cu Alfine 11 dar e mult mai scumpa. Mai gindeste-te la o treaba, daca pui Alfine 11 trebuie sa schimbi si foaia si/sau pinionul SI cureaua SI maneta. De ce? Astea-s rapoartele la A8 fata de A11: Gear 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Ratio 0.527 0.681 0.770 0.878 0.995 1.134 1.292 1.462 1.667 1.888 2.153 Gear 1 2 3 4 5 6 7 8 Ratio] 0.527 0.644 0.748 0.851 1.000 1.223 1.419 1.615 (numar mai mic -> cadenta mai mare/forta mai mica, exact ca la cutia de viteze) Cu alte cuvinte, fara sa le schimbi o sa ai rapoarte in plus pt. viteza, nu pt. urcare si nu de asta ai nevoie ca nu te duci la contratimp cu ea. Editat Februarie 6, 2018 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Chiar as fi curios ce hibrid de 7,4 kg ai. Unul din carbon. On topic: Sunt foarte surprins ca nu se gandeste nimeni la biciclete de cyclocross/adventure bikes sau la biciclete de macadam. Biciclete cu ghidon dropout, dar cauciucuri un pic mai groase si mai cramponate decat cele de pe bicicletele de strada. Daca nu vrei sa faci prea mult offroad, sunt niste biciclete extraordinare. Am avut una din categoria asta si am fost foarte surprins de cat de versatile pot fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 (editat) On topic: Sunt foarte surprins ca nu se gandeste nimeni la biciclete de cyclocross/adventure bikes sau la biciclete de macadam. Biciclete cu ghidon dropout, dar cauciucuri un pic mai groase si mai cramponate decat cele de pe bicicletele de strada. Daca nu vrei sa faci prea mult offroad, sunt niste biciclete extraordinare. Am avut una din categoria asta si am fost foarte surprins de cat de versatile pot fi. Ceva gen cyclocros am avut eu. Era de fapt o cursiera cu furca si anvelope de cyclocros si pedale SPD. Mergea foarte bine pe macadadm si offroad usor gen drumuri forestiere. Marele lor dezavantaj este ca nu au suspensii si nu pot fi folosite prea mult prin padure, sau la sarit borduri, pietre, etc... Dar...daca stii joaca, le faci usor din picioare. E cam obositor, dar e funny. Pana la urma i-am pus din nou furca si anvelopele de sosea si am mers exclusiv pe acolo. Stiu, o bikla de cyclocros are si alte rapoarte comparativ cu una de sosea, dar au mers si alea de cursiera 2x8 cu foaie 38/53 si pinioane 11-28. Acum ma gandesc la un hardtail pentru offroad usor, macadam si sine de tramvai. » Post actualizat in 07 Feb 2018 07:54 a... in echiparea de sosea avea 9,4 kg, dar am ales-o din considerentul ca la acea perioada era singura bicicleta care putea duce 125 kg (ciclist+bagaj). Trebuie sa mentionez ca i-am schimbat si rotile "de fabrica" cu unele mai ok, respectiv Fulcrum Racing 7 Editat Februarie 7, 2018 de The_Sin_Eater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 (editat) Am vazut un sistem de "suspensie", nu mai stiu exact pe ce model, destul de slab as spune, dar ajuta. Era pe o bicicleta de macadam si era foarte similar cu sistemul de suspensie de la sa, doar ca era imediat sub pipa ghidonului, unde vin in mod normal distantierele de la pipa. Cred ca si ala ajuta destul de mult. Dupa asta, mai sunt sistemele de suspensie de sub sa, de care tocmai am zis. Sigur, nu se compara cu o bicicleta full-suspension, dar ajuta destul de mult la confort. Tocmai mi-am amintit ca pe Cannondale Slate, cu furca Lefty, au suspensie pe fata si ghidoane dropout. Si asta e suspensia despre care vorbeam, este montata in prezent pe Specialized Roubaix: https://cdnmos-bikeradar.global.ssl.fastly.net/images/bikes-and-gear/bikes/road/specialized-roubaix-test-on-peter-sagan-fondo---3-1480380377671-10jyd2755mw2a-630-354.jpg Editat Februarie 7, 2018 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Da, le-am vazut si eu pe alea. Pe niste bikle de trekking. Sincer, mi s-au parut foarte fragile si erau pentru mine niste eventuale "puncte slabe" mai ales dpdv mecanic. Asa ca am preferat sa iau o cursiera si i-am facut modificarile de care ziceam. Pana la urma s-a dovedit ca imi place mai mult pe sosea si am ramas acolo. Acum vreau sa incerc iar MTB pentru ca, cel putin in urmatorii 2 ani nu o sa mai fac ture asa lungi cum faceam, si chiar daca se va ivi ceva, un hardtail de 27,5 cu furca blocanta, cred ca isi va face treaba destul de ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 14, 2018 Autor Share Postat Februarie 14, 2018 Prea multe discutii tehnice, sa ne mai si ridem putin (2:07) » Post actualizat in 23 Feb 2018 15:11 Apropo de gravel bikes, modelul asta mi se pare interesant: https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitness-gravel/gravel/2018/silex-600-9360.html A fost la reducere pe la 6000 si ceva la noi pina acum citeva zile, vad ca pe bike-discount.de e 1700 ioro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Mi-am luat astăzi de la Lidl un suport pentru intretinere, este foarte bine construit, materiale ok, stabil, și destul de greu.Merita cei 139 lei, unul dintr-un magazin dedicat cred că sare de 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Ma gandeam si eu, dar n-am avut ragaz in care sa ajung la Lidl. Plus ca am rezolvat ieri pana la bicla sotiei, fara suport. Stau agatate de rotile fata in garaj, ca in carlige de macelarie. Se poate folosi suportul la bicle fara cadru/unisex? Ca daca nu pt mine e degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Mai mult ca sigur ca merge, bratul (gheara) aceea de fixare pivoteaza la 360 de grade si poti prinde bicicleta de cadrul in partea de sus, jos sau tija de la sa: https://www.lidl.ro/ro/saptamana-actuala.htm?articleId=6693 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 A folosit cineva biciclete de ciclocros pana acum? Nu am probat niciodata pentru ca mi se pareau cam cele mai inutile, dar ieri am iesit la o tura de 75 km dintre cate cam 60 au fost pe macadam, iar cauciucurile mele de 23mm nu au fost cele mai potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosicli Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Aveti idee, exista ceva cursuri de mecanici de biciclete sau service-uri dispuse sa primeasca ucenici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 (editat) Daca intelegi engleza gasesti pe youtube multe cursuri. Oricum, in functie de ce ai nevoie, poti sa intrebi aici si sunt convins ca o sa primesti sfaturi (cel putin eu sigur o sa iti raspund). In alte stiri, cineva interesat de o tura de 500 km in 5 zile in septembrie? P.S.: Legat de postul de pe 2 aprilie, legat de bicicletele de ciclocross. Pana la urma mi-am cumparat una (mai mult din curiozitate) si sunt foarte multumit de ea, mi se pare cam cea mai utila si completa bicicleta posibila. Editat Aprilie 13, 2018 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 (editat) Care esti mai priceput,poate-mi dai o vorba de ajutor...Am scos bicla ca sa o spal si cand ma uit la jante (alumimiu pe 20) vad ca o fisura in ea..Asa e si fata si spatele.Sunt fisurate? Ambele 'fisuri' sunt exact opus gaurilor pt. valva..am fortat janta si nu se misca la fisura. Editat Aprilie 14, 2018 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosicli Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Priceput nu sunt, dar in cazul problemei pe care ai semnalat-o lucrurile sunt destul de simple. Jantele initial sunt niste profile de aluminiu care ulterior sunt roluite. In urma roluirii acele profile devin o spirala spatiala (asemeni unui arc elicoidal). Acel cilindru obtinut este taiat pe generatoare si astfel se obtine un numar de jante egal cu numarul spirelor acelui "arc". Unele jante din aluminiu sunt sudate, insa pentru majoritatea - e si cazul jantelor tale - se foloseste o asamblare cu stifturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Gata, am pricceput. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 15, 2018 Share Postat Aprilie 15, 2018 Da, asa este. Aia e doar imbinarea de la roluirea jantei. E ceva normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2018 Autor Share Postat Aprilie 24, 2018 (editat) Sa nu va luati vreodata roti Mavic Crossride FTS-X, am pocnit butucul spate la bicla nou nouta cu care am facut 2800 km pina acuma. M-a lasat la 30 de km de casa si a fost o distractie sa ajung. Examinindu-l am ajuns la concluzia ca-s facute ca sa-ti ia ochii cu greutatea in detrimentul fiabilitatii. Si be nu-mi vine sa cred cit de complicat poate sa fie sa gasesti repede si fara multa bataie de cap o roata completa sau pe bucati. Daca-mi da cineva un link cu roata completa sau pe bucati la vreo 1100 grame cu QR clasic 135 mm e cel mai tare om. Si ce astia care schimba standardele de montuta (135/142 etc) is oameni rai. Editat Aprilie 24, 2018 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 29 sau 27.5? Am gasit inclusiv Mavic Crossride FTS-X, dar nu stiu daca iti mai plac ) Inca nu e nimeni interesat de o tura de 50o km in 5 zile in toamna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2018 Autor Share Postat Aprilie 24, 2018 29 Eu zic ca nu-mi mai plac. Aia nu e zgirietura, e crapat de jur imprejur. » Post actualizat in 25 Apr 2018 10:06 Pina la urma am dat la facut o roata cu butuc Novatec D712SB si janta Mavic XM 119. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Cică dacă umblă porcu' cu paiu-n gură se schimbă vremea! Io zic că-i exagerare, să nu fiți superstițioși, că asta aduce ghinion! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2018 Autor Share Postat Aprilie 30, 2018 (editat) Bai azi am iesit cu planuri mari, ca am concediu, dar m-am intors dupa 15 km din cauza de vint insuportabil. Macar stiu cine-i de vina. In alta ordine de idei, esti cel mai retro om Editat Aprilie 30, 2018 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Bai azi am iesit cu planuri mari, ca am concediu, dar m-am intors dupa 15 km din cauza de vint insuportabil. Macar stiu cine-i de vina. In alta ordine de idei, esti cel mai retro om Cu dedicație! În altă ordine de idei, sau în aceeași notă de retro, i-am luat neveste-mii o frumoasă bicicletă din anii '70, perfect funcțională, în vopseaua și stickerele originale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepene Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Salut baieti. Prin sector 6 unde as putea sa gasesc un mecanic sa imi regleze schimbatorul pe fata. Mentionez ca am incercat eu cu tutorial de pe youtube si e mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.