cicloburu Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Nu te speria de SPD-uri. Eu le folosesc în oraș cu cea mai mare plăcere. Îmi conferă mult mai multă siguranță (nu-mi alunecă piciorul de pe pedală, mai ales cînd e ud) și folosesc pedala și pentru tracțiune. Am mers și cu ratrape, dar este mult mai simplu cu SPD-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Am inteles ca startul se va da anul asta din Piata Victoriei si s-ar lungi traseul cu 10 kilometri. Eram curios daca anul asta as fi scos sub 2 ore jumatate cei 55 de kilometri. Anul trecut am scos sub 3 ore, cam neantrenat si iesit cu greu din multimea din padurea Baneasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 SPD-urile nu sunt dificile, te obisnuiesti cu ele pana ajungi sa uiti ca le ai. Singura cazatura cu SPD-uri si din cauza lor a fost in fata unui magazin dupa o tura mai lunga, am oprit sa cumpar niste apa si am uitat ca sunt cu SPD-uri, am cazut pe o laterala ca un sac. A fost chiar singura data. In oras insa era o o incurc rau de tot cand mi-a deschis cineva o usa in fata si am pus frana de am ramas cu un picior pe jos, unul in SPD si bicicleta aproape verticala cu toata din spate in sus. Tipa de mi-a deschis usa s-a speriat mai tare ca mine cand m-a vazut (si veneam din fata masinii, era parcata cu botul pe contrasens). De aceea merg in oras pe mixte, pe SPD pe bucatile libere gen podul Grant sau Kiseleff si pe platforme in zonele aglomerate si intersectii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Arunc si eu o intrebare cunoscatorilor. Am de gand sa iau o bicicleta de strada si m-am oprit la un Cervelo P2 Ultegra 2013 Cam asta ar fi configuratia Fork: Cervélo FK26 Headset: FSA IS3 Standard - 6mm TC Seatpost: Cervélo Aero TT/Tri (2 position) Rear Derailleur: Shimano Ultegra 6700 Front Derailleur: Shimano Ultegra 6700 Shifters: Shimano Dura Ace bar end shifter Brake Calipers: FSA Gossamer Pro Brake Levers: Profile Design ABS AL Bottom Bracket: FSA Gossamer Mega Exo Crankset: FSA Gossamer 50/34 Handlebar: Profile Design T2 Wing Aero Bar: Profile Design T4 Stem: Profile Design Aris Saddle: Fizik Arione Tri2 Cassette: Shimano 105 11-25T Chain: Shimano 105 Wheels: Shimano R501, Vision Team 650c (size 48) Tires: Vittoria Rubino Pro 23c iar animalul pedalator are 1.85 si va avea cam 100 de kg (ar trebui sa ajung acolo) Ce alte alternative mai bune exista? Experienta mea in ale componentelor e zero. Editat Martie 16, 2013 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) eu am pedale cu niste 'filete' iesite in afara..am urcat niste trepte mai 'lungi' si fata+spatele au dat in treapta in acelasi timp, picioarele mi-au ramas pe pedale , eu m-am dus 'in fata'.sunt f multumit de ele, unde pun piciorul acolo ramane.Ii pot schimba pozitia doar ridicand complet talpa..Si cu slapi e super . Editat Martie 17, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Singurele informatii gasite la o cautare rapida e ca e bicicleta de time trial, nu de plimbare, in nici un caz bicicleta urbana. Apoi nu cred ca tin rotile daca ai peste 100kg, majoritatea rotilor de cursiera tin pana la 80-85 kg si mai rar la 100, peste 100 nu stiu. Si nu in ultimul rand e bibicleta de semi-profesionist, daca nu ai de gand sa faci 10.000 km anual cu ea dai banii degeaba. Ca sa faci sub 1000 km/an gasesti bicicleta mai buna la jumatate din pret. Arunc si eu o intrebare cunoscatorilor. Am de gand sa iau o bicicleta de strada si m-am oprit la un Cervelo P2 Ultegra 2013 iar animalul pedalator are 1.85 si va avea cam 100 de kg (ar trebui sa ajung acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Singurele informatii gasite la o cautare rapida e ca e bicicleta de time trial, nu de plimbare, in nici un caz bicicleta urbana. Apoi nu cred ca tin rotile daca ai peste 100kg, majoritatea rotilor de cursiera tin pana la 80-85 kg si mai rar la 100, peste 100 nu stiu. Si nu in ultimul rand e bibicleta de semi-profesionist, daca nu ai de gand sa faci 10.000 km anual cu ea dai banii degeaba. Ca sa faci sub 1000 km/an gasesti bicicleta mai buna la jumatate din pret. Nu pentru oras, nu prea am cum. E vorba de iesiri de circa 60-100 km pe zi dar asta cu greutatea imi da si mie de gandit mai ales de cand am inodat anul trecut la una din putinele si relativ netede iesiri de anul trecut o roata fata de Scott Scale 29 ca pe un covrig cald de brutarie. Au fost de acord ca nu e normal ce s-a intamplat (chiar daca am peste 100 nu e neaparat evident) si au schimbat rotile fara cracneala, facand chiar un upgrade ca sa nu vin in doua zile iar cu bicla in portbagaj la ei. Ideea era de componente, daca tin la greutate/forta, azi am bagat doua ore de spinning si la sfarsit a trebuit sa strang surubul de la sa ca se slabise, asa ca idee. Scartaie bicleta aia sub mine toata si de-aia imi fac ganduri cand ma gandesc sa iau una usurica de 7-8 kile cu cadru de carbon, mi-e sa nu-l rup ca pe surcele. Toti vanzatorii zic ca nu e nici-o problema dar ce poate sa zica un vanzator cand miroase fresh meat? Asta e motivul pentru care incerc sa iau un pic pulsul la viata reala. Cum adica bicicleta si mai buna si la juma de pret? Sigur ca vreau bicicleta mai buna si la juma de pret, cine nu ar vrea? S-ar putea sa ajung sa nu fac mai mult de 1000 de km/an (pana la proba contrarie cam asta este si scenariul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Cam asta e pozitia pe o bicicleta de contratimp: E un soi de supersport al motocicletelor. Nu ai ce cauta cu ea pe strada/sosea 100 de kilometri. Ce-ti trebuie tie e o cursiera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Forma cadrului ma face sa cred ca e mai rigid si mai putin probabil sa se rupa sub mine, de-aia m-am orientat spre Triathlon/TT. Poate parea naiv, dar aia e. Si bineinteles ca, asa ca si la mobre. supersporturile prind mai bine si mai repede la incepatori. De-aia deschid gura, cu riscul sa ma fac un pic de ras dar sunt la stadiul la care toate informatiile in directia asta sunt cam toate noi pentru mine. Sper sa trec repede si bine fara regrete ulterioare peste asta. Zi tu ce s-ar potrivi, asa pot sa merg si spre o struto-camila, ciclocros, studiam acum pe ciclism (mi-am facut cont dar nu mi l-au validat aia de doua zile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 La 5-6000 de lei gasesti o cursiera echipata bine si ceva mai solida (vorbesti sa iti puna cele mai solide roti din magazin, chair daca nu sunt cele mai usoare si mai scumpe), e mai potrivita decat o bicicleta de contratimp de 2500 de euro. Cu o asemenea bicicleta faci lejer 100 km intr-o tura dupa ce te obisnuiesti cu seaua Piesele de cursiera nu sunt facute sa fie solide, ca nu faci downhill, iar un ciclist de 100kg pierde din start orice competitie, de-aia sunt facute pentru ciclisti de 70kg si cu limite spre 80. Cu cat esti mai mare si mai greu ai aerodinamica mai proasta si la 40 km/h (viteza normala pentru cursiere si ciclisti antrenati) chiar conteaza aerodinamica. Ciclocros probabil e o idee buna. Nu e cursiera, dar e mai solida si apropiata ca performante (adica mai buna pe sosea decat un MTB). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Si eu bat la suta. Acum incerc sa asamblez un ciclocros. O poti face si cursiera dar si bicicleta de cicloturism. Cadrul permite anvelope mai groase. Daca vrei strict sosea, o cursiera din aluminiu e arhisuficienta. Se gasesc destule second hand. Trebuie avut in vedere ce numar are cadrul. La cei 185 cm ai tai, ar fi 56 sau 58. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Apropo, sunt niste biciclisti din Bucuresti care ies des pana la rondul de la Baldana (unde se desparte drumul de Targoviste de cel de Pitesti) la o bere si inapoi. O fac uneori dimineata inainte de a merge la birou, cateodata dupa-amiaza, dar iti poti face o idee ce inseamna distanta de iesit la o bere. Pe unul din ei il stiu, a venit la un concurs cu noi (e coleg cu frate-meu) si ne-a rupt, ca era traseu plat si alerga de ziceai ca il fugaresc dracii. Dar tipul face peste 10.000 km pe an pe bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Trebuie avut in vedere ca la stilul asta de mers, lantul, pinioanele si angrenajul sunt consumabile. Schimbi cel putin doua randuri pe an. Si nu-s ieftine deloc daca ai pretentie la piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Lantul si caseta de pinioane si foile de angrenaj sunt consumabile ca si kitul de lant la moto, e fix acelasi lucru, doar ca la bicicletele cu multe viteze lantul e din ce in ce mai subtire si se uzeaza mai rapid. Lantul de 7-8 viteze e cel mai rezistent, astea de 10 sau 11 sunt foita de tigare. Oricum daca iei in calcul o bicicleta de 2500 de euro inseamna ca mai scoti 1-200 pe an pentru consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ce aiurea suna sa dai 2500e pe o bici in conditiile in care apar tot mai des topicuri de "cumpar moto, 1500e" dar na, fiecare cu ce-i place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 O motocicleta de 1500 de euro e aproape terminata, veche de peste 10 ani (chiar 15) si intr-o stare tehnica deseori precara. O bicicleta de 2500 e noua, e echivalentul motocicletei noi de 8000. Si bicicleta de 2500 o iei sh peste 5 ani la 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 O motocicleta de 1500 de euro e aproape terminata, veche de peste 10 ani (chiar 15) si intr-o stare tehnica deseori precara. O bicicleta de 2500 e noua, e echivalentul motocicletei noi de 8000. Si bicicleta de 2500 o iei sh peste 5 ani la 500. f adevarat,ziceam doar de suma. imi imaginez ca cel care-si permite o bici de 2500 are moto luata de noua (asa ar fi normal, cred. or mai fi si exceptii, pasionati care strang din buci.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Singurul tip pe care il stiu cu o bicicleta scumpa a luat-o din salariul pe o luna (de salariat, dar nu in RO). Sunt si altii care strang ani de zile bani pentru o bicicleta, dar mi se pare o nebunie, precum bancul cu romanul care si-a cumparat BMW X5 si a murit de foame. Insa pana la urma fiecare merge cu ce poate, stii ca era un banc cu mijlocul de transport, bauturile si femeile dupa venituri, de la Mercedes si sampanie la apa plata si pieton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Eu mi-am rupt de la gura mai bine de un an pentru o bicicleta. Chiar mai am datorie si acum vreo 10 milioane. Noroc ca am amici intelegatori de la care m-am imprumutat. Cert e ca dupa ce am tras linie, bicla a iesit mai scumpa ca mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Singurul tip pe care il stiu cu o bicicleta scumpa a luat-o din salariul pe o luna (de salariat, dar nu in RO). Sunt si altii care strang ani de zile bani pentru o bicicleta, dar mi se pare o nebunie, precum bancul cu romanul care si-a cumparat BMW X5 si a murit de foame. Insa pana la urma fiecare merge cu ce poate, stii ca era un banc cu mijlocul de transport, bauturile si femeile dupa venituri, de la Mercedes si sampanie la apa plata si pieton. Noblesse oblige Multumesc pentru pareri. Cred ca varianta imteligenta ar fi un ciclocross, am vazut la Scott ceva in gama CX sau Kona Jake pare foarte indragita de iubitorii genului. Ma lovesc insa de problema componentelor din nou din cauza greutatii (lucrez la asta dar cum am zis cam asta nu va fi mult sub 100 din cauza constructiei "robuste") Ce componente ar fi recomandabile? Buget pentru ciclocross undeva la 1500 ar trebui sa faca un starter bike ok sau nu? Cadru de 56, macar atat stiu pana acum. Eu mi-am rupt de la gura mai bine de un an pentru o bicicleta. Chiar mai am datorie si acum vreo 10 milioane. Noroc ca am amici intelegatori de la care m-am imprumutat. Cert e ca dupa ce am tras linie, bicla a iesit mai scumpa ca mobra... Da-mi un PM daca nu vrei sa pui aici cum ti-ai configurat-o tu. E clar ca ai dedicat timp nu numai bani ca sa iasa ceva bun si pari sa te si pricepi pe subiect, in plus zici ca bati suta si tu. Ar fi instructiv pentru mine. f adevarat,ziceam doar de suma. imi imaginez ca cel care-si permite o bici de 2500 are moto luata de noua (asa ar fi normal, cred. or mai fi si exceptii, pasionati care strang din buci.. Ai dreptate, preturile la biciclete sunt aberante. Un hard enduro performant cost nou cat o bicicleta performanta si nu sunt deloc comparabile nici costurile materialelor folosite si nici know-how-ul integrat. Ca ziceai de motociclete noi, cam atata costa franele pe care le schimbi la o motocicleta luata noua ca sa o faci sa franeze cum ar trebui din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Scrisesem un pomelnic dar l-au inghitit meandrele serverului motociclism.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Componente: in afara de cadru si roti restul sunt componente uzuale. I-am facut fratelui bicicleta prin 2010, merge cu ea cam 2000 km/an si are peste 100 kg, dar e un MTB. Piesele merg oricum si pe ciclocross: - linie Deore cu XT Shadow pe spate. Se poate si XT pe fata, cum am eu, dar nu se simte diferenta decat la costul de achizitie. Angrenajul XT are doar diferenta de greutate mica si de pret mare, nici o sfaraiala (am eu). - frane pe disc Avid BB7. A fost preferinta lui, eu aveam Magura Julie HP pe o bicicleta si i s-au parut prea puternice si insuficient de modulate, i-a placut BB7 pe alta bicicleta asa ca i-am pus BB7. Au fost extrem de ieftine si sunt considerate mai bune decat multe hidraulice. Mai am BB5 pe o bicicleta, de evitat pentru ca au reglare doar la placuta de pe exterior si e prea complicat daca nu te pricepi. Exclusiv pentru sosea poti sa folosesti vbrake sau, pe ciclocross, cantilever, nu ai nevoie de discuri - roata spate a descentrat-o de multe ori si a venit cu spite rupte de la concursuri, o singura data cu janta rupta si de mai multe ori cu cauciucul explodat. Din cauza asta nu am ce sa recomand decat eventual un cauciuc cu protectie de kevlar (Continental MK, RK sau XK, au mai multe variante fiecare). A facut praf Schwalbe Nobby Nick si Continental Race King Supersonic. Restul componentelor nu conteaza, tija de sea, pipa sau ghidonul sunt suficient de rezistente in general indiferent de model. Cele de aluminiu, cel putin. Culmea, nu a rupt niciodata pedale, nici nu mai stiu ce i-am pus dar sunt simple, platforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Thanks, incepe sa se contureze ceva. El merge numai offroad sau o foloseste si pe strada? Am si optiunea sa pun slickuri sau sa iau un set de roti de strada pentru Scott Scale 29 si tot ies mai ieftin dar nu o sa pot sa tin niciodata cu grupul care merge pe bicle de strada pe drept. Ce cadru si ce roti are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Merge si offroad, la concursuri, si la birou, pe strada. Are un cadru Focus Black Forest si roti de 26", pe vremea aia 29ers nu erau prea raspandite. Nu cred ca ideea e sa te tii dupa unii cu cursiere, daca nu le legi un sac de cartofi in spate oricum nu te-ai tine. Pe un 29er cu roti de sosea cred ca nu ai avea probleme sa te plimbi cat vrei, dar nu e aceeasi pozitie ca pe ciclocross, e ceva mai dreapta. Nu stiu ce sa zic pentru ca nu am experienta prea mare pe sosea, turele mele nu depasesc 50km, fac drumuri mai lungi pe munte decat pe sosea pentru ca pe MTB soseaua e plictisitoare, iar muntele e elementul natural. Poate iti activeaza contul pe ciclism, eventual spune-mi pe ce username te-ai inscris si vorbesc cu unul din admini daca vrei, gasesti acolo raspunsuri mai bune si mai clare pentru ciclocross si stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Merida Cyclocross 5, componentele sunt FSA / Ultegra, e o optiune buna? Roti Mavic da nu stiu ce model. Cat merita asta SH in conditie buna/foarte buna cca 2000 km? Prin excludere am ramas la ciclocross si m-am decis sa nu iau noua ca nu stiu daca o sa o tin si ca sa-mi fac o idee despre ce-mi trebuie cu adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.