Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Nu te-ai lasat Cristi, nabadaioasa pielea pe tine. Raspund la provocarea cu Transfagarasanul si sper sa nu ma fac de ris. Daca-l facem, cred ca ar fi bine sa plecam la sfirsitul lui iulie inceputul lui august, sa fim siguri de drum, sa se incalzeasca mai bine caci vom ajunge pe la aprox. 2000 m altitudine. Pina atunci poate se hotarasc si i-si pregatesc mai multi motoarele pentru drum, cine stie. De noi sint sigur ca mergem, cred ca merge si Bogdan (daca mai are cu ce pina atunci). Alecule ce faci? Nu raspunzi la provocari? Cred ca am sa "bag" sub roti vreo 1000 kilometri si ceva maruntis, nici o problema, voinicul iese, voinicul........ Pina atunci Asfalt uscat numai sub roti.

 

ma abonez si eu :) in proportie de 80% vin la o iesire si eu sa mai dau drumul la fiara din mine :P ca sta de ceva vreme de cind cu familia..de sapatamina care vine pregatesc motorul de drum ca doar de pt.astea au fost facute, sa fie calarite...nu sa stea la vazelina si sa dea bine in foto :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am vazut pe o remorca, la intrarea in bucuresti, aia dinspre urziceni, un minunat ural nou, cu atas...nu stiu ce tip era, dar nu cred ca era vechi si restaurat, ci nou,....draci, arata minunat :kali: era negru

 

care ati fost? :kali:

 

apropo...va pregatiti sa veniti in gasca la dacorum?ar fi super marfa o venire asa, in forta :kali:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti domnilor? e amea si ma mindresc.

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Incepem cu setup

 

Revin cu ceva ce s-a mai discutat la inceputul topicului si anume reglajul atasului.

 

Cand mi-am cumparat Niprul era reglat inclinat spre atas, cam trage dreapta si cam vibreaza coarnele.

O sa incerc schema din prima pagina a topicului. Voi ziceti ca daca il reglez ca in ea nu ar mai trebui sa am probleme. Sper sa rezolv aceasta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luați ma de aici Âşi mai invațati.

Proprietarul se numeste Horia Manta, are 70 de ani, motoreta este o Honda VF 1000, atas de nipra.

Mai are o nipra la care nu a schimbat nimic in ultimii 7-8 ani, e drept ca mai curge ulei, da nu-i da mai mult de 80-90.

post-263-1217087750_thumb.jpg

post-263-1217087826_thumb.jpg

post-263-1217087869_thumb.jpg

post-263-1217087984_thumb.jpg

post-263-1217088058_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu ceva ce s-a mai discutat la inceputul topicului si anume reglajul atasului.

 

Cand mi-am cumparat Niprul era reglat inclinat spre atas, cam trage dreapta si cam vibreaza coarnele.

O sa incerc schema din prima pagina a topicului. Voi ziceti ca daca il reglez ca in ea nu ar mai trebui sa am probleme. Sper sa rezolv aceasta problema.

Normal sa fie inclinat spre ataj dar cand te asezi pe este dreapta s-au mai bine inclinata putin in partea cealalta. Nu se poate sa nu traga intr-o parte depinde de viteza demaraj franare incarcare ( pasageri) si chiar de inclinarea drumului eu avand un ataj usor le observ mai bine pe toate al tau fiind mai greu este mai usor.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa pun si eu un atas pe o honda ntv

aveti ideie ce acte ar trebui sa o inscriu cu atas si daca imi da voie astia de la rar sa pun un atas pe o moto care nu a fost prevazuta cu asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa pun si eu un atas pe o honda ntv

aveti ideie ce acte ar trebui sa o inscriu cu atas si daca imi da voie astia de la rar sa pun un atas pe o moto care nu a fost prevazuta cu asa ceva?

Practic trebe acte de provenienta a atajului( factura chitanta contract de cumparare) se poate aranja dar daca respectiva Honda nu are prinderi pt ataj atunci este mai nasol treba hartie de la Service si sa nu te bage la omologare. Plus trebe sa-i modifici transmisia. Pt ataj as prefera un motor de cuplu nu de turatie mare. Atajul solicita puternic vaza nu stiu daca rezista cea de Honda.

Este mai simplu sa cumperi o motocicleta cu ataj.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...