nelluu Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 a murit pompa de benzina ...stie careva daca se repara ? ...si unde anume..? sau un sh daca are cineva pe acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Din cate stiu eu se schimba cu totul, mai ales ca are incorporat si filtrul de benzina. Vezi ca povestea cineva acum vreo luna-doua despre schimbul pompei tot aici pe topicul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 pompa e una, filtrul+regulator de presiune e alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 aham... inseamna ca stiam eu prost... trebuie sa recunosc ca inca nu am aprofundat subiectul... cand o plesni ceva si pe la mine legat de astea, o sa stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=16&fg=05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 O pompa noua sare de 1.000 de lei, deci omul are nevoie de alte solutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 mda...nu va asteptati la cine stie ce tehnologie... ....e o pompa ordinara instalata acolo de 45 mm diametru, lungimea aprox 120mm (dar nu conteaza ca are mult spatiu pe lungime) , 12 v , 150 L/h, 3.5 bar. -aveti idee de unde pot comanda asa ceva? -daca-i prind pe inginerii aia de la BMW care au proiectat pompa de apa, si pompa de benzina cu filtrul ala deosebit.... intru sigur la puscarie. cam asa arata dracia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Vrei sa zici ca cei care au proiectat sistemul de prindere al oglinzilor, semnalizarile, si carenele au scapat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Mi-am luat de curand un GS din 2002 cu ABS si 24.000 km la bord. Am apucat sa merg ceva cu el prin oras si mi se pare cam... somnoros. Nu stiu, poate pentru c-am mers inainte pe o Honda Dominator tot de 650 si aveam asteptari similare in privinta cuplului, chiar daca intr-adevar greutatea motorului este mai mare... I-am facut schimbul de consumabile si printre altele am descoperit piese originale in el ceea ce mi-a sugerat ca km au toate sansele sa fie reali. Ieri i-am schimbat filtrul de aer si bujia cu una iridium si se simte o imbunatatire de vreo 25%. Imi puteti spune, cei care v-ati confruntat cu problema asta, daca ar fi cazul sa incerc un update de soft la Bavaria? N-as vrea sa am de-a face cu ei, dar probabil n-o sa am incotro. Nu stiu ce-ar mai putea influenta in rest, poate filtrul de benzina?... Fostul proprietar i-a pus numai benzina de 98 si injector cleaner cu regularitate. Din cate am vazut in manual, filtrul pare un dispozitiv destul de complicat, dar se recomanda schimbarea lui la fiecare 20.000 km si deja si-a depasit termenul... Oricum, per ansamblu e un motoras minunat pentru touring, comod, stabil si pare sa aibe o placere speciala pentru inclinare pe curbe, m-am indragostit de el de cum l-am vazut, imi aminteste de un delfin... unul asa mai adormit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Vrei sa zici ca cei care au proiectat sistemul de prindere al oglinzilor, semnalizarile, si carenele au scapat? n-au scapat ... impreuna cu ala micul de n-a pus protectie pt pietrele care sar in radiator...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Mi-am luat de curand un GS din 2002 cu ABS si 24.000 km la bord. Am apucat sa merg ceva cu el prin oras si mi se pare cam... somnoros. Nu stiu, poate pentru c-am mers inainte pe o Honda Dominator tot de 650 si aveam asteptari similare in privinta cuplului, chiar daca intr-adevar greutatea motorului este mai mare... F650-urile stiu ca au viteza de top mai mare decat restul monocilindrelor de 650. Poate din cauza asta au demaraj mai slab. Vezi si ce raport de pinioane la lant ai comparativ cu fostul Domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 La GS am 16/47 iar la Domi era 15/45 din cate imi amintesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Mi-am luat de curand un GS din 2002 cu ABS si 24.000 km la bord. Am apucat sa merg ceva cu el prin oras si mi se pare cam... somnoros. La ce turatie schimbi vitezele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Schimb pe la 4500. Mi se pare ca trage greu jos de tot, adica prima si a doua treapta. Comparativ, cand ma mai urc pe Domi parca sunt pe un cal naravas. In fine, mi-am dat seama ca fiind motor pe injectie are alt comportament fata de unul pe carburatie, e clar ca trebuie sa ma obisnuiesc un pic cu el ca sa-mi dau seama daca are vreo hiba sau pur si simplu asa e construit. Pana una-alta, m-am programat la Bavaria doar pentru diagnoza motor si soft, costa sub 100 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 sunt unele variante de soft - astea mai noi - care sunt puturoase jos in ture. Iarasi, fiind un motor pe injectie - cat de brusc tragi de gaz atat merge. in comparatie la carburator tragi nitel si motorul urca cat de rapid poate el pt noua pozitie a carburatorului. atentie - fiind altfel construit decat domi - da alte senzatii. mergi in paralel cu alta mobra sa vezi ce si cum aa sa nu uit - pt distractie schimba la 6500 -7000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 tine de etajarea cutiei de pe f ul meu m am urcat direct pe un domi sa l incerc si la prima pornire de pe loc (actionand comenzile ca la bmw) era sa l dau pe spate,asa vehement impinge in a 1 a si a 2 a cu bmw ul nici sa vrei nu prea iese figura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Nu stiu ce bavareze aveti voi, dar al meu uneori se ridica de roata fata si in trapta a doua de viteza. Probabil cutia totusi sa difere, ca de putere nu cred ca e vorba (50 cp ) Mesaj completat E drept ca pe spate am foia cu 82 de dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Nu stiu ce bavareze aveti voi, dar al meu uneori se ridica de roata fata si in trapta a doua de viteza.Probabil cutia totusi sa difere, ca de putere nu cred ca e vorba (50 cp ) Mesaj completat E drept ca pe spate am foia cu 82 de dinti Se ridica pe roata fata intr-a doua cu 82 dinti la foaia spate si 50HP? Si asta fara sa folosesti frana fata? Mesaj completat Se ridica pe roata fata intr-a doua cu 82 dinti la foaia spate si 50HP? Si asta fara sa folosesti frana fata? Scuze. Nam citit conjunctia "de". Luat de val cu faza foaie de 82 dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 e mai scurt cs, de aia salta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Oameni buni, am nevoie de ajutor! Am o mica problema.... care ma agaseaza, de o saptamana! Mobra face nazuri cand o pornesc la rece! Mai exact nu porneste daca nu o ajut 1-2 secunde din acceleratie! Mentionez ca se invarte f bine electomotorul.... motorul incepe sa mearga...si imediat ii taie ...ceva! Accentuez ca are aceasta manifestare numai cand motorul este rece! Ca un "amanunt" ... mobra a fost spalata(la spalatorie cu jet puternic de apa) fara carene si fara sa de catre mecanicul meu obsedat de curatenie ! Am scos mufele si le-am suflat cu aer de la compresor ...zic io ca le-am si pus la loc cel putin la fel de bine! Nu stiu daca are vreo importanta...da' mentionez ca am schimbat uleiul ...am bagat un "no name" 20W50 tot atunci cand "a luat apa"! Multzam anticipat ptr sfaturi......si va rog frumos nu ma trimiteti la AB! Avem un coleg aici care a fost programat peste 9 zile(din ziua in care a vorbit) ptr a-i citi eventualele erori!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Oameni buni, am nevoie de ajutor! Am o mica problema.... care ma agaseaza, de o saptamana! Mobra face nazuri cand o pornesc la rece! Mai exact nu porneste daca nu o ajut 1-2 secunde din acceleratie! Mentionez ca se invarte f bine electomotorul.... motorul incepe sa mearga...si imediat ii taie ...ceva! Accentuez ca are aceasta manifestare numai cand motorul este rece!Ca un "amanunt" ... mobra a fost spalata(la spalatorie cu jet puternic de apa) fara carene si fara sa de catre mecanicul meu obsedat de curatenie ! Am scos mufele si le-am suflat cu aer de la compresor ...zic io ca le-am si pus la loc cel putin la fel de bine! Nu stiu daca are vreo importanta...da' mentionez ca am schimbat uleiul ...am bagat un "no name" 20W50 tot atunci cand "a luat apa"! Multzam anticipat ptr sfaturi......si va rog frumos nu ma trimiteti la AB! Avem un coleg aici care a fost programat peste 9 zile(din ziua in care a vorbit) ptr a-i citi eventualele erori!! Oi fi suflat tu mufele dar, intre timp, poate au mai oxidat. Mai desfa-le o data si da-le cu spray de contact (WD40, etc). Nu poate fi decat ceva electric in urma spalarii. De la ulei poate doar invarte mai greu ca 20W e mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Merci de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Cine stie unde pot gasi surubul ala de scurgere din baie de ulei, adica ala cu magnet in el?Si la ce pret? In Arad nu gasesc niciunde...nici macar pe comanda decat peste foooarte mult timp... Ca dimensiune parca era M24x2. Sau daca poate cineva sa imi dea/cumpere/vanda si trimite prin posta...banii prin retur! Dau si'o bere! Tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Cine stie unde pot gasi surubul ala de scurgere din baie de ulei, adica ala cu magnet in el?Si la ce pret?In Arad nu gasesc niciunde...nici macar pe comanda decat peste foooarte mult timp... Ca dimensiune parca era M24x2. Sau daca poate cineva sa imi dea/cumpere/vanda si trimite prin posta...banii prin retur! Dau si'o bere! Tnx uite aici http://www.romimoto-piese.ro/category/1040...3/article/89289 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.