Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

il am de la 31 mii

Jocul la supape a fost verificat de cateva ori de-a lungul timpului dar a necesitat reglaj doar pe evacuare abia la 90 mii.

Trag de ea binisor, nu e folosit in regim de pensionar. poate de asta s-a mentinut tanara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

il am de la 31 mii

Jocul la supape a fost verificat de cateva ori de-a lungul timpului dar a necesitat reglaj doar pe evacuare abia la 90 mii.

Trag de ea binisor, nu e folosit in regim de pensionar. poate de asta s-a mentinut tanara

Cam in aceasi situatie sant si eu ,il am de la 32 000 si acuma are 60 000 am verificat in vara trecuta jocul si la evacuare este putin cam mare iar la admisie intra foarte greu minimul admis adica 0,05 mm (daca nu ma insel).

 

Ma gandesc ca ar trebui sa ii fac si eu jocul dar imi este groaza ca nici nu stiiu unde as gasi pastile si a-2-a chestie ar trebui masurate exact si dupa aceea sa iau (asta insemnand sa desfac motorul),dar mai spuneau unii, cata vreme porneste usor la rece sa nu imi fac probleme .

 

Mersi,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam la k60 sau k65 scout de la heidenau si tourance de la metzler. Referitor la ulei stiu ca a fost o discutie la un moment dat despre agatatul cutiei la schimbarea treptei si ca s-a concluzionat ca era de la ulei. as vrea un ulei care sa faca treaba asta. multumesc

 

p.s. de unde comand cauciucuri, ulei, filtru ulei?

p.s.2 bujiile cand se schimba? ea nu are absolut nici o problema cu pornirea sau trasul; doar vreau eu sa fie intretinuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AB baga acuma Castrol power 1 in ele. E semi sintetic .

Nu are rost sa puneti cinestie ce ulei de nave spatiale. am mers 1-3 schimburi cu motul si nu a fost bine. Acum folosesc fix castrolul de mai sus si merge perfect. (motoreta a trecut de 100mii :D )

Cu ce ulei motul ai simtit ca nu e bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi fac verificarile si reglajul de supape la AB pentru simplul motiv ca scutesc multe drumuri in cazul in care ceva trebuie reglat. Mi-am imaginat sa fac asta acasa si m-a luat durerea de cap numai incercand sa imi imaginez cum acopar motoreta sa nu intre praf in ea pana merg sa command pastille si apoi pana ma mai duc o data sa le ridic, etc.

Cam in aceasi situatie sant si eu ,il am de la 32 000 si acuma are 60 000 am verificat in vara trecuta jocul si la evacuare este putin cam mare iar la admisie intra foarte greu minimul admis adica 0,05 mm (daca nu ma insel).

 

Ma gandesc ca ar trebui sa ii fac si eu jocul dar imi este groaza ca nici nu stiiu unde as gasi pastile si a-2-a chestie ar trebui masurate exact si dupa aceea sa iau (asta insemnand sa desfac motorul),dar mai spuneau unii, cata vreme porneste usor la rece sa nu imi fac probleme .

 

Mersi,

 

Ovidiu



@Serban.S - motul 5200 - nu dau banii pe 300V si alte uleiuri de OZN. Pe langa acest mic detaliu a mai fost deranjanta lipsa disponibilitatii pe timpul iernii.

 

 

Castrolu ala merge super bine si unii coforumisti il au la vanzare la pret foarte bun.

 

 

pt cine intreaba ce inseamna mers bine sau mers prost - fleul in care schimba cutia - cu motul e jenant dupa 2 -3000 km, la fel si comportamentul in momentul in care o alergi mult la temperature mare. Cu motul se incinge mai repede la top speed

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in aceasi situatie sant si eu ,il am de la 32 000 si acuma are 60 000 am verificat in vara trecuta jocul si la evacuare este putin cam mare iar la admisie intra foarte greu minimul admis adica 0,05 mm (daca nu ma insel).

 

Ma gandesc ca ar trebui sa ii fac si eu jocul dar imi este groaza ca nici nu stiiu unde as gasi pastile si a-2-a chestie ar trebui masurate exact si dupa aceea sa iau (asta insemnand sa desfac motorul),dar mai spuneau unii, cata vreme porneste usor la rece sa nu imi fac probleme .

 

Mersi,

 

Ovidiu

 

 

Vezi ca in functie de motor, jocul de la supape se poate misora in loc sa se mareasca. Si pe ala nu-l prea simti la pornire ...decat cand e prea tarziu.

Nu stiu exact cum e la F650GS.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam la k60 sau k65 scout de la heidenau

 

eu am avut o experienta neplacuta cu k60 spate . cam fugea de sub mine stanga dreapta , fara sa trec prin balti de ulei sau plaje de nisip . despre celalalt nu stiu sa-ti zic nimic .

 

nu schimba bujii doar de dragul 'intretinerii' . poate doar la achizitie in caz ca nu stii istoricul motocicletei . si la intervalul dat de cartea de service care-i destul de mare din cate-mi amintesc eu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la ulei :

300 V 10w40 si pe la 5000 parca sare din treapta I ( posibil de la ulei sau .. nu imi pot imagina ) oricum eu pe la 5000 km il schimb . Interesant ERU dar eu deja mi-am comandat ulei pentru vara asta :( . Poate reusesc sa il vand si imi iau mai vascos .

despre castrol .. am prieten care a dus F650 pana in 90 mi cu el si nu papa gram de ulei .

Sunt fan Motul si imi e cam greu sa renunt la el .

 

bujia o am de cand am luat moto ( acum 2 ani ) este ruginita la exterior si sincer nu ma obosesc sa o schimb ( am 2 buji de rezerva dar parca nu am incredere in ele . Sunt ele NGK sunt din Germania dar ... am avut cazuri nefericite )

 

Jocu la supape .. ma tenteaza sa il verific luna ce vine ( martie ) atunci vreau sa vad si cum stau contra greutatile deoarece parca trepideaza putin moto .

Facand o paranteza legat de supape , am avut o problema la atv (monocilindru 4 supape pastile etc ) facut motor in vara ( segmenti , supape joc etc ) si in iarna nu mai porneste doar foarte greu . desfac multe (pompa benzina , senzori clapete etc ) si ajung la partea cu supapele ( eu eram linistit ca e tot nou si nu am afcut doar 800 km ) si surpriza , joc la supape inexistent . Cauza : filtru de aer ( K&N uns si facut ca la carte ) dupa care sa citesc ca e o problema la acest model daca pui K&N risti sa schimbi supape de admisie .

drept urmare raman la hiflofilter la bestie (nu e scum si il schimb cam o data pe an . Nu la fiecare schimb de ulei pt ca este cand e fara urma de praf .

Deci da se poate diminua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la ulei :

300 V 10w40 si pe la 5000 parca sare din treapta I ( posibil de la ulei sau .. nu imi pot imagina ) oricum eu pe la 5000 km il schimb . Interesant ERU dar eu deja mi-am comandat ulei pentru vara asta :( . Poate reusesc sa il vand si imi iau mai vascos .

 

 

10W50 sau 10W60 nu sunt mai vascoase ci doar mai bune. Primul numar din indicativ da vascozitatea iar al doilea da plaja de temperaturi intre care uleiul isi pastreaza proprietatile. Deci cu cat al doilea nr e mai mare cu atat mai bun este uleiul. Mai mult de 60 nu am gasit nicaieri. La motocross se foloseste ulei cu indicativ 60 si aia au o ceasca de ulei in motor si le alearga de le gasesc toti dracii.

 

Referitor la motoare si la cat tin, este un topic pe ADV in care Colebatch si-a pozat motorul desfacut la peste 100 k si arata ca nou. Omul a folosit numai Motul 300V si spre deosebire de majoritatea riderilor omul ala isi abuzeaza motoreta grav. Adica din 100k probabil 80k sunt in afara asfaltului. Ce-i drept are si un oil cooler pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la motoare si la cat tin, este un topic pe ADV in care Colebatch si-a pozat motorul desfacut la peste 100 k si arata ca nou. Omul a folosit numai Motul 300V si spre deosebire de majoritatea riderilor omul ala isi abuzeaza motoreta grav. Adica din 100k probabil 80k sunt in afara asfaltului. Ce-i drept are si un oil cooler pe mobra.

Stai linistit ca ala nu merge blana cu el. Mobrele noastre au mai mult de suferit pe strada - stau mult la turatie maxima, se schimba sus si agresiv, etc

cum ziceam, si mobra mea are suta de mii si nu are nici pe dracu. Consum 4.2 la viteze in principiu pana in 130 si nitel peste pe autostrada, cu laterale si topcase, prinde viteza maxima din carte, nu suna ca o cutie de suruburi, etc. Si da, filtru de benzina are pe mobra minin 70 mii iar bujia stiu sigur ca 60 - o sa o schimb la primavara. Filtru de aer e un k&n - se spala cand e murdar - adica destul de rar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca tu mergi spre rosu cu mobra, insa destul de putini dintre utilizatorii acestor mobre le exploateaza asa. In general aia care au afinitate catre rosu se dau pe 4L.

Revenind la nenea Colebatch[cat de blana merge el e relativ, insa imi aduc aminte dintr-un RR 140 km/h in afara asfaltului, o fi mult o fi putin ] pot sa-ti spun sigur ca dpdv al uzurii uleiului si al incalzirii motociceltei si implicit al uleiului din ea, e mult mai nasol sa mergi in treapta 1 cu 30 km/h si eventual cu radiatorul plin de namol decat cu 130km/h pe autostrada.

In alta ordine de idei modelul pe al carui topic suntem are destul de putin ulei prin comparatie cu alte mobre similare. Desigur mobra este bine gandita si racirea este corespunzatare pentru utilizarea normala. De aceea si schimbul de ulei are un interval mare, tot fata de mobre similare evident. Insa cum spuneam are putin ulei. Cu cat este mai mult cu atat mai greu se uzeaza si iese din parametrii, iar principalul factor care duce la uzura uleiului este temperatura. Evident in utilizarea offroad fortele de strivire ale moleculelor de ulei sunt mari pe perioade mari de timp ceea ce iar duce la iesirea prematura din parametrii a uleiului.

Revenind ca sa maresti durata de viata a uleiului poti face 2 chestii :

 

1 Maresti cantitatea de ulei.

2 Il racesti corespunzator.

 

Un "oil cooler" le face pe amandoua intr-o oarecare masura. Evident si folosirea unui ulei cu o plaja de temperatura mai mare este binevenita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara faptului ca trebuie schimbat mult mai des decat unul semi-full sintetic o problema ar mai fi depunerile care le lasa prin motor un ulei mineral, de iti este groaza cand desfaci motorul si vezi ce depuneri sant de la ulei . Eu mai mult din cauza aceasta nu as folosi ulei mineral.

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...