Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Senzorul ala nu e nici ieftin, dar nici un capat de tara. Eu am dat anul trecut 225 de lei pe el si, din spusele mecanicului meu, durata de viata ar fi destul de mare (50000km). Nu stiu daca e adevarat, nu am facut decat vreo 15000 cu el, dar intr-adevar, inainte sa-l schimb se tura (uneori statea si la peste 2000 rpm la ralanti) sau pornea si murea la ralanti.

 

 

acel fenomen este dat fie de o galerie de admisie perforata - se poate identifica vizual - crapa in partea de jos langa aprinderea pe cilindru, fie de un senzor de pozitie al clapetei cu defectiuni in interior. Senzorul asta se schimba, nu se repara sub nici o forma.

Editat de bgp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa tine - 50k. Depinde si cat de mult freci acceleratia in aia 50 k :)

Problema e ca au fost loturi mai nefericite si de acolo a aparut legenda aia cu surging si stalling. Paguba aia nu iese defecta la nici un tester si nici o verificare normala. Eu am invatat subiectul dupa ce pe la 45 - 50 k km imi venea sa dau foc la motoreta cand ajungeam pe la semafoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cam la cati km este indicat sa schimbi filtrul de benzina? stie cineva daca exista echivalenta after market sau ceva mai ieftin decat oem?

:google: this topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomandarea BMW cred ca e pe la 10.000, dar unii il schimba si mai rar 15-20.000km

 

uite aici info DIY:

http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelPressureFAQ.htm

Salutare,

 

Cam la cati km este indicat sa schimbi filtrul de benzina? stie cineva daca exista echivalenta after market sau ceva mai ieftin decat oem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci concluzia o trage singur initiatorul intrebari..........face cum crede de cuvinta ,dar daca vrea sa puna original(pt ca compatibil exact cu originalul nu o sa gaseasca) il cam arde la portofel :eek: . dar sant o gramada de optiuni dupa cum prea bine se stie ,am pus eu o lista cu cateva zeci de filtre care se potrivesc dar nu ”lucreaza” la aceasi presiune ,dar nu este o problema din ce am inteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat la dakar f de benzina cu unul de masina ,care lucreaza la 4 bari.Nu a infuentat cu nimic, nici consum,nimic.Al ei este de 3,5 bari.L-am schimbat de nebun,avea aprope 30 000 motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut o pompa de apa 650gs 2004 ... pt un prieten :)

 

A fost servisata , a mers 1000 km , sambata a pornit sa o aduca la garaj (peste iarna) si dupa cateva minute s-a aprins becul rosu de la ulei ... suspectam pompa de apa (supraincalzire) , are antigel

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noua la bavaria.

becul de apa - temperature e separate de cel de ulei - presiune de ulei.

daca e temperature si pompa de apa atunci cel mai probabil necazu e la rotile din interior - il poti verifica usor pornind la rece - daca se aprinde uleiu imediat - oops

daca e problema de presiune de ulei - mai nasol

caut o pompa de apa 650gs 2004 ... pt un prieten :)

 

A fost servisata , a mers 1000 km , sambata a pornit sa o aduca la garaj (peste iarna) si dupa cateva minute s-a aprins becul rosu de la ulei ... suspectam pompa de apa (supraincalzire) , are antigel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Din motive pur economice si legate de business, am decis sa dau la schimb Dakarul alb preparat Touratech-Amotizor si furca Rally, protectii si altele, cu un GS normal sau Dakar, dar an de fabricatie 2004++.

Daca este cineva interesat, sa dea un semn. Starea motocicletei este buna, iar in curand va mai avea montat si un fatbar de 28".

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nu renteaza la el ?

CE soi de ghidon se potriveste pe dakar ? (sa pastreze comenzile, manerele incalzite si cablurile )?

Salutare.

E vorba ca datorita anului nu pot sa-i fac polita CASCO iar la inchirieri lumea cere asa ceva. Culmea e ca nici macar modelul Dakar nu se cere. Toti vor sa ajunga cu picioarele pe pamant :pow: Daca ar fi dupa mine, nici nu m-as gandi o clipa sa-l dau.

Am luat un ghidon de KTM LC4 si adaptoare de la 22" la 28". Toate comenzile si cablurile se pastreaza originale.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un manual in engleza? pe topic am gasit doar link-uri expirate de transfer.

multumesc anticipat

Salutare si felicitari pentru achizitie!!

 

Uite aici manualul: http://www.gfile.ro/?do=fD&fI=e9c4e2f440cd8240ccb16cf828f5cddc&eH=20764d9a1dbb712855ba5556a56c845b

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un ghidon de KTM LC4 si adaptoare de la 22" la 28". Toate comenzile si cablurile se pastreaza originale.

Pot sa il vad pe la voi dupa ce il montezi - sa ma lamuresc ca pozitie ? imi cam trebuie un ghison ceva mai rezistent decat cel original....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...