Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MyMoto Cotroceni sau Viilor. Ar trebui sa aiba deschis. Camerele sunt Kenda si costa in jur de 50 RON.

 

multumesc frumos.

 

am gasit doar spate. Daca are cineva o camera de fata, de vanzare, ar face unui om un bine :crack:. Mi-ar trebui in seara asta. Dati-mi va rog un semn (sau PM) daca poate cineva sa imi vanda una in seara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru apreciere.

Cand am cautat motorul am urmarit sa aiba, pe cat posibil cat mai multe accesorii, pe mine in particular m-au cucerit abs-ul, manerele incalzite si case-urile, evident cricul central si crash-barul isi au utilitatea lor.

Urmand aceeasi logica cred ca va fi cineva interesat de aceste elemente si prefer sa dau motorul echipat cu ceea ce am considerat si eu necesar ca dotari.

 

salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa pui niste poze cu ele pentru a se vedea uzura.

am reusit pana la urma sa fac si poze.THC este interesat dar am zis sa le pun sa le vedeti si voi.numa bine la toti ! :baldy:

post-41582-1281378270_thumb.jpg

post-41582-1281378352_thumb.jpg

post-41582-1281378498_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu cauciucurile de la Bavaria. Mi s-au inmuiat genunchii cand am achitat 250 lei pe 3 bucati de cauciuc :baldy:

 

Pentru genunchi frumosi si sanatosi recomand schimbarea marcii ... preturi asa nesimtite ca la BMW mai greu de gasit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit pana la urma sa fac si poze.THC este interesat dar am zis sa le pun sa le vedeti si voi.numa bine la toti ! :baldy:

 

Arata mult mai bine decat ale mele. Trebuie sa trec pe la Bavaria sa vad daca au ajuns.

 

Mi-am luat si eu cauciucurile de la Bavaria. Mi s-au inmuiat genunchii cand am achitat 250 lei pe 3 bucati de cauciuc ;)

 

Culmea este ca nu doar la Bavaria costa atat. Am incercat si la furnizorii de piese si pretul este acelasi, unii dintre ei mi-ai recomandat sa cumpar direct de la BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru genunchi frumosi si sanatosi recomand schimbarea marcii ... preturi asa nesimtite ca la BMW mai greu de gasit...

 

E o parere gresita. :baldy:

Daca vrei piese ORIGINALE crezi tu ca Honda , Yamaha sau mai stiu eu ce alte marci au mai multa grija de buzunarele tale??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate sa ma indrume de unde sa iau, sau daca are si vrea sa le dea de pe la vre-un cort pe care nu il foloseste betele de fibra(durawrap ar fi si mai bine :D ) ca ale mele s-au rupt in recent incheiat turul tarii?Ca in Arad nu sunt deloc iar pe net sunt scumpe (pe la 120 lei un singur set de bete ;) ).As avea nevoie cat de repede se poate.

Thanks'

 

PS:scuze de offtopic :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma tu cat vrei albanezule pe cauciucele alea? ;)

deocamdata astept sa vad daca s-a hotarat THC . zicea ca le vrea. daca se razgandeste vorbim.o sa facem sa fie bine pentru toata lumea. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, mi-am schimbat tampoanele de la transmisie. Alta viata, pleaca mult mai lin si nu mai face zgomot. Urmeaza sa fac zilele astea daca am timp cateva protectii din duraluminiu precum cele de la Touratech pentru senzorul de viteza, cilindru de frana, lant si bidonul cu lichid de frana. Trebuie sa studiez cateva poza de la rezolutie mai mare, sa imi iau niste cote si sa ma apuc de lucru.

 

 

 

Aveti idee de un pot cumpara un cric central ieftin pentru Dakar? Am intrebat la Bavaria cat ar fi pretul unui cric central si mi-au spus ca nu au reper pentru Dakar. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc maine la Luis sa vad ce scor imi dau. Daca e de bun simt il comand de la ei.

 

Studiaza problema, si vezi daca nu poti sa-ti faci singur unul. Eu mi-am facut in iarna unul si mi-a iesit destul de bine. Daca ai acces la unul de GS normal poti sa-l copiezi, doar lungimea picioarelor trebuie sa o schimbi. @CuCun, mi-a dat lungimea de la centrul gaurilor de prindere de pe sasiu la sol cca 320 mm. Nu stiu daca merita sa dai atita amar de bani pentru un cric central. Singurul lucru care trebuie sa ti-l comanzi sunt cele doua arcuri de prindere. Astea nu sunt asa scumpe. O sa pun si o imagine cu schita pentru cricul care l-am facut eu. Poate ajuta pe cineva. singura problema care e un pic mai delicata este realizarea opritoarelor din partea de sus, dar ele se pot copia dupa cele de la cricul normal de GS.

Hai noroc.

Mesaj completat

Studiaza problema, si vezi daca nu poti sa-ti faci singur unul. Eu mi-am facut in iarna unul si mi-a iesit destul de bine. Daca ai acces la unul de GS normal poti sa-l copiezi, doar lungimea picioarelor trebuie sa o schimbi. @CuCun, mi-a dat lungimea de la centrul gaurilor de prindere de pe sasiu la sol cca 320 mm. Nu stiu daca merita sa dai atita amar de bani pentru un cric central. Singurul lucru care trebuie sa ti-l comanzi sunt cele doua arcuri de prindere. Astea nu sunt asa scumpe. O sa pun si o imagine cu schita pentru cricul care l-am facut eu. Poate ajuta pe cineva. singura problema care e un pic mai delicata este realizarea opritoarelor din partea de sus, dar ele se pot copia dupa cele de la cricul normal de GS.

Hai noroc.

 

Uite poza cu schita. Cota scrisa cu rosu care nu se vede bine in partea dreapta, este 334 mm. In partea superioara este o cota de 55 mm, cit trebuie aplatizata teava. De la lungimea aia la ambele picioare trebuie sa indoi la unghiurile specificate, adica 12 si respectiv 3 grade, ca sa obtii aplatizarile paralele. Sper sa fie de folos informatia.

Mesaj completat

daca nu poti sa-l faci singur vorbeste cu baietii de la heavy duties si poate te intelegi cu ei.

 

http://heavyduties.ro/indexe.html

post-33841-1281607111_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc maine la Luis sa vad ce scor imi dau. Daca e de bun simt il comand de la ei.

 

 

Daca obtii de undeva un pret de bun simt (louis sau facut de cineva - hand made) da un semn - si pretul - ma inscriu si eu la unul...

 

 

Petru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu o idee?

Iata pe scurt ce s-a intamplat: mergeam pe autostrada, in jur de 140km/h si de vreo doua ori mi-a facut un soi de frana de motor, nu foarte violenta dar destul de neplacuta. Am trecut cu vederea, dar dupa inca vreo 100km mi-a facut aceeasi figura cand coboram niste serpentine, de data asta s-a aprins si becul de ulei.

 

Am tras pe dreapta. N-a mai vrut sa porneasca. Ulei aveam, am scos bujia, parea ok, dadea scanteie, scuipa si benzina. Am mai umblat si pe la bornele de la baterie, am facut si un reset de computer. Nimic. Motorul invarte dar nu porneste. Am incercat chiar s-o pornesc din mers, la vale. Nici asa nu a vrut.

 

Poate fi sensorul de ulei? Daca pun testerul GS-911 am vreo sansa sa aflu care e buba?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate sa ma indrume de unde sa iau, sau daca are si vrea sa le dea de pe la vre-un cort pe care nu il foloseste betele de fibra(durawrap ar fi si mai bine :) ) ca ale mele s-au rupt in recent incheiat turul tarii?Ca in Arad nu sunt deloc iar pe net sunt scumpe (pe la 120 lei un singur set de bete :drink: ).As avea nevoie cat de repede se poate.

Thanks'

 

PS:scuze de offtopic :laugh:

 

Cred ca gasesti la Decathlon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu o idee?

Iata pe scurt ce s-a intamplat: mergeam pe autostrada, in jur de 140km/h si de vreo doua ori mi-a facut un soi de frana de motor, nu foarte violenta dar destul de neplacuta. Am trecut cu vederea, dar dupa inca vreo 100km mi-a facut aceeasi figura cand coboram niste serpentine, de data asta s-a aprins si becul de ulei.

 

Am tras pe dreapta. N-a mai vrut sa porneasca. Ulei aveam, am scos bujia, parea ok, dadea scanteie, scuipa si benzina. Am mai umblat si pe la bornele de la baterie, am facut si un reset de computer. Nimic. Motorul invarte dar nu porneste. Am incercat chiar s-o pornesc din mers, la vale. Nici asa nu a vrut.

 

Poate fi sensorul de ulei? Daca pun testerul GS-911 am vreo sansa sa aflu care e buba?

 

Multumesc anticipat!

 

Ti s-a oprit motorul in mers, de aici senzatia de frana de motor, si becul de ulei tot din cauza asta s-a aprins. Este posibil sa se fi defectat contactul de la cricul lateral, dar in cazul asta ar fi pornit in neutru si s-ar fi oprit in momentul in care bagi in viteza. Nu ai cum sa o pornesti la impins daca asta este cauza. Incarca bateria si incearca sa pornesti motorul in neutru vezi ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mandel: sigur pompa de benzina mai functioneaza? se aude acel zgomot de amorsare specific atunci cand pui contactul?

 

Da, se aude cum amorseaza. In plus, am scos bujia, am dat de la buton si scuipa benzina prin orificiul in care e bujia.

 

Ti s-a oprit motorul in mers, de aici senzatia de frana de motor, si becul de ulei tot din cauza asta s-a aprins.

 

Asta cu becul s-a intamplat la sfarsit, cand n-a mai pornit, dar pe autostrada a mers in continuare, doar ca s-a comportat de parca as fi bagat intr-o viteza inferioara. La viteza aia e destul de neplacut, ma mir cum de nu m-am varsat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ciudate BMW-urile astea. Se tot strica cate ceva la ele. Ba nu mai pornesc decat atunci cand vor ele, ba se mai strica nu stiu ce nimic pe la ele. Eu tocmai ce am revenit acasa dupa ce mi-am facut de cap cateva zile cu motorul pe coclauri. Bineinteles ca acum trebuie sa repar iar la el. Trebuie sa verific lantul si rola intinzatoare, am impresia ca sunt uzute. Bate pur si simplu lantul la mers usor. Am reusit sa stric butonul de flash, l-am tinut apasat ca vedeam nimic cu faza scurta si am impresia ca s-a ars contactul. La o coborare pe serpentine cu piatra netasata am reusit sa il trantesc pe partea dreapta, din fericire fara a distruge ceva la el. Totusi dupa ce am plecat la un moment dat s-a oprit motorul. Il porneam si se oprea. Daca il tineam turat mergea foarte bine, insa cum lasam gazul se oprea. Pur si simplu nu statea la relanti. Mi-a facut asta de cateva ori insa si-a revenit. S-a mai oprit odata in drum si ca sa plec cu el am ridicat relantiul mai sus. A doua zi si-a revenit. Acum vad ca nu mai face.

 

La intoarcere spre casa am ramas fara frana spate din cauza furtunului care s-a spart. Din cate am auzit asta e buba cunoscuta la F650GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...