Purghy Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Daca vrei sa fii tipicara, poti folosi apa demineralizata ( 2 lei 1 litru juma) la orice petrom.Lichidul de racire este un amestec de antigel cu apa, singurul lucru care il poate face apa este sa dilueze un pic antigelul insa la cantitatea de care ziceai tu nu ar trebui sa iti faci probleme. vezi link-ul de aici De ce nu pot ei pur si simplu sa spuna intr-o fraza ceva si le trebuie 11.000 de caractere ca sa explice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 De ce nu pot ei pur si simplu sa spuna intr-o fraza ceva si le trebuie 11.000 de caractere ca sa explice? Completeaza cu apa distilata/demineralizata....In mod normal proportia apa/antigel este 50%-50%. Abia la iarna teoretic pot aparea probleme. Pe de alta parte,la AB gasesti antigel de care trebuie la un pret decent. Eu am dat pe el vreo 20ron parca pe 1.5L; era concentrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Cine are de vinzare/donat o bucata scarita pasager dreapta? Dureaza prea mult pina vin pe comanda! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Salutare, Cine mai e interesat de cauciucuri si camere Heidenau, sa dam o comanda pt. Bucuresti. Preturile recente sunt K 60 100/90-19.......180 130/80-17......205 140/80-17......290 K76 100/90-19.......199 130/80-17.......240 150/70-17.......299 iar camerele sunt 35 lei fata si 40 lei spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Salutare, Cine mai e interesat de cauciucuri si camere Heidenau, sa dam o comanda pt. Bucuresti. Preturile recente sunt K 60 100/90-19.......180 130/80-17......205 140/80-17......290 K76 100/90-19.......199 130/80-17.......240 150/70-17.......299 iar camerele sunt 35 lei fata si 40 lei spatele. Ma bag io la o pereche de camere. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Ma bag si eu la o camera spate. (cauciucul este 130/80 X 17) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 vreau si eu un heidenau k60- 130/80-17 : 0722840297 nr meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Schimbat filtru benzina/regulator presiune azi. 381 roni + 7.5 roni 3 coliere si o ora de lucru. BMW recomanda schimbul la 20 mii km parca, al meu are 36 mii si sunt aproape sigur ca nu l-a avut schimbat niciodata. Am dat o tura scurta dupa si chiar am simtit o imbunatatire mai ales la raspunsul acceleratiei - in special cand accelerezi puternic de la viteza mica - avea o ezitare mica atunci care se pare ca a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Vreau sa-mi schimb uleiul din furca. Poate cineva sa-mi explice cum se face pas cu pas sau eventual un link despre asta? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Arunca un ochi aici... f650.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
endurodan Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut baieti, sunt posesorul unui bmw enduro f650 gs din 2001 cu 17000 km la bord si mi s-a oprit motorul in timpul mersului bateria este perfect incarcata dar lampile de bord si pornirea, farurile, semnalizarea sunt complet lipsite de tensiune. mai poate fi folosita lumina de pozitie. Din cele 3 sigurante 2 au tensiune iar una nu. Va rog sa ma ajutati daca stie cineva. Si un electrician bun prin Constanta stie cineva? Va Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut baieti, sunt posesorul unui bmw enduro f650 gs din 2001 cu 17000 km la bord si mi s-a oprit motorul in timpul mersului bateria este perfect incarcata dar lampile de bord si pornirea, farurile, semnalizarea sunt complet lipsite de tensiune. mai poate fi folosita lumina de pozitie. Din cele 3 sigurante 2 au tensiune iar una nu. Va rog sa ma ajutati daca stie cineva. Si un electrician bun prin Constanta stie cineva? Va Multumesc In orice caz uita-te si pe la firele de la butucul de contact - am mai auzit cazuri de fire intrerupte pe acolo... Mai au cate o brida din aia pusa aiurea care taie firul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 m-ar interesa si pe mine un pret la reglat "valve clearance" si verificat distributia la AB sau in alta parte.a inceput sa scoata un zgomot metalic destul de dubios cand o pornesc... Si la mine țăcăne uneori când pornesc. Nu întotdeauna... Am aflat astăzi ca poate fi distributia. Tu ai rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut baieti, sunt posesorul unui bmw enduro f650 gs din 2001 cu 17000 km la bord si mi s-a oprit motorul in timpul mersului bateria este perfect incarcata dar lampile de bord si pornirea, farurile, semnalizarea sunt complet lipsite de tensiune. mai poate fi folosita lumina de pozitie. Din cele 3 sigurante 2 au tensiune iar una nu. Va rog sa ma ajutati daca stie cineva. Si un electrician bun prin Constanta stie cineva? Va Multumesc Poate contact imperfact pe bornele sau papucii de la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Poate va miscati si voi dosurile pana la Predeal pe 10-12 iulie.... sa ne cunoastem si noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 (editat) Poate va miscati si voi dosurile pana la Predeal pe 10-12 iulie.... sa ne cunoastem si noi... Pai n-ar fi exclus... Editat Iunie 26, 2009 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Si la mine țăcăne uneori când pornesc. Nu întotdeauna...Am aflat astăzi ca poate fi distributia. Tu ai rezolvat-o? Mai, inca nu am rezolvat-o nici eu, ideea e ca parca as vrea sa o rezolv la un service ca sa fie mai ieftinache ca la AB imi las salariul daca merg.... Eu trebuie sa imi schimb si furca+pinionul de a 2-a ( la AB ma costa 600€ pentru a inlocui 2 piese care impreuna fac 60-70€) Poate va miscati si voi dosurile pana la Predeal pe 10-12 iulie.... sa ne cunoastem si noi... Eu vin la Predeal, pe 11 dimineata si plec seara. Vreau sa-mi schimb uleiul din furca. Poate cineva sa-mi explice cum se face pas cu pas sau eventual un link despre asta?Multumesc 1 - Ridici mobra pe cricul central ca sa scoti roata fata (nu uita sa pui un ghiozdan ceva in spate ca sa se ridice fata suficient 2 - scoti roata fata (2 suruburi - surubul de strangere si surubul de la ax) 3 - desfaci suruburile superioare de prindere al furcii (marcat cu 1 in poza) 4 - desfaci capacele jambelor (marcat cu 2 in poza); atentie! sub aceste capace se afla arcuri; trebuie desfacute cu atentie ca sa nu iti sara cand se desfac; deasemenea trebuie desfacute cu atentie deoarece filetul este foarte fin si se poate strica! 5 - se desfac suruburile de scurgere ale jambelor (nr 3 in atasament) atentie sa ai un recipient disponibil cand le desfaci pentru a nu face mizerie - incepe sa curga destul de rapid 6 - astepti sa se scurga bine tot uleiul; montezi la loc suruburile marcate cu 3 (preferabil cu saiba de cupru noua daca ai) 7 - torni uleiul cu atentie in gaura lasata de desfacerea capacelor marcatre cu 2 in poza (cate 550ml in fiecare jamba) 8 - montezi capacele marcate cu 2 (cu atentie ca sa nu strici filetul) 9 - strangi suruburile marcate cu 1 10 - dai o tura si bei o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 in legatura cu tacanitul metalic si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o la AB prin inlocuirea intinzatorului de lant de distribuitie. s-a manifestat lainceput printr-un tacanit metalic dar cand porneam motorul pentru cateva secunde, apoi intra in regimul normal. cu timpul sunetul s-a acutizat si a inceput sa se auda petoata durata functionarii motorului. am fost cu el la tibi si mi-a confirmat ca este vb de intinzatorul de lant, pe care l-am comandat si inlocuit la AB. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 in legatura cu tacanitul metalic si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o la AB prin inlocuirea intinzatorului de lant de distribuitie.s-a manifestat lainceput printr-un tacanit metalic dar cand porneam motorul pentru cateva secunde, apoi intra in regimul normal. cu timpul sunetul s-a acutizat si a inceput sa se auda petoata durata functionarii motorului. am fost cu el la tibi si mi-a confirmat ca este vb de intinzatorul de lant, pe care l-am comandat si inlocuit la AB. numai bine! cat te-a costat toata afacerea cu intinzatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 nu mai stiu cu certitudine...1.8 mil piesa si aprox. 1.2mil manopera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 nu mai stiu cu certitudine...1.8 mil piesa si aprox. 1.2mil manopera... multumesc mult pt informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 1 - Ridici mobra pe cricul central ca sa scoti roata fata (nu uita sa pui un ghiozdan ceva in spate ca sa se ridice fata suficient2 - scoti roata fata (2 suruburi - surubul de strangere si surubul de la ax) 3 - desfaci suruburile superioare de prindere al furcii (marcat cu 1 in poza) 4 - desfaci capacele jambelor (marcat cu 2 in poza); atentie! sub aceste capace se afla arcuri; trebuie desfacute cu atentie ca sa nu iti sara cand se desfac; deasemenea trebuie desfacute cu atentie deoarece filetul este foarte fin si se poate strica! 5 - se desfac suruburile de scurgere ale jambelor (nr 3 in atasament) atentie sa ai un recipient disponibil cand le desfaci pentru a nu face mizerie - incepe sa curga destul de rapid 6 - astepti sa se scurga bine tot uleiul; montezi la loc suruburile marcate cu 3 (preferabil cu saiba de cupru noua daca ai) 7 - torni uleiul cu atentie in gaura lasata de desfacerea capacelor marcatre cu 2 in poza (cate 550ml in fiecare jamba) 8 - montezi capacele marcate cu 2 (cu atentie ca sa nu strici filetul) 9 - strangi suruburile marcate cu 1 10 - dai o tura si bei o bere Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 la GS simplu, daca vrei sa schimbi doar uleiul din furca, trebuie sa -desfaci surubelele de jos pt a goli furca -apesi in furca pt a grabi scurgerea initiala -scoti capacele de sus (se tin intr-o siguranta) -strangi bine surubelele de jos -torni uleiul 550ml -pui capacele la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 1 - Ridici mobra pe cricul central ca sa scoti roata fata (nu uita sa pui un ghiozdan ceva in spate ca sa se ridice fata suficient 2 - scoti roata fata (2 suruburi - surubul de strangere si surubul de la ax) 3 - desfaci suruburile superioare de prindere al furcii (marcat cu 1 in poza) 4 - desfaci capacele jambelor (marcat cu 2 in poza); atentie! sub aceste capace se afla arcuri; trebuie desfacute cu atentie ca sa nu iti sara cand se desfac; deasemenea trebuie desfacute cu atentie deoarece filetul este foarte fin si se poate strica! 5 - se desfac suruburile de scurgere ale jambelor (nr 3 in atasament) 6 - astepti sa se scurga bine tot uleiul; montezi la loc suruburile marcate cu 3 (preferabil cu saiba de cupru noua daca ai) 7 - torni uleiul cu atentie in gaura lasata de desfacerea capacelor marcatre cu 2 in poza (cate 550ml in fiecare jamba) 8 - montezi capacele marcate cu 2 (cu atentie ca sa nu strici filetul) 9 - strangi suruburile marcate cu 1 10 - dai o tura si bei o bere va rog, daca a schimbat cineva semeringurile de la telescoape,care sunt urmatorii pasi ? (am observat azi ca incepe sa-mi planga unul dintre telescoape si as vrea sa le schimb la amandoua) trebuie schimbate si cele de praf sau numai cele dinauntru?vin la set sau trebuie comandate separat, -la cati km trebuie schimbat uleiul sau e in functie pe ce drum umbli cu ea,sau de culoarea uleiului. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augusttinn Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 salut cam de o luna mi am cumparat si eu un f 650 gs din 2006, 12000 km notorul are abs doar pe spate(se vede inelul si senzorul der abs) iar pe fata lipseste si inelul si senzorul de abs. intrebarea mea este daca poate sa functioneze abs ul doar pe spate daca pe fata e anulat?(la mine nu merge),si cat mar costa sa montez pe fata inelul ,senzorul si ce mai e nevoie sa mearga abs ul. astept sa ma ajutati multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.