Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Cind ai verificat bateria ultima data ? Pe caldurile astea ramai usor fata electrolit in baterie. Poate e uscata bateria...

 

Bateria nu era uscata, doar ca nu mai vrea sa se incarce mai mult de 10.8 V. Deci un element in scurt. Am cumparat azi alta baterie si maine o montez. Ramane in schimb, in continuare, intrebarea de ce, odata pornit, nu-i ajungea curentul de la alternator si se oprea. O sa vad maine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bateria nu era uscata, doar ca nu mai vrea sa se incarce mai mult de 10.8 V. Deci un element in scurt. Am cumparat azi alta baterie si maine o montez. Ramane in schimb, in continuare, intrebarea de ce, odata pornit, nu-i ajungea curentul de la alternator si se oprea. O sa vad maine ...

 

Schimba bateria si daca mai face la fel e posibil sa ai un contact imperfect pe undeva. Ar fi bine sa vezi pe traseul alternator-releu-baterie, pe unde ai mufe, poate o fi vreuna oxidata sau slabita. Un pic de spray de contacte nu strica.

Sa verifici si daca/cum incarca releul regulator. Poate nu incarca si poate fi si aia o alta problema de a murit bateria.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, propun urmatoarele:

sa facem o mica evidenta a problemelor mai des aparute la mobrele noastre: ce piese cad mai repede, cam la cati km(fata de ce zice cartea), costul respectivei piese, greutatea in a o obtine, de unde o iei mai usor, etc...

Propun aceasta in eventualitatea ca multi dintre noi vor, poate, sa plece in drumuri mai lungi sa sa stie cam la ce sa se astepte, si eventual de acasa sa isi ia piesele respective cu el (gen kit reparatie pompa de apa, filtru benzina, pompa benzina, electric ce poate sa cada mai usor, etc...nu-mi vin acu chiar toate in cap). Eu am 40.000 km cu Dakarul meu si nu am avut pana acuma probleme mari. O sa plec la un drum mai lung si n-ar fi rau sa sti la ce sa te astepti.

 

:( si drumuri uscate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ajuta cineva cu un cod pt membrana de la vasul de frana pe fata pt F650CS din 2003, fara ABS si eventual un pret?

Am gasit schema explodata, dar nu imi gasesc vasul si membrana.

Merci.

 

 

Mesaj completat

Am gasit-o la handlebar. Si se pare ca tre s-o comand cu tot cu capac :(

 

283.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, propun urmatoarele:

sa facem o mica evidenta a problemelor mai des aparute la mobrele noastre: ce piese cad mai repede, cam la cati km(fata de ce zice cartea), costul respectivei piese, greutatea in a o obtine, de unde o iei mai usor, etc...

Propun aceasta in eventualitatea ca multi dintre noi vor, poate, sa plece in drumuri mai lungi sa sa stie cam la ce sa se astepte, si eventual de acasa sa isi ia piesele respective cu el (gen kit reparatie pompa de apa, filtru benzina, pompa benzina, electric ce poate sa cada mai usor, etc...nu-mi vin acu chiar toate in cap). Eu am 40.000 km cu Dakarul meu si nu am avut pana acuma probleme mari. O sa plec la un drum mai lung si n-ar fi rau sa sti la ce sa te astepti.

 

:( si drumuri uscate

 

hmmm pai sa vedem...

Pompa de apa intre 1k km si vreo 30k km depinde cat de bine a fost montata ultima data (cumpara doar simeringurile, axul mai poate duce multi km).

Pompa de benzina (avand in vedere varsta motocicletelor pe care le avem, minimum 3 ani, poate sa cada oricand si sa te lase in drum. pompa oem costa undeva pe la 12mil, asa ca iti recomand o alternativa chinezeasca, doar pt pompa nu intreg ansamblul..aprox 40euro).

Filtrul de benzina, il schimbi inainte de o plimbare in jurul lumii, ar trebui sa te tina pana la intoarcere daca alimentezi de unde trebuie si nu bagi nisip in rezervor

electric (oricand, partea buna e ca se poate repara on site, ceva cabluri, papuci, banda, imaginatie).

cabluri de acceleratie/ambreiaj (din ce am citit pe la 20k de km se cam duc, nu e o regula, uns si verificat din cand in cand; pt cablul de acceleratie. metode de prevenire http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/EnginePh...te-600-line.jpg

Senzori aer/temperatura, sonda lambda - motorul functioneaza chiar daca acestia sunt stricati.

Radiatorul - poate fi atins de o piatra, cel mai bine iti confectionezi o protectie pt el sau cumperi ceva specializat gen touratech/wunderlich. Daca il bricolezi chiar tu, ai grija sa tii plasa de protectie la ceva distanta de el, a.i. sa nu stea in tensine.

Camere- spray de pana daca ai noroc, camere de rezerve, kit de reparatie pt cei mai rabdatori.

Rulmenti jug, am observat ca se duc pe la 30k km, sper sa nu vb prostii.

kitul de lant cred ca duce in cazul unei exploatari adecvate lejer peste 20k km.(scotoiler pt ture lungi !?)

Simeringuri furca - ai putea incerca niste protectii pentru acestea, desi personal nu imi plac. Ajung mai ieftin sa le schimb o data decat pretul lor.

ecu/bmsc - depinde unde te lasa. te imprietenesti cu bastinasii, iti adaptezi un carburator :) , cont pe ebay si paypal, sau astepti pana apare solutia aici pe topic - am vazut ca unii sunt interesati :P

 

ma mai gandesc :D

Editat de DragosV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria nu era uscata, doar ca nu mai vrea sa se incarce mai mult de 10.8 V. Deci un element in scurt. Am cumparat azi alta baterie si maine o montez. Ramane in schimb, in continuare, intrebarea de ce, odata pornit, nu-i ajungea curentul de la alternator si se oprea. O sa vad maine ...

 

Concluzia:

 

1. Doar bateria era defecta.

2. Desi cu 750 mA curent de incarcare bateria, altfel defecta, ajungea la 14 V, doar pe alternator motorul (pornit cu curent prin cabluri de la masina) nu statea pornit. Deci daca bateria e moarta, chiar daca pornim GS-ul de la alt acumulator... nu merge :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

stie careva de unde se poate cumpara un cablu adaptor pentru proiza de curent de la moto, care sa dea intr-o priza mama de bricheta auto...

 

deci stecher tata priza moto, cablu, priza mama bricheta auto

 

vreau sa incarc un tel nokia pentru a naviga cu el.

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

stie careva de unde se poate cumpara un cablu adaptor pentru proiza de curent de la moto, care sa dea intr-o priza mama de bricheta auto...

 

deci stecher tata priza moto, cablu, priza mama bricheta auto

 

vreau sa incarc un tel nokia pentru a naviga cu el.

 

multumesc

 

Subscriu! Daca afli sau gasesti solutie impartaseste wisdom caci zac cu priza aia data jos de pe motor in geanta de doua luni si o bag in nas la toate magazinele posibile inclusiv autovit unde gasesti toate aberatiile si nu am ajuns la nici o concluzie. Traiasca germanienii cu priza lor ciumeca! Pana acum singura solutie e priza auto de pus pe ghidon direct de la baterie luata de la kronau cu vreo 70 de ron...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

louis....vreo 14 E

Mesaj completat

Astea's dimensiunile (10-26-7) de la simeringul pompei de apa?

Ca a inceput si mie sa se prelinga pe la gaurica aia lichid?

Si garnitura aia de la capac mai tre' schimbata, altceva nu cred...nu?

 

Tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Pierdut piulita + saiba de prindere la roata dintata fata.Daca are cineva, sau daca poate sa-mi aduca cineva, evident cat mai repede. Multumesc.

tel. 0741091481

Daca nu gasesti pana joi cand ajung eu acasa cred ca te rezolv eu.Trebuie sa caut prin piesele care mi-au ramas .Din cate stiu piulita o am.Poti sa ma suni daca vrei. 0745648088. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

vad ca nu ziceti niciunul nimic referitor la intinzatorul acesta de lant.

 

Am rezolvat situatia,,,am cumbarat de la Hornbach o bucata de furtun gros transparent si l-am bagat pe partea metalica....am dat 11 lei pe 1 m de furtun...deci am si de rezerva cand se toceste asta...maine am sa ii fac poza sa va arat...

 

 

stie cineva cand se nu mai merge claxonul care ar putea fi cauzele ?

 

 

 

 

bucsa ce intinde lantul

 

am comandat la Bavaria bucsa asta de intinde lantul si cand am dat jos piesa sa o schimb nu prea e la fel...nu se potriveste ,,,

 

va pun poza cu ceea ce am primit...daca stiti ce si cum astept sugestii..

 

partea din cealalta care a mai ramas (ca s-a uzat , rupt respectiv) intra direct pe clindrul metalic ce are si rulmenti...fara efort

 

numai de bine sa auzim

Mesaj completat

am uitat sa zic...

 

este pentru un F 650 GS Dakar 2002

Mesaj completat

am depistat ,,,,

 

este intinzatorul din partea de sus ...

 

ceea ce aveam eu nevoie este cel de jos...

 

si acesta se vinde cu tot cu cilindrul de metal si costa 251 RON...

 

cine are partea de cauciuc buna si sa incercam sa o facem undeva

....

 

 

OFFFFF...

 

va astept cu sugestii

Mesaj completat

este vorba de piesa nr. 17 din imagine iar eu comandasem piesa nr. 15

 

piesa nr. 15 = 15 RON

 

piesa nr. 17 = 251 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am reusit sa-mi rup parghia de ambreiaj :) , apoi am legat-o cu sarma :) si am facut 100 Km pana acasa :D ...

Era o parghie reglabila , stie cineva daca o parghie fixa se potriveste???

De unde pot face rost de o astfel de parghie (reglabila sau nu)?

Va multumesc anticipat.

post-57391-1280081182_thumb.jpg

Editat de VRAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am reusit sa-mi rup parghia de ambreiaj ;) , apoi am legat-o cu sarma :laugh: si am facut 100 Km pana acasa ;) ...

Era o parghie reglabila , stie cineva daca o parghie fixa se potriveste???

De unde pot face rost de o astfel de parghie (reglabila sau nu)?

Va multumesc anticipat.

 

Da, se potriveste. Gasesti la Louis.de (cod 10019328). Sau Kronau. Pot sa spun ca e chiar mai buna decit cea originala reglabila.

Bafta.

 

 

 

Mesaj completat

stie cineva cand se nu mai merge claxonul care ar putea fi cauzele ?

 

Probabil de la mufa de la claxon. Dupa ce am schimbat firele, am cumparat alt clacson crezind ca al meu e dus (deoarece si claxonez mult) am ajuns la concluzia ca mufa este cu probleme. Mufa origianala arata superb, insa se pare ca este cam subdimensionata dpdv al contactului electric la o folosire intensa a claxonului si tinind seama ca acesta "suge" ceva curent in functionare. Eu am lipit 2 fire la mufa originala si am pus 2 papuci clasici. Apoi am refacut traseul claxonului trecindu-l printr-un releu clasic. Astfel am 12V din baterie direct in claxon.

Deja e alta viata, pot sa spun ca acum am si eu claxon.

Daca vrei, PM si detaliem subiectul.

Bafta!

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am reusit sa-mi rup parghia de ambreiaj ;) , apoi am legat-o cu sarma :laugh: si am facut 100 Km pana acasa ;) ...

Era o parghie reglabila , stie cineva daca o parghie fixa se potriveste???

De unde pot face rost de o astfel de parghie (reglabila sau nu)?

Va multumesc anticipat.

 

cea cu reglaj la pret mai mic decat cea originala http://www.motomike.eu/autonet/category/1/...le/161377?sr=60 si cea fara reglaj la pret minim http://adalmotors.ro/maneta-vicma-vcm70952...251b49488183dfa

eu personal am luat-o pe cea fixa caci am platit-o si ridicat-o in aceasi zi (din Bucuresti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are cineva vreo maneta de frana rupta/stramba....si vrea s-o dea de pomana/la un pret modic....primesc fara sa fac mofturi! Nu ma intrebati ce fac cu ea!;) Raspundeti va rog prin PM! Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

cum am promis pun poza u ghidusia de la intinzatorul de lant....deci, 1 m de furtun siliconic de la Hornbach a costat 11 ron , comparatif cu tot ansamblul de 251 ron de la Bavaria.

 

succes si multi km.

post-36698-1280219139_thumb.jpg

post-36698-1280219149_thumb.jpg

post-36698-1280219172_thumb.jpg

post-36698-1280219178_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are cineva vreo maneta de frana rupta/stramba....si vrea s-o dea de pomana/la un pret modic....primesc fara sa fac mofturi! Nu ma intrebati ce fac cu ea!:laugh: Raspundeti va rog prin PM! Multumesc anticipat!

 

http://adalmotors.ro/maneta-vicma-vcm73602...f9e5d9f499ef0cf e 60 de ron noua daca dadeai mesaju acum 2 saptamani aveam io una rupta ;) In fine nu mi se pare mult 60 ron pt una noua....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://adalmotors.ro/maneta-vicma-vcm73602...f9e5d9f499ef0cf e 60 de ron noua daca dadeai mesaju acum 2 saptamani aveam io una rupta ;) In fine nu mi se pare mult 60 ron pt una noua....

Una noua am pe mobra...insa vreau sa-mi pun una mai scurta...eventual "bricolata" un pic....si parca nu ma indur s-o scurtez p'asta noua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am efectuat schimbul de ulei, si cum trebuia sa inlocuiesc si surbul de la baia de ulei, am constatat ca cel nou nu mai are capul hexagonal de 24 ci a fost inlocuit cu un imbus de 10. Desi sunt facute din acelasi material, sa speram ca noul surub o sa tina ceva mai mult, cel vechi fiind recunoscut ca unul cu probleme(dupa cateva schimburi se uzeaza si nu mai poate fi deschis decat cu :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am efectuat schimbul de ulei, si cum trebuia sa inlocuiesc si surbul de la baia de ulei, am constatat ca cel nou nu mai are capul hexagonal de 24 ci a fost inlocuit cu un imbus de 10. Desi sunt facute din acelasi material, sa speram ca noul surub o sa tina ceva mai mult, cel vechi fiind recunoscut ca unul cu probleme(dupa cateva schimburi se uzeaza si nu mai poate fi deschis decat cu :) )

in acelasi rahat ma aflu si eu...praf capul hexagonal, surubul e pe vine, da nu stiu cum draq o sa il desfac eu pe cel ros...(cu chin si sudoare , si multe pacate ...probabil) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...