Angi Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu. Daca ai modelul cu ABS, iti trebuie si un furtun de frana mai lung. Eu mi-am luat inaltatoarele si furtunul de la TT = 100 euro. salutare. la capitolul filtru de benzina are careva alternative la pretul Bavaria?? sau vreun bricolaj ceva pe acolo, alt filtru, smecherii dastea?? m-a ajuns nevoia si mai bate si falimentul la usa... Fii serios! Fa un efort si ia filtrul original. Ala are si nu stiu ce regulator de presiune in el. Lasa improvizatiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 salutare. la capitolul filtru de benzina are careva alternative la pretul Bavaria?? sau vreun bricolaj ceva pe acolo, alt filtru, smecherii dastea?? m-a ajuns nevoia si mai bate si falimentul la usa... Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine. Si pe mine ma batea gandu sa pun un regulator de 3.5 in locu la ala de 3 bari, dar se pare ca mare diferenta nu e. Consumul nu iti creste fiindca ai senzorul de O2 pe evacuare care iti compenseaza lack'ul de aer si iti aduce amestecul la nivelul normal in conditii de mers constant, dar pe accelerare cica s-ar simti ceva mai mult umphhhhh... Daca e usor de schimbat de ce nu, insa la mine trebuie sa ridic cadru spate in aer si e prea mult de munca pentru cat imi da castig daca pun alt regulator. Poate atunci cand o sa imi schimb ambreiajul... Editat Iunie 10, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine. care sunt alea, alternative...hai ca sunt curios... da-ne ceva link sau poze ...ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Asta e un raspun la un mail pe care il trimisesem pe vremea cand cautam si io o alternativa. Gasisem ceva asemanator, pe la 50 de lire parca, dar nu l-am cumparat pt. ca trebuiau retrasate furtunele de benzina(in special cel de retur) Daca totusi sunt doritori sa economiseasca 150 de lei (200 lei vs 350 cat am dat pe original ), in detrimentul improvitaziilor neindicate...dati un semn Filter King Fuel Pressure Regulator 85mm with Fuel Pressure Gauge & alloy bowl The Filter King fuel pressure regulator has been specially designed to provide a constant, steady flow of fuel under all driving circumstances. The filter king regulator can be used to drop fuel pressure from pump in line with that required by the carburettor/s. This is especially beneficial when vehicle have been modified with aftermarket pump. The Filter King: regulates pulsation of the fuel pump prevents air bubbles reduces the formation of carbon residues improves performance of engine gives regular and constant driving prevents overflowing of carburettor filters with high filter capacity includes mounting bracket includes instructions guage port (optional extra gauge can be added below) 85mm alloy bowl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 care sunt alea, alternative...hai ca sunt curios... da-ne ceva link sau poze ...ceva Pe Mahle - link Pe Swag - link Mai sunt si pe Meyle, Filtron, Knecht etc etc. Sunt cu 3-4 cm mai lungi decat filtrul original bmw, dar marele regulator de presiune (supapa de sens) e acelasi rahat inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Cine ma poate lamurii care ani de fabricatei au motoare Rotax si care nu? Motoarele Rotax sunt mai bune decat cele facute de BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Daca ai modelul cu ABS, iti trebuie si un furtun de frana mai lung. Eu mi-am luat inaltatoarele si furtunul de la TT = 100 euro. Fii serios! Fa un efort si ia filtrul original. Ala are si nu stiu ce regulator de presiune in el. Lasa improvizatiile! ast rasp. ti-am trimis si pm.0722318215.sun eu ast beep.pa pa .numai bine la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 (editat) I'll just leave this here... Editat Iunie 13, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 I'll just leave this here... excelent,bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salut! Duminica in drum spre Baile Tusnad, in localitatea Molnas numai bine ca dupa o curba, vrand sa schmb a 3 a, simt cum se inmoaie acceleratia si aute un grohait si poc se opreste Dakarul. Trag pe dreapta, sotia crezand ca e pauza de ciocolata si cafea, incerc sa il pornesc si nimic. Avem problema. Verific sigurante mai dau la cheie, nimic. Ma caznesc sa il urc pe o ulita cu pietre si noroi (soft) ca sa il pornesc ~impins~. Porneste instant dar se opreste la fel de repede. Opreste un neamt cu carburatie, ma ajuta sa il urc din nou la deal, iar porneste iar se opreste. Neamtul pleaca zicand ca e ceva electric si ca el are carburatie si ca e mai smen si numai ca de peste strada apare Alpar, motociclist si el care incearca sa ma ajute. Nu rezolvam acolo nimic, dar omul stie alti amici, care vin din Sf. Gheorghe si iau motocicleta cu duba. O ducem in garaj o mai luam din aproape in aproape la Jolt. Nici asa nu a vrut. Urechea fina a lui Jolt spune ca parca nu se aude bazaitul pompei de benzina. Nu prea avem ce sa ii facem, Dakarul se urca in alta duba, plateste stapanul si ajungem la Bucuresti. Simptomele spun ca ar fi pompa de benzina. Am dus-o la service si asteptam diagnosticul. Intrebarea ar fi: exista alternativa mai ieftina la pompa de benzina de la Bavaria care costa 1260 ron ? (asta in cazul in care este pompa de vina si va trebui schimbata) PS Trebuie sa le multumesc lui Alpar si lui Jolt (si fratelui sau) pentru ajutorul pe care mi la-au oferit. Sunteti oameni deosebiti si vreau sa stiti ca fara voi totul ar fi fost mult mai greu si costisitor. Mulumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Exista. Cauta in manual specificatiile pompei de benzina - presiune maxima si debit - litri pe ora. Meri apoi la magazin de piese auto si cauti o pompa de aceleasi specificatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Exista. Cauta in manual specificatiile pompei de benzina - presiune maxima si debit - litri pe ora. Meri apoi la magazin de piese auto si cauti o pompa de aceleasi specificatii merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Du-te direct la magazinul de piese auto si cere pompa de Logan sau Supernova. E 90 de lei aici in Cluj...cam pe acolo tre sa fie si in Bucale. Merge SIGUR 100%...am montat una pe un F650 GS, din 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 merci si fa si niste poze cand o montezi,eventual adaptari, etc... ca sa stim ce si cum in caz ca ne lovim de problema spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Du-te direct la magazinul de piese auto si cere pompa de Logan sau Supernova. E 90 de lei aici in Cluj...cam pe acolo tre sa fie si in Bucale. Merge SIGUR 100%...am montat una pe un F650 GS, din 2006 yzu esti tare.daca ne-ai dat pontul cu pompa de benzina de logan si mai si merge 100 la 100 multumim.nu am nevoie dar e de retinut.felicitari pt asta. ce modificari ar mai trebui. Editat Iunie 14, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salut..as vrea de curand sa imi achizitionez un BMW GS 650 cam din 2002-03.Acum nu stiu cat de fiabila este sau daca se pune aceasta problema,doar este bmw,dar nici sa nu imi dea batai de cap cu revizii prea dese.Voi ce ziceti este o algere buna sau sa ma orientez spre alt cv?Tin sa spun ca va fi prima mea motociclata,pana acum am avut numai scutere si carturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 In functie de ce vrei sa faci cu ea...e o alegere buna sau nebuna! In principiu daca o nimeresti buna si ai grija de ea este destul de ieftina in exploatare! Reviziile se fac la intervale similare de timp la majoritatea mobrelor de tipul asta! Daca ai intrebari care necesita raspunsuri punctuale...citeste .....caci ai de unde...525 pagini numai aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) multumesc de reply uri tuturor, motivul schimbarii filtrului cu altceva este in primul rand pretul 470 lei la bavaria, si tendinta de a ma descurca de unul singur, de a explora...ca deh asa sunt eu ma inventator...si mi displace sa ma jecmaneasca bmw pentru un cacao de filtru cu regulator pe el... am verificat si eu in piata si am gasit filtre de 3.5 bar cu tur retur in partea de jos, si alimentare sus, langa regulator, dar sunt lungi de 25 - 30 cm...:), cam pe la 200 lei,tot de pe la bmw uri 4.0, 3.5 2.5 litri, benzinare, dar problema e ca nu am unde sa-l montez ca e prea mare... sunt interesat de cum ar merge motoreta asta cu 4.0 bar...astept detalii de la alti experimentatori...ca filtre de 3.0 si 4.0 bar am mai gasit, mai mici un pic, omenesti... mi se pare mult prea mare pretul de 475 lei pentru filtru asta... pe criza asta. o alta solutie...sal-l tai sa isa il sudez la loc dupa ce extrag filtrul din el, apoi sa montez filtru hi flow pe tur...doar, ma rog, inca mai caut...amatorii de bricoleuri tehnice, va rog nu va abtineti, bagati aici... Editat Iunie 15, 2011 de bogdan xtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 multumesc de reply uri tuturor, motivul schimbarii filtrului cu altceva este in primul rand pretul 470 lei la bavaria, si tendinta de a ma descurca de unul singur, de a explora...ca deh asa sunt eu ma inventator...si mi displace sa ma jecmaneasca bmw pentru un cacao de filtru cu regulator pe el... am verificat si eu in piata si am gasit filtre de 3.5 bar cu tur retur in partea de jos, si alimentare sus, langa regulator, dar sunt lungi de 25 - 30 cm...:), cam pe la 200 lei,tot de pe la bmw uri 4.0, 3.5 2.5 litri, benzinare, dar problema e ca nu am unde sa-l montez ca e prea mare... sunt interesat de cum ar merge motoreta asta cu 4.0 bar...astept detalii de la alti experimentatori...ca filtre de 3.0 si 4.0 bar am mai gasit, mai mici un pic, omenesti... mi se pare mult prea mare pretul de 475 lei pentru filtru asta... pe criza asta. o alta solutie...sal-l tai sa isa il sudez la loc dupa ce extrag filtrul din el, apoi sa montez filtru hi flow pe tur...doar, ma rog, inca mai caut...amatorii de bricoleuri tehnice, va rog nu va abtineti, bagati aici... Daca tu crezi ca "mobrasaki-ul" tau nu merita un filtru decent de benzina pe care il schimbi la 30.000 - 40.000 de km, si merita unul taiat si sudat, apoi n-as vrea sa fiu "mobrasaki-ul" tau si sa te duc in spate pe drumuri si coclauri. Acum serios, fa un calcul si vezi in cit timp amortizezi diferenta intre cele doua variante. Nu te juca la linia de benzina. Aceasta e un material inflamabil care care ia foc. Daca ea ia foc, motorul tau merge. Sau arde. Depinde de tine ce vrei. Sa mearga sau sa arda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Daca tu crezi ca "mobrasaki-ul" tau nu merita un filtru decent de benzina pe care il schimbi la 30.000 - 40.000 de km, si merita unul taiat si sudat, apoi n-as vrea sa fiu "mobrasaki-ul" tau si sa te duc in spate pe drumuri si coclauri. Acum serios, fa un calcul si vezi in cit timp amortizezi diferenta intre cele doua variante. Nu te juca la linia de benzina. Aceasta e un material inflamabil care care ia foc. Daca ea ia foc, motorul tau merge. Sau arde. Depinde de tine ce vrei. Sa mearga sau sa arda? Perfect de acord. Nu cred ca e cazul sa improvizezi aici. Mobra mea are 50.000km si nu a fost schimbat pana acum, imi dau palme pentru fiecare km pe care il fac fara sa fi schimabt filtrul. Daaar... daca mai merge si eu nu am bani, profit. Voi achizitiona unul nou cat de curand posibil, il schimb si nu mai am dureri de cap. Pe cel vechi am sa-l tin ca rezerva. (daca va mai functiona) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) yzu esti tare.daca ne-ai dat pontul cu pompa de benzina de logan si mai si merge 100 la 100 multumim.nu am nevoie dar e de retinut.felicitari pt asta. ce modificari ar mai trebui. Daca bine retin, doar mufa a trebuit sa o mesteresc. Nu se ''pupa'' mufa originala cu cea de Solenza, asa ca am taiat firele. Pompa noua iti vine cu tot cu mufa mama si tata. Din ce imi amintesc, Dan Cata a schimbat si el pompa la 1100 GS, tot cu pompa de Solenza, dar parca a lui a fost mai scumpa...cred ca a fost Bosch Alte modificari nu am facut. E drept parca, pompa de Logan/ Solenza e mai lunga cu vreo 5 mm, dar insesizabil si nici nu te incurca. Spor! Sa faceti poze ! Editat Iunie 15, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 as vrea sa cumpar un parbriz de touring pt mobra mea , prindere in 4 puncte preferabil dezmembrari , zgaraiat , uitat in pod important e sa fie cat mai ieftin pm daca aveti asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 as vrea sa cumpar un parbriz de touring pt mobra mea , prindere in 4 puncte preferabil dezmembrari , zgaraiat , uitat in pod important e sa fie cat mai ieftin pm daca aveti asa ceva am un parbriz original de GS cu prindere in 4 puncte. E din ala normal, de fabrica si e in stare buna de tot . Daca te intereseaza e 60 EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 ms, dar stock am si eu . vreau unul inalt sau foarte inalt si nu mai am timp sa comand . s-a ivit o ocazie de plimbare mai lunga si nu sunt deloc pregatit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.