Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da , am abs . probabil as fi picat daca nu era . n-am cum sa-mi dau seama

am 1.90 inaltime . am incercat sa ma pliez un pic :) dar fara folos

 

Sfatul meu este sa cauti parbriz aftermarket, cel de dakar nu este bun, iti vine vantul direct in zona vizierei si nu e prea placut. Mai nasol e ca la ăsta de dakar nu poti pune prelungire (vezi poza mai sus). Eu (1.84) as avea nevoie de un parbriz cu 3 degete mai inalt decat cel de dakar.

Editat de niculae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ma bate vantu rau de tot . in cap . parbrizul e stock . de fapt totul e stock la ea ca abia am luat-o . ce recomandati sa pun in loc ? si foarte important , merita banii ? ca acum , peste 60 km/h e cam horror :)) ori sunt eu prea sensibil

 

Eu am luat de la wunderlich.de cel mai mare parbriz pentru 650 GS. E putin cam scump, dar merita fiecare banut.

Este folositor la vitezele peste 60 km/h si nu numai. Ultima oara m-am convins de parbriz ca este bun, cind mi s-a semnat un retard cu vopsea pe el. Cred ca este din policarbonat pentru ca s-a curatat surprinzator de bine. Probabil daca era din plexi, se inmuia sau cel putin se albea. Sau poate nu o fi fost vopsea ? :kick:

Bafta !

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu este sa cauti parbriz aftermarket, cel de dakar nu este bun, iti vine vantul direct in zona vizierei si nu e prea placut. Mai nasol e ca la ăsta de dakar nu poti pune prelungire (vezi poza mai sus). Eu (1.84) as avea nevoie de un parbriz cu 3 degete mai inalt decat cel de dakar.

Daca te intereseaza un parbriz de gs la care sa-i pui prelungire putem face un schimb.Eu am sub 1,80 si cred ca un parbriz de Dakar cum ai tu ar fi suficient pentru mine.

post-41582-0-83654300-1306152090_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

need help...

mi s/a spart furtunul care merge de la pistonul de frana spate la etrier...

parca era ceva firma/baieti care faceau aftermatket furtune, si armate, de prin timisoara sau ceva de genul si tot i caut da nu reusesc sa dau de ei

 

plz let me know...

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

need help...

mi s/a spart furtunul care merge de la pistonul de frana spate la etrier...

parca era ceva firma/baieti care faceau aftermatket furtune, si armate, de prin timisoara sau ceva de genul si tot i caut da nu reusesc sa dau de ei

 

plz let me know...

mersi

 

am patit-o si eu acu vreo doi ani, nu am gasit ceva aftermarket care sa merite si mi l-am luate de la AB ...cred ca vreo 180 lei am dat pe el...

 

vezi ca se demonteaza al naibi de greu..... e o pozitie foarte incomoda cand il desfaci din conducta de langa amortizor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca totusi as lua nou...este la 31 lire.

Da cred ca totusi este la TM cineva care face...dupa n telefoane am aflat

 

Acuma problema la frana spare mi-a aparut dupa ce am schimbat cauciucul si am dat jos roata. O pun sus la loc si nu mai am frana. Aerisesc si tot nimic. Schimb placutele, lichidul, aerisesc calumea din nou, parca incepe sa prinda ceva si pana la urma prinde da e foarte teapana. Si culmea, dupa mers, cand are chef ea mi se bloca stransa si se incalzea discul si etrierul de il lua mama draq sau foarte moale...si azi tot asa, se blocheaza si zic eu sa i dau cateva pompe, ca asa am vazut ca se debloca(relativ), si cand colo dupa cateva pompe vad ca dintr-o data e moale frana rau. Ma uit langa si vad spritzuit pe jos lichid. Furtun spart.

 

Totusi ce legatura poate avea blocare franei cu spargerea furtunului...????

Sa am problema si pe altundeva...?

 

Va rog dc aveti habar sau ati fost patiti sa ma ajutati.

Senchiu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca nu ai montat ceva bine la loc.

Am patit-o cu un service de prestigiu de aici din Cluj.

Axul ce tine placutele, il strambase, apoi il pusese invers (sau ceva de genul) ca mai apoi sa nu imi pun siguranta de pe ax in pozitia corecta. Asta dupa ce tot ei mi-au spus ca , citez: :disappointed:asa e pana se aseaza placutele

Dai jos tot si cu mare atentie remontezi.

Daca totul e ok la montaj si tot nu ai frana..du-o la doctor. Totusi , e vorba de FRANA.

 

De axul asta e vorba:

 

9.jpg

 

 

Si sa iti rasp. la intrebare: nu cred ca are legatura spargerea furtunului cu problemele aparute la frana spate. E pura coincidenta, zic eu.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai cumparat careva de la astia? careva interesat de parbriz inalt cu prindere in 3 puncte? ne bagam? http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=43685

 

Caut si parbriz sh cu prindere 3 puncte(00-03) daca are sau aude cineva :cheers:

 

A mai cumparat careva de la astia? careva interesat de parbriz inalt cu prindere in 3 puncte? ne bagam? http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=43685

 

Caut si parbriz sh cu prindere 3 puncte(00-03) daca are sau aude cineva :cheers:

 

All orders over $175 ship for FREE! :)

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca totusi as lua nou...este la 31 lire.

Da cred ca totusi este la TM cineva care face...dupa n telefoane am aflat

 

Acuma problema la frana spare mi-a aparut dupa ce am schimbat cauciucul si am dat jos roata. O pun sus la loc si nu mai am frana. Aerisesc si tot nimic. Schimb placutele, lichidul, aerisesc calumea din nou, parca incepe sa prinda ceva si pana la urma prinde da e foarte teapana. Si culmea, dupa mers, cand are chef ea mi se bloca stransa si se incalzea discul si etrierul de il lua mama draq sau foarte moale...si azi tot asa, se blocheaza si zic eu sa i dau cateva pompe, ca asa am vazut ca se debloca(relativ), si cand colo dupa cateva pompe vad ca dintr-o data e moale frana rau. Ma uit langa si vad spritzuit pe jos lichid. Furtun spart.

 

Totusi ce legatura poate avea blocare franei cu spargerea furtunului...????

Sa am problema si pe altundeva...?

 

Va rog dc aveti habar sau ati fost patiti sa ma ajutati.

Senchiu :cheers:

 

Sa-ti zic ce problema am avut eu cu frina fata, poate te ajuta. Am verificat frina, am curatat placutele, si am iesit la proba. Tinea frina dar nu grozav. Am tot dat la maneta ca sa fiu sigur ca ma aerisit bine dar tot nu era 100% ok. M-am hotarit sa desfac din nou si am constatat ca una dintre placute nu s-a asezat bine in locasul ei si de fapt statea cumva strimb si nu mai frina. Maneta era tare dar frinarea era slaba. Dupa reasezare totul a fost OK. A fost pentru prima data cind am patit asta si placute am tot schimbat la viata mea.

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten vinde mobra si pentru ca nu prea intra pe net o sa postez eu pentru el.BMW f650 gs din 2004, 70000 km are abs, manere incalzite etc.Pentru relatii o sa pun telefonul lui 0733672747.Pret 3200 euro, cred ca este negociabil.

post-41582-0-57489600-1306348585_thumb.jpg

Editat de albanezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vesnica problema cred ca e scrisa de nenumarate ori pe forum,,,

 

Ce ulei sa ii pun la F 650 gs Dakar - 2002 ?

 

Ultimele 2 schimburi am folosit Motorex 15w-50 (Semi Sintetic)si a mers foarte bine.

 

Acum ma intrebam daca sa ii las tot din asta sau sa ii pun Motul Mineral 20w-50 sau Motorex 15w-50 Sintetic.

 

Astept pareri.

 

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna-l pe userul Hai-Hui. 0743728891

El si-a facut la GS-ul lui, la Brasov.

200 lei parca...

 

/index.php?/user/7965-hai-hui/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimele 2 schimburi am folosit Motorex 15w-50 (Semi Sintetic)si a mers foarte bine.

 

Pai si atunci de ce vrei sa schimbi reteta castigatoare?

Si eu merg tot cu semi-sintetic 15w50 si merge ceas :ok:

 

-----------------

 

Stiu ca s-a discutat de multe ori, dar eu am memoria foarte scurta :scratch:

Care sunt simptomele cand TPS-ul s-a bulit?

Mie mi se mai intampla sa mai moara din cand in cand atunci cand coboara din turatie la relanti. Cand ajunge jos, nu mai pastreaza turatia relantiului si moare. Repet, asta se intampla doar cand coboara din turatie. Dupa ce o repornesc, sta bine merci la relanti. Initial am zis ca o fi de la benzina statuta de peste iarna, dar vad ca face in continuare. Ciudat e ca aceasta problema nu se intampla cu regularitate. Pur si simplu se mai intampla din cand in cand. Ce-o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un radiator pentru gs.Stie careva daca se fac pe undeva radiatoare?Multumesc.

Numa bine :cheers:

da nelutu .am nr unuia de la bv care il face dupa cel original.perfect,il trimiti pe cel distrus si vine altul nou.ast sa ma suni daca ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Careva interesat de un cauciuc heidenau k60 130/80-17 ca nou?

da eu am nevoie de cauciucul tau.. cat vrei pe el?

 

cred ca mi-am raspuns singur am gasit un post de al tau in care ziceai ceva de 120 ron o poza 2 sa vad c-am cum se prezinta se poate?

Editat de mariusp76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de la wunderlich.de cel mai mare parbriz pentru 650 GS. E putin cam scump, dar merita fiecare banut.

Este folositor la vitezele peste 60 km/h si nu numai. Ultima oara m-am convins de parbriz ca este bun, cind mi s-a semnat un retard cu vopsea pe el. Cred ca este din policarbonat pentru ca s-a curatat surprinzator de bine. Probabil daca era din plexi, se inmuia sau cel putin se albea. Sau poate nu o fi fost vopsea ? :kick:

Bafta !

 

diferenta intre astea 2

 

http://wunderlich.de/shopart/8110063/Shop/F650-ST-CS-GS-Dakar/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/ERGO-Scheibe-F-650-GS-Dakar-ohne-Handprotektoren.htm

 

http://wunderlich.de/shopart/8110076/Shop/F650-ST-CS-GS-Dakar/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/ERGO-Scheibe-F-650-GS-Dakar-mit-Handprotektoren.htm

 

nu inteleg cum vine asta cu / fara protectie la maini , ce treaba are cu parbrizul . sunt praf la germana :)) si google translate mai mult ma incurca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai protectii la maini/ghidon, parbrizul este putin mai decupat asa incit sa iti permita miscarea stinga-dreapta a ghidonului fara sa se loveasca protectiile de parbriz.

 

Protectiile sunt foarte importante. Daca nu ai, iti recomand sa iti montezi. Sunt de mare ajutor in off cit si in oras. Prietenii stiu de ce ... :laugh:

 

Bafta.

 

PS. In postul #5151 ai sa vezi poza cu motocicleta mea. Protectiile sunt alea din fata manetelor pe care am lipit banda reflectorizanta :D Parbrizul meu este asta.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...