Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intrebare...

ieri am pornit si je pt prima oara domnita, si nu scoate fum decat pe esapamentul din dreapta...fum destul de gros (nu foarte, ca la camioane, dar deh...) plus ca mai si curge ceva lichid...banuiesc ca e doar condens, caz in care nu ar trebui sa imi fac prea mari griji...dar, problema cu esapatia doar pe o teava ma cam nedumereste...e normal? porneste doar dupa anumita turatie? e o problema? nu e? ca sa nu ma duc la bavaria sa ma fac de bafta ca ce noob sunt.

 

mentionez ca moto e un 650 gs, nou, are doar 5 km facuti.

 

saru-mana

 

si daca imi spune si mie cineva pe unde sa o bag prin niste drumuri cu pietris si ceva soft enduro pe langa bucuresti, as fi super fericit, sa o scot acum cat mai e timp la o plimbarica...

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare...

ieri am pornit si je pt prima oara domnita, si nu scoate fum decat pe esapamentul din dreapta...fum destul de gros (nu foarte, ca la camioane, dar deh...) plus ca mai si curge ceva lichid...banuiesc ca e doar condens, caz in care nu ar trebui sa imi fac prea mari griji...dar, problema cu esapatia doar pe o teava ma cam nedumereste...e normal? porneste doar dupa anumita turatie? e o problema? nu e? ca sa nu ma duc la bavaria sa ma fac de bafta ca ce noob sunt.

 

mentionez ca moto e un 650 gs, nou, are doar 5 km facuti.

 

saru-mana

 

si daca imi spune si mie cineva pe unde sa o bag prin niste drumuri cu pietris si ceva soft enduro pe langa bucuresti, as fi super fericit, sa o scot acum cat mai e timp la o plimbarica...

La astea noi stiu ca toba din stanga nici nu mai are gaura. E doar catalizator. E normal :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare...

ieri am pornit si je pt prima oara domnita, si nu scoate fum decat pe esapamentul din dreapta...fum destul de gros (nu foarte, ca la camioane, dar deh...) plus ca mai si curge ceva lichid...banuiesc ca e doar condens, caz in care nu ar trebui sa imi fac prea mari griji...dar, problema cu esapatia doar pe o teava ma cam nedumereste...e normal? porneste doar dupa anumita turatie? e o problema? nu e? ca sa nu ma duc la bavaria sa ma fac de bafta ca ce noob sunt.

 

mentionez ca moto e un 650 gs, nou, are doar 5 km facuti.

 

saru-mana

 

si daca imi spune si mie cineva pe unde sa o bag prin niste drumuri cu pietris si ceva soft enduro pe langa bucuresti, as fi super fericit, sa o scot acum cat mai e timp la o plimbarica...

fa si tu nitel rodaj la ea, nu ii da in goarna si nu o baga offroad pana la revizia de 1000km cel putin, daca nu pana la 5k

e normal treaba cu tobele, aia din stanga e defapt catalizator si la modele cu euro2 ca al tau e total astupata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aahha

saru-mana, deci fata nu-i stricata la cap sau coada...asta e bine

cat despre datul in goarna...voaiam ceva usurel asa, de plimbarica, cine stie cand mai prindem vreme din asta pan' la anu'....in stilul asta fac 1000 de km pe la anu' in mai...

pana me' m-o pus naiba sa imi iau acu' motor....

 

hai sa fim sanatosi si mersic pt raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa si tu nitel rodaj la ea, nu ii da in goarna si nu o baga offroad pana la revizia de 1000km cel putin, daca nu pana la 5k

e normal treaba cu tobele, aia din stanga e defapt catalizator si la modele cu euro2 ca al tau e total astupata

 

La sfarsitul lui octombrie am veni 4 amici cu 4 bucati 650 gs din Germanica.

A mea din 2000 esapeaza cca 30% pe toba stanga si restul pe cea din dreapta.

Altele 2 la fel (una tot din 2000 si alta din 2001.)

 

Este ultima insa , model 2005 ,cu 2 bujii dar limitata la 34 de cai, asta din urma nu esapeaza decat pe cea din dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfarsitul lui octombrie am veni 4 amici cu 4 bucati 650 gs din Germanica.

A mea din 2000 esapeaza cca 30% pe toba stanga si restul pe cea din dreapta.

Altele 2 la fel (una tot din 2000 si alta din 2001.)

 

Este ultima insa , model 2005 ,cu 2 bujii dar limitata la 34 de cai, asta din urma nu esapeaza decat pe cea din dreapta.

man

in 2004 s-a schimbat modelul, din euro 1 s-a facut euro 2

modelele 2000 - 2003 evacueaza nitel si pe partea cu catalizator, au o gaurica mica acolo

modelele 2004 - 2007 evacueaza doar pe toba dreapta si corespund la norme de poluare euro2

 

 

Restrictia prietenului tau nu e in tobe, nu stiu cum se restrictioneaza gs la 34 de cai, dar sigur poate sa ii dea drumu pana la 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man

in 2004 s-a schimbat modelul, din euro 1 s-a facut euro 2

modelele 2000 - 2003 evacueaza nitel si pe partea cu catalizator, au o gaurica mica acolo

modelele 2004 - 2007 evacueaza doar pe toba dreapta si corespund la norme de poluare euro2

Restrictia prietenului tau nu e in tobe, nu stiu cum se restrictioneaza gs la 34 de cai, dar sigur poate sa ii dea drumu pana la 50

 

da prietene, ai dreptate

amicul meu avea de gand sa gaureasca si toba stanga..."las-o ma ca merge-asa"

restrictia la 34 de cai ...cica e un surub in pompa de injectie...limitarea se vede si in turatia maxima ..si in viteza maxima..aprobabil vreo clapeta nu face cursa completa.

 

cat despre modelele neristrictionate ,adica cele de 48 de cai , daca se renunta la sistemul de tobe si se instaleaza una singura , poti ajunge chiar si la vreo 60 de cai...oare s-o simti diferenta ?

 

oricum , incepator cum sunt ,inca mi-e frica de "baba" mea.

 

Dar, ca veni vorba de tobe...le-am dat jos, inclusiv galeria si le-am polisat ,mai intai cu abraziv granulatie 400 (galeria doar) apoi cu pasta abraziva Autosol -are Paula ,pe suport textil pe flex...SUPER TOBE CA NOI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da prietene, ai dreptate

amicul meu avea de gand sa gaureasca si toba stanga..."las-o ma ca merge-asa"

restrictia la 34 de cai ...cica e un surub in pompa de injectie...limitarea se vede si in turatia maxima ..si in viteza maxima..aprobabil vreo clapeta nu face cursa completa.

 

cat despre modelele neristrictionate ,adica cele de 48 de cai , daca se renunta la sistemul de tobe si se instaleaza una singura , poti ajunge chiar si la vreo 60 de cai...oare s-o simti diferenta ?

 

oricum , incepator cum sunt ,inca mi-e frica de "baba" mea.

 

Dar, ca veni vorba de tobe...le-am dat jos, inclusiv galeria si le-am polisat ,mai intai cu abraziv granulatie 400 (galeria doar) apoi cu pasta abraziva Autosol -are Paula ,pe suport textil pe flex...SUPER TOBE CA NOI.

1 - 48 cai au modelele pe carburatie - ultimele de prin 99. GS pe injectie are 50.

2 - limitarea in putere - e normal sa nu ia nici ture nici viteza. nu umbla pe la suruburi ca o dai peste cap. personal nu stiu cum o restrictioneaza oamenii.

3 - nu obtii puterea aia nici cu mama tobelor. Doar sunetul il schimbi. IN vcele mai bune cazuri o toba tunata iti aduce max 4-5 caisi in general la carburatie. Injectia nu prea iti da voie sa faci prostii. Vrei tunning ai de munca. pe f650. com gasesti multe informatii si chiar diagrame comparative pe dino

 

personal cred ca daca pui toa zgomotoasa te fute la cap aiurea la drum lung.

 

 

 

p.s. tobele se vor inegri la loc cu prima ocazie cu care dau de apa si sunt incinse. mai ales daca ai coburi pe moto se incing foarte tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-27837-1195818484_thumb.jpg

1 - 48 cai au modelele pe carburatie - ultimele de prin 99. GS pe injectie are 50.

2 - limitarea in putere - e normal sa nu ia nici ture nici viteza. nu umbla pe la suruburi ca o dai peste cap. personal nu stiu cum o restrictioneaza oamenii.

3 - nu obtii puterea aia nici cu mama tobelor. Doar sunetul il schimbi. IN vcele mai bune cazuri o toba tunata iti aduce max 4-5 caisi in general la carburatie. Injectia nu prea iti da voie sa faci prostii. Vrei tunning ai de munca. pe f650. com gasesti multe informatii si chiar diagrame comparative pe dino

 

personal cred ca daca pui toa zgomotoasa te fute la cap aiurea la drum lung.

p.s. tobele se vor inegri la loc cu prima ocazie cu care dau de apa si sunt incinse. mai ales daca ai coburi pe moto se incing foarte tare

 

hai ca "te-am citit" ca le ai

ai dat de belea cu mine cu intrebarile acum..mai ales ca vad ca ai si un ij..prima motocicleta cu care "m-am invelit" pe la 10 ani...a cazut una pe mine.

 

Rogu-te raspuns:

1.de ce mi se fute uneori ralantiul ?..nu sta la 1500, se opreste, apoi problema dispare ca prin minune

2.la GS-ul meu pot sa-i mai ridic spatele ? am gasit niste inaltatoare -pe net -tirantii aia 2 de sub bascula

ce zici nene Zidule ?

 

ia si-o poza cu schema tobelor de 650 gs ...cred c-o sti deja

 

hai salut cu faru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rogu-te raspuns:

1.de ce mi se fute uneori ralantiul ?..nu sta la 1500, se opreste, apoi problema dispare ca prin minune

2.la GS-ul meu pot sa-i mai ridic spatele ? am gasit niste inaltatoare -pe net -tirantii aia 2 de sub bascula

ce zici nene Zidule ?

 

ia si-o poza cu schema tobelor de 650 gs ...cred c-o sti deja

 

hai salut cu faru'

problema cu ralantiul poate avea mai multe cauze(filtru de aer murdar, benzina proasta, bujie proasta - software manarit aiurea sau un senzor dus, Chiar foarte frecvent mizerie la clapeta de ralantyu si e bine sa o cureti si sa o tragi la 0 in service - te costa sub 2 mil cu totul la bavaria ) dar si una foarte costisitoare - incepe sa se rupa flansa de admisie (am scris in posturile de acu ceva pagini ce si cum). Flansa asta se duce can dupa 6 ani de functionare - deci modelele 2000 - 2001 sunt pasibile de asa ceva - si in curand si cele din 2002. Face 95E una si se poate schimba acasa fara necazuri.

Mergi sa iti citeasca codurile de eroare - mobrele pe injectie au autodiagnoza - operatiunea e cam 1 mil din ce aam auzit.

 

O poti face sa sta mai sus marind preloadul din robinetul pentru amortizorul spate. daca e varianta lower, adica aia lasata din fabrica - o poti readuce la normal inlocuind piesele de la prinderea amortizorului.

Daca vrei doar sa cresti inaltimea seii - ai la dispozitie 3 modele de sea din fabrica. GS simplu vine cu cea mai joasa dintre ele. castigi spatiu la picioare dar nu garda la sol

sisteme de inaltare peste standard nu cunosc. Eu am DAKAR si la asta daca ii intaresc amortizorul la jumate cam stau pe varfuri desi am 1,83. si nu am seaua cea mai inalta

 

da, schema ta e de la modelele 2000- 2003 cu catalizator euro 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la discutia de acum cateva saptamani, azi am iesit la o plimbarica si stupoare! Imbracat ca lumea cu tot ce trebuie e chiar o placere sa mergi si iarna sau ma rog la 2 grade!

Singura problema pe care o vad este cea cu cauciucurile care nu se incalzesc ca lumea! In rest totul e ok. Pacat ca nu pot merge in fiecare zi la birou!

Am fost incantat si de cum a pornit si n-am mai pornit-o de-o luna cred, a luat-o "la sfert"! Cu cat trece timpul cu atat ma indragostesc mai mult de ea!

 

Domnu Zidu, ca tot vad ca le stii pe toate, cauciucuri de iarna pentru motociclete exista?:finger: Recuperarea cum merge? Esti OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-27837-1195818484_thumb.jpg

 

hai ca "te-am citit" ca le ai

ai dat de belea cu mine cu intrebarile acum..mai ales ca vad ca ai si un ij..prima motocicleta cu care "m-am invelit" pe la 10 ani...a cazut una pe mine.

 

Rogu-te raspuns:

1.de ce mi se fute uneori ralantiul ?..nu sta la 1500, se opreste, apoi problema dispare ca prin minune

2.la GS-ul meu pot sa-i mai ridic spatele ? am gasit niste inaltatoare -pe net -tirantii aia 2 de sub bascula

ce zici nene Zidule ?

 

ia si-o poza cu schema tobelor de 650 gs ...cred c-o sti deja

 

hai salut cu faru'

Ia si documenteaza-te putin.Statul la relantiu se poate repara de obicei cu schimbatul bujiei cu tip Iridium si eventual curatat a injectia(throttle body).Benzina superioara creaza uneori probleme si folosirea super nu-i necesara si indicata motorul nefiind de compresie ridicata

Succes si foloseste link-ul de mai jos

:finger:

http://faq.f650.com/GSFAQs/custom_fixes_for_s_and_s.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la discutia de acum cateva saptamani, azi am iesit la o plimbarica si stupoare! Imbracat ca lumea cu tot ce trebuie e chiar o placere sa mergi si iarna sau ma rog la 2 grade!

Singura problema pe care o vad este cea cu cauciucurile care nu se incalzesc ca lumea! In rest totul e ok. Pacat ca nu pot merge in fiecare zi la birou!

Am fost incantat si de cum a pornit si n-am mai pornit-o de-o luna cred, a luat-o "la sfert"! Cu cat trece timpul cu atat ma indragostesc mai mult de ea!

 

Domnu Zidu, ca tot vad ca le stii pe toate, cauciucuri de iarna pentru motociclete exista?:finger: Recuperarea cum merge? Esti OK?

sunt ok, recuperarea oficiala incepe saptamana viitoare, aia neoficiala deja merge bine.

Cauciucuri de iarna exista dar sunt exotice - rare si scumpe, aproape nimeni nu foloseste

Sincer sa fiu pe mobrele noastre nu am experienta iarna. Am bmw din iulie.

Am mers foarte mult pe zapada cu ijul si cauciucuri rusesti si a fost super. Pt bmw ma gandeam sa folosesc aceleasi metzler enduro3 sa vad ce stiu sa faca. oricum la 2 grade nu te dai ca vara, 30 km mai incolo pot fi 0 grade si niste gheata.

Iarasi, tineti in minte, chiar daca sunt 5 grade afara, e soare si dimineata, daca au fost sub 0 peste noapte in locurile umbrite poate fi gheata.

Atentie sporita si plimmbarea de iarna e o adevarata placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura problema pe care o vad este cea cu cauciucurile care nu se incalzesc ca lumea!

..... cauciucuri de iarna pentru motociclete exista?.....

 

-Daca te referi la mersul pe asfalt, fara zapada, polei si altele, trebuie sa cumperi anvelope soft, cu o compozitie mai moale a cauciucului. Ar fi bine sa aiba si un profil pentru ploaie (striuri mici si dese).

-Daca vrei pentru zapada, iei niste cauciucuri cu crampoane (enduro-cros) si in fiecare crampon bagi cate un surub cu piulita. (asta s-a discutat de mai multe ori la coltul enduristilor. pentru detalii, cauta topicurile)

 

bafta :finger:

 

--- Mesaj completat în 25 Nov 2007 08:12 -------------
Iarna trecuta am mers aproape in fiecare weekend la enduro, pe langa Buc. Cu cauciucurile mitas e09 m-am descurcat bine si pe sosea si pe coclauri. Desigur, curbele pe asfalt le iau mai cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........ Desigur, curbele pe asfalt le iau mai cu grija.

 

Am iesit si eu singur ieri cu Fanica mea..

Traseu "usurel" : Ploiesti-Gageni-Plopeni -Varbilau -Alunis -Pietriceaua -Brebu -Campina si retur Ploiesti pe DN.

Sunt zone cu asfalt "frezat" super periculoase.Am crezut ca mi s-a slabit roata spate..Ma KKsem pe mine de frica..

Pana la Plopeni ceatza naspa ,si vreo 2 grade.

Apoi pe la Alunis -Pietriceaua super vreme -cu soare --dar zapada topindu-se si curgand pe strazi.

 

In Pietriceaua e o intersectie unde stanga se face catre Brebu si apoi drum fara asfalt vreo 4 km.

Daca mergi inainte din Pietriceaua se ajunge pe undeva in Lutu Rosu sau in coada lacului Paltinu ,bratul drept paltinoasa (cred) ..e si o fosta cabana de vanatoare p-acolo

 

Nu m-am incumetat singurel ...dar la primavara poate ne gasim mai multi ..

 

Sunt niste super trasee prin Prahova..iar eu ma zbat sa fac rost de niste harti(militare).

 

Cred ca mai ies si azi ..si apoi ..HIBERNAM ...... :finger:

post-27837-1195975337_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am incumetat singurel ...dar la primavara poate ne gasim mai multi ..

 

Sunt niste super trasee prin Prahova..iar eu ma zbat sa fac rost de niste harti(militare).

 

Cred ca mai ies si azi ..si apoi ..HIBERNAM ...... :(

 

 

:lol: Da, stiu si eu ceva trasee prin zona Campinei, Valea Doftanei etc.

Daca sunt macar 10 grade, se poate usurel pe sosea. La enduro sunt suficiente si 5.

Iarna, cel mai bine merg turele pe coclaurii de langa Buc :baldy:

Daca nu, vine ea si primavara :finger:

 

bafta :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru mine, placutele de frana........cat costa? :finger:

placutele de frana fatza sunt 200ron la bavaria

eu am cumparat ferodo sinterizate - 90 ron scartaie destul de ciudat dar franeaza bine. Am facut cam 1000 cu ele

recomandate sunt alea organice - am avut pe fata lucas, nu erau noi si am mai mers cu ele cam 7000 pana le-am schimbat astea sunt 65 ron, si ele franeaza foarte bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

placutele de frana fatza sunt 200ron la bavaria

eu am cumparat ferodo sinterizate - 90 ron scartaie destul de ciudat dar franeaza bine. Am facut cam 1000 cu ele

recomandate sunt alea organice - am avut pe fata lucas, nu erau noi si am mai mers cu ele cam 7000 pana le-am schimbat astea sunt 65 ron, si ele franeaza foarte bine

 

 

multumesc :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varog, spuneti-mi si mie cit costa un set de pinioane la Bavaria ? Si ce dimensiuni au ?

suna la ei, nu cred ca ia nimeni asa ceva de acolo - poate doar cei cu garantie la mobre.

 

 

dece sa dai 250E pe un kit de lant la bavaria cand il iei cu 95 de pe louis - aceeasi marca doar ca nu e rebrandat bmw?

si pinioane separat - nu vad rostul - poate doar sa schimbi un 16 cu un 15 sau invers. Stiu ca vrei doar pinion asa ca suna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 - limitarea in putere - e normal sa nu ia nici ture nici viteza. nu umbla pe la suruburi ca o dai peste cap. garnitura(flansa) de admisie dupa spusele lu arsene fost mecanic la bavaria

 

se limiteaza la 25 kW deci 34 de cai prin garnitura de admisie dupa spusele lu arsene fost mecanic la bavaria

 

--- Mesaj completat în 29 Nov 2007 08:53 -------------

Ce faci cuea?Indispensabila daca ai echipament incalzit,incarcat telefon,ipod,pda,GPS etc.Dealtfel poti incarca bateria de la redresor fara a da scaunul jos.Toate BMW au acelas sistem mic si nebutucanos.Echipament original bmw.

:finger:

 

 

sacaunu' ca scaunu' dar tre sa dai jos si carenele..

Editat de gabrielleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se limiteaza la 25 kW deci 34 de cai prin garnitura de admisie dupa spusele lu arsene fost mecanic la bavaria

salut tuturor!

sunt interesat de unde variantza de puteri(34,48,50,60,68 cai putere) ... am vazut citeva motociclete prezentate pe diverse site-uri cu puteri de 68 de cai .... cu acelasi motor. Astept detalii de la cunoscatori.

stima si respect pt toti motoristii.

multumiri anticipate celor care o sa catadicsesca sa ma lumineze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt interesat de unde variantza de puteri(34,48,50,60,68 cai putere) ... am vazut citeva motociclete prezentate pe diverse site-uri cu puteri de 68 de cai .... cu acelasi motor. Astept detalii de la cunoscatori.

stima si respect pt toti motoristii.

multumiri anticipate celor care o sa catadicsesca sa ma lumineze!

- 34 cai - e varianta restrictionata pe germania si la noi pentru primii doi ani de condus moto (stii ca legala nu ai voie pe moto peste 25kw - adica 34 cai decat daca ai peste x ani, etc.) - se poate limita indiferent de an

- 44-48 cai - f650 pana in 2000 - sunt alea pe carburatie, 44 primele modele - umbla vorba ca 48 ar avea alea din 98-99 dar nu sunt sigur. oricum la carb castigi 3-4 cai lejer cu un filtru de aer si o toba mai destepte nite. la injectie nu mai merge chiar asa simplu ;D dar aia are deja 50 cai

parca si f650 cs, facut dupa 2002 are tot 48 cai pt a favoriza un cuplu la ture si mai joase

 

- 50 cai - f650gs 2000-2006 - monocilindru cu injectie

- 68-71 cai - nu stiu sigur cat dar pe aici - f650 2007 - asta e motor bicilindric de aproape 800cc, identic cu ala de f800gs dar limitat la 71 cai. NU mai are legatura cu motoarele folosite pana in 2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...