Trandafir Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 ma dau batut . nu s-a potrivit aia de 3/4 1/2 probabil e cam mica un surub in forma de U doar sa nimeresc marimea imi pune careva o poza cu o prindere de ghidon a handguardurilor originale , va rog daca nu v-ati pus chiar toti moto la vitrina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Asa? Editat Decembrie 14, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Asa? nu din partea cealalta . sa vad prinderea de ghidon , nu cea din capat . si nici frumusete de plastice dar cred ca-i vorba despre o jumatate de colier ca cel din poza mea . am vazut intr-un colt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Distanta intre axele suruburilor de prindere ale colierelor handsguardului este de 45 mm. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 gata ! le-am montat . pentru cine era curios 240 de lei , luate de la motorworks , separat . kitul care contine cele 2 plastice precum si suruburi si coliere si ce-o mai fi era aproape dublu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 stie cineva daca se poate face incarcarea bateriei prin priza!? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 stie cineva daca se poate face incarcarea bateriei prin priza!? ms anticipat Depinde cum ai priza legata. Daca este direct pe baterie - adica ai tensiune cand moto e oprita atunci se poate face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 stie cineva daca se poate face incarcarea bateriei prin priza!? ms anticipat Poti sa o incarci da nu poti da curent la alt motor ca o sa iti arda instant siguranta. Si nici sa o pornesti cu cabluri pe a ta, curentul este prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 ms,ideea era doar daca se poate incarca sa stiu ,sa cumpat un incarcator cu o mufa corespunzatoare pt priza. asta daca gasesc asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 saito de pe louis are asa ceva - modelele pe la 1 mil. Au si pentru bricheta, au si cablu care il poti pune special pe mobra pt incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 vand 2 oglinzi originale, la una dintre ele ii lipseste surubul care este intermediar intre bratul oglinzii si prinderea de ghidon. Pe ambele le dau la 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Gs-ul me pe Trans American Trail anul asta sectiunea Arkansas Mai multe poze pe un blog mic pe care abia l-am facut. deocamdata numai poze fara descriere http://kionadv.blogspot.com/2011/12/trans-american-trail-2011_17.html Editat Decembrie 21, 2011 de KioN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 frumos man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 CRACIUN FERICIT! sa aveti parte de tot ce va doriti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Craciun Fericit tuturor! Multa sanatate, noroc si bani. Ca restul le cumparati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Gs-ul me pe Trans American Trail anul asta sectiunea Arkansas Mai multe poze pe un blog mic pe care abia l-am facut. deocamdata numai poze fara descriere http://kionadv.blogspot.com/2011/12/trans-american-trail-2011_17.html Foarte fain! Am visat frumos uitandu-ma la poze! Sa anunti cand pui si text. Intrebare: ce e chestia aia rotunjoara de pe dreapta, la mijloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Gs-ul me pe Trans American Trail anul asta sectiunea Arkansas Mai multe poze pe un blog mic pe care abia l-am facut. deocamdata numai poze fara descriere http://kionadv.blogspot.com/2011/12/trans-american-trail-2011_17.html Ce furca e aia de pe mobra ta ? De unde ai luat-o cat ai dat si cum ai rezolvat abs-ul ? Era furca pregatita pt senzolul de abs sau ai facut tu o improvizatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Purghy: Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi. ERU: Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot Craciun fericit tuturor va urez!!! Editat Decembrie 24, 2011 de KioN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Purghy: Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi. ERU: Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot Craciun fericit tuturor va urez!!! Craciun fericit urez si eu tuturor celor care cred in sarbatoarea asta! Kion, nu ma pot abtine: facand atatea modificari la motor, de ce ai ales modelul asta, a fost o alegere facuta cu capul sau cu inima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Kion, nu ma pot abtine: facand atatea modificari la motor, de ce ai ales modelul asta, a fost o alegere facuta cu capul sau cu inima? Motorul mi-a placurt de prima data cand l-am vazut. Dar care-i treaba. Locuiesc in Chicago iar pe aici nu e mai nimic pe o raza de cateva sute de kilometrii inafara de lanuri de porumb. Ca sa pot ajunge si io undeva unde sa ma bucur de natura/motor trebuie sa parcurg distanta asta pe autostrada, deci imi trebuia in motor care sa se descurce bine la viteze cat de cat mari,destul de confortabil ( am facut si 1700 km intr-o zi Colorado-Chicago), dar care sa se comporte decent si pe aratura. Nu ies cu el prin oras ca sa nu ma impusc in cap(nu din cauza motorului , din cauza traficului infernal). ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Motorul mi-a placurt de prima data cand l-am vazut. Dar care-i treaba. Locuiesc in Chicago iar pe aici nu e mai nimic pe o raza de cateva sute de kilometrii inafara de lanuri de porumb. Ca sa pot ajunge si io undeva unde sa ma bucur de natura/motor trebuie sa parcurg distanta asta pe autostrada, deci imi trebuia in motor care sa se descurce bine la viteze cat de cat mari,destul de confortabil ( am facut si 1700 km intr-o zi Colorado-Chicago), dar care sa se comporte decent si pe aratura. Nu ies cu el prin oras ca sa nu ma impusc in cap(nu din cauza motorului , din cauza traficului infernal). ( Foarte tare, esti norocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Purghy: Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi. ERU: Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot Craciun fericit tuturor va urez!!! Ce intelegi prin "kit"? Cel de la care l-ai cumparat il pregatise pt alt GS sau e o firma care vinde asa ceva ? Si ce include acest kit ? Furca aia ce reglaje are pe ea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 SALUT SI LA MULTI ANI TUTUROR. NU AM AVUT NET DE VINERI SI NU AM PUTUT SA VA SPUN LA MOMENTUL POTRIVIT. SALUT SI LA MULTI ANI TUTUROR. NU AM AVUT NET DE VINERI SI NU AM PUTUT SA VA SPUN LA MOMENTUL POTRIVIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Ce intelegi prin "kit"? Cel de la care l-ai cumparat il pregatise pt alt GS sau e o firma care vinde asa ceva ? Si ce include acest kit ? Furca aia ce reglaje are pe ea? Multumesc anticipat. Kitul contine toate piesele sa poti instala etrieru pe fata, axul rotii si sa montezi abs senzorul.Toata treaba arata asa http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14788940&postcount=2166 Tot kitul m-a costat 500 $$$. Ala de la care am luat eu frucile nu avea roata de BMW pe fara ci roata de Yamaha si nici abs. Eu am vrut sa pastrez rata de BMw si absul de aia am luat tot kitul asta. Mai sunt poze f bune la pagina 38 in linkul care l-am trimis:http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=399113. Mai trebuie sa faci ceva improvizatii la contact,line de frana mai lunga si tot felul de maruntaie.Ciuteste cu atentie toata discutia si o sa-ti raspunda la multe intrebari. Furcile de yamaha au reglaj si sus si jos si in fuctie de greutate si de stilul de condus deasemenea descris acolo Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Kit-ul asta e facut de cineva sa u se poate cumpara de la vre-o firma ? Adica pe scurt daca vreau sa mi-l cumpar acum il gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.