KioN Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Gs-ul me pe Trans American Trail anul asta sectiunea Arkansas Mai multe poze pe un blog mic pe care abia l-am facut. deocamdata numai poze fara descriere http://kionadv.blogspot.com/2011/12/trans-american-trail-2011_17.html Editat Decembrie 21, 2011 de KioN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 frumos man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 CRACIUN FERICIT! sa aveti parte de tot ce va doriti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Craciun Fericit tuturor! Multa sanatate, noroc si bani. Ca restul le cumparati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Gs-ul me pe Trans American Trail anul asta sectiunea Arkansas Mai multe poze pe un blog mic pe care abia l-am facut. deocamdata numai poze fara descriere http://kionadv.blogspot.com/2011/12/trans-american-trail-2011_17.html Foarte fain! Am visat frumos uitandu-ma la poze! Sa anunti cand pui si text. Intrebare: ce e chestia aia rotunjoara de pe dreapta, la mijloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Gs-ul me pe Trans American Trail anul asta sectiunea Arkansas Mai multe poze pe un blog mic pe care abia l-am facut. deocamdata numai poze fara descriere http://kionadv.blogspot.com/2011/12/trans-american-trail-2011_17.html Ce furca e aia de pe mobra ta ? De unde ai luat-o cat ai dat si cum ai rezolvat abs-ul ? Era furca pregatita pt senzolul de abs sau ai facut tu o improvizatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Purghy: Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi. ERU: Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot Craciun fericit tuturor va urez!!! Editat Decembrie 24, 2011 de KioN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Purghy: Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi. ERU: Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot Craciun fericit tuturor va urez!!! Craciun fericit urez si eu tuturor celor care cred in sarbatoarea asta! Kion, nu ma pot abtine: facand atatea modificari la motor, de ce ai ales modelul asta, a fost o alegere facuta cu capul sau cu inima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Kion, nu ma pot abtine: facand atatea modificari la motor, de ce ai ales modelul asta, a fost o alegere facuta cu capul sau cu inima? Motorul mi-a placurt de prima data cand l-am vazut. Dar care-i treaba. Locuiesc in Chicago iar pe aici nu e mai nimic pe o raza de cateva sute de kilometrii inafara de lanuri de porumb. Ca sa pot ajunge si io undeva unde sa ma bucur de natura/motor trebuie sa parcurg distanta asta pe autostrada, deci imi trebuia in motor care sa se descurce bine la viteze cat de cat mari,destul de confortabil ( am facut si 1700 km intr-o zi Colorado-Chicago), dar care sa se comporte decent si pe aratura. Nu ies cu el prin oras ca sa nu ma impusc in cap(nu din cauza motorului , din cauza traficului infernal). ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Motorul mi-a placurt de prima data cand l-am vazut. Dar care-i treaba. Locuiesc in Chicago iar pe aici nu e mai nimic pe o raza de cateva sute de kilometrii inafara de lanuri de porumb. Ca sa pot ajunge si io undeva unde sa ma bucur de natura/motor trebuie sa parcurg distanta asta pe autostrada, deci imi trebuia in motor care sa se descurce bine la viteze cat de cat mari,destul de confortabil ( am facut si 1700 km intr-o zi Colorado-Chicago), dar care sa se comporte decent si pe aratura. Nu ies cu el prin oras ca sa nu ma impusc in cap(nu din cauza motorului , din cauza traficului infernal). ( Foarte tare, esti norocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Purghy: Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi. ERU: Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot Craciun fericit tuturor va urez!!! Ce intelegi prin "kit"? Cel de la care l-ai cumparat il pregatise pt alt GS sau e o firma care vinde asa ceva ? Si ce include acest kit ? Furca aia ce reglaje are pe ea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 SALUT SI LA MULTI ANI TUTUROR. NU AM AVUT NET DE VINERI SI NU AM PUTUT SA VA SPUN LA MOMENTUL POTRIVIT. SALUT SI LA MULTI ANI TUTUROR. NU AM AVUT NET DE VINERI SI NU AM PUTUT SA VA SPUN LA MOMENTUL POTRIVIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Ce intelegi prin "kit"? Cel de la care l-ai cumparat il pregatise pt alt GS sau e o firma care vinde asa ceva ? Si ce include acest kit ? Furca aia ce reglaje are pe ea? Multumesc anticipat. Kitul contine toate piesele sa poti instala etrieru pe fata, axul rotii si sa montezi abs senzorul.Toata treaba arata asa http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14788940&postcount=2166 Tot kitul m-a costat 500 $$$. Ala de la care am luat eu frucile nu avea roata de BMW pe fara ci roata de Yamaha si nici abs. Eu am vrut sa pastrez rata de BMw si absul de aia am luat tot kitul asta. Mai sunt poze f bune la pagina 38 in linkul care l-am trimis:http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=399113. Mai trebuie sa faci ceva improvizatii la contact,line de frana mai lunga si tot felul de maruntaie.Ciuteste cu atentie toata discutia si o sa-ti raspunda la multe intrebari. Furcile de yamaha au reglaj si sus si jos si in fuctie de greutate si de stilul de condus deasemenea descris acolo Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Kit-ul asta e facut de cineva sa u se poate cumpara de la vre-o firma ? Adica pe scurt daca vreau sa mi-l cumpar acum il gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 (editat) Kitul este facut de un membru de pe forum Hawkeng.Eu de la el l-am cumparat si din cate stiu el le face.Eu l-am cumparat vara trecuta si nu stiu daca are facute mai multe in stoc in momentul asta.Este tot ce vezi in linkul asta plus o "ureche" din aia din poza a 3-ia, ca mie mi-a trimis doua la fel. Din cate stiu mai este un membru pe acelasi forum care il face - JDRadman- insa nu sunt sigur http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14788940&postcount=2166 Editat Decembrie 28, 2011 de KioN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 ... Din cate stiu mai este un membru pe acelasi forum care il face - JDRadman- insa nu sunt sigur... JDRadman a facut acest kit pentru prima data. Acum cred ca a predat stafeta altui user de pe acolo... Oricum, pentru toti cei care sunt interesati de aceasta conversie, cititi cu incredere topicul pus de colegul KioN. Acolo veti afla raspunsurile pentru orice intrebare v-ar putea trece prin cap legat de acest subiect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Are careva idee de unde iau un buton de flash ? Am apasat mai tare pe el,afara e frig,si a crapat o ureche din plastic pe care se prindea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Aveti ma careva manualul pentru dakar/f650 pe injectie? Nu ma refer la service ca nu ma ajuta cu nimic. Vreau manualul (pdf, doc, whatever) sa stiu si eu de exemplu ce si cat ulei tre sa bag in el Daca nu il are nimeni atunci ce si cat ulei tre sa bag in el (stiu ca s-a discutat, dar poate s-au mai schimbat unele chestii)? Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Uite aici link-ul cu manualul. http://home.otc-mc.o...c/F650GS_EU.pdf Nu stiu pe care il vrei tu, dar eu pe asta il folosesc. L-am printat si oricand mesteresc ceva la motocicleta e langa mine si imi da sfaturi. Daca as avea un laptop cu net in garaj poate ar fi mai usor cu domnu' Google, vizualizand diferite materiale postate pe forumuri. Pe langa asta, doresc Multi Ani pentru tot motociclistu' roman! Sa va bucurati impreuna cu motoretele voastre, de viata, familie si natura! Ce a adus Mos Craciun Motocicletelor voastre? Editat Ianuarie 5, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Astia pe realoem.ro au toate prostiile de pe realoem.com ? Am gasit cam toate piesele care-mi trebuie dar mi-e sa nu fie pentru altceva si sa se potriveasca doar codurile (pentru ca siteul e facut asa de bine incat nu poti sa vezi nici macar cum se cheama piesa)? LE: Mai schimba cineva grav la motor? Poate ne bagam la o combinatie, ceva reduceri mai mari Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Eu pe realoem.ro nu vad decat piese pentru autoturisme BMW. realoem.com, nu comercializeaza piese, acolo gasesti codurile, si preturi informative, ca sa stii exact ceea ce ai nevoie cand comanzi piesele. Oriucm ar fi, cauta codul de pe .ro pe .com si daca e acceasi chestie inseamna ca e ok! Editat Ianuarie 5, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Pai asta e faza ca pe realoem.ro gasesc piesele dupa cod dar nu le pot vedea ca pe realoem (sa fiu sigur ca-s de moto). In fine, le-am dat un mail sa fiu sigur ca nu sunt codurile la fel/incurcate/etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Am inteles acum defapt ce vrei. Poate aduc si piese de moto, daca le dai codul de pe realoem.com. Nu cred ca are cum ca piese diferite sa aiba aceleasi coduri. Sa ne spui si noua ce preturi au piesele, fata de alte surse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 LE: Mai schimba cineva grav la motor? Poate ne bagam la o combinatie, ceva reduceri mai mari eu as vrea sa-mi fac furca in feb . arcuri progresive, ulei , simeringuri . plus un schimb de ulei si placute eventual si un cauciuc nou pe fata dar vreau tot anakee . de unde vrei sa cumperi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) ssminkly au preturi mai mici decat ce e pe realoem.com (si altii care isi iau datele de acolo). O garnitura care pe realoem e 4$ pe .ro e 7roni. Sunt preturi sensibil mai mici decat pe realoem.com. Partea de confuzie e ca gasesti tot e e pe realoem (moto) dar nu poti decat sa le adaugi in cos, nu sa si vezi ce e piesa (si nu arata nume, doar codul pe care-l cauti). 21217652984 realoem.com - $296.92 maxbmw - $254.82 realoem.ro - 721ron cu tva (adica vreo 215$) LE: Mi-au raspuns. Codurile sunt ok dar nu importa piese direct. Trebuie sa fac cerere cu codurile si imi dau ei preturile. Deci treaba de mai sus cade... si incepusem sa ma bucur lol. Trandafir vreau sa schimb multe si caut un pachet "atractiv" (daca tot fac vanzare macar sa obtin si eu o reducere buna). Kit de lant, kit de ambreaj, tot ce inseamna lichid, cauciucuri, mansoane, garnituri, semeringuri si altele. Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.