Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Care mai este farmecul daca nu simti vantul?Daca ma deranjaza vantul mai bine ies cu masina ca nici nu il simt nici nu il aud... :moto:

Editat de pyter82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu vorbeam in cunostinta de cauza despre furca Dakarului. Am spus deja ca furca GS-ului simplu e foarte proasta dar, furca Dakarului, fiind ceva mai buna, eu nu consider ca trebuie neaparat schimbata. Deasemenea tin sa-ti amintesc ca am avut LC4 cu furca WP, furca extrem de performanta, deci stiu foarte bine cam ce poate sa faca si o furca performanta. Acum te intreb, tu ai avut Dakar ca sa stii despre ce vorbesc eu sau vorbesti din poze, la fel cum fac microbistii aia transpirati si umflati de care aminteai? Si sa nu-mi spui ca te-ai dat tu "10 metri" cu un Dakar al unui prieten si gata ai inteles perfect despre ce e vorba, ca nu are nicio relevanta si te mai faci si de ras.

 

Angi... hai sa incercam sa avem o discutie constructiva in pofida antipatiilor de ordin personal. OK?

Ai dreptate. Nu am mers pe Dakar indeajuns de mult incat sa pot emite pretentii de cunoscator. Tu esti acela. De aceea te intreb: inafara de cursa net superioara, care ar fi diferenta intre furca de GS si cea de Dakar? Daca am demonta cele doua furci si le-am pune una langa alta, care ar fi diferentele (repet: inafara de cursa)? Te intreb asta in calitatea ta de fost proprietar de Gs si actual proprietar de Dakar.Din moment ce te infoi asa, plec de la premisa ca ai facut asta si ne poti da un raspuns in deplina cunostinta de cauza. Daca nu... voi elimina raspunsul tau din contextul acestei discutii precum o piatra la rinichi. Daca intelegi ce vreau sa spun...

 

Nu trebuie sa-mi amintesti ca ai fost mandrul posesor al unui LC4 Adventure. Am iesit impreuna la cateva ture. Dar nu ma pot opri sa te intreb: daca ai fost asa de incantat de performantele (incontestabile!!) ale furcii WP... de ce te-ai grabit sa-l "mariti"?? Oare ar fi o idee atat de rea sa ai suspensia de KTM pe Dakarul pe care -totusi- te-ai decis sa-l pastrezi in final? Uimeste-ma cu un raspuns sincer de data asta... Te rog, ajuta-ma sa nu ma mai fac de ras!... Lumineaza-ma! Da-mi voie sa ma racoresc la umbra monumentului de intelepciune care esti. Iti multumesc anticipat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robert, in primul rand, daca chiar vrei sa avem o discutie constructiva si nu ai spus doar asa ca sa te dai inteligentu' lu' peste, ar trebui sa lasi lesinaturile astea de replici de domnisoara ofensata gen "lumineaza-ma" sau alte patetisme de genul. Ok? Altfel, daca ma mai iei cu d-astea, te trimit instant.....stii tu unde. Ok?

Si acum, hai sa incerc sa raspund cum pot mai bine intrebarilor tale. Cea mai deranjanta chestie la furca GS-ului simplu era faptul ca ajungea prea repede la capat, stii tu, bataia aia din capatul cursei. Asta era o chestie foarte deranjanta. Alta ar mai fi ca nu statea roata foarte bine pe drum accidentat. Cred ca revenirea nu era foarte rapida. De fapt, nici compresia sau preloadul nu erau deloc ferme. Una peste alta, mi se parea o furca prea moale. La Dakar nu mai am aceste reprosuri. N-am mai dat in capat cu ea niciodata si roata sta mult mai bine prin gropi. Este o furca mult mai bine adaptata drumurilor fara asfalt. Este adevarat ca e loc de mai bine, dar asa cum e acum, e suficient de acceptabil. Daca m-ar bate vreodata gandul sa ma duc la concursuri rally-raid cu aceasta motocicleta, da, poate as pune problema sa schimb ambele suspensii, fata-spate. Dar, pentru drumurile mele, este de ajuns ceea ce poate motorul acum. Sunt sigur ca nu sunt un caz singular.

 

Si in legatura cu KTM-ul, nu am avut LC4 Adventure dar am avut LC4 Enduro. L-am vandut din cauza fiabilitatii reduse a motorului. Si da, daca fabricantul ar fi pus WP-uri pe Dakar ar fi fost mult mai bine, dar ceea ce incerc eu sa-ti explic pentru a nici nu mai stiu cata oara este ca furca actuala a Dakarului, chiar daca nu este WP sau altele de genul, ofera o performanta suficient de acceptabila incat sa consider ca nu s-ar justifica o investitie suplimentara.

Daca mergi off-road, in cazul GS-ului simplu se poate justifica o investitie in furca.

 

Acum ai inteles sau trebuie sa-ti fac un desen?

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu e nevoie de prea multa experienta sa-ti dai seama ca furca de GS simplu e proasta . dar o investitie serioasa in suspensii mai bune nu merita . de banii aia faci un upgrade la f800gs sau ktm950 adventure ;)

 

Faci un upgrade la F800GS cum am facut eu si descoperi ca:

 

1 Parbrizul e surplus de plastic si trebuie macar scos daca nu schimbat .

2 Scutul e la misto si clar iti trebuie un scut capabil

3 Handguarduri nu are [in afara cazului in care prinzi o editie speciala]

4 Are nevoie de protectii la rezervoarele de lichid de frana

5 Protectii la jambele de la furci

6 Furtunele de frana nu sunt bine trase si ar trebui modificate

7 Suspensiile sunt mai bune dar nu suficient

 

Si uite cum ai dat niste bani si ti-ai facut un upgrade la motor [engine] si mai ai de facut o gramada de alte upgrade-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Parbrizul e surplus de plastic si trebuie macar scos daca nu schimbat .

2 Scutul e la misto si clar iti trebuie un scut capabil

3 Handguarduri nu are [in afara cazului in care prinzi o editie speciala]

4 Are nevoie de protectii la rezervoarele de lichid de frana

5 Protectii la jambele de la furci

6 Furtunele de frana nu sunt bine trase si ar trebui modificate

7 Suspensiile sunt mai bune dar nu suficient

 

toate astea lipsesc si la f650gs single dar sunt maruntisuri :) f800gs pare totusi un upgrade sanatos fie numai prin prisma unui motor mai bun . sunt convins ca ti-a placut foarte mult la inceput dar acu vrei probabil vreun 1200 gs :friends: don't we all ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate astea lipsesc si la f650gs single dar sunt maruntisuri :) f800gs pare totusi un upgrade sanatos fie numai prin prisma unui motor mai bun . sunt convins ca ti-a placut foarte mult la inceput dar acu vrei probabil vreun 1200 gs :friends: don't we all ? :)

 

Gs-ul de 650 pe care l-am avut avea handguard-uri .

De asemenea scutul stock de la 650 e foarte ok si nu trebuie schimbat/

Parbrizul de Dakar [pt ca mi se pare normal sa compari 800-le cu dakarul ca sa fie cat de cat ceva comparabil] e foarte ok mie mi sa parut aproape de perfectiune .

Ca o paranteza parbrizul pe care mi l-am luat pt 800 e 500 de iepuroi [maruntis]

Furtunele de frana sunt trase ok la Dakar

Nu am mai spus nimic de rezervor care e mai mare la Dakar desi are consum mai mic.

 

Sincer nu mi-a placut asa de mult la inceput nu ca design dar acum mi se pare din ce in ce mai ok cat despre 1200 NO WAY. Mie imi trebuie o mobra care sa mearga si in afara asfaltului. 1200 nu prea e asa ceva . GSA-ul e o tentativa ...dar roata de 19 pe fata te penalizeaza destul de mult pe off; nemaivorbind ca e ditamai namila mare si grea iar eu am 1.69 . 800-le e cam mare deja deci nu 1200 in nici un caz. Nu fac parte dintre aia care au impresia ca noua honda in 4 cilindrii are ceva in comun cu enduro in afara de numele categoriei la care a fost cred eu gresit incadrata [enduro touring] la fel pt triumph si alte clone mai mult sau mai putin reusite de gs . Nu inteleg dc nu cloneaza nimeni macar gsa-ul daca nu se baga la 990 .

 

Deja divaghez grav ....scuze.

Sincer cred ca o alta optiune ar fi fost sa imi iau un xchalenge si de dif de bani sa il fac cam asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)asa cum e acum, e suficient de acceptabil.

Da, cred că ai definit-o corect: "suficient de acceptabil" :) ! Pentru mine asta-i sinonim cu "cam de k.k.t, da-ți faci treaba cu ea". Ca să nu exite dubii: ne referim aici strict la comportamentul off-road! Pe asfalt, ambele își fac treaba decent...

Curiozitatea mea era însă alta. Care sunt diferențele CONSTRUCTIVE între cele doua modele? Înafară - cum am mai spus-o - de cursa superioară a Dakarului. Eu susțin că-s ca și inexistente! O simplă privire comparativă pe schița celor două variante (GS și Dakar) mi se pare edificatoare. Ceva argumente contra afirmației mele? Și mergând cu raționamentul mai departe: ce anume îți conferă totuși senzația că furca de Dakar stă mai bine? Eu nu mă pot gândi decat la arcuri, dar n-am gasit nicăieri specificațiile acestor arcuri. :-L Pare că BMW nu vrea să ne "plictisească" cu astfel de informații. Lucru preluat cu succes de către toți cei care livrează arcuri (progresive sau nu) "de-a gata" (Touratech, Wilbers, etc). Evident că nu-s curios să știu compoziția aliajului din care-s făcute ci rata de compresie... Kg/cm... Vreau să cred că știi la fel de bine ca și mine ca pentru o suspensie, arcul este important dar nici pe departe suficient pentru a face diferența între o suspensie bună și una proastă! Greșesc?

Mi-ar plăcea să pot auzi de la tine un răspuns argumentat din punct de vedere tehnic.

 

Acum ai inteles sau trebuie sa-ti fac un desen?

Am știut întotdeauna că zace un artist :bigstar: în tine...

 

nici nu e nevoie de prea multa experienta sa-ti dai seama ca furca de GS simplu e proasta . dar o investitie serioasa in suspensii mai bune nu merita . de banii aia faci un upgrade la f800gs sau ktm950 adventure ;)

Mă tem că aici te-ai incurcat puțin la calcule, deși mi-ar fi plăcut să ai dreptate. Aveam și eu un F800 acum dacă așa ar fi stat lucrurile... :cheers: În plus de asta, vezi și raspunsul colegului ERU...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cred că ai definit-o corect: "suficient de acceptabil" :) ! Pentru mine asta-i sinonim cu "cam de k.k.t, da-ți faci treaba cu ea".

Ca să nu exite dubii: ne referim aici strict la comportamentul off-road! Pe asfalt, ambele își fac treaba decent...

Curiozitatea mea era însă alta. Care sunt diferențele CONSTRUCTIVE între cele doua modele? Înafară - cum am mai spus-o - de cursa superioară a Dakarului. Eu susțin că-s ca și inexistente! O simplă privire comparativă pe schița celor două variante (GS și Dakar) mi se pare edificatoare. Ceva argumente contra afirmației mele? Și mergând cu raționamentul mai departe: ce anume îți conferă totuși senzația că furca de Dakar stă mai bine? Eu nu mă pot gândi decat la arcuri, dar n-am gasit nicăieri specificațiile acestor arcuri. :-L Pare că BMW nu vrea să ne "plictisească" cu astfel de informații. Lucru preluat cu succes de către toți cei care livrează arcuri (progresive sau nu) "de-a gata" (Touratech, Wilbers, etc). Evident că nu-s curios să știu compoziția aliajului din care-s făcute ci rata de compresie... Kg/cm... Vreau să cred că știi la fel de bine ca și mine ca pentru o suspensie, arcul este important dar nici pe departe suficient pentru a face diferența între o suspensie bună și una proastă! Greșesc?

Mi-ar plăcea să pot auzi de la tine un răspuns argumentat din punct de vedere tehnic.

 

Categoric arcul face doar jumatate dintr-o furca buna. Asta cred ca stie oricine. Pe de alta parte, n-am stat sa-mi pierd timpul privind schite, scheme si altele, deci n-ai sa vezi de la mine un raspuns "ingineresc". Pur si simplu vorbesc din experienta de 100.000 de km pe care-i am doar cu GS-urile si din experienta de doua sezoane cu LC4 care este o motocicleta destul de performanta off road. Deci, toate afirmatiile mele anterioare pe care n-am sa le mai repet sunt facute din experienta "live" si nu din carti. Cum am mai spus, s-ar fi putut si mai bine pentru Dakar, dar atat a considerat fabricantul ca trebuie pentru motorul asta care nu este de competitie sau nici macar "ready to race" precum KTM-ul. Oricum, si cu furca profi pusa, n-ai sa faci din GS un pur sange, doar ca senzatia va fi una de putin mai multa usurinta in trecerea peste gropi si altele. Retine, tu compari cu furca de GS simplu. Eu compar cu furca de Dakar. Asa ca, cum am mai spus, PENTRU MINE nu merita investitia si, daca vroiai ceva mai bun off road, mai bine iti bagai banii intr-un Xchallenge. Doar cu ala pretentiile off road cresc si doar ala se poate compara cu LC4. Pe langa amortizoare, conteaza foarte mult si greutatea dar si mersul motorului, care la LC4 pare mult mai nervos si puternic, chiar daca pe hartie are tot atatia cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...n-ai sa vezi de la mine un raspuns "ingineresc".

 

Acum că știm cum stăm, putem considera încheiată mica noastră dispută.

Este inutil și contraproductiv să comparăm impresii și senzații cu parametri ce pot fi măsurați precis.

Toate bune! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum că știm cum stăm, putem considera încheiată mica noastră dispută.

Este inutil și contraproductiv să comparăm impresii și senzații cu parametri ce pot fi măsurați precis.

Toate bune! :wave:

 

Daca a vorbi din experienta e ca si cum n-ar fi, atunci poate ar fi cazul sa ne arati tu niste parametri calculati si masurati stintific. Arata niste scheme si fa niste calcule! Hai, demonstreaza stintific ca ai dreptate! Altfel....

Numai bine si tie! :wave:

 

PS- Si pe langa asta, mai demonstreaza tot stintific, prin calcule de parametri si ce mai vrei tu, ca renteaza sa bagi vreo mie de euro intr-o furca asa zis "profi" doar ca sa schimbi furca de Dakar, ca de fapt noi despre asta discutam.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a vorbi din experienta e ca si cum n-ar fi, atunci poate ar fi cazul sa ne arati tu niste parametri calculati si masurati stintific. Arata niste scheme si fa niste calcule! Hai, demonstreaza stintific ca ai dreptate! Altfel....

 

Că tot vorbeai tu de desene... :)

 

Furca de GS

post-21387-0-46240800-1326201880_thumb.jpg

vs.

furca de Dakar post-21387-0-08969700-1326201913_thumb.jpg

 

Dă glas experienței tale și găsește diferențele, altele decât cele deja menționate de mine. Ar mai putea exista una pe care nu am pomenit-o încă. N-am făcut-o pentru că nu sunt sigur că-i așa, m-am gândit la ea doar ca la o posibilitate. Chiar am să-ți "suflu" un pont! Gândește-te la cum lucrează furcile și doboară-mă cu un argument tehnic credibil: ce diferențiază două subansamble virtual identice astfel încât să-ți susțină afirmația că unu-i mai bun decât celălalt...

 

PS- Si pe langa asta, mai demonstreaza tot stintific, prin calcule de parametri si ce mai vrei tu, ca renteaza sa bagi vreo mie de euro intr-o furca asa zis "profi" doar ca sa schimbi furca de Dakar, ca de fapt noi despre asta discutam.

Eu NU am afirmat că-i "profi"! :nono: Alea sunt cele de peste 5000 euroi și nu fac obiectul discuției noastre. Am spus doar că, așa cum este, este cu mult superioară celei stock.

Înțeleg că-mi ceri să fac o demonstrație matematică în care să bag în ecuație parametri tehnici și să-mi rezulte rentabilitate financiară?? :lol: :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înțeleg că-mi ceri să fac o demonstrație matematică în care să bag în ecuație parametri tehnici și să-mi rezulte rentabilitate financiară?? :lol: :funny:

 

Pai tocmai asta e smecheria. Bravo, te-ai prins. De fapt, asta e si subiectul discutiei!

Ideea e ca nu-mi poti demonstra in cifre si schite ca furca ta a meritat banii pe care i-ai dat pe ea. Eu te provocam sa faci o demonstratie in care sa explici de ce merita asa de mult sa dai 1000 de euro pe o furca ca a ta. Cu cat au crescut performantele motocicletei si altele de genul. Ce poate concret sa faca motocicleta acum si nu putea inainte? Sau ce face mai bine acum? Cred ca toata lumea e interesata sa afle cu ce ne ajuta concret o furca precum cea pe care o ai tu. Cum am mai spus, asta e si subiectul despre care discutam. De ce as da eu 1000 de euro ca sa schimb furca Dakarului? Hai, loveste-ma cu un raspuns argumentat.

Si nu in ultimul rand, cert este ca furcile de GS si Dakar nu sunt la fel. Parca si ERU afirma acelasi lucru si am banuiala ca acelasi lucru iti va spune oricine le-a avut pe amandoua. Dar, cum am mai spus, subiectul discutiei este furca "profi" (sesizezi ghilimelele, da?) vs furca Dakar vs 1000 euro. Asta e intrebarea la care vreau un raspuns. De ce merita? Concret! De ce n-ar merita mai mult sa pun banii aia peste cei de GS si sa-mi iau un Xchallenge? Astea sunt intrebari reale care merita raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma bag si eu in seama,in calitate de cremenal care si-a modificat radical suspensiile si ciclistica mobrei(oare o sa ma puste?)

 

Exista diferente remarcabile cu ochiometrul intre furcile de F si Dakar: 1 tevi mai lungi, ca altfel nu iesea cursa mai lunga,2 arcuri mai lungi in tevile alea,avand mai mult ca sigur alte caracteristici decat cele de F,3 punte de legatura intre jambele furcii undeva deasupra rotii,care modifica radical rigiditatea si comportamentul furcii. Pe langa asta e posibil,zic ca microbistul care a citit niste carti despre cum construiesc unii masini, sa fie diferente intre "supapele" care controleaza curgerea uleiului prin furcile astea. Dupa parerea mea sunt destul de serios diferite una de alta.Adaugand in discutie si diametrul mai mare al rotii de Dakar descoperi ca e logic sa fie cu totul altul modul in care reactioneaza.

Cat despre pus alte furci mai agere pe Dakar, ramane o problema de .....aa.. dambla; cam cum am pus eu roti de la Pegaso pe SV: clar e ceva mai capabil offroad,dar tot nu e ce trebuie,mobra tot cam grea e iar eu la fel de "ager",iar pe sosea merg mai incet cu el in configuratia asta.Da' mi-am facut damblaua...

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta e smecheria. Bravo, te-ai prins. De fapt, asta e si subiectul discutiei!

Ideea e ca nu-mi poti demonstra in cifre si schite ca furca ta a meritat banii pe care i-ai dat pe ea. Eu te provocam sa faci o demonstratie in care sa explici de ce merita asa de mult sa dai 1000 de euro pe o furca ca a ta. Cu cat au crescut performantele motocicletei si altele de genul. Ce poate concret sa faca motocicleta acum si nu putea inainte? Sau ce face mai bine acum? Cred ca toata lumea e interesata sa afle cu ce ne ajuta concret o furca precum cea pe care o ai tu. Cum am mai spus, asta e si subiectul despre care discutam. De ce as da eu 1000 de euro ca sa schimb furca Dakarului? Hai, loveste-ma cu un raspuns argumentat.

Si nu in ultimul rand, cert este ca furcile de GS si Dakar nu sunt la fel. Parca si ERU afirma acelasi lucru si am banuiala ca acelasi lucru iti va spune oricine le-a avut pe amandoua. Dar, cum am mai spus, subiectul discutiei este furca "profi" (sesizezi ghilimelele, da?) vs furca Dakar vs 1000 euro. Asta e intrebarea la care vreau un raspuns. De ce merita? Concret! De ce n-ar merita mai mult sa pun banii aia peste cei de GS si sa-mi iau un Xchallenge? Astea sunt intrebari reale care merita raspuns.

 

Cu ajutorul desenelor și altor detalii tehnice voiam să aflu de fapt de la tine -sau de la oricine îmi poate răspunde- CE ANUME face furca Dakarului superioară celei de GS. Și repet pentru a nu exista confuzii: înafara de cursa mai lungă! Până acum nu mi-ai răspuns...

 

Acum, putem discuta aici până la primăvară dacă merită investiția sau nu. Cred că mult mai inteligentă ar fi o altă abordare. Inutil să faci tu aici apologia furcii tale. Toți știm cum funcționează, ce poate, ce limitări are, s.a.m.d. ȘTIM ASTA!! Suntem posesori! Comprende??

 

Mie mi s-a părut că ar exista aici oameni interesați de conversia la o furcă USD. La întrebarea ta (în mod mai mult decât evident tendențioasă și rău-voitoare) "...cu ce ne ajuta concret o furca precum cea pe care o ai tu?" am să-ți răspund ție: te invit, fiecare cu văcuța lui, la "păscut" pe circuitul de la Ciolpani! Sau hai să mai facem odată împreună urcarea aia plină de chin și jale de acum 3 ani (parcă...), de lângă Câmpina. Unde tu ai fost -evident- cu KTM-ul... :wink: Nu știu ce răspuns mai concret ți-aș putea da.

Te și vad deja sarind în sus că astea nu-s mobre de bagat pe circuite de motocross! Așa-i! Dar cu această conversie... o poți face! Și asta fără să pleci de acolo cu mobra in două pungi de-un leu. Cu suspensia astfel modificată, văcuțele noastre pot ajunge să facă ceea ce în starea originală nici nu puteau visa! Și dacă ți-am respectat părerea exprimată în urma experienței tale, ar fi fair-play din partea ta să faci la fel vis-a-vis de ceea ce am afirmat acum. Cred că sunt puțin îndreptățit să am o părere după 2 ani de la transformarea făcută, după două drumuri în Grecia și două în Turcia, cu pasager și fără, după ce am alergat-o cât am putut pe toate hârtoapele, bolovănișurile și ce mai vrei tu. Inclusiv pe circuite de motocros! De ce? Pentru că am vrut și pentru că acum pot!!

 

Ajungem la dilema care te chinuie pe tine: merită sau nu?

Dacă tu susții că peste prețul mobrei tale, mai pui 1k euroi și-ți iei Xchallenge, e perfect. Fa-o! Dar nici tu nu crezi ce spui...

Dacă merită investiția financiară, trebuie să judece fiecare. În funcție de ce vrea de la mobră și de ce are în buzunar. Eu nu încerc să conving pe nimeni. Tot ce consider că pot face este să ofer oricui este interesat de asta atâta informație din experiența mea încât să poată lua o hotărâre ÎN CUNOȘTINȚĂ DE CAUZĂ dacă merită sau nu. E o demonstrație destul de științifică pentru savantul din tine? Probabil că nu, indiferent cât de argumentată ar fi. Bietul Aesop este mereu actual iar tu ești dovada vie...

 

Sa ma bag si eu in seama,in calitate de cremenal care si-a modificat radical suspensiile si ciclistica mobrei(oare o sa ma puste?)

 

...sa fie diferente intre "supapele" care controleaza curgerea uleiului prin furcile astea.

 

Da, la acest aspect ma refeream și eu ca o altă posibilă diferență între cele două modele. Dar nu am vrut să fac afirmații fără să ȘTIU...

Doar ca... "supapele" alea sunt de fapt niște găuri într-o țeavă! Nu-i prea Hi-Tech. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tu susții că peste prețul mobrei tale, mai pui 1k euroi și-ți iei Xchallenge, e perfect. Fa-o! Dar nici tu nu crezi ce spui...

 

Ba chiar cred cu tarie ce spun si este cat se poate de posibil! Preturile unui Xchallenge se invart undeva pe la 4500 iar pentru Dakarul meu undeva pe la 3500. 3500 + o furca de-a ta iese de-un Xchallenge! Oare merita? Eu zic ca DA!!!

Tocmai ce-am facut o oferta de pret pentru un Xchallenge, si asta-i cat se poate de serios. Mai astept, poate pana la urma reusesc. Daca nu, raman cu Dakarul asa cum e. Pentru mine e suficient.

 

---------------

 

Si cu asta, chiar daca ideile sunt diferite, e bine ca au fost exprimate opinii intr-un mod cat se poate de civilizat. Fiecare a inteles cate ceva si poate pe viitor se poate ghida mai bine in alegerea facuta.

 

.

.

ps-

Sau hai să mai facem odată împreună urcarea aia plină de chin și jale de acum 3 ani (parcă...), de lângă Câmpina. Unde tu ai fost -evident- cu KTM-ul... :wink:

Oricand si pe orice traseu montan!!! Chiar daca singurul meu partener de drum este SV-Gobi, te pot lua si pe tine o data. Fiecare pe mobra lui. Vedem care "urca mai sus"! Imi dai PM cand te simti pregatit si mergem!

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobbieB

 

Mai bine imi spui si mie cum ai facut cu furca aia a ta ? Ti-ai transplantat-o singur sau te-a ajutat cineva ?

Ai pastrat trple clamp-urile sau le-ai achizitionat odata cu furca noua ? Ai schimbat si etrier-ul axul sau chiar toata roata fata? Ce alte modificari ai mai facut ?

Stii genul ala de info care m-ar putea ajuta in decizia de a imi schimba furca sau de a o lasa naibii asa cum e.

 

Apropo ce furca e aia a ta ?

 

 

@Svgobi sa stii ca si gs-ul simplu are acea "punte" deasupra rotii.

 

 

 

 

 

Ca idee generala o furca mai lunga chiar daca nu difera la "internals" de una mai scurta e mai buna intrucat are arcuri mai lungi si cursa mai mare.

Chestia asta cu lungimea cursei e iar un pic triky si dc zic asta orice cursa de suspensie se manifesta intr-un fel la inceputul cursei in alt fel la mijloc si total diferit spre capat. Cu o cursa/furca mai lunga ajungi sa nu mai intri pe partea aia dinspre capat ceea ce cred ca e cel mai mare castig la furca de dakar vs gs.

Adauga la asta si roata de 21 vs 19 ceea ce in opinia mea e o imbunatatire mai mare decat diferenta dintre furci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobbieB

 

Mai bine imi spui si mie cum ai facut cu furca aia a ta ? Ti-ai transplantat-o singur sau te-a ajutat cineva ?

Ai pastrat trple clamp-urile sau le-ai achizitionat odata cu furca noua ? Ai schimbat si etrier-ul axul sau chiar toata roata fata? Ce alte modificari ai mai facut ?

Stii genul ala de info care m-ar putea ajuta in decizia de a imi schimba furca sau de a o lasa naibii asa cum e.

 

Apropo ce furca e aia a ta ?

 

 

si niste poze daca ai , pentru curiosi ca mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe acest topic la pagina 422 se povesteste ce si cum trebuie sa faci ca sa pui telescoape de YZF pe F650. ;)

/index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page__st__4210

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(…) Vedem care "urca mai sus"! Imi dai PM cand te simti pregatit si mergem!

 

Nu ăsta-i scopul pentru care ți-am făcut invitația. Nu țin să demonstrez care dintre noi e motociclist mai bun. Probabil că tu. Ideea era că, o astfel de ieșire ți-ar putea da ocazia să te edifici mai bine asupra avantajelor despre care vorbeam eu. Și poate bem și o bere la sfârșit…

Ne vedem la primăvară!

 

(...) Mai bine imi spui si mie cum ai facut cu furca aia a ta...

 

Întoarce-te la pagina 422 a topicului. Am dat acolo câteva detalii. Apoi, putem discuta punctual pentru oricare alte detalii...

 

:rock: Se pare că această conversie face din ce în ce mai mulți prozeliți...

 

http://www.hawkengineering.com/BMWF650GS.htm

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai facut revalving-ul?

 

House of Horsepower. A fost avantajos pentru mine, din două motive. Oricum furca am luat-o din State (incomparabil mai ieftin ca Europa, cu tot cu vamă și transport!!), așa că am trimis-o direct la HoH pentru revalving. Apoi, omul ăla a făcut aproape toate furcile pentru această conversie (dacă ai citit topicul de pe ADV Rider știi despre ce vorbesc) și știe cu ochii închiși despre ce-i vorba, toată lumea neavând decât cuvinte de laudă pentru treaba făcută.

Dar sunt și locuri în Europa unde se poate face asta, la fel de bine. Dar mai scump... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...