bogdan xtr Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 ma bucur ca am aflat vesti, ca ai rezolvat, deci tie nu iti trebuia bujie cu rezistor...asta e baiul.. eu am deka 5000 km facuti cu filtru de 4 bar...pe dakar 2005 si merge tare bine...consumul e nealterat... asta dupa ce ma agitasem grav sa fac rost de filtru original...pt schimbca deh...aveam 42 mii cu motorul... ma bucur ca au rezolvat Transplantul de ABS a luat final, pacientul inca respira, in concluzie dupa o saptamana de munca, nervi, transpiratii si search-ur pe net unde nimeni nu-mi acorda sanse de reusita am inchiat operatiunea ....instalatie de ABS luata de pe un GS din '04 am montat-o pe un dakar din '01 unde sade linistita si perfect functonala.. se intelege perfect cu roata pe 21, comunica fara stres cu BMC-ul aprinde si stinge becul aferent ca la carte ce sa va mai spun, sta exact pe locul pe care a fost gandita sa stea... felicitari...ff buna treaba.. de acord si cu... ) ma mai joc si eu un pic cu releul de la tine...si te anunt sapt aviatoare ce rezultate am avut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 ma bucur ca am aflat vesti, ca ai rezolvat, deci tie nu iti trebuia bujie cu rezistor...asta e baiul.. eu am deka 5000 km facuti cu filtru de 4 bar...pe dakar 2005 si merge tare bine...consumul e nealterat... asta dupa ce ma agitasem grav sa fac rost de filtru original...pt schimbca deh...aveam 42 mii cu motorul... ma bucur ca au rezolvat felicitari...ff buna treaba.. de acord si cu... ) ma mai joc si eu un pic cu releul de la tine...si te anunt sapt aviatoare ce rezultate am avut... care e filtrul ala de benzina de care toti vb..., ala de 70 lei? un link se gaseste, o poza... sau de unde l-ati luat? ca si pe mine ma cam bate gandul sa il schimb...deh' 58000 are calul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Vorbeste cu userul kex83 Eu de la el am luat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) care e filtrul ala de benzina de care toti vb..., ala de 70 lei? un link se gaseste, o poza... sau de unde l-ati luat? ca si pe mine ma cam bate gandul sa il schimb...deh' 58000 are calul Filtrul e de la UFI. Am atasat o poza cu filtrul unde se poate vedea si codul. L-am cumparat de la user-ul kex83. Are tevile de intrare si retul mai lungi decit filtrul original, dar nu trebuie taiate pt ca exista suficient loc ca sa intre in furtune. Are insa niste inele pe toate tevile care trebuiesc pilite ca sa poata fi tras filtrul peste ele. Odata montat, furtunul de la iesirea filtrului8 la intrarea in injector sta un pic mai curbat in comparatie cu pozitia cu filtru OEM, dar nu e ceva de speriat. A.. si sa nu uit. Trebuie sa puneti coliere auto din alea cu surub, pt ca cele originale nu se pot refolosi. Eu am folosit coliere 8-12 (sau 8-11 nu mai stiu exact) de 0.8 RON bucata. Colierele astea ieftine sunt destul de asimetrice asa ca trebuie rotunjite in prealabil sa nu stringa furtunul prea mult intr-o parte. @Dan_Cata: Nu pot sa-ti dau informatii relevante pt ca din pacate nu mi-am calculat consumul in mod regulat. Prima tura anul asta a fost cu filtrul de 4 bar, deci iar nu pot sa fiu sigur daca e vre-o diferenta fata de anul trecut cind aveam filtrul de 3.5 bar Editat Mai 6, 2012 de gereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 exact asa filtru am montat si eu... apelati cu incredere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Si cum ti se pare ca merge/trage mobra acum cu filtrul de 4 bari? Consumul l-ai facut? La mine consumul a ramas acelasi si cu filtrul de 4 bari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Am schimbat ambreajul, cel vechi e in stare buna, erau duse doar arcurile (si nici alea prea mult). Daca e cineva interesat discutam pe pm/aici. No, acu, probabil s-a mai discutat despre asta (sigur) in celelalte sute de pagini: cred c-am vreun senzor bulit sau ceva pentru ca se intampla urmatorul eveniment cam des: - pornesc motorul pentru prima data, merge totul bine. sta la ralanti in 1500, nu gajaie, nu face fite, merge ca uns. - fac drum de cateva minute/zeci de minute - a doua oara cand incerc sa-l pornesc, indiferent ca e cald/frig, moare motorul. Am mai postat de asta acu ceva timp, atunci am avut impresia c-am rezolvat cu resetul de manson. Mi s-a intample aproape in fiecare zi cand fac o pauza intre plimbari. SI azi dimineata a fost la fel. Am pornit motorul pe la un noua, l-am lasat vreo 3-4 minute la incalzit dupa care l-am oprit (c-am avut ceva de facut). M-am intors dupa 10min si nu a mai vrut sa porneasca. L-am tinut eu la 2mii o vreme pana am cazut ca s-a incalzit. La primul semafor a murit motorul si pana la munca, la fiecare zona unde incetineam trageam de ambreaj si il tineam eu la 2 mii sa nu moara. Dupa vreo 15 minute parca-si mai revenise dar tot simteam ca da sa moara. Ce plm? Editat Mai 7, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 buna, am si eu nevoie de un contact pentru f650. dezmembreaza careva? Uite AICI ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 ce cauciuc imi recomandati ? eu personal as vrea un metzeler sahara .. acum am turance si pt dealuri nu e pre bun .. da din fund de imi provoaca palpitatii . PS : vand anvelopa metzeler turance putin folosita ( mai are acei franjuri pe ea ) am luat motoru cu ea montata .. vreau ceva mai cramponat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Am mai postat de asta acu ceva timp, atunci am avut impresia c-am rezolvat cu resetul de manson. Mi s-a intample aproape in fiecare zi cand fac o pauza intre plimbari. SI azi dimineata a fost la fel. Am pornit motorul pe la un noua, l-am lasat vreo 3-4 minute la incalzit dupa care l-am oprit (c-am avut ceva de facut). M-am intors dupa 10min si nu a mai vrut sa porneasca. L-am tinut eu la 2mii o vreme pana am cazut ca s-a incalzit. La primul semafor a murit motorul si pana la munca, la fiecare zona unde incetineam trageam de ambreaj si il tineam eu la 2 mii sa nu moara. Dupa vreo 15 minute parca-si mai revenise dar tot simteam ca da sa moara. Ce plm? Aceleasi simptome le-am avut si eu inainte sa schimb filtrul de benzina (care era colmatat rau). Si eu am suspectat TPS initial... Dupa ce am schimbat filtrul de benzina parca aveam turbo. Daca ai schimbat filtrul de benzina... probabil e altceva de vina. Editat Mai 7, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) @adi_radu, incearca un Heidenau K60 Scout daca vrei mai cramponate. Eu am K76 de la Heidenau. Se incalzesc repede si te tin lipit de asfalt. Din cate am auzit tin si destul de mult. Nu stiu ce intelegi tu prin da din fund, dar cu K76 (asemanator cu turance) am mers si pe nisip si a fost relativ ok... pe sleauri cu nisip nu prea aveam mare control, dar nu stiu ce caucuiuc iti da control bun in conditiile alea. Editat Mai 7, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 hmm cramponate/.. eu am mers mult pe mitas e 09...cam 7-8 mii km pe an tinea spatele iar fata facea cam doua cauciucuri de spate... tin uimitor de bine...inclinare pana la capatul crampoanelor laterale...scarite pe jos in curbe pe urcare...pe uscat pe ud...curbe ca pe gheata...usurel..iar cand se termina asfaltul...incepea distractia. acumam trecut pe mitas e 08...ca bag mult asfalt...apropo de tourance cum a zis mai devreme adi radu...fuge spatele mama mama...cam acelasi profil...nu am incredere pur si simplu in ele...inca pretul la ambele... 4 - 5 sute lei fata spate...deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Aceleasi simptome le-am avut si eu inainte sa schimb filtrul de benzina (care era colmatat rau). Si eu am suspectat TPS initial... Dupa ce am schimbat filtrul de benzina parca aveam turbo. Daca ai schimbat filtrul de benzina... probabil e altceva de vina. Hmmm.. am schimbat tot in afara de filtrul de benzina. Dubios e ca daca o tin sa se incalzeasca, o las sa moara si dupa aia o pornesc, merge bine :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Cind o porneam dimineata, niciodata nu o lua din prima. Abia la a 2 sau a 3-a cheie. Reset de CDI... Omorat de baterie... Fara succes. Frustrant... Inainte sa schimb filtrul a trebuit sa o aduc acasa de la serviciu tinand-o la semafoare sau cind ma opream, numai pe la 2000-2500 de ture. Altfel se oprea instant. Probabil nu mai avea fluxul de combustibil care trebuie... Nu mi-a venit sa cred ce schimbare a fost DUPA schimbarea filtrului de benzina... Pornirea: instant. In mers: turbo frate. Parca era alta motocicleta. Editat Mai 8, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Asa o sa fac dar parca la filtru se ajunge daca dai jos rezervorul de ulei, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Alexey04 "La badi.ro. Chiar pe aia i-am cumparat acum 2 sapt. Eu n-am gasit fara colivie, dar nu vad sa fie asta o problema. Pretul e undeva pe la 13 lei/buc. Simeringuri tot acolo, dar nu chiar ca alea originale, ci din cauciuc(aceleasi dimensiuni), 6 lei/bucata. Nu au avut pe stoc, dar au venit in 2-3 zile. Bucse am comandat la Bavaria, dar cred ca poti face la strung." ZIDU "Am fost la BADI. AU seria hk la pret foarte bun. Nu aveau idee despre hn - au mintea ingusta. E diferenta mare la incarcare statica intre cele 2 tipuri de rulmenti. nu vreau sa fac experimente. Semeringuri - au zis ca nu aduc decat la set de 25 de bucati - ce naiba sa mai zic - or fi fost ciufutzi in ziua aia. mai incerc" Vad ca voi sunteti cei mai proaspeti in schimbatul rulmentilor din articulatia suspensiei spate. E cazul sa umblu si eu pe acolo ca am un mic joc si inainte sa desfac intreb: -e cazul sa iau toti rulmentii din intreg ansamblul suspeniei spate(sunt 10 la numar,oase+bascula, si foarte scumpi-media pt toate cele 3 tipuri folosite e 25 lei/bucata-nu stiu cum a gasit Alexey cu 13 lei/buc...) -de unde dezbaterea tip Hk-Hn ca in manualul mobrei eu nu am vazut sa scrie(sau mi-a scapat) -ce vaselina e mai buna de pus:rezistenta la apa, rezistenta la presiune, etc... -cum i-ati montat/demontat? Montaj prin incalzire cum zicea Angi sau...? Mama draq...ca toata manevra asta costa o gramada de bani, asta fara sa mai dau si de bucse uzate....simeringuri Mersi in avans Editat Mai 8, 2012 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) -e cazul sa iau toti rulmentii din intreg ansamblul suspeniei spate(sunt 10 la numar,oase+bascula, si foarte scumpi-media pt toate cele 3 tipuri folosite e 25 lei/bucata-nu stiu cum a gasit Alexey cu 13 lei/buc...) Ma indoiesc ca ai joc in toti rulmentii. Cu siguranta ai in cel de care e prins amortizorul, dar e foarte probabil sa gasesti multa rugina in toti..dupa ce dai jos, vezi si decizi ce e de schimbat si ce nu. La 13 lei am gasit rulmenii mici din linkage, dar am intrebat si de ceilalti mai mari si erau la acelasi pret. este vorba de astia - 5 si 6 -de unde dezbaterea tip Hk-Hn ca in manualul mobrei eu nu am vazut sa scrie(sau mi-a scapat) Nu e nicio dezbatere. ZIDU se referea la rulmenti fara colivie, care suporta sarcini mai mari. Eu n-am gasit la BADI, n-am avut timp sa caut in alta parte, n-am vrut sa dau 50 lei pe-un rulment la Bavaria si-am cumparat "clasici", cu colivie. -ce vaselina e mai buna de pus:rezistenta la apa, rezistenta la presiune, etc... la apa -cum i-ati montat/demontat? Montaj prin incalzire cum zicea Angi sau...? rulmentii noi la congelator, incalzit zona inainte de demontare/montare. Editat Mai 8, 2012 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Asa o sa fac dar parca la filtru se ajunge daca dai jos rezervorul de ulei, nu? Merge si fara sa dai jos rezervorul de ulei. Te chinui putin sau gasesti pe cineva cu manutele mici ... Vezi sa nu bagi cheia in piulita aia neagra in care e prinsa brida de fixare a filtrului, e lipita pe cadru. Brida de prindere e fixata cu surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berlin Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Stie careva de unde pot sa iau un semering pentru butuc roata fata in afara de AB ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 ati avut probleme cu claxonul? la mine nu mai functioneaza, deocamdata am avut timp doar sa verific sigurantele (care se pare ca sunt doar 3, ma asteptam sa fie mai multe) si nu ele ar fi de vina. cineva are un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) La mine a fost de vina MUFA claxonului. Pentru cit consuma un claxon in timpul functionarii contactele din mufa aia sunt foarte mici. Am renuntat la mufa respectiva si cu ocazia aia am montat si un releu pentru claxon. LE: In locul mufei claxonului am lipit 2 fire mai groase in capatul carora am pus initial 2 papuci, pe care apoi i-am schimbat si pe aia pentru ca se pozitionasera exact unde se misca ghidonul si s-a rupt sarma la sertizarea in papuc. In final i-am cositorit ... Editat Mai 9, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiefsittingpretty Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Simeringuri se gasesc si la Rocast. Au (in catalog, cel putin) atat din cauciuc nitrilic cat si din fluoroelastomer. AS25x40x7 costa 0.88eur in varianta cauciuc si 4.37eur in varianta FPM, fara TVA. Vand la bucata, dar nu stiu in schimb daca vand si persoanelor fizice. Au sediul langa piata Obor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berlin Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Simeringuri se gasesc si la Rocast. Au (in catalog, cel putin) atat din cauciuc nitrilic cat si din fluoroelastomer. AS25x40x7 costa 0.88eur in varianta cauciuc si 4.37eur in varianta FPM, fara TVA. Vand la bucata, dar nu stiu in schimb daca vand si persoanelor fizice. Au sediul langa piata Obor. OK. Merci. O sa ma duc acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Nenilor, filtrul ala de benzina nu e ceva mai special decat ala din benzinarie? Nu de alta, dar vad ca are regulator de presiune si alte rahaturi pe el. Sigur merge sa-l inlocuiesc cu unul din asta normal? Momentan o chinui cu reglajul de la acceleratie, macar asa nu mai moare desi pe neutru urca singura in 3-4mii. O sa dau jos pe rand senzorii, sa vad unde e buba, desi sper ca nu e de la senzori si e de la clapete murdare sau ceva. Am vrut sa leg pe direct benzina dar vad ca e un furtun care iese din filtru si intra inapoi in rezervor. Ce naiba e ala (ca returul e mai in spate)? Tine presiunea in caz ca ramane rezervorul gol sau ce?Ar avea cineva timp de o bibileala? Ajung iar cum am facut cu roata, toti is mecanici dar nimeni nu vrea sa ia banu sa rezolve problema . Editat Mai 11, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Are doar doar regulator de presiune si este cu retur( adica intra 1 teava -ies 2 din care una se intoarce in rezervor). Furtunul ala de care zici tu este cel de prea-plin. Deci nu merge inlocuit cu un filtru oarecare din benzinarie. Secondo, daca la mine faci referire cu roata, nu sunt mecanic. Sunt doar un amator si asta pentru ca sunt pasionat de moto. Povestesc din ce am patit eu de cind am motocicleta asta. Daca reuseam sa te ajut cu roata, nu o faceam pt bani... Daca te hotarasti sa cumperi filtrul ala de la userul kex83, nu e foarte greu de inlocuit. In plus iti mai trebuiesc doar 3 coliere mici cu surub, pe care le poti lua de la orice magazin auto sau benzinarie. Editat Mai 11, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.