Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Aceleasi simptome le-am avut si eu inainte sa schimb filtrul de benzina (care era colmatat rau). Si eu am suspectat TPS initial... Dupa ce am schimbat filtrul de benzina parca aveam turbo. :crack:

Daca ai schimbat filtrul de benzina... probabil e altceva de vina.

 

Hmmm.. am schimbat tot in afara de filtrul de benzina. Dubios e ca daca o tin sa se incalzeasca, o las sa moara si dupa aia o pornesc, merge bine :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cind o porneam dimineata, niciodata nu o lua din prima. Abia la a 2 sau a 3-a cheie. Reset de CDI... Omorat de baterie... Fara succes. Frustrant...

Inainte sa schimb filtrul a trebuit sa o aduc acasa de la serviciu tinand-o la semafoare sau cind ma opream, numai pe la 2000-2500 de ture. Altfel se oprea instant.

Probabil nu mai avea fluxul de combustibil care trebuie...

Nu mi-a venit sa cred ce schimbare a fost DUPA schimbarea filtrului de benzina... Pornirea: instant. In mers: turbo frate.

Parca era alta motocicleta.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alexey04

"La badi.ro. Chiar pe aia i-am cumparat acum 2 sapt. Eu n-am gasit fara colivie, dar nu vad sa fie asta o problema. Pretul e undeva pe la 13 lei/buc. Simeringuri tot acolo, dar nu chiar ca alea originale, ci din cauciuc(aceleasi dimensiuni), 6 lei/bucata. Nu au avut pe stoc, dar au venit in 2-3 zile.

Bucse am comandat la Bavaria, dar cred ca poti face la strung."

ZIDU

"Am fost la BADI.

AU seria hk la pret foarte bun. Nu aveau idee despre hn - au mintea ingusta. E diferenta mare la incarcare statica intre cele 2 tipuri de rulmenti. nu vreau sa fac experimente.

Semeringuri - au zis ca nu aduc decat la set de 25 de bucati - ce naiba sa mai zic - or fi fost ciufutzi in ziua aia. mai incerc"

 

 

Vad ca voi sunteti cei mai proaspeti in schimbatul rulmentilor din articulatia suspensiei spate.

E cazul sa umblu si eu pe acolo ca am un mic joc si inainte sa desfac intreb:

-e cazul sa iau toti rulmentii din intreg ansamblul suspeniei spate(sunt 10 la numar,oase+bascula, si foarte scumpi-media pt toate cele 3 tipuri folosite e 25 lei/bucata-nu stiu cum a gasit Alexey cu 13 lei/buc...)

-de unde dezbaterea tip Hk-Hn ca in manualul mobrei eu nu am vazut sa scrie(sau mi-a scapat)

-ce vaselina e mai buna de pus:rezistenta la apa, rezistenta la presiune, etc...

-cum i-ati montat/demontat? Montaj prin incalzire cum zicea Angi sau...?

 

Mama draq...ca toata manevra asta costa o gramada de bani, asta fara sa mai dau si de bucse uzate....simeringuri

 

Mersi in avans

:cheers:

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

-e cazul sa iau toti rulmentii din intreg ansamblul suspeniei spate(sunt 10 la numar,oase+bascula, si foarte scumpi-media pt toate cele 3 tipuri folosite e 25 lei/bucata-nu stiu cum a gasit Alexey cu 13 lei/buc...)

 

Ma indoiesc ca ai joc in toti rulmentii. Cu siguranta ai in cel de care e prins amortizorul, dar e foarte probabil sa gasesti multa rugina in toti..dupa ce dai jos, vezi si decizi ce e de schimbat si ce nu.

La 13 lei am gasit rulmenii mici din linkage, dar am intrebat si de ceilalti mai mari si erau la acelasi pret. este vorba de astia - 5 si 6

-de unde dezbaterea tip Hk-Hn ca in manualul mobrei eu nu am vazut sa scrie(sau mi-a scapat)

 

Nu e nicio dezbatere. ZIDU se referea la rulmenti fara colivie, care suporta sarcini mai mari. Eu n-am gasit la BADI, n-am avut timp sa caut in alta parte, n-am vrut sa dau 50 lei pe-un rulment la Bavaria si-am cumparat "clasici", cu colivie.

-ce vaselina e mai buna de pus:rezistenta la apa, rezistenta la presiune, etc...

 

la apa

-cum i-ati montat/demontat? Montaj prin incalzire cum zicea Angi sau...?

 

rulmentii noi la congelator, incalzit zona inainte de demontare/montare.

:cheers:

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o sa fac dar parca la filtru se ajunge daca dai jos rezervorul de ulei, nu?

 

Merge si fara sa dai jos rezervorul de ulei. Te chinui putin sau gasesti pe cineva cu manutele mici ... :laugh:

Vezi sa nu bagi cheia in piulita aia neagra in care e prinsa brida de fixare a filtrului, e lipita pe cadru. Brida de prindere e fixata cu surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati avut probleme cu claxonul? la mine nu mai functioneaza, deocamdata am avut timp doar sa verific sigurantele (care se pare ca sunt doar 3, ma asteptam sa fie mai multe) si nu ele ar fi de vina.

cineva are un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a fost de vina MUFA claxonului. Pentru cit consuma un claxon in timpul functionarii contactele din mufa aia sunt foarte mici. Am renuntat la mufa respectiva si cu ocazia aia am montat si un releu pentru claxon.

 

LE: In locul mufei claxonului am lipit 2 fire mai groase in capatul carora am pus initial 2 papuci, pe care apoi i-am schimbat si pe aia pentru ca se pozitionasera exact unde se misca ghidonul si s-a rupt sarma la sertizarea in papuc.

In final i-am cositorit ... :D

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringuri se gasesc si la Rocast. Au (in catalog, cel putin) atat din cauciuc nitrilic cat si din fluoroelastomer.

 

AS25x40x7 costa 0.88eur in varianta cauciuc si 4.37eur in varianta FPM, fara TVA. Vand la bucata, dar nu stiu in schimb daca vand si persoanelor fizice. Au sediul langa piata Obor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringuri se gasesc si la Rocast. Au (in catalog, cel putin) atat din cauciuc nitrilic cat si din fluoroelastomer.

 

AS25x40x7 costa 0.88eur in varianta cauciuc si 4.37eur in varianta FPM, fara TVA. Vand la bucata, dar nu stiu in schimb daca vand si persoanelor fizice. Au sediul langa piata Obor.

 

OK. Merci. O sa ma duc acolo .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenilor, filtrul ala de benzina nu e ceva mai special decat ala din benzinarie? Nu de alta, dar vad ca are regulator de presiune si alte rahaturi pe el. Sigur merge sa-l inlocuiesc cu unul din asta normal? Momentan o chinui cu reglajul de la acceleratie, macar asa nu mai moare desi pe neutru urca singura in 3-4mii.

 

O sa dau jos pe rand senzorii, sa vad unde e buba, desi sper ca nu e de la senzori si e de la clapete murdare sau ceva. Am vrut sa leg pe direct benzina dar vad ca e un furtun care iese din filtru si intra inapoi in rezervor. Ce naiba e ala (ca returul e mai in spate)? Tine presiunea in caz ca ramane rezervorul gol sau ce?Ar avea cineva timp de o bibileala? Ajung iar cum am facut cu roata, toti is mecanici dar nimeni nu vrea sa ia banu sa rezolve problema :(

 

 

.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are doar doar regulator de presiune si este cu retur( adica intra 1 teava -ies 2 din care una se intoarce in rezervor). Furtunul ala de care zici tu este cel de prea-plin. Deci nu merge inlocuit cu un filtru oarecare din benzinarie.

Secondo, daca la mine faci referire cu roata, nu sunt mecanic. Sunt doar un amator si asta pentru ca sunt pasionat de moto. Povestesc din ce am patit eu de cind am motocicleta asta. Daca reuseam sa te ajut cu roata, nu o faceam pt bani...

Daca te hotarasti sa cumperi filtrul ala de la userul kex83, nu e foarte greu de inlocuit. In plus iti mai trebuiesc doar 3 coliere mici cu surub, pe care le poti lua de la orice magazin auto sau benzinarie.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat filtrul de benzina (cu auto) si se simte .Merge regulat la relanti si nu mai moare motorul.Acum ma orientez spre cauciucuri si din discutiile voastre am dedus ca heidenau k76 ar fi mai bune si mai ieftine. Un furnizor cu preturi de criza cunoaste careva? Multumesc si vreme buna pentru toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema mea ...( in trecut am zis ca am rezolvat-o da se pare ca a reaparut )

facut tura cu moto .. plin de noroi lasat seara sa se odihneasca stapanau si azi dau cu furtunu cu apa pe el sa se dea noroiu si prafu ... toate bune pana ajung in fata farului si constat ca e din nou aprins .. ba mai mult porneste motoru fara cheie in contact .

in trecut am remediat prin desfacerea tuturor mufelor si gresarea cu ulei de contact .. acum chiar nu mai am idee ce poate fi .

idei ?

 

ca si informatie am scos sigurantele si de oprit sa oprit motorul dar becu de ulei si cel de neutral nu s-au stins ( am scos toate 3 sigurantele )

 

astept pareri .

daca e de la mufe din nou le dau cu vaselina sa nu mai patrunda apa :grinbandit:

 

Cumpar semnalizator dreapta fata sau macar unde pot gasi unu la pret acceptabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-o fi intrat apa in contact...

Verifica etanseitatea contactului (daca iti intra apa pe linga cheie) si drenarea apei care reuseste sa se infiltreze totusi pe linga cheia de contact.

Curata si contactul KILL SWITCH-ului.

Alte idei nu mai am ...

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin . ultima data cand a mai facut asa ceva am scos mufa care duce la contact(cheie) si la fel .. avea curent .. cred ca era undeva inainte de contact .

acum dupa ce l-am spalat , demontat sa desfac o borna .. au trecut cam 2 ore si .... nu mai are nimic . montat pornit si merge ok tot . :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are doar doar regulator de presiune si este cu retur( adica intra 1 teava -ies 2 din care una se intoarce in rezervor). Furtunul ala de care zici tu este cel de prea-plin. Deci nu merge inlocuit cu un filtru oarecare din benzinarie.

Secondo, daca la mine faci referire cu roata, nu sunt mecanic. Sunt doar un amator si asta pentru ca sunt pasionat de moto. Povestesc din ce am patit eu de cind am motocicleta asta. Daca reuseam sa te ajut cu roata, nu o faceam pt bani...

Daca te hotarasti sa cumperi filtrul ala de la userul kex83, nu e foarte greu de inlocuit. In plus iti mai trebuiesc doar 3 coliere mici cu surub, pe care le poti lua de la orice magazin auto sau benzinarie.

Nu faceam referire la tine, vorbeam de toti cu care m-am intalnit/de care am tras si le-am oferit bani si m-au lasat balta :)

 

O sa-ntreb cat e filtrul, sa vad in ce bani ma incadrez, dar intre timp o sa incerc sa o duc undeva la o verificare sa fiu sigur ca e filtrul sa nu-l iau degeaba. Mersi fain.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin . ultima data cand a mai facut asa ceva am scos mufa care duce la contact(cheie) si la fel .. avea curent .. cred ca era undeva inainte de contact .

acum dupa ce l-am spalat , demontat sa desfac o borna .. au trecut cam 2 ore si .... nu mai are nimic . montat pornit si merge ok tot . :unsure:

"Cheia de contact" este de fapt un ansamblu de "module". Modulul mecanic (unde bagi cheia) si modulul cu contacte electrice (unde se intilnesc principalele conexiuni electrice), care sunt suprapuse. Modulul electric face legatura intre contactele care trebuie numai daca bagi cheia care trebuie si se invirte contactul... Daca a intrat apa la modulul electric unde sunt de fapt conexiunile electrice, degeaba tai contactul si scoti cheia... Apa (cu ce mizerii or mai fi pe acolo) tot face contact intre pinii aia.

La asta m-am referit eu ... Spun ca este o posibilitate destul de plauzibila, nu ca asa ar fi...

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...