Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

semeringuri furca poti lua de la bavaria - dealer oficiial sau de la magazinul de piese moto din cotroceni. pretul e caam acelasi - in jur de 60 ron setu

 

 

mai e un mecanic (f bun da si f scump)in baneasa care avea cand am vrut sa le schimb eu -bogdan 0726563490 semeringurile erau mai ieftine la el, sunt semeringuri de yamaha ca si furca de altfel , tre sa-ti schimbi si garniturile de praf daca sunt usor crapate vreo 800 de mii si alea.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie de unde post sa cumpar si eu simeringuri furca fata de f 650 gs din 2000....va multumesc !!

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Mar 2008 08:16 -------------</small><br/>cumva stie cineva !! marimea e asta 41*54*11 daca are cineva informatii il rog ff frumos sa ma ajute...ca sunt si eu orfan...bla bla ..sau macar de unde pot sa cumpar simeringuri f 650 gs..astept raspuns..aici sau pm ..sai la mess goryca2000 ..multumesc anticipat!!

 

La SMAEB cei de la AutoNet ziceau ca au piese originale BMW. Suna-i (tel 0261 807 916) si vezi ce distribuitor e mai aproape de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai

intrebare intrebatoare

ce soi de ghidon mai merge pe bmw f 650 gs ? ca ala original se indoaie imediat si in plus pare scula de adunat oglinzi cand mergi printre randuri.

 

important ar fi sa poti pastra conducta de frana originala si manerele incalzite.

 

acu sa nu ziceti magura ca ala face peste 300 euroi cu tot cu accesoriile de prindere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 16 Mar 2008 22:31 -------------</small><br/>

cine stie de unde post sa cumpar si eu simeringuri furca fata de f 650 gs din 2000....va multumesc !!

 

Salut,

Semeringuri: 41 x 54 x 11 BMW F 650 GS

 

59.- RON

 

--- Mesaj completat în 16 Mar 2008 22:38 -------------

bai

intrebare intrebatoare

ce soi de ghidon mai merge pe bmw f 650 gs ? ca ala original se indoaie imediat si in plus pare scula de adunat oglinzi cand mergi printre randuri.

 

important ar fi sa poti pastra conducta de frana originala si manerele incalzite.

 

acu sa nu ziceti magura ca ala face peste 300 euroi cu tot cu accesoriile de prindere

 

Salut,

Ghidon: Wunderlich, WĂźdo, Touratech......

Editat de streetfighters.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In cazul in care mai este loc si pentru mine, as dori sa ma alatur si eu posesorilor de F650GS - al meu este model 2000 (ABS, manere incalzite). Posed motocicleta de un an dar abia acum am gasit acest forum :crack: .

PS: unde gasesc si eu o trusa de scule pentru acest model?

Editat de marius2007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era cineva care se lauda ca pune schema sau poza unui cruse control aici pe forum... inca mai asteptam

asfalt uscat!

 

sper ca am putut atasa poza. e cel de la wunderlich.de -> shop.

 

prin invartirea rotitei albastre se preseaza mecanic acceleratia, astfel incat nu mai revine cand este eliberata. e destul de inutil, poate e folositor pe sosea lunga...dar si acolo, cu depasiri si alte alea, te cam chinui.

 

in plus, daca ai aparatori de mana, cruise controlu inlocuieste piesele alea negre lungi din lateralu manerelor si cum asta e mult mai mic, aparatorile de mana se indoaie fortat destul de mult.

 

asfalt uscat!

post-23137-1205932684_thumb.jpg

Editat de dragosgeo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate am gasit simeringuri la super pret...2 bucati simeringuri si 2 bucati protectii de praf...la 1.500.000 lei vechi acu urmeaza sa le schimb si au venit in 3 zile ...daca mai au nevoie posesori de f650 gs sau posesori de bmw se gasesc orice piese originale la augsburg..unde eventual m-am angajat daca mai aveti nevoie nr meu 0723453749 sau 0767888555 va stau la dispozitie pt orice piesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fusei cu domnita la un drum mai sanatos (1000 km, dus-intors), primul mai lung de cand suntem impreuna.

 

impresii generale (mentionez ca pana acum am mers pe jawa 350 si ij)

 

-nu ii place neam pe autostrada, la 140-160 te rupe de pe ea si urla motorul de zici ca acu crapa. simteam nevoia de viteza a 6-a, tot, trageam ambreiajul si impingeam in sus de schimbator pe la 120 si aproape 5500 de ture si nu mai era nimic. nu am exagerat, am incercat doar sa vad ce poate si pana unde merge...

 

-in serpentine spre brasov si apoi spre bacau se comporta binisor. si aici insa simteam nevoia de mai multa putere.

 

-pe dealuri prin padure (ca fusei si la asa ceva) hmmmmnu ii place nici aici, viteza a 2-a e prea scurta, a 3-a prea lunga si rara ajungi acolo oricum. daca ma joc cu patinatul ambreiajului am inteles ca il schimb repede, deci nici pe drumuri din astea nu o bag ca nu prea vrea.

 

concluzie:

 

mi se pare ca e o domnisoara de pension micuta. bine crescuta, cu aere de doamna culta, ar putea ea ceva-ceva, da tre sa ii dai bice peste bucepsi sa scoata nervu' din ea. ma asteptam sa fie ceva mai nervoasa, mai puternica, mai salbatica putin. am facut un schimb cu un pegaso mai vechiut al cumnatului meu la un moment dat si imi era frica sa ii dau a 4-a la domnisor. se ridica pe o roada una-doua.

 

tare m-am suparat, ori sunt eu prea bland cu ea, ori e ea prea blanda cu mine. treaba e ca dupa revizie si schimbat uleiul am incercat sa scot untul din ea sa vad ce poate, pana atunci ma gandeam rodaj-chestii-trestii si am fost cumintei amandoi. dar parca e adormita micuta, ma enerveaza cutia de viteze de mor, muuult prea lenesa. o fi ceva cu ea? o fi limitata (ca stiu ca se poate limita puterea) si nu stiu eu? mai are si altcineva impresia ca vacuta de 650 e doar un puiut dus la facultate dar oprit din crestere din lipsa de vitamine?

 

la ce exceleaza mobra asta pana la urma? ca pe macadam imi fugea fundul de numa, prin padure nu are rost sa o bag ca e prea grea si lenesa, iar de autostrada clar nu, ca nu e de viteza.

 

ce ma fac eu cu domnita? nu am mai urcat pe alta sa vad daca doar a mea e lenesa...poate o sa am ocazia....sau poate cineva care le mai stie si pe altele ma invata sa pun biciul pe ea sa vad la ce e buna. ca la excursia asta m-am cam suparat pt ca ma asteptam la altceva de la BMW F650 GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nus cum te simti tu cu ea dar...pentru mine motorul asta este pur si simplu MINUNAT!!!! Ne intelegem perfect iar ca prim motor nu pot decat sa ma felicit in fiecare zi ca l-am cumparat. Nu m-am asteptat nici un moment sa se comporte exemplar si la viteze mari (ea este inalta, eu am 1.88, deci ma cam bate vantul) dar nu mi-am propus niciodata sa merg cu ea mai tare de 120-130Km/h.

 

In alta ordine de idei, are cineva de vanzare un semnalizator de 650GS? Dreapta spate.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nus cum te simti tu cu ea dar...pentru mine motorul asta este pur si simplu MINUNAT!!!! Ne intelegem perfect iar ca prim motor nu pot decat sa ma felicit in fiecare zi ca l-am cumparat. Nu m-am asteptat nici un moment sa se comporte exemplar si la viteze mari (ea este inalta, eu am 1.88, deci ma cam bate vantul) dar nu mi-am propus niciodata sa merg cu ea mai tare de 120-130Km/h.

 

In alta ordine de idei, are cineva de vanzare un semnalizator de 650GS? Dreapta spate.

 

L-ai rupt cumva cu piciorul drept cand ai descalecat :bow:? Asa mi s-a intamplat mie, aveam niste blugi un pic mai stramti si l-am agatat cu piciorul la descalecat :bow:

Asa ca asa avea si eu nevoie de unul, dar se poate gasi si aici(comanda inainte):http://www.louis.de/_102de5b11ca8406890999f56df39ef321b/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=409&list_total=49&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10033630

 

@zeroo: si eu sunt multumit cu GS ul si am avut inainte un sporttourer. Daca iti permiti si esti inalt destul incearca cu un R1200 GS. ;)

 

Bafta

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zeroo - motorului de f ii place turatia. schimba undeva pe la 6000 - 6500 rpm si o sa ai alta mobra ;)

Nu iti fa griji - e limitata si nu iti da voie mai mult de cat trebuie. Defapt daca stiu eu bine legendele - la f650 gs mai noi calculatoru iti impune rodajul - nu te lasa sa faci pe nebunu.

 

 

Vrei uili - intareste amortizorul la maxim. Oricum pt offroad tre sa faci un reglaj corect al suspensiei spate.

 

vrei autostrada - baga pinion de 17 pe fata. Si asa nu te sfii sa o tii pe la 6500 rpm ca nu are greturi. e doar monocilindru si asa se sude el mai crizat la turele alea....

 

vrei teren si mocirla - baga pe fata pinion de 15 sau 14 - dureaza amax 30 min sa il schimbi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aahhhaaaa

deci nu o deranjeaza turatia pe la 6000? pai mie in carte imi zice ca la 7000 se intrerupe alimentarea...si urletul e normal, zici?

 

cum adica limitata? cine mi-o limitat-o

calculatorul imi limiteaza mie chestiile? da stai bre...eu conduc sau el?

 

pai dara, mai bine imi luam pe carburatie dara, daca micutul chip face el legea pe motorul meu. o treaba buna face si el, consumul e excelent, am consumat 34-36 de litri pe mia asta de km. macar atat.

 

am sa ii schimb benzina, bag de 98 de acum, sa vad diferenta.

 

in rest, de schimbat pinioane...nu se pricepe baiatu, ca nu a invartit decat un surub de la baterie de cand o are...

 

si apropos, unde gasesc si eu un kit ceva pentru alimentare de la priza de bricheta mica, care o am pe mobra, la alimentare bricheta normala, pt gps, telefon si restul? si un suport sanatos pt GPS, ca m-am intors cu un GPS din calatorie...

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

L-ai rupt cumva cu piciorul drept cand ai descalecat :bow: ? Asa mi s-a intamplat mie, aveam niste blugi un pic mai stramti si l-am agatat cu piciorul la descalecat ;)

 

Hehe, nu...nu l-am rupt la descalecat :bow: Am si topcase si atunci cand descalec tre sa ridic piciorul foarte sus :bow:

Sincer habar nu am cum s-a belit semnalizatorul, pur si simplu l-am observat in parcare la munca spart si rupt, fara cioburi in jur. Singura explicatie plauzibila ce mi-a venit in cap este....o mare minge de piele ce am vazut-o venind peste strada dinspre un loc de joaca, minge ce a lovit-o pe nevastamea (pasager) in picior si probabil ca din picioru ei s-a dus in semnal.

 

Oricum, daca ieri aveam nevoie doar de semnal, incepand de azi am nevoie si de oglinda...:bow: A trecut un bou pe rosu sau a fortat galbenu cand la noi se pusese verde si eram "pe o mare acceleratie". M-am trezit cu el in fata si ...buf, culcata peste mine pe partea dreapta. S-a spart doar oglinda; asa ca....

 

CAUT OGLINDA DE 650GS de vanzare :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se par oarecum universale semnalele si oglinzile

trumansky: pai si nu il faci la Bavaria pe rca?

 

Il fac pe rca pe mmasii...rahatul ala nici macar nu a oprit.

Am sunat la Bavaria, costa 166 ron oglinda...Pana una alta am fost la geamgiu si am taiat o oglinda si am potrivit-o acolo ;) Partea proasta este este oglinda ordinara, nu e daia concava sau cum sunt astea auto :bow:

M-am uitat pe Luis dar nu am vazut oglinzi asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aahhhaaaa

deci nu o deranjeaza turatia pe la 6000? pai mie in carte imi zice ca la 7000 se intrerupe alimentarea...si urletul e normal, zici?

 

cum adica limitata? cine mi-o limitat-o

calculatorul imi limiteaza mie chestiile? da stai bre...eu conduc sau el?

 

pai dara, mai bine imi luam pe carburatie dara, daca micutul chip face el legea pe motorul meu. o treaba buna face si el, consumul e excelent, am consumat 34-36 de litri pe mia asta de km. macar atat.

 

am sa ii schimb benzina, bag de 98 de acum, sa vad diferenta.

 

in rest, de schimbat pinioane...nu se pricepe baiatu, ca nu a invartit decat un surub de la baterie de cand o are...

 

si apropos, unde gasesc si eu un kit ceva pentru alimentare de la priza de bricheta mica, care o am pe mobra, la alimentare bricheta normala, pt gps, telefon si restul? si un suport sanatos pt GPS, ca m-am intors cu un GPS din calatorie...

Alimentarea se taie la 7500. In a 5-a nu o sa treci de 7000 nici batut - aici ai peste 160

Cartea zice - turatie maxima recomandata = 7500 - pentru perioade scurte de cateva minute. Turatie maxima continua = 7000 - adica aici poti sa o tii pana te plictisessti si in ultima treapta nici nu o sa depasesti decat la vale.

 

Limitari - sunt electronice - daca e modelul cu 2 bujii in treapta 1 nu o sa te lase sa ajungi la 6000 rpm ;) . Pe masura ce urci ca viteza te lasa sa cresti in ture :bow:

 

da, daca vroiai sa faci ce vrei tu cu mobra ta trebuia sa iei pe carburatie si cu aprindere cat mai rudimentara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor..tot cu simeringurile...am comandat simeringuri si trebuiam montate...mi-a dat niste indivizi (nu stiu niku daca dati inapoi vedeti) nr la un mecanic...si mecanic nu stia nici cum il cheama...nici macar de motor nu stia ce si cum ca nu e el ca e altcineva nu are el motor ca are o cunostinta am sunat si pe acolo si tot asa i-am zis de motor si credea ca motor de masina nebunie..le-am schimbat eu ca mi-am facut timp.... iedea e ca AICI INTRA SI GURA CASCA SI SE DAU SI EI MOTORISTI dar banuiesc ca nici biciclete nu au de motoare au auzit si vazut pe starda mecanica dau cu parerea...ca sa va zic cum decurge situatia...eu tot mecanic sun dar auto si nu prea am timp si vroiam sa las pe cineva care face asta nu erau problema banii dar sa o rezolve sa stau si eu un weekend linistit si sa ma plimb...e nu mai m-am plimbat un weekend si am schimbat simeringurile dar ATENTIE trebuiesc schimbate si segmenti de teflon fiindca tot arunca pe acolo si urmeaza sa ii schimb si pe aia ..asa cand comandati daca va arunca ulei cum arunca la mine sa stiti ca sunt si segmentii de teflon si sa ii comandati ca tot demontati si faci munci patriotice degeaba ca mine..

PRIN URMARE DUCETI-VA UNDE STITI VOI CE VA REZOLVA NU VA LUAT DUPA TOTI TIRIPLICI CARE NU STIU CUM II CHEAMA SI O REZOLVATI FRUMOS si daca e cazul luati si segmenti de teflon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal all vreau sa imi iau si eu un f 650 gs din 2000 ceva pareri?

o intrebare am inteles ca de la 2000 abs-ul era optional pe motor motocicleta pe care vreau sa o cumpar are cica abs cum pot sa verific (cei care aveti abs pe motocicleta need help cu o poza ceva, banuiesc ca trebuie sa fie si un rezervor de lichid ceva?)

care este diferenta cu sau fara abs?

per total merita? este costisitoare intretinerea lui ?

thx astept raspuns pt ca in curand va trebuii sa fac alegerea si sa stiu ce si cum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...