adi_radu Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 au sunt proaspat posesor de http://shop.touratech.com/works-long-distance-foot-pegs-for-bmw-r850gs-r1100gs-r1150gs-r1150gs-adventure-r1200gs-adventure-up-to-2012-r80gs-r100gs-f800gs-f700gs-f650gs-twin-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao.html Inca sunt nemontate urmeaza ca prin martie sa mai modific ceva la mobra si sa le montez . As vrea sa imi fac inca o pereche sa le am de schimb .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 bai dar pe langa latirea aia n ufaceti si suporti de relocare ? ca parca ar fi bineveniti niste cm in jos Oare cum ar putea fi relocata pedala de frana? De coborat 3-4 cm scaritele, la mine este ff usor... la fel si latirea. : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 unghiul pedalei de frana se regleaza din tija aia care impinge in pompa de frana si eventual din ceva adaos pe opritorul ala de langa surubul pe care pivoteaza 3-4 cm e extreme de mult - posibil sa agate la curbe pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Garda la sol este generoasa... practic pe cadru este sudat un cub 35x35mm peste care vine scarita si eu pot prinde scarita sub urechea cadrului folosind un surub lung, tratat sa reziste Dar nu cred ca reglajul tijei pedalei de frana sa permita asa diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Daca sunt coborate scaritele prea mult, nu numai asfaltul poate sa-l atinga mai lesne, dar si in offroad sau sleauri, albii pietroase, etc, scaritele se pot lovi mai usor de obstacole. Daca pozitia in sa e comoda, eu nu vad rostul coborarii scaritelor doar de dragul mersului in picioare. Oricum, in picioare nu se merge drept, de parca ai inghitit o matura. Se merge aplecat si cu oicioarele putin flexate si numai pe portiunile unde dificultatea tehnica a traseului o impune, cand sunt conditii ca mobra sa se smuceasca brusc stanga dreapta sau sus jos si nu vrei sa urmezi cu corpul aceeasi miscare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Intrebarea mea e daca se mai pliaza in caz de "necaz" sau mers pe urme adanci in padure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) Priceput , deci voi cam ce an de fabricatie recomandati ? eu incerc sa gasesc unul mai proaspat in ideea de a avea si mai putini Km nu vreau sa devin chiar imediat client fidel la auto Bavaria , sunt cam 25 buc prin Germania in jur de 3500 / 4500 E intre 25K /35 K si an fab incepand cu 2003 > 2005 / 2006 cu dif dotarii [ obligatoriu ABS manere incalzite ] . Apreciez sfaturile voastre la acest model chiar nu stiu mai nimic . Ms. Cand l-am luat pe al meu din .DE am insistat sa il iau de la particular si nu de la dealer. Cine a fost ca caute si sa mi-o aduca si le-a vazut mi-a spus ca alea de la dealer erau mai mult de fatada reparate. Conteaza mult sa te uiti si la cine ti-o vinde. Daca ai acces la ala care o vinde in garaj si vezi si altele cum le intretine, iti faci o idee si poate inclina balanta daca sa o cumperi sau nu. Asa a fost in cazul meu. Cine mi-a adus-o a fost impresionat si de garajul omului si de utilajele pe care le avea in acel garaj. Nu mai zic de motocicleta. Neamt 100%. Insa, cum zicea si ZIDU mai sus, conteaza si cum a mers individul cu ea si cat de mult si-a batut joc de ea. Bafta. Editat Ianuarie 31, 2014 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Caut si tot caut si nu gasesc nimic la care sa pot spune un da convins ca fac o achizitie buna , motivul > vad ca la acest tip de motoreta se schimba propietarii foarte repede de ex : la o motoreta din 2004 / 2006 cam 3 /4 , mi-am adus si eu de-a lungul tipului cateva motoare din Germanica dar niciodata nu am intalnit aceasta problema , de regula am cumparat de la primul propietar acum cum sa mai sti cine a intretinut motoru si cine si-a batut joc de el in ideea ca tot o sa-l vanda . Chestiunea asta m-a cam incuiat recunosc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 sunt cateva clase de proprietari: 1) incepatori 0 care le iau, merg cu ele 1- 2 ani si trec la alte chestii (in special GS simplu) 2) oameni trecuti de 30 ani in general - cu ceva banuti si care vizeaza sa faca enduro smecher cu ele. Foarte repede constata ca sunt ca mgrele pt asa ceva si nu ii tine apoi fie sta prin garaj fie - cel mai des - o vand la altu cu vise (in special GS dakar) 3) oameni care le iau pentru ce sunt - allrounder excellent,, fiabil si economic - astea de obicei stau mult la acelasi proprietar si aduna muuuuulti kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 cu siguranta eu ma incadrez la ceea de a 3-a categorie. l-am luat de la primul proprietar din Ro ,a mai avut doar 1 in germania avea 20 si ceva de mii in cartea service eu am luat-o de la el cu 30000 de mii deci putin a umblat cu ea si a realizat ca e cam mica pt el ,ulterior si-a luat un 1200 gs din 2006 . undeva poate in viitorul "foarte" indepartat pleaca de la mine ,eu foarte multumit sant de ea ! doar cu un f800 as schimba-o,dar deocamdata doar sa visez pot .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 allrounder excellent,, fiabil si economic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) undeva poate in viitorul "foarte" indepartat pleaca de la mine ,eu foarte multumit sant de ea ! doar cu un f800 as schimba-o,dar deocamdata doar sa visez pot .... sau mai bine 650/700 bicilindru Editat Februarie 1, 2014 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 sau mai bine 650/700 bicilindru da ai dreptate ! am si uitat de 650 bicilindru/f700gs ,dar cu f800 m-am dat si mi-a mers la suflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Salutari! Am o intrebare pentru cunoscatorii modelului BMW F650 Clasic: am observat la manerul ambreiajului, ca surubul de reglare a cablului nu i-si face treaba: filetul s-a strivit. nu stiu, ce dimensiune are acel surub M6 sau M7. ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie? e vorba despre piesa nr. 7 din poza atasata. apreciez raspunsurile... mersi! Editat Februarie 3, 2014 de crazyzly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 daca filetul sa strivit recomand refacut alta piesa + rectificat filetu de la piesa in care intra . Cel mai usor dai frana jos si mergi cu ea + piesa defecta la un atelier de strungarie si expui problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 cel ma usor - alta comanda din dezmembrari, nu merita sa refaci filete in aluminiu asa subtire. Un intinzator e iara usor de gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 am gasit piesa respectiva pe louis . de dar sunt de doua dimensiuni M6 si M7. eu zic ca asta ar fii cea mai usoara varianta... mersi oricum de parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 daca filetul dus in comanda e m7 nu te ajuta. Daca filetul dus e m6 - aceeas situatie - nu se poate majora la m7 poti folosi o tiganie (piulita opritor) da parerea mea e ca nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 deci nu stie nimeni ce dimensiune are surubul acela de tensiunare. ramane varianta de masurat cu sublerul. numai bine! deci nu stie nimeni ce dimensiune are surubul acela de tensiunare. ramane varianta de masurat cu sublerul. numai bine! revin cu o informatie pentru posesorii BMW F650 Clasic: surubul de tensionare despre care am vorbit mai sus este de M6. daca se va intalni cineva cu aceasta problema sa stie. Salutari tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Este vreun membru care furnizează consumabile și le și livrează în tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Este vreun membru care furnizează consumabile și le și livrează în tara? ia legatura cu userul adi_radu el te poate ajuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) salut! luna asta ma gandeam sa o pregatesc si eu pentru vara. va rog sa-mi dati un sfat legat de cauciucuri: heidenau sau metzler? de asemenea va rog sa-mi spuneti ce ulei sa ii pun ca sa nu mai agate cutia. va multumesc Editat Februarie 10, 2014 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 La ce model de la Haidenau respectiv Metzeler te gandesti ? Altfel e ca si cum ai intreba ce sa-mi iau BMW sau Audi ? Si poate tu de gandesti la X6 si A4? Ulei iti recomand cu caldura Motul V300 10W60 sau daca nu gasesti 10W50. [Da stiu ca in carte e dat 10W40 si da stiu ca mai scrie mineral, e unul din motivele pt care nu o sa-mi fac schimbul de ulei la AB niciodata] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 AB baga acuma Castrol power 1 in ele. E semi sintetic . Nu are rost sa puneti cinestie ce ulei de nave spatiale. am mers 1-3 schimburi cu motul si nu a fost bine. Acum folosesc fix castrolul de mai sus si merge perfect. (motoreta a trecut de 100mii ) p.s. - vrea cineva Dakar cu 600 km pe bord fara sa dau km inapoi ? p.s. 2 - nu e de vanzare, doar ma laud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 AB baga acuma Castrol power 1 in ele. E semi sintetic . Nu are rost sa puneti cinestie ce ulei de nave spatiale. am mers 1-3 schimburi cu motul si nu a fost bine. Acum folosesc fix castrolul de mai sus si merge perfect. (motoreta a trecut de 100mii ) p.s. - vrea cineva Dakar cu 600 km pe bord fara sa dau km inapoi ? p.s. 2 - nu e de vanzare, doar ma laud De la cati km ai motorul?si vreau sa te mai intreb daca in km astia a fost facut vreodata jocul la supape? Mersi, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.