ZIDU' Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 sunt atatia care desmembreaza GS-uri - dece nu sunati pe la ei ? p.s. daca luati scarite - reau si eu un pin din ala de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Am tot cautat si eu si la dezmembrari dar nici o sansa. Sunt primele care se vand, dar daca gasiti pe cineva care are mai multe vreau si eu o scarita pasager stanga. Am vazut ca se potrivessc si cele de la 1150 RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 vorbind cu cineva azi mi-a zis ca are suportii de la heavy duties in garaj si i-ar da la pret bun . cine e interesat sa imi spuna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Daca e vorba de suportii ce leaga cutia de cadru; ii vreau eu! O poza-doua, ar fi vis! Deci daca sunt ce trebuie, ii iau eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 despre acei suporti este vb , http://www.heavyduties.ro/bmw/f650gs/bmwf650gs.html#bmwf650r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Ii iau eu, daca mai sunt. » Post actualizat in 15 Aug 2014 13:37 Ii iau eu, daca mai sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 asta e numarul pers care le vinde . sunati si vb cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 asta e numarul pers care le vinde . sunati si vb cu el Care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Care? 0742158044 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 (editat) donez cine are nevoie de un set de cauciucuri haidenau uzate dar mai merg pentru cei care nici pe astea nu le au, sunt marimile de f650gs dakar Editat August 16, 2014 de MotĂśrizer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Salut! Ca nou posesor de f650 dakar am o nelamurire,e normal ca doar prin toba din dreapta sa evacueze gazele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 la modelele euro 2 da, toba din stanga e catalizator inchis. Modelele Euro1 au evacuare partiala din catalizator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 va rog un sfat pentru o problema la un dakar 2001 cand o pornesc, din cand in cand demarorul nu reuseste sa invarta motorul, se opinteste un pic si ramane asa, daca incerc de 2-3 ori il invarte pana la urma. Nu se invarte in gol, ci doar incearca sa invarta si nu poate. Daca nu poate de 5-6 ori, moare si bateria. Initial am schimbat bateria, am presupus ca e dusa si nu mai da puterea necesara, insa problema se repeta si cu bateria noua numai ca acum pot incerca de mai multe ori. o sa o desfac pe partea cu frei-ul, suspectez ca ceva freaca excentric acolo. A mai patit-o cineva, aveti ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Verifica si arcul de la decompresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Verifica si arcul de la decompresor facand o paranteza , acum imi dau seama de ce face atv meu pe nebunu ( aceeasi simptoma ) va trebui sa desfac din nou Tre sa dau o . Totusi pana a desface capacu sa ajungi la decompresori arunca o privire si la electromotor ( o curatare si gresare i-ar prinde bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 pot fi mi multe: decompresor cuprobleme, contacte aiurea - curata butonul de pornire, incearca alt releu de pornire - mai au si ele necazuri din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Verifica si arcul de la decompresor multumesc mult, cautand pe net asta am gasit ca-i o problema destul de frecventa la dakar care se manifesta foarte asemenator cu ce mi se intampla mie. O sa iau in calcul si releul de pornire, dupa mai multe incercari nereusite de pornire se aude un tacanit din el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 tacanitu ala e din cauza bateriei - ramane fara suflu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 a, bun, multumesc, deja cautam sa-l schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 are cineva o roata fata de dakar - dreapta, km putini si la pret bun ? Mie imi rupe spite la un ritm enervant..... a imbatranit materialu spitelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Pai ia un set de spite. La final poate fi mai ieftin decat o roata SH cu spite la fel de "imbatranite". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 prefer o roata. Iti dai seama ca si janta mea la peste o 100 mii km nu mai e asa fericita. In directia asta la un momendat voi folosi 2 seturi de roti am camp la 500m de casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 mai bine iei un raf + spite si iti faci una noua pe care te poti baza , si iei un cerc mai tare ca cel de la bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 multumesc mult, cautand pe net asta am gasit ca-i o problema destul de frecventa la dakar care se manifesta foarte asemenator cu ce mi se intampla mie. O sa iau in calcul si releul de pornire, dupa mai multe incercari nereusite de pornire se aude un tacanit din el... am si eu problema asta dar mi se intampla foarte rar, e cum ai norocul sa se opreasca motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.