Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

 

Salut ! Ma gandeam sa imi iau un tank bag pentru al meu F650GS din 2003. Aveti vreo recomandare sau vinde cineva ? Multumesc

Eu am luat un Held Fun Tour, ca era la reduceri...si e destul de incapator. Se prinde cu velcro, simplu. L-am luat de la fc-moto, cu vreo 50 euri.

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am luat un Held Fun Tour, ca era la reduceri...si e destul de incapator. Se prinde cu velcro, simplu. L-am luat de la fc-moto, cu vreo 50 euri.

Si livreaza in Romania ?

Multumesc

» Post actualizat in 30 Jul 2014 21:36

N-are nimeni unul de vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu extensia si tot arunca apa/noroi pe incuietoarea topcase-ului. Ma gandesc ori sa protejez incuietoarea cu o clapeta de neopren prinsa cu arici, ori sa mai fac o "buza" de cca 2 cm. dar in plan orizontal, ceva in genul :

am avut-o eu pe GS , e buna. Piesa din poza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva montata Extensia de aripa spate de la punctul 2? Mie imi arunca roata tot noroiul pe manerul de la topcase si vroiam sa fac ceva in sensul asta.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=46_0634&hg=46&fg=62

 

daca e in jurul la 7-10 euro as comanda-o!

Eu am avut-o, dar am demontat-o din rațiuni estetice (personale) odată cu "aripa" de pe roata spate, cea către protejează și lanțul și senzorul de viteza. "Aripa" am înlocuit-o cu proiecția din aluminiu, de la Touratech.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stare impecabila.
Proprietar.
km reali.
2 chei.
ITP 2016
Asigurare Nov 2014
Cauciucuri noi Heidenau.
Camere noi Heidenau.
Baterie noua yuasa.
Ulei,filtru,lichid frana schimbat in martie 2014.
Top case giwi
Pret 2700 euro
tel.0766 233 213

» Post actualizat in 03 Aug 2014 07:58
14.000 km!!!
Stare impecabila.
Proprietar.
km reali.
2 chei.
ITP 2016
Asigurare Nov 2014
Cauciucuri noi Heidenau.
Camere noi Heidenau.
Baterie noua yuasa.
Ulei,filtru,lichid frana schimbat in martie 2014.
Top case giwi
Pret 2700 euro
tel.0766 233 213

post-73666-0-49752400-1406979238_thumb.jpg

post-73666-0-82434800-1406979251_thumb.jpg

post-73666-0-57163100-1406979260_thumb.jpg

post-73666-0-26751000-1406979274_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cutia cu discuri de ambreiaj de la Polo sint numai 7 bucati

exista un al 8-lea care se vinde separat dar nu am vazut pe Polo/Louis

piesa 12 din desen

post-3819-0-98028400-1407157090_thumb.jpg

se poate pastra cel vechi? cit de des trebuie schimbat?

am vazut ca ZIDU' l-a inlocuit

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cutia cu discuri de ambreiaj de la Polo sint numai 7 bucati

exista un al 8-lea care se vinde separat dar nu am vazut pe Polo/Louis

piesa 12 din desen

attachicon.gifDisc amberiaj.jpg

se poate pastra cel vechi? cit de des trebuie schimbat?

am vazut ca ZIDU' l-a inlocuit

multumesc

hmmm, din poza aia da, sunt 8. Eu am schimbat recent (luna mai) kit-ul de ambreiaj, am pus original si mi-au venit cate 7 (7 discuri de frictiune, 7 discuri metalice, 6 arculete). Inainte sa cumpar m-am tot interesat dar numai 7 am gasit, nu stiu sa fie 8(poate gresesc). Mecanicul cand mi-a schimbat mi-a zis ca nu a mai ramas nimic (consumabil) neinlocuit acolo....

 

 

Vineri am reusit sa ii dau de cap motoretei mele care in ultima luna m-a lasat sa stau pe bara. Prima mea impresie a fost ca s-au dus bujiile, le-am schimbat nimic. Dupa mi-am dat seama ca in momentul in care pun contactul nu se mai aude pompa. Am trecut la treaba am cumparat o pompa de solenta cu gandul sa o schimb, dar daca tot eram la magazin am zis sa cumpar si un filtru de benzina ca deah are 45000 km.

Scot pompa din rezervor sa o inlocuiesc, ma chinui sa ii scot filtrul ala din cap si deodata vad ca un fir din mufa care alimenta pompa era iesit :).

Da, am inlocuit mufa si verificat pompa la o baterie, pompa nu avea nimic (m-am ales cu o pompa de rezerva). Montat la loc in rezervor cand sa pun mufa la loc se rupe un fir din mufa de alimentare...zic asta imi trebuia acum, doar ce ma bucuram si eu ca e intreaga pompa. Dupa lungi chinuri lipesc firul la loc si pompa tot nu vroia sa dea nici un semn. Scot relee, mufe , intr-un final dau cu WD40 in mufa de diagnoza si deodata pompa incepe sa scuipe benzina. Dupa ce am pus de mai multe ori contactul sa se incarce instalatia cu benzina si Tractorasul porneste dupa o pauza de apx. o luna.

Filtrul l-am schimbat cu greu, dar sa zicem ca merita...filtrul este de VW cu regulator de presiune de 4 bari (am vazut ca mai multi de aici au montat asa ceva), 75 ron.

 

Feedback dupa 700 de km si un plin de benzina: Consumul a ramas acelasi 3.3 l/100 (extraurban), dar mi se pare ca suntetul motorului s-a schimbat (poate sunt eu paranoia). Inainte cand trageam de gaz tare subturat (3000 rot/min sau mai jos) se auzea un zgomot specific GS-ului ,ca si cum ii da cineva cu un ciocan in piston, problema este ca acum mi se pare ca se aude si la 3500 si la 4000 de ture. Mai mult pe la 4000 cand trag tare aud asa infundat motorul ca si cum ar avea multa benzina si nu poate sa ii faca fata (sunt curios daca scoate fum). Este posibil sa fie doar in capul meu sa aud eu pentru ca moto merge bine. Eu ma gandeam ca avand filtrul de benzina de 4 bari baga benzina cu presiune mai mare in injector iar scanteia nu face fata cantitatii de benzina si de aceea se aude ca si cum s-ar chinui.

Voua vi s-a parut vreo schimbare in sunetul motorului dupa schimbarea filtrului de benzina cu unul de 4 bari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam ca avand filtrul de benzina de 4 bari baga benzina cu presiune mai mare in injector iar scanteia nu face fata cantitatii de benzina si de aceea se aude ca si cum s-ar chinui.

Voua vi s-a parut vreo schimbare in sunetul motorului dupa schimbarea filtrului de benzina cu unul de 4 bari?

eu n-am observat diferente...

bine, am facut mai multe operatii odata cu schimbarea filtrului de benzina:

siliconat in jurul filtrului de aer, curatat clapeta si valva de relanti, reglat clapeta

si de atunci trage mai bine

consumul e cam 3,8 la drum lung

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am si eu o problema cu motocicleta.

Pe acoperisul la pompa de benzina a aparut o crapatura si benzina se stoca sub sa.

Ceva similar cu http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/TankOffPhotos/Fuelleak1.jpg

Problema a fost rezolvata cu un ciocan de lipit cu care am "sudat" crapatura si ulterior niste epoxid de plastic aplicat deasupra zonei cu crapatura.

Am mers vreo 700km dupa solutie si parca e OK.

 

Insa ca sa fiu sigur ar fi bine de schimbat pompa.

Problema e ca o pompa noua e prea scumpa - in jur de vreo 400$ din ce am vazut eu prin net.

Pe net am gasit acest document cu explicatii cum sa schimbi pompa de benzina:

http://www.f650gs.crossroadz.com.au/Repairs/FuelPump/SFMike-Repair.pdf

Reparatia in cazul meu prevede schimbarea bucatii aia de plastic neagra.

 

1. A avut cineva din voi asa problema cu pompa de benzina si daca da cum a solutionato ?

2. Nare intimplator cineva o pompa de vinzare ? Poate fi si stricata atit timp cit plastricul ala negru e OK.

 

Multumesc Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am si eu o problema cu motocicleta.

Pe acoperisul la pompa de benzina a aparut o crapatura si benzina se stoca sub sa.

Ceva similar cu http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/TankOffPhotos/Fuelleak1.jpg

Problema a fost rezolvata cu un ciocan de lipit cu care am "sudat" crapatura si ulterior niste epoxid de plastic aplicat deasupra zonei cu crapatura.

Am mers vreo 700km dupa solutie si parca e OK.

 

Insa ca sa fiu sigur ar fi bine de schimbat pompa.

Problema e ca o pompa noua e prea scumpa - in jur de vreo 400$ din ce am vazut eu prin net.

Pe net am gasit acest document cu explicatii cum sa schimbi pompa de benzina:

http://www.f650gs.crossroadz.com.au/Repairs/FuelPump/SFMike-Repair.pdf

Reparatia in cazul meu prevede schimbarea bucatii aia de plastic neagra.

 

1. A avut cineva din voi asa problema cu pompa de benzina si daca da cum a solutionato ?

2. Nare intimplator cineva o pompa de vinzare ? Poate fi si stricata atit timp cit plastricul ala negru e OK.

 

Multumesc Dragos

Din ce inteleg eu de la tine tu ai reparat plasticul si acum cand ai montat-o nu mai merge pompa, zic bine? in acest caz conecteaza pompa la o baterie si vezi daca porneste (pe direct sa nu mai treaca prin instalatia electrica a motocicletei). Daca nu da nici un semn atunci inseamna ca este pompa (motorasul stricat) si asta o rezolvi prin cumpararea unei pompe de solenta (recomand cu filtru, deoarece filtrul care il ai acum pe pompa s-ar putea sa il strici cand il dai jos) care costa intre 95 si 135 de ron. O inlocuiesti si toata treaba este buna, dar mai intai verific-o sa nu patesti ca mine sa o cumperi si de fapt sa nu fie aia de vina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa functioneaza OK - am mers cu ea dupa reparatie.
http://www.realoem.c...468&hg=16&fg=14
problema e in piesa 4 - crapatura a aparatu pe partea de sus a capacului si pe unul din furtunurile alea mici la care se uneste furtunul din cauciuc prin care benzina ajunge la motor.
Daca scoteam saua si porneam motorul tisnea benzina si se stoca sub sa.
In imaginea de jos am desenat schematic cam cum era crapatura si pe unde se scurgea benzina.
Problema e in capacul de la pompa.

 


» Post actualizat in 08 Aug 2014 14:09

 

Pompa functioneaza OK - am mers cu ea dupa reparatie.
http://www.realoem.c...468&hg=16&fg=14
problema e in piesa 4 - crapatura a aparatu pe partea de sus a capacului si pe unul din furtunurile alea mici la care se uneste furtunul din cauciuc prin care benzina ajunge la motor.
Daca scoteam saua si porneam motorul tisnea benzina si se stoca sub sa.
In imaginea de jos am desenat schematic cam cum era crapatura si pe unde se scurgea benzina.
Problema e in capacul de la pompa.

Adaugat si imaginea ca am probleme cu editarea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu urmatoarele pentru cine s-ar mai lovi de aceasta problema, pentru ca eu nici nu auzisem de ea.

 

Azi noapte m-a lasat jucaria in drum. Aproximativ. Spun aproximativ pentru ca dupa ce opream motorul, fie de la buton fie de la cheie, pornea si totul era normal.

 

Ce s-a intamplat de fapt: tocmai iesit dintr-un sat, si accelerand, da sa moara, ca si cum ar fi in limitare (aia de la 8000 rpm). Ma uit in bord, viteza 90 km/h, 7500RPM :eek:. Trag de ambreiaj, relantiul la 3000 rpm, dar sunet de 1500, cat e normal sa aiba. Opresc motorul in mers, il pornesc de la buton, si totul e normal. De fiecare data cum ajungeam la 80 km/h, dadea sa moara, indica dublu turele, si intra in limitare. Am urmat procedura de reset, totul a fost normal vreo 5 km, dupa care s-a reluat distractia. Vrand sa o las sa se raceasca, am tras pe dreapta si m-am consultat cu un prieten si invatatul Google, care mi-a dat posibilitatea unui scurt circuit sau ECU ars. De frica unui scurt, dupa ce am ajuns acasa cu 40-60 km/h si oprind si pornind motorul in mers, am scos bateria, care spre surpriza mea avea ambele borne stranse mai slab decat la mana.

 

Azi dimineata am facut mentenanta la baterie (umplut cu apa distilata, pilit putin piulitele, capul de la suruburi si bornele) si dupa 250 km nu a mai aparut problema.

 

Ca simptome prevestitoare a fost pornirea greoaie la rece, si scaderea in intensitate a becurilor din bord cat timp dadeam la automat, dar am presupus ca e veche bateria (al treilea sezon de cand e la mine), si nu am dat importanta, asa ca un drum de 50 de minute s-a transformat in unul de aproape 3 ore :baldy:

 

E si un topic pe AdvRider despre asta, unde dau o gramada de motive pentru care s-ar intampla asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza unui dobitoc cu tir AG-12-BMP sau BMF sunt nevoit sa caut o scarita de pasager dreapta! Are careva de dat? Mie imi trebuie decat metalul, guma e ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza unui dobitoc cu tir AG-12-BMP sau BMF sunt nevoit sa caut o scarita de pasager dreapta! Are careva de dat? Mie imi trebuie decat metalul, guma e ok!

nu se poate suda ? din care stiu e aluminiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O posibila cauza a indicarii eronate a turatiei concomitent cu "rateuri"/"lipsa scanteie" este incarcarea senzorului Hall de pozitie a volantei (rotorului) cu pilitura metalica. In acest fel se formeaza un fel de punte de pilitura care simuleaza (eronat, evident) trecerea magnetului prin dreptul senzorului Hall, avand ca urmare cresteri neverosimile ale indicatiei turometrului si faptul ca ECU da scanteie in cele mai nepotrivite si inutile momente.

 

Rezolvarea e demontarea capacului alternatorului si curatarea de pilitura a senzorului, care se gaseste in partea de sus a capacului. In cazul meu, acumularea de pilitura a fost grabita de tocirea pinionului electromotorului.

 

 

Scriu urmatoarele pentru cine s-ar mai lovi de aceasta problema, pentru ca eu nici nu auzisem de ea.

 

Azi noapte m-a lasat jucaria in drum. Aproximativ. Spun aproximativ pentru ca dupa ce opream motorul, fie de la buton fie de la cheie, pornea si totul era normal.

 

Ce s-a intamplat de fapt: tocmai iesit dintr-un sat, si accelerand, da sa moara, ca si cum ar fi in limitare (aia de la 8000 rpm). Ma uit in bord, viteza 90 km/h, 7500RPM :eek:. Trag de ambreiaj, relantiul la 3000 rpm, dar sunet de 1500, cat e normal sa aiba. Opresc motorul in mers, il pornesc de la buton, si totul e normal. De fiecare data cum ajungeam la 80 km/h, dadea sa moara, indica dublu turele, si intra in limitare. Am urmat procedura de reset, totul a fost normal vreo 5 km, dupa care s-a reluat distractia. Vrand sa o las sa se raceasca, am tras pe dreapta si m-am consultat cu un prieten si invatatul Google, care mi-a dat posibilitatea unui scurt circuit sau ECU ars. De frica unui scurt, dupa ce am ajuns acasa cu 40-60 km/h si oprind si pornind motorul in mers, am scos bateria, care spre surpriza mea avea ambele borne stranse mai slab decat la mana.

 

Azi dimineata am facut mentenanta la baterie (umplut cu apa distilata, pilit putin piulitele, capul de la suruburi si bornele) si dupa 250 km nu a mai aparut problema.

 

Ca simptome prevestitoare a fost pornirea greoaie la rece, si scaderea in intensitate a becurilor din bord cat timp dadeam la automat, dar am presupus ca e veche bateria (al treilea sezon de cand e la mine), si nu am dat importanta, asa ca un drum de 50 de minute s-a transformat in unul de aproape 3 ore :baldy:

 

E si un topic pe AdvRider despre asta, unde dau o gramada de motive pentru care s-ar intampla asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indicatia eronata vine din ceasuri in cazul de mai sus. Bordul de GS e sensibil la asa ceva. La mine o ia inainte kilometrajul cand mai am putin pana la rezerva sau cand e rezerva aprinsa (va fac poze cu 200km/h pe bord cans saraca abia se apropie de 170)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capra noastra becul de benzina ar trebui sa se aprinda cand pun contactul, similar celor de la apa si ulei?

La mine nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, trebuie sa se aprinda si apoi se stinge daca ai benzina destula. La mine s-a rupt un fir la una din mufele de sub sa, n-am vazut becul aprins si am facut pana prostului ;)

Lipit firul, manson termocontractibil si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e cu o singura bujie. Becul aprins l-am văzut când am rămas cu putina benzina, anul trecut, insa nu am remarcat dacă se aproba sau nu la contact.

Deci e ok asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...