Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salut. Sunt Tudor si postez pentru a va cere niste sfaturi. Sunt relativ nou in motociclism si ma confrunt cu o problema pe care nu stiu cum s-o rezolv. Am un BMW 650 GS cu 30.000 km la bord. Ce am observat in ultima vreme este faptul ca in depasiri sau cand accelerez mai tare, creste putin viteza apoi ramane constanta, turometrul urca mult aprox 2 sec fara sa creasca viteza si apoi scade si accelereaza cum trebuie. In momentul ala motocicleta se dezechilibreaza putin si se simte de parca as pleca cu scartait de roti. Intrebarea mea: este un lucru normal sau e o chestiune care trebuie rezolvata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tudor, cred ca iti patineaza ambreiajul. Am patit si eu la fel cand am cumparat motocicleta, 45000km. Se intampla doar in treapta a 5-a incepea sa patineze ( sa se tureze brusc fara sa creasca viteza) pe la 5000-5500 ture deci undeva pe la 130km daca nu ma insel. Si eu ma speriasem ca trebuie sa schimb kitul de ambreiaj... dar problema a disparut dupa ce i-am facut primul schimb de ulei. Nu stiu ce ulei a fost in motor, dar cu ce am pus eu nu mi-a mai patinat. Explicatia e simpla, din cate am inteles eu, uleiul intra si pe la ambreiaj, si calitatea/tipul uleiului poate face ca acesta sa patineze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sanse mari sa patineze daca se pune ulei auto. Mai ales uleiurile auto mai rasarite au aditivi care provoaca alunecarea ambreiajului. Oricum, primul lucru pe care il faci cand cumperi o mobra SH e sa-i schimbi uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspunsuri, o am de 10000 de km facuti sezonul asta si un pic anul trecut, am schimbat uleiul pana acuma de doua ori, ultimul, recomandat de service moto e 15w-50 motorex. Cel de la bmw nu se mai gaseste nici la reprezentanta lor :(. E ciudat ca am dat o tura la mare dupa ultimul schimb si nu mi-a facut probleme, la a doua tura lunga am simtit un pic si la a treia mai rau, cred ca se accentueaza in timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca uleiul care l-am pus ultima data ar fi compatibil cu ce scrie in cartea tehnica FORMULA 4T 15W/50 JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG. Mai putin ca e semi sintetic si in carte zice sa folosim doar mineral. Are 2200 de km de cand l-am schimbat.

Se poate ca problema sa fie din alta parte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca uleiul care l-am pus ultima data ar fi compatibil cu ce scrie in cartea tehnica FORMULA 4T 15W/50 JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG. Mai putin ca e semi sintetic si in carte zice sa folosim doar mineral. Are 2200 de km de cand l-am schimbat.

Se poate ca problema sa fie din alta parte?

Cu tipul asta de ulei merg de 35.000 km ,cauta problema in alta parte cu siguranta schimbarea uleiului nu va rezolva problema .

 

Bafta,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca uleiul care l-am pus ultima data ar fi compatibil cu ce scrie in cartea tehnica FORMULA 4T 15W/50 JASO MA T903:2006; API SL, SJ, SH, SG. Mai putin ca e semi sintetic si in carte zice sa folosim doar mineral. Are 2200 de km de cand l-am schimbat.

Se poate ca problema sa fie din alta parte?

Ai joc la maneta de ambreiaj? Cursa moarta de 0.5-1cm la capatul manetei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai joc la maneta de ambreiaj? Cursa moarta de 0.5-1cm la capatul manetei?

» Post actualizat in 03 Sep 2014 21:40

Joaca-te cu ambreiajul pe loc ( fara sa bagi in viteza) si urmareste daca levierul de la ambreiaj situat pe capac revine de fiecare data la pozitia initiala... daca nu inseamna ca agata cablul pe undeva posibil uzura mare si ramine agatat in camasa si atunci cind scapa iti da simptomele respective

» Post actualizat in 03 Sep 2014 21:40

Joaca-te cu ambreiajul pe loc ( fara sa bagi in viteza) si urmareste daca levierul de la ambreiaj situat pe capac revine de fiecare data la pozitia initiala... daca nu inseamna ca agata cablul pe undeva posibil uzura mare si ramine agatat in camasa si atunci cind scapa iti da simptomele respective

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e careva interesat:

 

Vand una bucata cauciuc Mitas E-08 TT 130/80/17 nou nout (inca are eticheta pe el). Luat pentru un F650GS (spate) si nu a mai fost necesar.

Pret: 220 RON.

» Post actualizat in 09 Sep 2014 06:50

sint interesat de cauciucul pe care-l vinzi... 0723171254 Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o nelamurire....am tot auzit oameni posesori de GS carora s-au spart supapele si au batut in capul pistonului distrugandu-l. Au fost nevoiti sa schimbe multe prin motor (piston, ax cu came, supape...) sau chiar motorul. De atunci sunt putin cam ingandurat deoarece eu am cumparat motocicleta la 40000 km si nu stiu daca pana atunci s-a reglat vreodata jocul supapelor, sau macar verificat. Eu am facut de atunci 7000 cu ea fara nici o problema dar merg stresat pentru ca in momentul in care trag de gaz tare se aud supapele alea ciudat (cred ca supapele sunt), e suntetul specific GS-urilor din ce am mai auzit eu si altele. E adevarat ca mi-am propus ca la inceputul sezonului viitor sa verific/reglez jocul supapelor dar pana atunci....

Voi la cat timp reglati jocul supapelor? La voi isi schimba sunetul motorul cand trageti tare de gaz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1

Ma intereseaza si pe mine. Zilele trecute (poate ceva mai rece afara) am auzit parca un tacanit mai puternic la ralanti, cat timp am asteptat pe la semafoare, cca. 7-10 minute, apoi a disparut.

Si la mine se aude uneori tacanitul ala, dar peste ala am trecut. Ma streseaza mai tare cand trag de gaz sub 3000 de ture se aud ciudat supapele alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti

nu se aude nici o supapa pe acolo. E lantu de distributie care mai face zgomot din cand in cand, pana se aseaza, da nu e spaima cu subiectul asta.

sub 3000 ture e cam subturat. mai ales in treapta superioara nu e bine. sunt sanse ca zdranganitu sa vina de la lantu de transmisie - incercati sa va uitati daca nu e prea slab.

cartea zice ca se verifica supapele la fiecare 10k

Eu am verificat cam la 30k si a fost nevoie de reglaj pe evacuare abia la 92k - deci dupa 60k mersi in mod -> :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Zidu', la lantul de distributie ma gandeam si eu. Uneori la pornire la rece am mai auzit cate 1-2 secunde acelasi tacanit metalic si am presupus ca ori e lantul, ori pana se face ungerea corespunzator. Oricum in sarcina nu s-a auzit, doar ralanti. Transmisia e noua.

Si eu am avut tendinta sa merg undeva intre 3200-3500 la inceput, dar acum la 3800-4200 mi se pare mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...