Patrick_M Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Ce handguard aftermarket folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Ovidiu, reglajele sunt cam degeaba la amortizorul GS-lui...fac ceva, dar nu mare lucru...daca o sa testezi un amortizor mai "sanatos" o sa vezi ca cel stock "reglabil" e degeaba reglabil...totusi este aproape acceptabil, fata de cele de pe fata... Dar multe mobre au din fabrica amortizoare care nu exceleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Altul. Da, da am înțeles nu vă mai obosiți atit să îmi explicați, cat de prost e și ca degeaba se poate regla ceva! NU DESPRE ASTA ERA VB, sper sa nu începi și tu acuma sa îmi explici cine a inventat apa caldă. Baftă Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Daca are cineva de vanzare SH modulul de comnda lumini+claxon sa-mi dea PM cu pret. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Este cum zici tu. Multumit? )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 In opinia mea, bmw a facut un cacao complicat cu asta si vor sa te limiteze la piese oem si atat. Trw-ul cumparat are cam aceeasi dimensiune cu cel original, dar oricum o sa iti complice viata orice o sa pui si nu e oem. Rabdare rabdare si rabdare. de acord 100% Dupa ce am incercat mai multe service-uri am ajuns la concluzia ca cel mai bine le rezolv eu cu mana mea, mai pun o intrebare pe aici, mai gasesesc pe internet pana la urma o scot eu la capat. De exemplu acum am o problema cu pompa de frana spate, cred ca trebuie servisata. Am vazut ca kit-ul de reparatie de pe realoem contine doar niste garnituri. Din ce am citit eu pe aici am inteles ca ar trebui schimbat tot pistonul si am gasit pe advrider un user care a facut aceasta operatie dar cu un alt kit "full rebuild kit from Brembo, part number 110.4362.41" pe care nu gasesc de unde sa il cumpar. Daca ma poate ajuta cineva cu magazin/site/user ar fi recunoascator. Nici de pe motorworks nu pot sa il comand . eu am comandat de pe wemoto fara probleme acum vreo 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Salutare, Am un F645gs 2001. Ieri am plecat la o drumetie spre munte. Pana in Comarnic am observat ca intra ventilatorul de la radiator mai des ca de obicei, adica si in mers, ceea ce pana atunci nu se intampla (intra doar in Bucuresti cu el stationat/semafor). Undeva pe la Sinaia, observ in timp ce mergeam ca miroase a ars (banuiesc ca mirosul era destul de puternic din moment ce l-am remarcat in mers). Opresc, si constat ca radiatorul era umed fix pe mijoloc unde vine cadrul (deci zona unde ar fi gaura nu este la vedere). Mai merg putin si-l verific, acum pata era mai mare. Sigur e antigel, e uleios. Plec spre casa, dar cand am ajuns am observat ca a curs si pe aparatoarea de noroi a rotii fata, pe scut si a ajuns putin si pe bocanci. Sa inteleg ca a tasnit pe undeva?? Altfel nu-mi explic sa fi ajuns in locurile astea. Nu-mi aduc aminte sa fi luat vreo piatra ori groapa in aceasta excursie. Pur si simplu a inceput sa curga. Antigelul l-am schimbat la inceput de sezon, am merg vreo 3k km de atunci si nu am avut probleme. Sa fie de la caldura cumva? Sa fi dat afara din alt motiv? Ori e spart si trebuie inlocuit? Ma gandeam ca poate de la vreo groapa s-a atins radiatorul de cadru (zona din centru) si s-a crapat. Merge sudat sau inlocuit? Cam cat ar fi unul nou? Tot timpul martorul din bord de temperatura (acel termometru) nu s-a aprins. Multumesc Am patit aproximativ aceeasi chestie. La un moment dat mi s-a aprins martorul de apa de pe bord. Verific si constat ca fierbe cafeaua. Eram pe cimp. Demontez totul in jur, desfac radiatorul si-l departez putin de cadru. Constat cu bucurie in suflet ca o pietricica si-a facut cuibul acolo de ceva vreme si a gaurit un pic radiatorul. Aveam cu mine un fel de plastelina epoxi de la Weicon ( Repair stick Titanium), am amestecat asa cam cit o bila de rulment mai mare, am presat-o pe gaurica aia si de 3 ani merg asa. Si tot merg. Pina cind o sa o fac din nou daca este cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Daca are cineva de vanzare SH modulul de comnda lumini+claxon sa-mi dea PM cu pret. Multumesc butonul de claxon si pornire sint foarte prost gindite dupa parerea mea contactul se face in 3 parti: intre placuta si arc, intre arc si pastila si intre pastile poate te ajuta sa cureti ambele capete ale arcului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Am patit aproximativ aceeasi chestie. La un moment dat mi s-a aprins martorul de apa de pe bord. Verific si constat ca fierbe cafeaua. Eram pe cimp. Demontez totul in jur, desfac radiatorul si-l departez putin de cadru. Constat cu bucurie in suflet ca o pietricica si-a facut cuibul acolo de ceva vreme si a gaurit un pic radiatorul. Aveam cu mine un fel de plastelina epoxi de la Weicon ( Repair stick Titanium), am amestecat asa cam cit o bila de rulment mai mare, am presat-o pe gaurica aia si de 3 ani merg asa. Si tot merg. Pina cind o sa o fac din nou daca este cazul. Interesanta plastilina aceea.de unde ai cumparto ,nui rau sa fie acolo in trusa,mai ales k ai rezolvat pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 poxilina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 fix pentru ajuns acasa daca ai noroc..... in rest nu ajuta prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Ok.ms de informatie domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 (editat) poxilina Salutare, nu este poxilina. Este un produs de la firma Weicon (http://www.weicon.de/pages/ro/) se numeste Repair stick Titanium. De fapt e un baton de rasini epoxidice, din care tai transversal o felie, le amesteci ca si plastelina si apoi le folosesti la ce vrei tu sa repari. Eu am avut si poxilina cu mine si am folosit-o intr-un caz similar dar dupa vreo 90 de km s-a facut ca si guma de mestecat. Nu e ok. Batonul de la Weicon contine si ceva praf de titan care ajuta mult si rezista la temperaturi mari. Pe incercate, nu povesti. Inca functioneaza la mine si cred ca am deja vreo 20000 de km facuti asa. Am folosit chestia asta si la reparatii de cartere sparte cind am fost in ture de hard enduro cu Husabergul. Am reparat pompe de apa, filete, radiatoare si chiar m-am bucurat ca am facut-o. M-a scos din diverse situatii de culoare maro. » Post actualizat in 16 Aug 2015 16:12 Editat August 16, 2015 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Va salut.Sper sa nu fiu sanctionat daca am gresit unde postez aceasta intrebare.As vrea sa va intreb ce kit de lant sa imi achizitionez la mobra mea.Intrebarea este cu zala de inchidere cheita sau lant inchis prin nituire? Care este diferenta in fiabiltate si in intretinere dintre aceste 2 modele de lant si care sunt mai sigure in ideea sa se rupa sau ......?Va multumesc si astept un sfat de la cei cu experienta !Si poate imi da-ti si un sfat pt achizitionarea acestuia care dintre furnizori sunt mai ok ca si pret ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 La Dakar am luat un kit Regina, închis (fără za de legătură), de pe Louis. A fost cam 90 euri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 pt linistea capatzanii as evita pe cele cu siguranta de inchidere. fie continuu fie cu nituire.... DID parca a tinut mai bine la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) Ok, ms Blorin si ZIDU am sa tin cont de sfatul VOSTRU....am facut 1865 km prin tara saptamina trecuta si m-a disperat lantul asta de cate ori a trebuit sa il intind. Editat August 17, 2015 de tavibasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Am ales Regina fata de DID doar din rațiuni de prea, fiind redus pe Louis. Trebuie demontata bascula, deci ocazie buna de verificat/ gresat pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Eu am pus DID, cu za de legatura cu nit. Dupa cum a zis si ZIDU', cele cu siguranță ar fi de evitat, mai ales ca la al meu deja lipsea siguranta cand a venit vremea sa-l schimb. Se mai tinea placuta aia doar pentru ca nu l-am uns cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Recomand DID sau Regina infinite, fara nici o imbinare. Nu recomand RK sau alta marca si nici clips sau nituire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 RK nu,dar EK cu siguranta da , merita poate chiar mai mult ca DID!! Decat Regina mai bine EK. De DID m-am lecuit nu mai iau (poate am prins eu contra facute nu stiu ),am schimbat 3 kit-uri de lant pana acum si doar cu clema de inchidere am avut ,niciodata nu am avut probleme cu ele . Din contra abia le-am desfacut cand a trebuit sa demontez lantul . Vb din experienta proprie ,asa vad eu lucrurile ! Stima , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 ok ms mult colegu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 problemele cu zaua de inchidere apar in ultima parte a vietii lantului sau in etapele in care neglijezi intinderea. Eu am evitat sa iau asa ceva pentru ca sunt nesimtit si abuzez de ambele situatii iar asta ar duce la un risc inadmisibil de deschidere. E super porno sa cauti o siguranta in mijlocul naturii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salut, Intreb ca poate are/stie careva. Ma intereseaza un radiator de GS ( model 2000- 2007/ scarver/ dakar). Daca aveti sau stiti pe cineva care are, nu ezitati sa-mi dati de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Ce tip de protectii la jambe folositi la Dakar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.