Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Cum spalati voi mobra cand veniti dintr-o plimbare cu ea plina de noroi ?

 

La OMV ,cu o fisa de 5 ron ai spalat-o .

 

Eu asa procedez .

 

Stima,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi poate cineva recomanda un set de oglinzi ok?

nu m-au dat pe spate cele OEM, si poate este ceva ce ati incercat voi si functioneaza (gen Vicma).

la mine oglinda dreapta nu se mai poate regla deloc, e intepenita ...

am reusit sa rup surubul adaptorului pe stanga, dar oricum am niste suporti cu bila, M8, pe care vreau sa-i pun in locul adaptoarelor originale.

deci daca stiti vre-o oglinda acceptabila cu M8, as aprecia sugestile voastre, eventual bazate pe experienta voastra (rigiditate, vibratii, calitatea oglinzii propriu-zise ...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am asa ceva pe cealaltă motoreta (madass 125) si sunt multumit de "performante".

 

www.polo-motorrad.com/en/lenkerspiegel-verstellbar-lang-schwarz.html

 

Surubul e M10, dar sigur se poate adapta ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt interesat de rezultatul servisarii amortizorului :)

 

Eu am in plan.Eu ii am aici in cluj pe baietii de la Masterbike si am vazut sculele de servisat amortizoare. E clinica de reparat amortizoare. Abia astept sa il dau jos si sa il reglez asa cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am in plan.Eu ii am aici in cluj pe baietii de la Masterbike si am vazut sculele de servisat amortizoare. E clinica de reparat amortizoare. Abia astept sa il dau jos si sa il reglez asa cum trebuie.

 

Pe spate ai un Showa reverse bladder. Practic nu este nimic reglabil in el. Doar o revalvare poate sa il modifice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva nu iti place? Brate de aluminiu, filet 8 si 10 daca trebuie. Le am de 3 luni si sunt deplin multumit pentru cei 60 ron dati pe pereche.

 

Nu pot sa atasez pozele. Upload failed.

Editat de xenna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M8 e sigur .. 150 ...sau 125 .. nu stiu ce inseamna, cert e ca eu am pus un M8 normal si merge foarte bine.
sincer nu stiu ce reprezinta 125 sau 150 .. cert e ca si alea de la BMW pe vicma sunt trecute ca si M8/125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M8 e sigur .. 150 ...sau 125 .. nu stiu ce inseamna, cert e ca eu am pus un M8 normal si merge foarte bine.

sincer nu stiu ce reprezinta 125 sau 150 .. cert e ca si alea de la BMW pe vicma sunt trecute ca si M8/125

 

125,150.....etc , este pasul filetului M fiind marimea.

 

Bafta ,

 

Ovidiu

» Post actualizat in 07 Aug 2015 19:10

Pe spate ai un Showa reverse bladder. Practic nu este nimic reglabil in el. Doar o revalvare poate sa il modifice.

 

Iar teoretic zice ca practic: "spring base and rebound damping continuosly ajustable" !

 

Practic am si umblat la surubul ala de reglaj .

 

 

Stima,

 

Ovidiu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era ca ,ai spus ca nu este NIMIC reglabil la suspensia (amortizor am inteles eu) spate ,eu doar am vrut sa specific ca ceva se poate regla la el .

 

Nu este chiar asa cum ai spus . Eu cu reglajul la rebound chiar m-am "jucat" putin ....

 

Stima,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat ghidonul cu ceva mai ok ( al meu e putin stramb si parca cere altu ) la fel handguardurile parca ar vrea sa se retraga . Voi ce imi recomandati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat unul trw de alu de la achimoto. Atentie. Iti trebuie versiunea inalta de la orice ghidon, altfel dai cu butoiasul de frana in bord. Un cacao de design al bmw-ului. Si daca ai mansoane incalzite, iti doresc succes sa fii atent la ce desfaci. In opinia mea, bmw a facut un cacao complicat cu asta si vor sa te limiteze la piese oem si atat.

Trw-ul cumparat are cam aceeasi dimensiune cu cel original, dar oricum o sa iti complice viata orice o sa pui si nu e oem.

Rabdare rabdare si rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un F645gs 2001. Ieri am plecat la o drumetie spre munte. Pana in Comarnic am observat ca intra ventilatorul de la radiator mai des ca de obicei, adica si in mers, ceea ce pana atunci nu se intampla (intra doar in Bucuresti cu el stationat/semafor). Undeva pe la Sinaia, observ in timp ce mergeam ca miroase a ars (banuiesc ca mirosul era destul de puternic din moment ce l-am remarcat in mers). Opresc, si constat ca radiatorul era umed fix pe mijoloc unde vine cadrul (deci zona unde ar fi gaura nu este la vedere). Mai merg putin si-l verific, acum pata era mai mare. Sigur e antigel, e uleios. Plec spre casa, dar cand am ajuns am observat ca a curs si pe aparatoarea de noroi a rotii fata, pe scut si a ajuns putin si pe bocanci. Sa inteleg ca a tasnit pe undeva?? Altfel nu-mi explic sa fi ajuns in locurile astea.

Nu-mi aduc aminte sa fi luat vreo piatra ori groapa in aceasta excursie. Pur si simplu a inceput sa curga. Antigelul l-am schimbat la inceput de sezon, am merg vreo 3k km de atunci si nu am avut probleme. Sa fie de la caldura cumva? Sa fi dat afara din alt motiv? Ori e spart si trebuie inlocuit? Ma gandeam ca poate de la vreo groapa s-a atins radiatorul de cadru (zona din centru) si s-a crapat. Merge sudat sau inlocuit? Cam cat ar fi unul nou?

 

Tot timpul martorul din bord de temperatura (acel termometru) nu s-a aprins.

 

Multumesc

post-81265-0-83192300-1439208913_thumb.jpg

post-81265-0-58678500-1439208932_thumb.jpg

post-81265-0-89801900-1439208933_thumb.jpg

post-81265-0-97128000-1439208976_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegii,

 

De curios, voi cand aveti cate o problema cu mobra, la ce mecanic mergeti? Da-ti PM daca nu va e greu, sa nu facem reclama sau anti-reclama, ca nu asta intetionez. Ci doar vreau sa stiu de la alti posesori pe unde-si rezolva problemele la mobre.

 

Cu respect si multam anticipat pentru raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un F645gs 2001. Ieri am plecat la o drumetie spre munte. Pana in Comarnic am observat ca intra ventilatorul de la radiator mai des ca de obicei, adica si in mers, ceea ce pana atunci nu se intampla (intra doar in Bucuresti cu el stationat/semafor). Undeva pe la Sinaia, observ in timp ce mergeam ca miroase a ars (banuiesc ca mirosul era destul de puternic din moment ce l-am remarcat in mers). Opresc, si constat ca radiatorul era umed fix pe mijoloc unde vine cadrul (deci zona unde ar fi gaura nu este la vedere). Mai merg putin si-l verific, acum pata era mai mare. Sigur e antigel, e uleios. Plec spre casa, dar cand am ajuns am observat ca a curs si pe aparatoarea de noroi a rotii fata, pe scut si a ajuns putin si pe bocanci. Sa inteleg ca a tasnit pe undeva?? Altfel nu-mi explic sa fi ajuns in locurile astea.

Nu-mi aduc aminte sa fi luat vreo piatra ori groapa in aceasta excursie. Pur si simplu a inceput sa curga. Antigelul l-am schimbat la inceput de sezon, am merg vreo 3k km de atunci si nu am avut probleme. Sa fie de la caldura cumva? Sa fi dat afara din alt motiv? Ori e spart si trebuie inlocuit? Ma gandeam ca poate de la vreo groapa s-a atins radiatorul de cadru (zona din centru) si s-a crapat. Merge sudat sau inlocuit? Cam cat ar fi unul nou?

 

Tot timpul martorul din bord de temperatura (acel termometru) nu s-a aprins.

 

Multumesc

Salut,

 

Se pare ca s-a spart radiatorul, dupa cum spune si Zidu, trebuie dat jos si vazut unde si cat este crapat.

 

 

Salut colegii,

 

De curios, voi cand aveti cate o problema cu mobra, la ce mecanic mergeti? Da-ti PM daca nu va e greu, sa nu facem reclama sau anti-reclama, ca nu asta intetionez. Ci doar vreau sa stiu de la alti posesori pe unde-si rezolva problemele la mobre.

 

Cu respect si multam anticipat pentru raspuns.

 

Dupa ce am incercat mai multe service-uri am ajuns la concluzia ca cel mai bine le rezolv eu cu mana mea, mai pun o intrebare pe aici, mai gasesesc pe internet pana la urma o scot eu la capat.

 

De exemplu acum am o problema cu pompa de frana spate, cred ca trebuie servisata. Am vazut ca kit-ul de reparatie de pe realoem contine doar niste garnituri. Din ce am citit eu pe aici am inteles ca ar trebui schimbat tot pistonul si am gasit pe advrider un user care a facut aceasta operatie dar cu un alt kit "full rebuild kit from Brembo, part number 110.4362.41" pe care nu gasesc de unde sa il cumpar. :(

Daca ma poate ajuta cineva cu magazin/site/user ar fi recunoascator. Nici de pe motorworks nu pot sa il comand :(.

 

br_110_4362_41.jpg

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa supăr pe nimeni dar e posibil sa am o altfel de parere despre cum trebuie să fie un amortizor reglabil in adevăratul sens al cuvântului. Pe F650gs e un amortizor slabut dar care poate fi imbunatatit substantial cu o investitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara dar esti chiar culmea acum ,iti demonstreaza omu (si nu doar eu) ca ai gresit dar tu o ti pe a ta !

 

A spus cineva ca nu e prost sau l-a laudat ca ce telescop bun este ,faza este ca ai spus ca nu se poate regla "PRACTIC NIMICA " la telescopul asta si nu este asa si normal ,desprea asta a fost vb. ATAT

 

O gramada de persoane (meseriasi)ca tine intra si scriu fara sa aiba habar ce vb (tot ei se revolta daca inceri sa le spui ceva ),si multa lume citeste ,putini cunosc si o iau ca informatie corecta.

 

Deci chiar de poate regla ceva la telescopul asta de calitate slaba!! ,poate acum ai inteles si sper sa nu mai raspunzi pe tema asta ,multumesc .

 

Bafta ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovidiu, in primul rand se scrie "o tii".

In al doilea rand, vad ca e destul de greu sa comunic o idee fara sa fiu bănuit ca fac afirmatii gratuit.

Spre comparatie, se poate incerca reglarea unui WP stoc. Se observa din prima ca reglajele sunt eficiente pe toata cursa ajustoarelor de compresie si de revenire. La tipul asta de showa, cea mai mare parte a reglajului nu face nimic. Intr-o tură, maxim o tură jumatate de reglaj activ sunt sanse mari sa nu nimeresti corect setarea.

Un upgrade bun presupune schimbarea pistonului, a stack-ului de shim-uri de hi-velocity si eliminarea a 2-3 shim-uri din cel de low. Schimbarea valvelor externe de reglaj aduce rezultate foarte bune de asemenea.

Mi-ar placea sa nu intru in contre sterile pt ca e plin forumul de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...