Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

nu mai stiu exact cu cat am alungit (promit ca masor lungimea totala.) o solutie sa afli exact ce lungime vrei e urmatoarea: montezi cricu standard. iei 3 prieteni; unul o tine sa nu cada si aialalti 2 o salta de spate pana ai distanta dorita sub roata spate. masori cat ii mai trebuie cricului sa ajunga jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am luat rulmenti si simeringuri pentru axul rotii fata si rulmenti conici pentru ghidon/furca.

Mai exact SKF de la Badi, din Bucurestii Noi, la preturi de 5-6 ori mai mici decat cele de la reprezentanta.

 

Pentru roata fata:

6203-2RSH (11lei / buc)

23x40x7 HMSA10 (sub 10 lei / buc, nu mai stiu exact)

 

Pentru rulmentii de jug:

320/28 X/Q (50lei / buc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la C3, banuiesc ca te referi la cei de la axul rotii fata (C3 am vazut ca semnifica "greater than normal internal radial clearance").

Acum ca ai mentionat treaba asta, am avut curioziatea sa ma interesez putin... Din ce am vazut, "clearance" mai mare s-ar preta acolo unde ai temperaturi ridicate, sau mici dezalinieri intre axele camasilor exterioara si interioara, sau cote ceva mai mici ale locasului rulmentului. La ce regim de folosire are un rulment de roata, nu prea cred ca e cazul de "clearance" mai mare decat normal (CN).

 

Tu de ce zici ca ar trebui sa fie rulmenti C3?

Ce inseamna "buba"? Ca in loc sa se strice la 50.000 km se strica la 20.000? Sau te gandeai la ceva mai "catastrofic"?

 

Chiar o sa ma uit la rulmentii originali cand o sa-i scot, sa vad daca e specificata alta clasa de "clearance"... Daca da, ar trebui sa fie marcata pe rulmentii vechi (originali).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clarence mai mare se foloseste si in cazurile in care rulmentul este montat intr-o piesa care il strange (la bmw rulmentii se schimba incalzind butucul - deci sunt stransi la racire). Daca pui fara clearence suficient atunci rulmentii vor fi prea "stransi" si in plus vor exercita forta mare asupra butucului cu posibilitatea de a lasa gaura mai larguta :) . Si da, se vor strica mai repede.

Eu am mers 120mii cu al meu si am schimbat rulmentii asa "ca sa fie"

Stiu ca am vazut specificatia data pe undeva. nu e de la mine din burta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ies si cu presa sau baros dar strici cota de strangere si dupa aia o sa te miri dece se invarte rulmentul in roata.

La carte scrie ca incalzesti butucul pana la 100 grade si apoi scoti sau bagi rulmenti. Pentru asta dai 50 lei pe un feon industrial meserias si te ocupi (suta de grade e aia unde se evapora rapid scuipatu). SAu mai iei si un termometru cu infrarosu.

NU folosi presa sau ciocan!!!!

 

Alternativ poti sa te misti pana la mine la curte (langa bucuresti). Eu beau tuica si tu iti schimbi rulmentii :)


» Post actualizat in 23 Feb 2017 20:08

foarte important - nu uitati rulmentii din port pinion. la mie aia s-au distrus primii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa pun testaru pe motor si imi da eroare ca am presiune prea mare de benzina, am masurat presiunea intre filtru si injector este de 3,5. Ma gandesc sa nu fie bulit injector. Am bujie noua dau la automat face o rotatie doua si se ineaca, scanteie am dar imi ineaca bujia, filtru de benzina ma gandesc ca nu e bulit daca din el iese 3,5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu am inceles nimic nu imi dau cu seama ce vrei sa spui

» Post actualizat in 25 Feb 2017 21:28

Din filtru imi iese 3,5 bari dar pe tester imi apare ca injecteaza o cantitate prea mare de benzina, De aia ma gandesc sa schimb injector, poate nu pulberizeaza bine benzina, mentionez ca sunt proaspat posesor de bmw,

» Post actualizat in 25 Feb 2017 21:28

Sincer nu am inceles nimic nu imi dau cu seama ce vrei sa spui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

4 Bucsa - 46527652164 - 28,03 X 2

daca are cineva nevoie

bucsa are 26 mm lungime si diametre int-ext 11 si 18 mm

cel putin cea din dreapta, presupun ca sint identice

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wd40 la greu si eventual incalzit cu feon industrial. poti incerca cu un dorn si ciocanul - poate isi dau dumul de acolo. Socul ar trebui sa rupa rugina

iese foarte greu

am reusit cu freeze spray si o juma de ora de ciocanit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no, nu stiu, mie mi-a parut un lucru mic o bucsa de 18 mm

cu feon-ul nu se intzepenste mai tare?

 

am o intrebare care nu-mi da pace:

daca dai cu freeze spray pe un inel, bucsa, saiba, etc

diametrul interior creste pentru ca se contracta pe toate directiile

sau scade pentru ca scade si cel exterior?

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diametrul interior al bucsei scade cand dai cu rece.

La orice metoda termica pe care o aplici conteaza puterea ei (un spray nu are putere de racire semnificativa comparat cu cele cateva mii de w ale unui feon industrial).

Piesele se desprind datorita catorva factori: coeficientii de dilatare diferiti pot lucra in avantajul sau dezavantajul tau. Evacuarea diferita a caldurii poate ajuta si ea la a obtine dimensiuni diferite pentru a le degripa. Iti explic mai multe cand vin dupa piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa dau bucsele de la cricul central jos, o sa iau un surub lung pe care il trec prin bucsa, pun in capatul opus un cap de tubulara mare (cu interiorul mai larg decat bucsa), o saiba mare si o piulita. Apoi ma apuc sa strang voiniceste, ori se rupe surubul, ori se deplaseaza bucsa... Eventual dau si cu wd40 inainte, ca sa nu fiu chiar brutal.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...