smar2 Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Da, fratelescris, verifica prinderea electromotorului de motor. Desfa cele doua suruburi, ridica putin electromotorul si da putin cu smirghel fin pe suprafetele in contact. Pe acolo isi ia electromotorul masa in mod normal, dar cand e oxidata zona, isi ia masa (intermitent) prin pinionul din capatul electromotorului (in contact cu urmatoarea roata dintata). E posibil sa iti rezolve problema. Eu aveam simptome similare si le-am rezolvat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 smar2 , o sa verific asta, merci. Alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Curata si butonul de pornire in sine, la mine erau acoperite contactele de ceva negru. Totusi, dupa curatire nu am observat imbunatatiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Vand urmatoarele componente, noi, intrucat mi-am vandut moto: Doua huse de telefon waterproof, nefolosite - 40 de lei bucata. Kit lant DID X Ring 520 VX2 110/16/47 pentru BMW 650, Aprilia Pegaso, etc. Comandat in urma cu trei saptamani de Louis.de - 100 Euro https://www.louis.de...number=10048007 El a costat 119 euro plus 10 euro transportul. Crash-bar BMW F650 Funduro/Strada - 150 de lei. Set rulmenti roata spate BMW 650/ Aprilia Pegaso - 35 de lei. Barca pneumatica 3 persoane - 150 de lei Are vasle pliabile, saula de ancorare si transport, buzunar mare detasabil waterproof pentru acte, telefon etc., husa si kit reparatie. A fost cumparata din Lidl cu 249 de lei si folosita o singura data, de proba. » Post actualizat in 11 Jul 2016 14:30Vand o pereche TKC 80/ DOT 2012, stare buna - 300 de lei. 110/19 si 150/17. Au fost montate si pe BMW 1200 GS si pe BMW F 650 Funduro, pentru putin timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Pe 16 August, vreau sa plec cu 650gs-ul intr-o aventura de aprox 1200km prin tara (evenimentul este descris aici https://facebook.com/events/271123403252457). Ideea de baza este sa stau pe unde apuc, daca vremea permite chiar la foaie de cort. Toata treaba va fi una minimalista dpdv al aranjamentelor(cazare, mancare, etc). Incerc sa merg cat mai mult din aventura pe drumuri neasfaltate. Motivul pentru care v-am scris este ca as dori niste sfaturi de la cei care au mai fost in ture prin tara, despre ce ar fi bine sa am in vedere, referindu-ma la lucrurile esentiale, sau eventuale trasee neasfaltate in apropierea traseului teoretic pe care l-am stabilit. Orice sfat este bine primit si foarte apreciat! N-am FB astfel încât n-am putut vedea ce ai scris acolo, dar nu cred că trebuie să-ți faci probleme pt cazare la o tură în Ro. Mai ales pe drumuri lăturalnice poți campa/innopta cam oriunde. Să ai la tine camere și leviere, ceva scule nu strică ( ps Am auzit că la BMW-uri se rupe cardanu' deci musai să ai unul de rezervă ) Pt restul cort sau tarp sac de dormit și ce știi că mai folosești la campare. Un sfat primit de la un aventurier cu state de plată vechi, fă plinul la fiecare benzinărie dacă ești în zone "remite". Multă baftă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Edd, dacă postai la Plimbări prin România cred că ieșeai mai câștigat, ar avea mai multă vizibilitate tura ta acolo. De asemenea, nu cred că ar strica să desenezi traseele in Google Maps, din pozele alea de pe FB eu n-am înțeles mare lucru. Revenind, o posibilă variantă pentru ziua 2 ar putea fi asta: https://goo.gl/I3Liam Ai și bucăți de light-off, între Moldova Nouă - Cărbunari - Șopot, și de la Muntele Mic înspre Poiana Mărului, și ai și bucăți faine de asfalt: Anina - Reșita, Transalpina Banatului (Reșita - Văliug - Slatina-Timiș), urcarea către Muntele Mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Mi-am facut singur diagnoza moto BMW cu cablu KKL (VAG-COM) si software-ul de service BMW (ISTA/D). Am reusit sa comunic cu calculatorul de injectie si cel de ABS folosid un cablu KKL (e vreo 40-50 de lei pe OLX) si software-ul ISTA/D (Rheingold ii mai zice "popular"). Am citit erorile, le-am sters, am citit valorile sezorilor. Am rulat cateva comenzi de service (pornit/oprit ventilatorul, apruins/stins un bec din bord), am reinitializat limitele TPS-ului (throttle position sensor) si resetat motorasul pas-cu-pas care dozeaza aerul la ralanti. Exista si un modul ISTA/P cu care se pot programa diverse versiuni de software si executa operatiuni mai complexe, dar inca nu m-am bagat acolo (inca). "Kit"-ul de instalare are 10GB (ISTA/D) si 50GB (ISTA/P) si functioneaza pentru toate modelele BMW-Mini-RollsRoyce-BMWMotorrad. L-am dat jos de pe un torent rusesc. Partea frumoasa e ca procedura e aceeasi pentru mai multe modele de BMW, inclusiv F650/F800, sau R1150, R1200, asa ca daca mai sunt persoane interesate de cum se face, as putea deschide un topic nou pe tema asta. Daca scriu aici e posibil sa nu vada toti cei interesati. Salutare smar2, ai reusit sa faci topic special pe tema asta, vreau sa ma bag si eu. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Pe 16 August, vreau sa plec cu 650gs-ul intr-o aventura de aprox 1200km prin tara (evenimentul este descris aici https://facebook.com/events/271123403252457). Ideea de baza este sa stau pe unde apuc, daca vremea permite chiar la foaie de cort. Toata treaba va fi una minimalista dpdv al aranjamentelor(cazare, mancare, etc). Incerc sa merg cat mai mult din aventura pe drumuri neasfaltate. Motivul pentru care v-am scris este ca as dori niste sfaturi de la cei care au mai fost in ture prin tara, despre ce ar fi bine sa am in vedere, referindu-ma la lucrurile esentiale, sau eventuale trasee neasfaltate in apropierea traseului teoretic pe care l-am stabilit. Orice sfat este bine primit si foarte apreciat! Cu o trusa de scule la îndemână, luata motocicleta la inventariat și dat deoparte numai capetii/tubularele de care ai strict nevoie. Cablu de ambreiaj rezerva + pastile/capeți. Manete de frână și ambreiaj. Power tape. Șoricei plastic. Coliere metalice și furtune benzina. Banda izolatoare. Câteva șuruburi și șaibe de rezerva, mărimi mici, dacă știi ca ai putea sa le pierzi de pe unde umbli des (faruri, frâne, roti, etc). Trusa de pene - 2 camere noi, compresor, șmirghel fin, petece + lipici (dacă ciupi camera noua sau faci pana din nou la scurt timp), 2 leviere de 25 cm, un spray mic de plastic cu pompita și soluție de ferestre (alcool+detergent), bete de înghețată sau pana de lemn pentru etrieri când dai roata jos (ca sa poți reintroduce ușor discul în etrieri la remontat rotii), un tip mic de vaselina pentru roti, rulmenți de roti. Eu cam asta am în trusa de scule. Dar eu sunt fan de mers în sălbăticie serioasa și, cam deseori, singur. So, am nevoie, ca nu vreau sa depind de nimeni și nimic. Plus cric central pe motor. Priceless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Vezi pe topicul DIY. Am pus acolo link pentru led Cree H4. Inca nu am ajuns la motocicleta ,dar becurile le am! Ce zici din poze poti sa iti dai cu parerea ,are loc becul asta in spatele farului ? Mersi anticipat . Stima , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Oameni buni, am si eu o intrebare off-topic: cunoasteti pe cineva care are BMW XCountry? Sotia mea vrea sa renunte la GS-ul ei si as vrea sa vad de aproape un XCountry ca sa-mi dau seama daca pot sa-i modific inaltimea la sa. Deci daca stiti cumva pe cineva care are XCountry, dati-mi va rog numarul omului pe PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 IMG-20160724-WA0013.jpeg IMG-20160724-WA0011.jpeg IMG-20160724-WA0009.jpeg Inca nu am ajuns la motocicleta ,dar becurile le am! Ce zici din poze poti sa iti dai cu parerea ,are loc becul asta in spatele farului ? Mersi anticipat . Stima , Ovidiu Are loc dupa cat imi dau seama. La mine dupa ce am montat becul led mai ramane cam 1 cm pana la butucul contactului. Sa indoi putin aripioarele becului ca sa nu iti joace in locas. Incearca sa izolezi cu ceva banda zona de prindere a becului in far, ca sa nu-ti faca condens sau sa iti intre praf. Sa stii ca tb sa renunti la capacul din cauciuc care proteja becul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Salut, stie careva un Gs la dezmembrat? ma intereseaza motorul, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Ce a patit motorul tau de necesita inlocuire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Nu a patit inca nimic rau dar se pregateste, glumesc, este vorba despre un proiect nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Salut, Am un F650GS din 2000, cumparat in toamna 2014. Avea cam 42000 km la bord, am fost cu un mecanic sa-l verifice, mergea bine. De ceva vreme a inceput sa porneasca greu. Montez bateria incarcata proaspat, porneste, merge bine. A doua zi porneste greu, sta greu in relanti, acul turometrului oscileaza intre 1000 si 1500 rmp. Am schimbat bateria cu una noua (precedenta a fost o baterie JMT cu gel, cumparata dupa ce am luat 'cicleta). Am montat bateria noua la 10 dimineata. A pornit excelent, a stat la birou pina la 14:30, a pornit iar din prima, la ~15:00 am ajuns unde aveam treaba, in nici o ora plec inapoi la birou, sta oprita de la 16 la 17:30. Cind sa plec acasa iar incepe sa faca probleme. Am citit topicul (tot citesc la el) dar tot confuz am ramas. Nu am nici cunostinte tehnice, nu am demontat decit biciclete si ceasuri desteptatoare - unele nu au supravietuit. Daca ajuta cu ceva, in iarna 2014-2015 a stat intr-un garaj neincalzit in Oravita, cu bateria montata. In primavara 2015 am la ITP in Oravita, a pornit din prima dupa ce am incarcat bateria. In vara 2015 am mers Timisoara - Tulcea si inapoi, nu-mi aduc aminte sa fi facut probleme. In iarna 2015 - 2016 a stat in curte, sub o husa. Bateria a stat in casa. La inceputul verii au inceput problemele mai serioase la pornire. Are cineva idee cam ce ar putea fi? Editat Iulie 25, 2016 de TDX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 ce tensiune are bateria la urmatoarele porniri? e posibil sa nu iti incarce bateria ( te miri ce, probabil releuld e incarcare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Nu stiu asta, nu am nici un fel de aparat de masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Nu stiu asta, nu am nici un fel de aparat de masura Daca esti din Timisoara, contacteaza-ma pe PM ca putem sa incercam sa-i facem o diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Am reusit sa masor voltajul la bornele bateriei. Rezultatele sint: 12.85V - fara contact; 12.50V - cu contactul pus; 13.10V - cu motorul pornit la relanti; 13.67V - cu motorul turat la 3500 catre 4000 rpm. Nu am turat mai mult (seara + vecini). Dupa ce am scos carena centrala sa fac masuratorile a pornit din prima Acul turometrului sta cam la o latime de ac sub 1500rpm. Inainte de a apasa butonul de start l-am folosit pe cel de stop cu contactul pus, de doua ori, sa aud ... ce se aude de deasupra rezervorului. Voi mai incerca sa o pornesc dimineata. Editat Iulie 25, 2016 de TDX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Bateria neingrijita se sulfateaza. Tensiunile raman ok dar curentul de pornire nu mai e suficient. Capacitatea ei scade. Nu mai poate asigura multe porniri in serie rapida. (Presuoun ca mai e lichid in ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Prima baterie a fost cu gel, un JMT. Cea noua este de tip agm, sigilata, activata din fabrica. Am montat-o miercurea trecuta, nu prea am avut timp sa o neglijez. Ma gindesc daca nu cumva am stricat ceva tot insistind sa o pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Poate intereseaza pe cineva...Dakarul meu isi cauta stapan nou!! /index.php?/topic/740019-vand-bmw-f-650-gs-dakar/ Editat Iulie 26, 2016 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Cineva interesat sa schimbe F650GS cu un Kawasaki ER6F 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 (editat) Pentru ca a inceput sa nu ma mai doara costele de la ultima aventura, m-am apucat de schimbat lantul si pinioanele. M-am blocat la lant. Am crezut ca pot sa presez placuta de la zaua de legatura si nu am reusit. Asa ca acum ajung tot la presa. Vreun ajutor ? Editat August 6, 2016 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Un dorn si doua ciocane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.