ZIDU' Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 nu mai stiu exact cu cat am alungit (promit ca masor lungimea totala.) o solutie sa afli exact ce lungime vrei e urmatoarea: montezi cricu standard. iei 3 prieteni; unul o tine sa nu cada si aialalti 2 o salta de spate pana ai distanta dorita sub roata spate. masori cat ii mai trebuie cricului sa ajunga jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Mi-am luat rulmenti si simeringuri pentru axul rotii fata si rulmenti conici pentru ghidon/furca. Mai exact SKF de la Badi, din Bucurestii Noi, la preturi de 5-6 ori mai mici decat cele de la reprezentanta. Pentru roata fata: 6203-2RSH (11lei / buc) 23x40x7 HMSA10 (sub 10 lei / buc, nu mai stiu exact) Pentru rulmentii de jug: 320/28 X/Q (50lei / buc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 au si c3 pe ei? ca daca nu = buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Referitor la C3, banuiesc ca te referi la cei de la axul rotii fata (C3 am vazut ca semnifica "greater than normal internal radial clearance"). Acum ca ai mentionat treaba asta, am avut curioziatea sa ma interesez putin... Din ce am vazut, "clearance" mai mare s-ar preta acolo unde ai temperaturi ridicate, sau mici dezalinieri intre axele camasilor exterioara si interioara, sau cote ceva mai mici ale locasului rulmentului. La ce regim de folosire are un rulment de roata, nu prea cred ca e cazul de "clearance" mai mare decat normal (CN). Tu de ce zici ca ar trebui sa fie rulmenti C3? Ce inseamna "buba"? Ca in loc sa se strice la 50.000 km se strica la 20.000? Sau te gandeai la ceva mai "catastrofic"? Chiar o sa ma uit la rulmentii originali cand o sa-i scot, sa vad daca e specificata alta clasa de "clearance"... Daca da, ar trebui sa fie marcata pe rulmentii vechi (originali). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Clarence mai mare se foloseste si in cazurile in care rulmentul este montat intr-o piesa care il strange (la bmw rulmentii se schimba incalzind butucul - deci sunt stransi la racire). Daca pui fara clearence suficient atunci rulmentii vor fi prea "stransi" si in plus vor exercita forta mare asupra butucului cu posibilitatea de a lasa gaura mai larguta . Si da, se vor strica mai repede. Eu am mers 120mii cu al meu si am schimbat rulmentii asa "ca sa fie" Stiu ca am vazut specificatia data pe undeva. nu e de la mine din burta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Da, piesa care strange rulmentul... asta voiam si eu sa zic. Si zici ca nu ies rulmentii daca nu incalzesti butucul? Cu presa sa iasa, zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 ies si cu presa sau baros dar strici cota de strangere si dupa aia o sa te miri dece se invarte rulmentul in roata. La carte scrie ca incalzesti butucul pana la 100 grade si apoi scoti sau bagi rulmenti. Pentru asta dai 50 lei pe un feon industrial meserias si te ocupi (suta de grade e aia unde se evapora rapid scuipatu). SAu mai iei si un termometru cu infrarosu. NU folosi presa sau ciocan!!!! Alternativ poti sa te misti pana la mine la curte (langa bucuresti). Eu beau tuica si tu iti schimbi rulmentii » Post actualizat in 23 Feb 2017 20:08foarte important - nu uitati rulmentii din port pinion. la mie aia s-au distrus primii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 stiți cine se mai ocupă de recondiționat șei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 /index.php?/topic/727024-ploiesti-modific-si-retapitez-scaune-moto/page-4&do=findComment&comment=4295592 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares Sony Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Salut nu stiu daca sa mai discutat despre variante AOM la injector, a folosit cineve Injector BOSCH 0 280 155 788, vreo parere sfat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 stiți cine se mai ocupă de recondiționat șei? Darian se ocupa: 0722.564.409. Mi-am refacut saua acum vreo 2 saptamani, arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Dece ai schimba injectorul? Ce probleme ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares Sony Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Am reusit sa pun testaru pe motor si imi da eroare ca am presiune prea mare de benzina, am masurat presiunea intre filtru si injector este de 3,5. Ma gandesc sa nu fie bulit injector. Am bujie noua dau la automat face o rotatie doua si se ineaca, scanteie am dar imi ineaca bujia, filtru de benzina ma gandesc ca nu e bulit daca din el iese 3,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 nu prea imi dau seama cum se prinde mobra ca are presiune prea mare de benzina. Injectorul nu are nici un senzor pe el. Poate absoarbe pompa de benzina un curent prea mare ? Compresi are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares Sony Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Sincer nu am inceles nimic nu imi dau cu seama ce vrei sa spui » Post actualizat in 25 Feb 2017 21:28 Din filtru imi iese 3,5 bari dar pe tester imi apare ca injecteaza o cantitate prea mare de benzina, De aia ma gandesc sa schimb injector, poate nu pulberizeaza bine benzina, mentionez ca sunt proaspat posesor de bmw, » Post actualizat in 25 Feb 2017 21:28 Sincer nu am inceles nimic nu imi dau cu seama ce vrei sa spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 (editat) 4 Bucsa - 46527652164 - 28,03 X 2 daca are cineva nevoie bucsa are 26 mm lungime si diametre int-ext 11 si 18 mm cel putin cea din dreapta, presupun ca sint identice Editat Februarie 26, 2017 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Bucsele de la cricul meu central au ruginit in cadru... ) trebuie sa le scot cu presa, cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 wd40 la greu si eventual incalzit cu feon industrial. poti incerca cu un dorn si ciocanul - poate isi dau dumul de acolo. Socul ar trebui sa rupa rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 wd40 la greu si eventual incalzit cu feon industrial. poti incerca cu un dorn si ciocanul - poate isi dau dumul de acolo. Socul ar trebui sa rupa rugina iese foarte greu am reusit cu freeze spray si o juma de ora de ciocanit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 freeze spray e pt lucruri mici, nu pt bucsi masive prinse in ditai cadru de otel. Un feon industrial de 2000w va face treaba buna pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) no, nu stiu, mie mi-a parut un lucru mic o bucsa de 18 mm cu feon-ul nu se intzepenste mai tare? am o intrebare care nu-mi da pace: daca dai cu freeze spray pe un inel, bucsa, saiba, etc diametrul interior creste pentru ca se contracta pe toate directiile sau scade pentru ca scade si cel exterior? Editat Martie 1, 2017 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 diametrul interior al bucsei scade cand dai cu rece. La orice metoda termica pe care o aplici conteaza puterea ei (un spray nu are putere de racire semnificativa comparat cu cele cateva mii de w ale unui feon industrial). Piesele se desprind datorita catorva factori: coeficientii de dilatare diferiti pot lucra in avantajul sau dezavantajul tau. Evacuarea diferita a caldurii poate ajuta si ea la a obtine dimensiuni diferite pentru a le degripa. Iti explic mai multe cand vin dupa piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) Cand o sa dau bucsele de la cricul central jos, o sa iau un surub lung pe care il trec prin bucsa, pun in capatul opus un cap de tubulara mare (cu interiorul mai larg decat bucsa), o saiba mare si o piulita. Apoi ma apuc sa strang voiniceste, ori se rupe surubul, ori se deplaseaza bucsa... Eventual dau si cu wd40 inainte, ca sa nu fiu chiar brutal. Editat Martie 1, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 daca folosesti tija filetata - va ceda pt ca e din material moale. Socul de lovitura e mult mai bun in cazul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.