Jump to content

Recommended Posts

De verificat cu atentie cum se vede ledul pe spate, eu am avut surpriza sa nu se vada foarte bine faza de frana, in timp ce faza de pozitie sa fie f luminoasa. Adica diferenta de luminozitate era foarte mica, in soare efectiv nu se vedea ca franez... Am trecut inapoi la incandescent pana gasesc un alt led mai ok.

 

Efu'le, mi-am luat led de ala =)), profund dezamagit, e ok, dar nu vad nici o diferenta fata de cel incandescent, nimic in plus sigur.

e ok, consuma mai putin (probabil), e mai rezistent in timp (probabil), dar pt mine nu a mers ... asta e, mai cautam.

 

cat despre bling blinguri .. nu cred ca e nimeni posesor de astfel de mobra si sa o bibileasca de aspect, eu unul am luat-o sa o tavalesc prin munti, nu-mi pasa de aspect, ci functionalitate.

vreau sa merg pe led pe spate, pt ca de pe circuitul ala (pozitie) mi-am luat curentul pt accesorii (chainoiler , telefon, gps ....) si pt ca mi se pare ca nu ma vad bine din spate ... estetic .. ma lasa rece...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nașpa, man, poate n-a fost același bec, habar n-am, dar cel pe care l-am luat eu chiar se vedea, că de aia nu l-am trimis înapoi, mai ales că a fost vreo sută de roni...

Link to post
Share on other sites

nu era repros, probabil ai avut tu noroc, sau eu ghinion ....am incercat, mai cautam .... drumuri bune sa avem.

ca idee, am masurat consumul la cele 2 becuri:

incandescent: 1.7A/0.4A
led: 0.4A/0.04A

macar imi scot curent de chainoiler :alcy:

Link to post
Share on other sites

Nu prea cred ca ai avut un bec cu 30WX2=60W pe frana. Asta inseamna aprox. 6000 lumeni. Ca sa iti faci o idee un bec de far de 55W/60W are abia 1000/1650 lumeni, becuri performante. Unul clasic combinat pentru stop si pozitie abia are 250 lm. Deci pana la 6000 lm e ceva. Pune un link sa vada si ochii mei minunatia. Pe frana cea mai mare putere am gasit-o 11W deci 1100 lum. Cred ca e suficient, voi vedea.

Becul pe care l-am pus pe Dakar avea două categorii de LED-uri: unele mici, pe tot conturul exterior al ”chestiei” și două LED-uri CREE de 30W pentru frână, în capătul ei. Lumina pe frânare era, efectiv, impresionantă ca intensitate, ceea ce e foarte util în trafic, mai ales pentru adormiții care stau cu nasul în telefon, la volan, sau care, pur și simplu, dorm pe ei...

În plus, lampa spate se mai murdărește în mers, dacă plouă, este umed și/sau ieși de pe asfalt (prelungirea codiței și protecția de la roată fiind eliminate), ceea ce face mai greu vizibilă lumina de la becul standard. Aspectul mobrei nu se modifică, defel!

Edited by xenna
Link to post
Share on other sites

Daca nu crezi, vezi ca am pus linkul mai "devreme" cu cateva posturi, pe pagina dinainte.

Daca asa e prezentat becul de catre vanzator, asa l-am dat si eu... ia, lămurez-moi CVP!

Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos! Voi desface acel actuator si il voi curata. Cel mai probabil de acolo este problema.

 

Salut,

Sa imi spui te rog daca ai observat imunatatire dupa aceasta operatie.

Si mie mi se opreste de multe ori dupa pornire, si pana acum nu stiam de ce...

 

Mersi, asfalt uscat

Flavius.

Link to post
Share on other sites

GS are alternator de 400w. nu are rost sa va aingrijorati in legatura cu bilantul electric......

Lumina ff puternica pe frana poate deruta soferii. Intensitatea luminoasa a stopului e si ea socotita.

 

la auto - cand vad pe careva ca merge cu proiectoare si lumina de ceata (pozitie ff puternica pe spate) imi declanseaza un pulseu de agresivitate deoarece ma deranjeaza la ochi. Va imaginati voi ce inseamnna asta .... ma abtin sa scriu

Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce loc e la F650 dar eu, la AT, am montat in paralel cu pozitia si frana originala, doua stopuri cu led de la piese auto, probabil d-alea care isi pun tir-istii pe muchile remorcii. Am avut neplacuta surpriza sa mi sa arda ambele filamente de la becul original, anul trecut, in Croatia. Si a trecut o zi si o seara pna m-am prins.

Sunt suficient de puternice sa se vada si pe soare dar nu foarte deranjante noaptea.


» Post actualizat in 28 Apr 2016 05:22

PS. Sunt cu LED.

post-7680-0-26319700-1461816376_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Zidule, poziția nu e deloc deranjantă, asta era partea faină a becului, lumina nu e concentrată, dar intensă.

Doar stopul de frână se aprinde în mod foarte vizibil, ceea ce e extrem de util, în trafic - după părerea mea, lumina de frână e una din cele mai importante la un vehicul.

 

Un lucru iarăși foarte util la genul ăsta de becuri: existența mai multor LED-uri, atât pe poziție cât și pe frână, elimină riscul de a rămâne fără lumină, în cazul în care se arde filamentul (cazul de mai sus, de care povestește @andrei belcic).

Edited by eFu'
Link to post
Share on other sites

dap ...

- pus bec cu led, care intradevar e 5W ca si cel original doar ca e cu led (adica asta: http://becleduri.ro/leduri-auto-becuri-led-auto-12v-24v/becuri-led-auto-12v-leduri-auto/46-leduri-auto-p21-5w-bec-led-pozitie-frana/leduri-auto-bec-led-auto-p21-5w-bay15d-33-smd-5630-cu-lupa-rosu-pozitie-frana.html )
- dupa care pus in colturile nefolosite ale stopului original, cate un led de 5w pe frana , cu un cacacel de ala de pulseaza frana la inceput...

deci 5W pe pozitie si 15W total pe frana .. eu zic ca e ok ... in film apare ca ar fi prea puternic, dar nu e chiar asa ... oricum daca te uiti mult in el de aproape, 50cm, ramai cu oleaca de sechele pe retina =))))

asta a iesit:

Link to post
Share on other sites

dap ...

 

- pus bec cu led, care intradevar e 5W ca si cel original doar ca e cu led (adica asta: http://becleduri.ro/leduri-auto-becuri-led-auto-12v-24v/becuri-led-auto-12v-leduri-auto/46-leduri-auto-p21-5w-bec-led-pozitie-frana/leduri-auto-bec-led-auto-p21-5w-bay15d-33-smd-5630-cu-lupa-rosu-pozitie-frana.html )

- dupa care pus in colturile nefolosite ale stopului original, cate un led de 5w pe frana , cu un cacacel de ala de pulseaza frana la inceput...

 

deci 5W pe pozitie si 15W total pe frana .. eu zic ca e ok ... in film apare ca ar fi prea puternic, dar nu e chiar asa ... oricum daca te uiti mult in el de aproape, 50cm, ramai cu oleaca de sechele pe retina =))))

 

asta a iesit:

 

 

Foarte frumos ai facut. Bravo!

De unde ai luat cacacelul care pulseaza?

Edited by xenna
Link to post
Share on other sites

Salut! Saptamana asta o sa intru in posesia unui F650GS din 2004 si vreau sa ii pun crash bars. Pe motor are crash bar (cred ca ceva model din fabrica). Vreau sa ii pun in fata si separat in spate pt. protectie genti.
Ma puteti ajuta cu ceva ideei/poze care aveti asa ceva?
Va multumesc!

Link to post
Share on other sites

Uita-te pe site-ul celor de la Heavy duties. Crash pentru protectie genti nu am prea vazut... daca te referi la faptul ca vrei sa iti protejezi gentile laterale in caz de tranta. Poate te referi la suport pentru genti care sa actioneze ca si protectie, dar numai atunci cand nu ai gentile montate...

Link to post
Share on other sites

Pai nu o sa fie fara genti. O sa il folosesc la naveta si iesiri pe drumuri neasfaltate in zona de munte.

Ma interesează ca in cazul unei cazaturi sa preia crashbarul greutatea ca sa nu fie pe cutie si sa sparga sau sa se rupa suportul.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...