Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Daca tot nu vrea verifica integritatea firelor care ies din contact ( acolo ude infigi cheia) au prostul obicei sa se intrerupa fara sa se rupa si izolatia. Ultima varianta este tot o verificare a instalatiei in dreptul robinetului de preload aici se roade izolatia de pe fire si dau aleatoriu la masa :) Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci iti variaza si indicatiile de viteza pe vitezometru corelat (cat de cat) cu aprinderea martorului ABS... Vitezometrul isi ia informatiile despre viteza de pe senzorul ABS de pe roata spate. Martorul ABS se poate aprinde cand se dezactiveaza ABS-ul ca urmare a diferentelor de viteza inregistrate de roti. E posibil sa fie imperfect traseul electric de la senzorul spate pana la modulul ABS, sau sa nu fie reglata corect distanta de la senzor la discul cu fante. Astfel din cand in cand senzorul de pe roata spate da rateuri, aprinzand martorul si indicand balarii pe vitezometru.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Multumesc de sfaturi! le notez, dar trebuie sa gasesc pe cineva care sa le aplice.

Sunt bata la mecanica, am motocicleta in brate abia de sambata si nu m-as baga sa desfac eu nimic pe la ea, ca risc sa imi mai ramana piese de inca o motocicleta dupa aia.... Vreau sa invat, dar cu cineva priceput pe langa mine :)

 

Sper sa dau de vreun meserias prin zona... intreb pe forumul de Galati-Braila.

 

O zi frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tps nu e motorasu ala . e senzorul prins cu doua suruburi pe laterala corpului de injectie. Au fost serii nasoale. cand se distruge e distruge de la vibratii si afecteaza zona in care sta pe loc - pozitia de ralanti.

 

se gasesc toate ca piese de schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare...

 

E normal sa arate ca in poze axul fata si rulmentul stanga? Mai exact, e normal sa lipseasca simeringul din exteriorul rulmentului de pe stanga?

E posibil sa nu fi fost presati complet rulmentii in locasuri si sa nu mai ramana loc de simering pe stanga? ...ca ma uit si la capatul surubului ca e parca mai in interior decat normal...

 

Ceva pareri?

 

post-14671-0-01859300-1491820370_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, are cineva idee daca furtunul frana spate de la BMW F650/ST se potriveste cu F650GS model 2000? Al meu (pe GS) are un orificiu si arunca lichid ca ugerul vacii la muls.

 

Pe Louis nu gasesc de GS, in schimb am gasit de F650/ST:

https://m.louis.eu/artikel/trw-brake-pipe-kit-rear-kit-with-abe-fuer-bmw-f-650-st-strada/10045290?filter_bike_id=0086&list=267749254&filter_article_number=10045596

 

Sau daca nu, puteti va rog recomanda unde as putea gasi furtunul pentru F650GS in alta parte?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potrivește, pentru București dacă vrei PM

» Post actualizat in 10 Apr 2017 20:03

Este scump dar mai ieftin comparativ cu originalul, mare grija la montaj cel vechi probabil s-a rup datorita faptului ca s-a strâmbat prinderea de pe motor (asta-i motivul pentru care la extinderea suspensiei spate bascula trage de racordul de frana) succes

post-49126-0-40533000-1491854385_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele acestea am constatat ca mi s-a resetat kilometrajul total! F650GS TwinSpark 2005.

 

A mai patit cineva asa ceva?

 

Partialul functioneaza, adica se reseteaza la apasare lunga apoi inregistreaza.

Editat de fnp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare, cum ar trebui sa porneasca un gs 650? al meu dakar cand l-am luat avea 5.2v in baterie. am incarcat-o si are 12.8 acum. Cand o pornesc invarte odata motorul apoi se stinge tot dupa care intra in forta si porneste.... e un wum.........wum wum brrrrrrrrrrrr.

e bateria? e ceva releu? e normal? asta ma cam indoiesc.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a crescut rezistenta interna a bateriei si nu are forta sa dea motorul peste cap asa cum trebuie. Foloseste un redresor destept si incearca o reconditionare sau daca bateria are ceva vechime - alta noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a crescut rezistenta interna a bateriei si nu are forta sa dea motorul peste cap asa cum trebuie. Foloseste un redresor destept si incearca o reconditionare sau daca bateria are ceva vechime - alta noua

am folosit un ctek care cica si reconditioneaza, nu unul de lidl. o sa merg maine la un centru de baterii sa vad ce imi spune. Bateria ar trebui sa aibe maxim maxim 1 an dar a stat pe moto peste iarna .

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Este cineva care a mai avut urmatoarea problema si a gasit rezolvarea?

Schimbat ulei si filtru, schimbat pompa noua, pornit motor dupa 5 min becul de la ulei se aprinde. Cand verific uleiul acesta este pana in gura rezervorului.

Deci practic pompa de ulei care baga ulei in motor nu isi face treaba. Am schimbat 3 pompe pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...