SUN_83 Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Daca tot nu vrea verifica integritatea firelor care ies din contact ( acolo ude infigi cheia) au prostul obicei sa se intrerupa fara sa se rupa si izolatia. Ultima varianta este tot o verificare a instalatiei in dreptul robinetului de preload aici se roade izolatia de pe fire si dau aleatoriu la masa Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 (editat) Deci iti variaza si indicatiile de viteza pe vitezometru corelat (cat de cat) cu aprinderea martorului ABS... Vitezometrul isi ia informatiile despre viteza de pe senzorul ABS de pe roata spate. Martorul ABS se poate aprinde cand se dezactiveaza ABS-ul ca urmare a diferentelor de viteza inregistrate de roti. E posibil sa fie imperfect traseul electric de la senzorul spate pana la modulul ABS, sau sa nu fie reglata corect distanta de la senzor la discul cu fante. Astfel din cand in cand senzorul de pe roata spate da rateuri, aprinzand martorul si indicand balarii pe vitezometru. Editat Aprilie 3, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Eu zic sa te uiti si la suruburile de pe baterie, sa fie stranse corespunzator. Am avut ocazia sa merg cu 180 cu viteza 2, in coloana, de la o borna slabita. Acum vitezometrului si al turometrului erau posedate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Daca le vrea careva la pachet sau la bucata, va astept cu oferte pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salutare, Multumesc de sfaturi! le notez, dar trebuie sa gasesc pe cineva care sa le aplice. Sunt bata la mecanica, am motocicleta in brate abia de sambata si nu m-as baga sa desfac eu nimic pe la ea, ca risc sa imi mai ramana piese de inca o motocicleta dupa aia.... Vreau sa invat, dar cu cineva priceput pe langa mine Sper sa dau de vreun meserias prin zona... intreb pe forumul de Galati-Braila. O zi frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Salut! am nevoie de furca si roata fata pentru un BMW Dakar. daca ma poate ajuta cineva cu asa ceva astept mesaj pe privat. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 miroase a TPS. Daca in rest merge bine atunci cam asta ar fi. El sufera mai ales in pozitia de ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 tps nu e motorasu ala . e senzorul prins cu doua suruburi pe laterala corpului de injectie. Au fost serii nasoale. cand se distruge e distruge de la vibratii si afecteaza zona in care sta pe loc - pozitia de ralanti. se gasesc toate ca piese de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 se schimba, nu se repara. sunt 2 lamele nenorocite car ese tocesc inauntru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 e cam 50E unul nou si e prins in 2 suruburi. Nu da nici o eroare pe testere - oricare ar fi ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 O intrebare... E normal sa arate ca in poze axul fata si rulmentul stanga? Mai exact, e normal sa lipseasca simeringul din exteriorul rulmentului de pe stanga? E posibil sa nu fi fost presati complet rulmentii in locasuri si sa nu mai ramana loc de simering pe stanga? ...ca ma uit si la capatul surubului ca e parca mai in interior decat normal... Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Da, asa au gandit-o inginerii de la BMW, apa vine numai din partea dreapta Când ai sa desfaci spatele vei avea aceeași surpriza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Salutare, are cineva idee daca furtunul frana spate de la BMW F650/ST se potriveste cu F650GS model 2000? Al meu (pe GS) are un orificiu si arunca lichid ca ugerul vacii la muls. Pe Louis nu gasesc de GS, in schimb am gasit de F650/ST: https://m.louis.eu/artikel/trw-brake-pipe-kit-rear-kit-with-abe-fuer-bmw-f-650-st-strada/10045290?filter_bike_id=0086&list=267749254&filter_article_number=10045596 Sau daca nu, puteti va rog recomanda unde as putea gasi furtunul pentru F650GS in alta parte? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Nu se potrivește, pentru București dacă vrei PM » Post actualizat in 10 Apr 2017 20:03 Este scump dar mai ieftin comparativ cu originalul, mare grija la montaj cel vechi probabil s-a rup datorita faptului ca s-a strâmbat prinderea de pe motor (asta-i motivul pentru care la extinderea suspensiei spate bascula trage de racordul de frana) succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 (editat) Zilele acestea am constatat ca mi s-a resetat kilometrajul total! F650GS TwinSpark 2005. A mai patit cineva asa ceva? Partialul functioneaza, adica se reseteaza la apasare lunga apoi inregistreaza. Editat Aprilie 11, 2017 de fnp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 eu am patit, cand am trecut de suta de mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 intrebare, cum ar trebui sa porneasca un gs 650? al meu dakar cand l-am luat avea 5.2v in baterie. am incarcat-o si are 12.8 acum. Cand o pornesc invarte odata motorul apoi se stinge tot dupa care intra in forta si porneste.... e un wum.........wum wum brrrrrrrrrrrr. e bateria? e ceva releu? e normal? asta ma cam indoiesc. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 mai mult ca sigur e bateria de vina .... asa facea si la mine cand bateria era descarcata ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 a crescut rezistenta interna a bateriei si nu are forta sa dea motorul peste cap asa cum trebuie. Foloseste un redresor destept si incearca o reconditionare sau daca bateria are ceva vechime - alta noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 a crescut rezistenta interna a bateriei si nu are forta sa dea motorul peste cap asa cum trebuie. Foloseste un redresor destept si incearca o reconditionare sau daca bateria are ceva vechime - alta noua am folosit un ctek care cica si reconditioneaza, nu unul de lidl. o sa merg maine la un centru de baterii sa vad ce imi spune. Bateria ar trebui sa aibe maxim maxim 1 an dar a stat pe moto peste iarna . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 daca a fost neglijata o iarna poate sa ii faca felul. DAtorita descarcarii profunde s-a sulfatat si aia e. ctek e ok. Am si eu si am vazut ce poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Va salut. Este cineva care a mai avut urmatoarea problema si a gasit rezolvarea? Schimbat ulei si filtru, schimbat pompa noua, pornit motor dupa 5 min becul de la ulei se aprinde. Cand verific uleiul acesta este pana in gura rezervorului. Deci practic pompa de ulei care baga ulei in motor nu isi face treaba. Am schimbat 3 pompe pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Mai degraba as suspecta senzorul decat pompa... Asa, d.p.d.v. probabilistic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Senzorul doar citeste presiunea, nu are nimic de influentat la presiune. Poti sa il si scoti si sa vezi daca arunca ulei pe acolo. Daca nu, te uiti mai sus pe sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 pe la filtrul de ulei ce se intampla? e totul ok ? scoate si uita-te inauntru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.