Jump to content
Sign in to follow this  
tro5

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)

Recommended Posts

da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie.  raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei.

pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 03.08.2019 la 10:59, V a L y O a spus:

Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia.

Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata.

Corp Clapeta BMW F650GS 04-07.jpg

Sper ca tu nu ai avut nevoie. Nevasta-mea inca suspina dupa BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 03.08.2019 la 11:56, Constantin Cirlan a spus:

da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie.  raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei.

pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei.

 

Care este metoda ptr actuator ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa l manipulezi ( pacalesti) prin contact pus, luat, respectiv decuplare mufa pana ce tija intra complet pana ce opune rezistenta atingand limita si deschizand calea de aer. evident nu va merge corect, dar asta e inceputul cu el montat pe corpul injectorului, cu porniri succesive pana va gasi limitele ptr functionare normala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru explicatie. Banuiesc ca mai simplu se poate face cu interfata de diagnoza, prin resetarea valorilor, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt sigur ca da, insa pur si simplu nu am gasit pe cineva disponibil in zona asta de timp 

Share this post


Link to post
Share on other sites

deconectezi bateria cateva minute si o sa se initializeze fara dificultate. e operatiune de baza dupa ce umbli pe acolo. Ca sa nu astepti cel mai bine scoti borna cand te apuci de lucru

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 04.08.2019 la 19:13, george13 a spus:

Sper ca tu nu ai avut nevoie.

 

Din pacate o sa am nevoie. Saptamana viitoare urmeaza sa dau comanda ca sa schimb actuatorul.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut sunt nou pe aici și am și eu o problema cu motocicleta mea un BMW f650 st din 97 în turele de 3200 până la 3900 merge foarte prost în rest merge foarte bine. Am schimbat bujiile fisele pipele carburator curățat incarcare bună eu nu mai știu ce sa ii fac va rog dacă poate cineva sa ma ajute Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze

KIMG2533.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.09.2019 la 11:14, zemil a spus:

In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze

KIMG2533.JPG

care ar fi pretul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile simeringurilor de la pompa de apa, am cumparat mai multe acum un an si jumatate de la BADI dar nu mai gasesc nici piesele nici codul si dimensiunile. Mersi!

Am gasit dimensiunea: The seals are 10-26-7mm (ID- OD- W)

La Badi sunt mai multe pe dimensiunea asta si nu stiu pe care sa-l iau:

Simering 10*26*7 HMS5RG SKF

Simering 10*26*7 HMS5V SKF

Simering 10*26*7 HMSA10RG SKF

Simering 10*26*7 HMSA10V SKF

Simering 10*26*7 HMSA75R SKF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai intra si tu pe site la SKF, ca gasesti acolo semnificatia literelor din cod. Simeringurile alea difera prin material, constructie (cu carcasa cauciucata, sau metal expus) si numarul de buze. Dar n-as putea sa iti spun pe de rost care e care.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrat, cele cu V rezista la mai multe rpm; cele cu 10 mai au o "buza" in plus. Cred ca asta ar fi bun Simering 10*26*7 HMS5V SKF.

Le-am trimis mail la BADI pentru oferta dar nu au raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...