Jump to content

Recommended Posts

da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie.  raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei.

pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 03.08.2019 la 10:59, V a L y O a spus:

Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia.

Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata.

Corp Clapeta BMW F650GS 04-07.jpg

Sper ca tu nu ai avut nevoie. Nevasta-mea inca suspina dupa BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 03.08.2019 la 11:56, Constantin Cirlan a spus:

da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie.  raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei.

pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei.

 

Care este metoda ptr actuator ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa l manipulezi ( pacalesti) prin contact pus, luat, respectiv decuplare mufa pana ce tija intra complet pana ce opune rezistenta atingand limita si deschizand calea de aer. evident nu va merge corect, dar asta e inceputul cu el montat pe corpul injectorului, cu porniri succesive pana va gasi limitele ptr functionare normala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru explicatie. Banuiesc ca mai simplu se poate face cu interfata de diagnoza, prin resetarea valorilor, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

deconectezi bateria cateva minute si o sa se initializeze fara dificultate. e operatiune de baza dupa ce umbli pe acolo. Ca sa nu astepti cel mai bine scoti borna cand te apuci de lucru

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 04.08.2019 la 19:13, george13 a spus:

Sper ca tu nu ai avut nevoie.

 

Din pacate o sa am nevoie. Saptamana viitoare urmeaza sa dau comanda ca sa schimb actuatorul.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut sunt nou pe aici și am și eu o problema cu motocicleta mea un BMW f650 st din 97 în turele de 3200 până la 3900 merge foarte prost în rest merge foarte bine. Am schimbat bujiile fisele pipele carburator curățat incarcare bună eu nu mai știu ce sa ii fac va rog dacă poate cineva sa ma ajute Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze

KIMG2533.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.09.2019 la 11:14, zemil a spus:

In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze

KIMG2533.JPG

care ar fi pretul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile simeringurilor de la pompa de apa, am cumparat mai multe acum un an si jumatate de la BADI dar nu mai gasesc nici piesele nici codul si dimensiunile. Mersi!

Am gasit dimensiunea: The seals are 10-26-7mm (ID- OD- W)

La Badi sunt mai multe pe dimensiunea asta si nu stiu pe care sa-l iau:

Simering 10*26*7 HMS5RG SKF

Simering 10*26*7 HMS5V SKF

Simering 10*26*7 HMSA10RG SKF

Simering 10*26*7 HMSA10V SKF

Simering 10*26*7 HMSA75R SKF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai intra si tu pe site la SKF, ca gasesti acolo semnificatia literelor din cod. Simeringurile alea difera prin material, constructie (cu carcasa cauciucata, sau metal expus) si numarul de buze. Dar n-as putea sa iti spun pe de rost care e care.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrat, cele cu V rezista la mai multe rpm; cele cu 10 mai au o "buza" in plus. Cred ca asta ar fi bun Simering 10*26*7 HMS5V SKF.

Le-am trimis mail la BADI pentru oferta dar nu au raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09.10.2019 la 9:39, fnp a spus:

Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile simeringurilor de la pompa de apa, am cumparat mai multe acum un an si jumatate de la BADI dar nu mai gasesc nici piesele nici codul si dimensiunile. Mersi!

Am gasit dimensiunea: The seals are 10-26-7mm (ID- OD- W)

La Badi sunt mai multe pe dimensiunea asta si nu stiu pe care sa-l iau:

Simering 10*26*7 HMS5RG SKF

Simering 10*26*7 HMS5V SKF

Simering 10*26*7 HMSA10RG SKF

Simering 10*26*7 HMSA10V SKF

Simering 10*26*7 HMSA75R SKF

 

Garnituri pompa apa din viton, rezistente la temperatura si ulei: PART NUMBER SKF 10x26x7 mm HMSA 10V

 

Cel mai bine e sa schimbi tot chitul e afectat si axul, daca s-a stricat garnitura.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Îmi poate spune cineva dacă BMW F650 Gs sau GS Dakar de poate conduce cu A2??? Multumesc frumos

vreau sa ii iau fiului meu un motor pentru A2 și nu știu la ce sa ma orientez. Am avut pe vremuri Aceste 2 modele și cred ca ar fi foarte potrivit pentru el, mai ales Dakarul, el are 194 cm înălțime și chiar nu știu la ce sa ma orientez la înălțimea lui. Va multumesc.

Edited by adam.adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, adam.adrian a spus:

Va salut. Îmi poate spune cineva dacă BMW F650 Gs sau GS Dakar de poate conduce cu A2??? Multumesc frumos

vreau sa ii iau fiului meu un motor pentru A2 și nu știu la ce sa ma orientez. Am avut pe vremuri Aceste 2 modele și cred ca ar fi foarte potrivit pentru el, mai ales Dakarul, el are 194 cm înălțime și chiar nu știu la ce sa ma orientez la înălțimea lui. Va multumesc.

 

Da se poate si e chiar foarte simplu de facut conversia.

Pe cama de acceleratie, exista doua orificii pentru capatul cablului de acceleratie, iti ia cam 20~30 de minute operatia cu tot cu desfacut carene si cu o bere bauta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 minute, ERU a spus:

 

Da se poate si e chiar foarte simplu de facut conversia.

Pe cama de acceleratie, exista doua orificii pentru capatul cablului de acceleratie, iti ia cam 20~30 de minute operatia cu tot cu desfacut carene si cu o bere bauta. :)

Multumesc pentru răspuns. Eu întrebam dacă unul de fabrica, care are 50 CP dar am inteles ca are 36KW, nu 35, se poate conduce cu A2. Dacă se face conversia, trebuie făcut de firma autorizată, cu acte, trecut totul in CI la RAR și in talon, etc. Deci e multă umblătură pentru 1Kw 🤔🤷‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Edited by adam.adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Imi cer scuze ca intreb aici, dar nu am gasit rubrica pentru G650 Xcountry. Am cumparat azi un Xcountry, din 2007 , cu 17000km.  Motorul si ECU banuiesc ca sunt la fel.

Aveti ideea daca cheia de contact e cu Chip, sau e chioara ?

Am doar o cheie si ma gandeam sa ii fac o dublura. Unde pot face asta ?

Piese pentru ele, de unde mai luati ?

O sa am nevoie sigur de furtunul care pleaca din dreapta motorului si ajunge in admisie. Am vazut ca e cam naclait de ulei.

Multumesc !

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, Nooxy a spus:

Salutare,

Imi cer scuze ca intreb aici, dar nu am gasit rubrica pentru G650 Xcountry. Am cumparat azi un Xcountry, din 2007 , cu 17000km.  Motorul si ECU banuiesc ca sunt la fel.

Pics or never happened.

Asa am banuit si eu in legatura cu motorul, dar sunt ceva diferente, cred ca greutatea de pe ax e mult mai mica pentru ca se tureaza semnificativ mai repede fata de 650gs si are niste cai in plus.

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

Aveti ideea daca cheia de contact e cu Chip, sau e chioara ?

Cred ca e chioara.

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

Am doar o cheie si ma gandeam sa ii fac o dublura. Unde pot face asta ?

Incearca la un DIY.

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

Piese pentru ele, de unde mai luati ?

Nu prea se strica.

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

O sa am nevoie sigur de furtunul care pleaca din dreapta motorului si ajunge in admisie. Am vazut ca e cam naclait de ulei.

Multumesc !

 

 

Pentru cam orice intrebari legate de acest model:

 

http://www.mattsnook.com/bmw/bmwXCountry/

 

La 21.02.2020 la 10:08, adam.adrian a spus:

Multumesc pentru răspuns. Eu întrebam dacă unul de fabrica, care are 50 CP dar am inteles ca are 36KW, nu 35, se poate conduce cu A2. Dacă se face conversia, trebuie făcut de firma autorizată, cu acte, trecut totul in CI la RAR și in talon, etc. Deci e multă umblătură pentru 1Kw 🤔🤷‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Am inteles acum, pe tine te interesa dpdv legal. Habar nu am, daca as fi in situatia ta m-as risca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de munca la ea, dar sper sa o scot la capat.

Am de facut revizie(ulei ,filtre, bujii), revizie furca(trebuie sa vad de unde gasesc ce am nevoie), baterie,  cauciucuri (am comandat deja tkc80, ca ce are pe ea sunt din 2012), furtunul naclait( cred ca recircula gaze din motor in admisie), skidplate, handguards, o maneta de frana , camere de rezerva, contactul de frana fata( nu lucreaza, poate iese cu spray), kit de lant , lichid racire, placute si lichid frana ,  si poate verificat joc valve. Daca o sa mai ramana bani, poate si o toba mai usoara.

Am vazut ca se cam opreste la rece, si deocamdata am curatat ieri corpul de injectie , si am resetat TPS. S-a mai oprit doar o singura data la pornirea la rece. De la la fostul proprietar am inteles ca face figuri si la cald, si trebuie uneori sa astepte 15 min ca sa o poata porni. Sper sa o rezolv cu baterie noua, daca nu cu cama de la decompresor.

Deocamdata am adus fierul ieri acasa. Azi sper sa imi dea fostul proprietar actele, si sa o bag la incris. Intr-o luna sper sa ajunga asa cum imi doresc .

Daca aveti recomandari, le astept cu nerabdare.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Work in progress...

Intre timp, un Mester de incredere s-a apucat de ea, pe apucate, ca are si altele pe cap.Pe langa cele de mai sus, l-am rugat sa verifice si rulmentii de bascula .

Au mai aparut si neprevazute: rulmenti jug, garnitura praf pompa frana spate, garnitura praf culisa etrier spate, bec numar. Am mai comandat (de rezerva)tampoanele de cauciuc de antrenare (se gasesc foarte greu spre deloc) de la roata spate ,toba LeoVince. Unele accesorii ajung tocmai in aprilie, dar e ok si fara ele, macar sa mearga mobra pana atunci. Am schimbat comanda si la cauciucuri , si am luat Mitas E07+, si camere noi.  Stopul nu se aprindea pe frana fata, si am gasit un fir intrerupt in instalatie. Ca sa nu desfac toata instalatia, am tras un fir in paralel, si e ok acum.Tot atunci am schimbat si pedala de la schimbator cu una metalica .Am cam sarit calul cu cheltuielile, dar macar sper sa iasa ceva ok( eram constient ca BMW +ani multi =cheltuieli mari de resuscitare), si asta fara sa ma arunc la modificari de suspensii si roti. Cel mai nasol e ca unele repere nu se mai gasesc, sau se gasesc foarte greu.

Vestea buna e ca mi s-a anulat un curs de 2 saptamani afara, si sper sa o scot la iarba verde in weekendul viitor.

Pe viitor daca ma prinde partea de off , si sunt sanatos, ma tenteaza suspensii schimbate( am inteles ca se potrivesc ceva Wp43 sau Shivers de 45 pe fata, ca pe spate sunt mai multe variante) , alte cercuri la roti+facute tubeless, si poate un rezervor suplimentar.

Accept sugestii si reclamatii 😋.

work in progress.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 06.03.2020 la 20:49, Nooxy a spus:

 

Pe viitor daca ma prinde partea de off , si sunt sanatos, ma tenteaza suspensii schimbate( am inteles ca se potrivesc ceva Wp43 sau Shivers de 45 pe fata, 

 

Daca te tenteaza WP43 stiu o furca de vanzare la un pret bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dezmembreaza cineva un GS sau Dakar sau stiti pe cineva?

Am nevoie de amortizor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...