zeroo Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 domnu phantom, placerea a fost de partea mea. desi imi pareai cam stresat si grabit sa cobori din spatele meu, te inteleg...nici mie nu prea imi surade sa merg pasager... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Eu chiar nu va inteleg stresul cu inaltimea Scria mare si lat 770-780 mm parca, pe pagina www.bmwmotorrad.deSingura exceptie fiind cele lasate mai in jos din fabrica pt fete, care greu le mai puteai aduce inapoi, dupa spusele unui dealer de la bmw Germania. Eu unul inainte sa trec pe GS ocoleam Dakarul fiind prea inalt din fabrica, si prima intrebare inainte de cumparare era daca are inaltimea originala din fabrica Bafta PS: Multe multumiri Domnului Zeroo pentru transportul de astazi Da ce ai patit domn'e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Pai bre nene Phantoame! Stresul cu inaltimea este direct proportional cu vaile. potecile, vaioagele, bolovanii, santurile, raurile, dealurile pe care esti dispus sa le-ncerci. Si unde -in functie de dificultate- e chiar importanta inaltimea aia in plus... Pentru cei care nu se risca la teren foarte accidentat, intr-adevar nu merita efortul... Domnule Robbie, avantajele inaltimii fata de sol le stiam si eu dar nu ma refeream la asta Si daca cu asta ,, Pentru cei care nu se risca la teren foarte accidentat, intr-adevar nu merita efortul...'' vroiai sa bati un apropo, ar trebui macar sa-mi apreciezi efortul pe care l-am depus atunci sa ma tin dupa voi Bafta. Da ce ai patit domn'e? Pusti, Logan de firma, intors in intersectie, nu te-am vazut...poc Daune la mine niste julituri si lovitura in tendon la genunchiul stang, stat pe bara toata saptamana asta. Motorul: Ghidonul stramb, furca si roata fata eventual strambe sau fisurate, semnal stanga, manson si capat de ghidon, geanta spate(kobul) julita si suportul rupt sau stramb. N-am relatat deoarece un asa accident mi se pare deja ceva la ordinea zilei... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Domnule Robbie, avantajele inaltimii fata de sol le stiam si eu dar nu ma refeream la asta Si daca cu asta ,, Pentru cei care nu se risca la teren foarte accidentat, intr-adevar nu merita efortul...'' vroiai sa bati un apropo, ar trebui macar sa-mi apreciezi efortul pe care l-am depus atunci sa ma tin dupa voi Bafta. Pusti, Logan de firma, intors in intersectie, nu te-am vazut...poc Daune la mine niste julituri si lovitura in tendon la genunchiul stang, stat pe bara toata saptamana asta. Motorul: Ghidonul stramb, furca si roata fata eventual strambe sau fisurate, semnal stanga, manson si capat de ghidon, geanta spate(kobul) julita si suportul rupt sau stramb. N-am relatat deoarece un asa accident mi se pare deja ceva la ordinea zilei... Bafta. Nu, chiar NU a fost nici un fel de apropo. Crede-mă! Dar... tot nu înțeleg la ce te refereai Sorry pentru trânta pe care îțeleg că ai luat-o! Bine că-s doar daune minore... Să ne vedem sănătoși !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Iti multumesc pentru gandurile bune in legatura cu accidentul. M-am referit la faptul ca fiecare trebuia sa stie dinainte, sau macar dupa o proba de stat pe sha, daca inaltimea este ideala pentru el. Eu unul stiam dinainte ca la inaltimea mea de 170 cm si cu o greutate de luat in calcul , 780 de cm sha - sol sunt potrivite pentru mine. Repet, GS ul de 650 avea standart parca 770-780 cm, si exista doar un singur model din fabrica care era gandit pentru fete la 750 cm. Dakarul avand 810-820 cm parca, era categoric prea inalt pentru mine, asa ca inainte sa-mi cumpar GS evitam modelul Dakar, si prima intrebare care o puneam la tel era daca are inaltimea originala sau era modelul pt fete lasat mai jos din fabrica. Asa am evitat eu stressul care il au altii acum in legatura cu inaltimea potrivita sau cea ideala pentru fiecare Bafta. PS: Pentru cei care doresc inaltime mai mare am inteles ca se poate construi o sha pe comanda, care evident este si mai confortabila apoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Iti multumesc pentru gandurile bune in legatura cu accidentul.M-am referit la faptul ca fiecare trebuia sa stie dinainte, sau macar dupa o proba de stat pe sha, daca inaltimea este ideala pentru el. Eu unul stiam dinainte ca la inaltimea mea de 170 cm si cu o greutate de luat in calcul , 780 de cm sha - sol sunt potrivite pentru mine. Repet, GS ul de 650 avea standart parca 770-780 cm, si exista doar un singur model din fabrica care era gandit pentru fete la 750 cm. Dakarul avand 810-820 cm parca, era categoric prea inalt pentru mine, asa ca inainte sa-mi cumpar GS evitam modelul Dakar, si prima intrebare care o puneam la tel era daca are inaltimea originala sau era modelul pt fete lasat mai jos din fabrica. Asa am evitat eu stressul care il au altii acum in legatura cu inaltimea potrivita sau cea ideala pentru fiecare Bafta. PS: Pentru cei care doresc inaltime mai mare am inteles ca se poate construi o sha pe comanda, care evident este si mai confortabila apoi cred ca mai interesant e sa ii maresti garda la sol, plus o sa mai (groasa) ridicata, plus ghidonul ridicat sa nu stai in scarite prea aplecat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 si pana la urma ce mai ramane din gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 cred ca mai interesant e sa ii maresti garda la sol, plus o sa mai (groasa) ridicata, plus ghidonul ridicat sa nu stai in scarite prea aplecat . Eu cand am scris 770-780 cm ma refeream desigur la mm, sorry, probabil am preluat de la inaltimea mea de 170 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Stie careva dintre voi un atelier unde pot sabla o pesa? In Bucuresti, evident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Stie careva dintre voi un atelier unde pot sabla o pesa? In Bucuresti, evident... strada calusei nr 27 zona foisorul de foc. e un atelier moto niste porti de tabla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Stie careva dintre voi un atelier unde pot sabla o pesa? In Bucuresti, evident... Sablezi ceva de la mobra ? Ce sablezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 capacul de la motor... spune domnu' iulian, se baga mesterul ala al matale sa faca chestii pt mobra? gen crash-bars? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 capacul de la motor... spune domnu' iulian, se baga mesterul ala al matale sa faca chestii pt mobra? gen crash-bars? Sabloanele pentru crash-baruri le voi face eu...din teava PeAlPe -adica din pexal..asa am vazut si la nea' americanu' ala...asa m-au invatat si amicii din Ploiesti care'a mai facut...care este... Inca-l mai caut pe mesterul ala despre care zici tu...am fost chiar si azi prin magazine sa caut vreo presa, cleste, role de indoit teava..ceva... Am neste promisiuni... Nu mai ai rabdare ?.... Din ce teava -ce diametru-crezi ca ne-ar sta bine ? de 3/4 '' crezi c-ar da bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Sunt pe punctul sa imi iau o mobra beemve. M-am orientat catre seria F650, second-hand, model de dupa 2000. De aici apare o nelamurire: CS sau GS? Nu am de gand sa fac off-road mai mult decat sa mai merg pe drum de tara si sa mai urc cate un deal (nu foarte abrupt). CS = are in locul rezervorului o gaura care se poate dovedi foarte utila. Are jante de aluminiu deci merge kitul de pana. Nu stiu cat GS = s-ar preta mai bine pentru excursiile off-road. Nu stiu cat de mult ii scad capabilitatile on-road. Imi e frica ca de dracu ca raman cu ea in pana undeva si trebuie sa sun un prieten sa ma ia de acolo. Oricum mobra vca fi folosita predominant pe sosea (tinand totusi cont de conditia soselelor din tarisoara noastra frumoasa). As dori niste sfaturi in sensul asta. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 @ iulian daca tu crezi ca eu stiu cat e de groasa teava de 3/4...ai gresit persoana luam dimensiunea "clasica a unuei brichete si mai scadem putin....cred ca e ok daaar eu am vb deja cu un nene de aduce chestii de la wunderlicht, ADV75 si undeva prin septebrie imi vine un crash bar cum are robbie. insa, mi-ar placea si un crash bar de acopere cumva carenele... @ vrajitoru domnul meu, GS-ul se comporta minunat si pe sosea. Eu unul prefer sa am o mobra are ma duce la fel de bine si pe sosea cat si pe o forestiera mai bine sa ai asa ceva decat sa iti vina sa te duci undeva si sa nu te poate duca motorul. Imi place sa am rezerva aia de "mai poate si asta". Sincer, modelul meu a dus si 180 pe autostrada, cu un parbriz after-market nu mai simti nici vantul, e foarte comod...nush cum e CS-ul, dar GS-ul e minunat. Face treaba bine. Daca vrei numai sosea...nush...nu are nici o problema pe sosea, bicicleta e foarte buna, e usor de manevrat, consuma putin, e frumoasa ) eu unul iti zic sa iti iei GS. Acum tu decizi. hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Sincer, modelul meu a dus si 180 pe autostrada, cu un parbriz after-market nu mai simti nici vantul, e foarte comod...nush cum e CS-ul, dar GS-ul e minunat. Face treaba bine. ai belele la vitezometru. mai precis tre sa dai cu spray de contact la mufele din spatele bordului daca il lasi asa o sa duca si 200 . daca nu ma crezi iti fac poza cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Nu am de gand sa fac off-road mai mult decat sa mai merg pe drum de tara si sa mai urc cate un deal (nu foarte abrupt). CS = are in locul rezervorului o gaura care se poate dovedi foarte utila. Are jante de aluminiu deci merge kitul de pana. Nu stiu cat Gaura aia e gandita pt maruntisuri, tel, harta... nu e cine stie ce. Kitul de pana merge si la genti cu camera, si tine la fel de mult la toate. in niciun caz nu depinde de marca, janta Daca vrei sa iesi la o prajitura CS ul e pe curea, deci muuult mai feminin domnul meu, GS-ul se comporta minunat si pe sosea. Eu unul prefer sa am o mobra are ma duce la fel de bine si pe sosea cat si pe o forestiera mai bine sa ai asa ceva decat sa iti vina sa te duci undeva si sa nu te poate duca motorul. Imi place sa am rezerva aia de "mai poate si asta". Sincer, modelul meu a dus si 180 pe autostrada, cu un parbriz after-market nu mai simti nici vantul, e foarte comod...nush cum e CS-ul, dar GS-ul e minunat. Face treaba bine. Daca vrei numai sosea...nush...nu are nici o problema pe sosea, bicicleta e foarte buna, e usor de manevrat, consuma putin, e frumoasa ) eu unul iti zic sa iti iei GS. Acum tu decizi. hai noroc In carte scrie ceva la 166 km/h solo, ceea ce mi se pare mai mult decat suficient. Sau poate ai tu alt pinion montat Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 ai belele la vitezometru. mai precis tre sa dai cu spray de contact la mufele din spatele bordului daca il lasi asa o sa duca si 200 . daca nu ma crezi iti fac poza cu al meu Asa nene Zidule! Mai taie-i din aripi ca maine-poimane o sa ne zica cum l-a facut pe unu cu R6 !! :kiss: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Era pe aici un posesor de CS. Voiam sa stiu daca l-a scos cumva si pe el prin padure sau pe drumuri forestiere. Un prieten imi spusese ca, cureaua este mai avantajoasa decat lantul (probabil se referea la intretinere - ca de fiabilitate.... habar nu am). Vreau sa va zic ca va fi prima mea mobra si nici macar carnetul nu il am. A-ul, ca B-ul uil am de destul de multa vreme - adica sunt copt la cap (atat cat poate fi de copt un barbat care vrea sau are mobra). Ca pana la urma am ajuns la concluzia ca toti ramanem copii. Se schimba doar valoarea si marimea jucariilor. Si referitor la faptul ca lantul e mai masculin decat cureaua... mai masculin decat faptul ca ai mobra beemve... Ca bavarezii astia nu prea stiu sa faca jucarii de fete. Uitati-va la BMW Seria 1 ce uratenie de masina e. S-o fi plictisit ala de la design si cand o ajuns la spate o zis ca nu mai are kef de facut masina de fete si i-o fi lipit un (cuvant urat) de la alta. Dar pentru mine ambele mobre arata bine. Pretul este acelasi... Si daca ar fi sa iau adevarul adevarat singurul minus la GS este camera din cauciucuri. Dar daca voi ziceti ca sprayul de pene merge si la camere... atunci ma bag. ... acum am realizat ca kitul de pana de care vorbiti voi s-ar putea sa fie ala cu petece ... si care implica leviere ... si demontat ... si altele de genul asta. Respect total... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 daca mergi cu un motor pe curea in teren si se intepeneste o pietricica in dintii de la foaie iti distruge cureaua extrem de rapid. acelasi lucru pentru craci si alte treburi. lantul nu are probleme cu asa ceva. iarasi, la ce latime au rotile de cs si la ce cauciucuri pui pe el nu ai ce cauta offroad decat daca vrei sa te chinui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 daca mergi cu un motor pe curea in teren si se intepeneste o pietricica in dintii de la foaie iti distruge cureaua extrem de rapid. acelasi lucru pentru craci si alte treburi. Aici inclin sa iti dau dreptate. Probabil ca asa e. Nu stiu ce duritate are cureaua aia dar garantat ca o pietricita o poate face varza iarasi, la ce latime au rotile de cs si la ce cauciucuri pui pe el nu ai ce cauta offroad decat daca vrei sa te chinui Probabil ca aici exista un compromis. Nu cred ca e neaparat necesar sa pui cauciucuri de drum. Sunt sigur ca se pot gasi solutii. Mersi pentru info. Si acum inca o intrebare. Daca imi aduc mobra de afara: cam care sunt costurile de inmatriculare in RO? Ca nu am nici o idee si as vrea sa o aduc de acolo (de preferinta de la o reprezentanta). Daca nu ... aveti sugestii pentru cumpararea din tara? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 nene phantom eu am bagat 180 cu bagaj in spate, adica o domnita de 40 de kg. adica am bagajul martor. asta era insa cu cauciucul de la bridgestone pe spate. acum cu asta de la mitas peste 160-165 nu prea sar. daca stii cum sa te bagi sub parbriz, si intri in viteza a 5-a abia pe la 120-130 in 6000 si ceva de ture, ajungi si la 180...greu, tipa, urla...dar ajunge. Am vrut sa vad cat poate, nu imi fac un obicei sa trag de ea aiurea. sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) nene phantom eu am bagat 180 cu bagaj in spate, adica o domnita de 40 de kg. adica am bagajul martor. asta era insa cu cauciucul de la bridgestone pe spate. acum cu asta de la mitas peste 160-165 nu prea sar. daca stii cum sa te bagi sub parbriz, si intri in viteza a 5-a abia pe la 120-130 in 6000 si ceva de ture, ajungi si la 180...greu, tipa, urla...dar ajunge. Am vrut sa vad cat poate, nu imi fac un obicei sa trag de ea aiurea. sanatate da, si eu am bagat 200 cu mandra in spate si nici acu nu ma crede cand am zis ca mobra nu are sanse sa ia atata . o tine pe a ei, doar a vazut pe bord. p.s. cine vrea sa il dau cu viteza asta sa zica acu ca in una-2 saptamani desfac sa curat mufa aia pacatoasa Editat August 26, 2008 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Aici inclin sa iti dau dreptate. Probabil ca asa e. Nu stiu ce duritate are cureaua aia dar garantat ca o pietricita o poate face varza Probabil ca aici exista un compromis. Nu cred ca e neaparat necesar sa pui cauciucuri de drum. Sunt sigur ca se pot gasi solutii. Mersi pentru info. Si acum inca o intrebare. Daca imi aduc mobra de afara: cam care sunt costurile de inmatriculare in RO? Ca nu am nici o idee si as vrea sa o aduc de acolo (de preferinta de la o reprezentanta). Daca nu ... aveti sugestii pentru cumpararea din tara? Mersi Dacă zice Zidu'... crede-l ! E meșter mare!! Părerea mea este că trebuie să te gândești bine ce vrei să faci cu mobra ÎNAINTE să o iei! Dacă ai luat-o și începi să faci la ea tot felul de invenții și inginerii... nu-i bine! CS=strada. Mai bună, mai proastă dar... strada și atât! GS= strada ȘI off-road. Cât de departe vrei să te abați de la drum e o chestie de opțiune, aptitudini s.a.m.d... Mobra poate destul de mult. Răsfoieste un pic forumul și ai să vezi cam cât de departe de drum poți ajunge cu ea... Și nu te mai stresa cu pana aia! Spray-ul ala cu spumă merge și la cameră, și la tubelss! Iar dacă ai ghinion și ai o gaură prea mare pentru spumă, atunci -părerea mea- este mai bine să ai cameră. O mai peticești cumva și în creierul munților dacă ai ce-ți trebuie. Daca ai tubelss... ghinion! Tre' să-ți iei roata în cârcă și să găsești vulcanizare!! Și eu sunt de părere că-i mai bine să-ți iei mobra de afară. În Italia sunt mai ieftine dar... au fost pe mâna italienilor! Părerea mea este să o iei din Germania, Olada, Elveția... Se poartă altfel cu ele! Despre costurile pentru înmatriculare... nu-s de speriat! Cred că vreo 200 de iepuroi sunt îndeajuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Bun, dupa ce am citit pe forumul asta o gramada de topicuri, dupa ce am citit o carte intreaga numai de pe topicul asta... am ajuns la o concluzie: Mobra va fi un biemveu' F 650 GS. Bugetul e pana la 4000 de iepuroi (pentru mobra - ca pentru echipament momentan nu are limita - mai am de cerut sfaturi). Cand caut o sa ma uit sa aiba si valizele laterale si top case (asta pentru faptul ca o sa mai fie de carat cumparaturile de la piata pana acasa ) . Sa nu aiba mai mult de 40.000 km. O sa iau pe cineva cu mine care stie bine germana si o sa ii purec putin cartea de intretinere, sa vad ce a schimbat si cand. O sa ma uit sa fie ok din punct de vedere vizual. Mecanic ... aici o sa fie sansa neamtului sa imi dea teapa ca la motoare sunt 0 barat. Stiu sa ma uit la "weep hole" sa vad daca e ok pompa de apa. In rest... cred ca asta e. Daca am noroc bine, daca nu ii imbogatesc pe aia de la reprezentanta biemve pana o repar (si ii dau foc la casa sasului, fir-ar el sa fie de teuton tepar). Daca mai sunt sfaturi de dat ... nu ezitati. Sunt deschis la critici constructive. Si ca sa nu fiu ca toata lumea care zice "Asfalt uscat" o sa parafrazez o urare a pescarilor si o sa zic "Lant intins" (cei care au transmise pe ax cardanic, sau pe curea .... sa o ia si ei de buna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.