Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

oglinzi aftermarket f 650 gs

cine a montat recent asa ceva si e unde le-a luat?

 

ideea e ca am reusit sa renunt recent, in urma unei plimbari prelungite, la una din oglinzi. Ceea ce m-a surprins a fost senzatia de spatiu castigat prin disparitia oglinzii din spatiul vizual.

 

 

intrebarea mea este -- ce solutii exista pentru oglinzi care sa stea cat mai jos si mai in afara campului vizual. Ma intereseaza sa pastreze un minimum de functionalitate, nu sa vad tot peisajul din spatele mobrei, desi unele ori nu strica

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

caut Âşi io un pinion de 15 dinți, cel de la cutie...de la un dakar din 2004. ÂŞtie careva ceva de genu ăsta de vânzare vânzare Âşi nou dacă se poate...?

 

bogdan.

 

are je.. nou 14 15 16 sau 17 de care vrea bizonu. pret pe pm daca te intereseaza. pt bucuresti livrare 7 zile la asa ceva.

 

oglinzi aftermarket f 650 gs

cine a montat recent asa ceva si e unde le-a luat?

 

ideea e ca am reusit sa renunt recent, in urma unei plimbari prelungite, la una din oglinzi. Ceea ce m-a surprins a fost senzatia de spatiu castigat prin disparitia oglinzii din spatiul vizual.

 

 

intrebarea mea este -- ce solutii exista pentru oglinzi care sa stea cat mai jos si mai in afara campului vizual. Ma intereseaza sa pastreze un minimum de functionalitate, nu sa vad tot peisajul din spatele mobrei, desi unele ori nu strica

 

uite alternative avantaju principal ca la viteze mai mari vezi ceva in spatele tau(nu vibreaza asa tare)

post-18814-1221092567_thumb.jpg

post-18814-1221092619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar da, putea sa intrebe aici direct...

 

 

Pai asta am zis si eu. N-am zis sa caute sute de pagini. Nici eu n-as avea rabdare. Dar stii cum e, fiecare cum il taie capul.

 

intrebarea mea este -- ce solutii exista pentru oglinzi care sa stea cat mai jos si mai in afara campului vizual. Ma intereseaza sa pastreze un minimum de functionalitate, nu sa vad tot peisajul din spatele mobrei, desi unele ori nu strica

 

Ia de aici

post-5780-1221106247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite alternative avantaju principal ca la viteze mai mari vezi ceva in spatele tau(nu vibreaza asa tare)

dezavantaju e ca au semnale in ele si complica toata afacerea. in plus sunt urate

 

 

@angi - nu stiu daca merge solutia aia pe ghidonul de gs. am impresia ca nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oglinzi aftermarket f 650 gs

cine a montat recent asa ceva si e unde le-a luat?

 

ideea e ca am reusit sa renunt recent, in urma unei plimbari prelungite, la una din oglinzi. Ceea ce m-a surprins a fost senzatia de spatiu castigat prin disparitia oglinzii din spatiul vizual.

 

 

intrebarea mea este -- ce solutii exista pentru oglinzi care sa stea cat mai jos si mai in afara campului vizual. Ma intereseaza sa pastreze un minimum de functionalitate, nu sa vad tot peisajul din spatele mobrei, desi unele ori nu strica

 

Ar fi astea... Arată bine și sunt asferice.

http://www.wunderlich.de/Online-Shop/F650-...Design/Spiegel/

Au brațe de dimensiuni diferite. Iți alegi ce vrei... Dar costă de te ia durerea de ficați !! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal la lume..intrebare si eu..nu skimba nimeni o sa inalta pe una mai joasa,impecabila de F650GS k..tare mai m-iar place sa ma simt mai sus..am 185cmmm....

 

Crezi ca merg schimate si cu cea de Dakar? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare ...

Unde mai exact gasesc seria pe cadru si pe motor pentru a le putea compara cu cele din acte?

BMW f650 GS din 2001

Editat de Thundercojones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu' cojones fulgeratoare, seria o gasesti pe jugul de la furca, sus in dreapta, sub ghidon, asa e la mine. deasupra radiatorului, in dreptul farului pe inaltime.

 

bogdan, eu unul mi-am scos cauciucurile de pe scarite, mi se pare cam stabilitate mai bun pe ele fara, daca vrei, treci pe la mine si iti dau unul de-al meu. da un pm si iti spun cum ajungi sa ne vedem. nush daca se potrivesc insa (eu am model 2007). dar daca merg, cu toata placerea, oricum stau si fac praf la mine degeaba.

 

nenea adi, dar cum ai reusit sa indoi furcile in halul ala? sper ca numai furcile le-ai indoit, nu si fizicul! Gabrielleru nu are asa ceva? el vindea piese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

sunt de vreo doua luni posesorul unui GS din 2000 si intentionez sa fac schimbul de ulei.

am cumparat (la indrumarea lui tro5) ulei de la motul semi-sintetic 5100 10W40 si vreau sa il pun in opera.

poate cineva sa imi explice care sunt pasii de urmat la aceasta operatiune?

tro 5 mi-a zis ca a scris acum aprozimatix 2 ani un post despre cum se schimba uleiul la gs insa nu dau de el nici batut.

daca il gaseste cineva sau daca ma poate indruma cum sa fac schimbul de ulei as fi recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

sunt de vreo doua luni posesorul unui GS din 2000 si intentionez sa fac schimbul de ulei.

am cumparat (la indrumarea lui tro5) ulei de la motul semi-sintetic 5100 10W40 si vreau sa il pun in opera.

poate cineva sa imi explice care sunt pasii de urmat la aceasta operatiune?

tro 5 mi-a zis ca a scris acum aprozimatix 2 ani un post despre cum se schimba uleiul la gs insa nu dau de el nici batut.

daca il gaseste cineva sau daca ma poate indruma cum sa fac schimbul de ulei as fi recunoscator.

 

Citeste aici http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm

Trebuie sa schimbi si filtrul de ulei.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezavantaju e ca au semnale in ele si complica toata afacerea. in plus sunt urate

 

 

@angi - nu stiu daca merge solutia aia pe ghidonul de gs. am impresia ca nu

post-18814-1221258112_thumb.jpgpost-18814-1221258079_thumb.jpgpost-18814-1221258135_thumb.jpg

 

astea iti plac? pe leduri, mai joase decat originale, si zic eu mai putin urate decat alea originale.

 

domnu' cojones fulgeratoare, seria o gasesti pe jugul de la furca, sus in dreapta, sub ghidon, asa e la mine. deasupra radiatorului, in dreptul farului pe inaltime.

 

bogdan, eu unul mi-am scos cauciucurile de pe scarite, mi se pare cam stabilitate mai bun pe ele fara, daca vrei, treci pe la mine si iti dau unul de-al meu. da un pm si iti spun cum ajungi sa ne vedem. nush daca se potrivesc insa (eu am model 2007). dar daca merg, cu toata placerea, oricum stau si fac praf la mine degeaba.

 

nenea adi, dar cum ai reusit sa indoi furcile in halul ala? sper ca numai furcile le-ai indoit, nu si fizicul! Gabrielleru nu are asa ceva? el vindea piese...

are are..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut urgent urmatoarele piese:

- amortizoare fata

- jug amortizoare inferior impreuna cu axul rulmentilor din furca

Vezi poze

Orice informatie e binevenita. Multumesc

 

post-28870-1221204472_thumb.jpgpost-28870-1221204459_thumb.jpg

uite aici furca poate ti-o trimite in romania: http://cgi.ebay.de/BMW-F-650-ST-97-Gabel-G...id=p3286.c0.m14

 

mai e si asta: http://cgi.ebay.de/BMW-Gabelrohr-F650-Daka...id=p3286.c0.m14

Editat de ghitamihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea iti plac? pe leduri, mai joase decat originale, si zic eu mai putin urate decat alea originale.

 

 

are are..

nope. as fi vrut sa incerc

10028156

10028155

de la louis. sa vad daca au prindere care sa imi permita sa scap de piulita aia scumpa si proastade la prinderea originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope. as fi vrut sa incerc

10028156

10028155

de la louis. sa vad daca au prindere care sa imi permita sa scap de piulita aia scumpa si proastade la prinderea originala

 

astea o sa bata direct in piept sau umar, nu ai nici o sansa . nu le lua ca le iei dejeaba. am vazut la unu care si-a montat acolo unde sunt capetele de bara alea da ...

 

however la monocilindrele noastre .. asa ceva post-18814-1221303617_thumb.jpg o sa fie un stress total din cauza vibratiilor in capatul ghidonului(nu degeaba au pus astia contragreutati).. am probat multe oglinzi pana acum... la un moment dat am vrut sa-mi iau scut de motor numai ca sa imi pot pune oglinzi pe el.. acolo pe la picioare :laugh:

Editat de gabrielleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste aici http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm

Trebuie sa schimbi si filtrul de ulei.

ku alte cuvinte..desfaci scutul de la motor,dai drumu la ulei,desfaci carena fata stanga sus,ai un surub ,sub nivelmetru de ulei,il mai desfaci si pe acela,apoi desfaci capac filtru de ulei din partea stanga a mororului...schimbi filtru,pui toate la loc,introduci ulei pana la nivel(pe care-l verifici dupa pornirea moto-ului) si cam asta ar fii tuto..baftok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

however la monocilindrele noastre .. asa ceva o sa fie un stress total din cauza vibratiilor in capatul ghidonului(nu degeaba au pus astia contragreutati).. am probat multe oglinzi pana acum... la un moment dat am vrut sa-mi iau scut de motor numai ca sa imi pot pune oglinzi pe el.. acolo pe la picioare :laugh:

daca pun pe capatul ghidonului le distrug la prima iesire pe teren

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca singura varianta ramane sa le montezi pe casca. Nu o sa mai ai probleme cu vibratiile si nici nu o sa ti le mai poata fura careva. Acum serios, exista asa ceva http://www.reevu.com/index.asp sau asa ceva, pentru orice buzunar

post-12027-1221420808_thumb.jpg

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene Zidule

Am avut si eu experiente d-astea... nefaste cu oglinzile. La fel ca tine, m-am gandit la o solutie mai ieftina, si evident am ajuns la Louis. Pot spune doar ca-s de cacao! Ieftine, e drept, dar mai bine lipsa! In primul rand, NU SUNT ASFERICE! Oglinda e ca aia din lift! Iti imaginezi tu ce presupune asta apropo de unghiul de vizibilitate...

Si suruburile alea originale de prindere... sunt facute destul de destept dupa parerea mea. Adica, in caz de "buf", se rup exact de unde trebuie. Le poti inlocui fara dureri de cap. Am vazut unele facute dupa modelul original. Bune si frumoase (si ieftine) dar la prima cazatura surubul s-a rupt de la jumate! Adica a ramas jumatate in suportul de pe ghidon! Pentru a scoate bucata aia de acolo, iti trebuie scule speciale... Dupa parerea mea, cred ca cele mai bune tot alea originale sunt. Sigur ca mai este si varianta Touratech, dar... scumpe ca dracu'!!

Eu unul, cand ies in teren, fie slabesc oglinzile doar cat sa stea cat de cat pe pozitie, fie le intorc total spre interior si nu ma doare capu' in cazul in care ma tavalesc. Pe coclauri oricum nu-ti trebuie oglinzi! :bounce:

 

Bafta si bulan exagerat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa fac schimbul de ulei cu succes dupa ce am citit instructiunile de pe site( multumesc invictus, multumesc akruno:) ),

insa am intampinat probleme la schimbul filtrului, in speta nu am reusit sa desfac unul dintre cele trei suruburi de la capac:(.

partea proasta e ca "am reusit" sa si stric un pic profilul inbusului si nu stiu in ce masura voi putea sa-l mai desfac.

stie cineva daca pot gasi undeva un surub din acela in caz ca reusesc sa-l desfac pana la urma?

pana una alta filtrul a ramas cel vechi pana reusesc sa desfac capacul cutiei ce-l gazduieste:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene Zidule

Am avut si eu experiente d-astea... nefaste cu oglinzile. La fel ca tine, m-am gandit la o solutie mai ieftina, si evident am ajuns la Louis. Pot spune doar ca-s de cacao! Ieftine, e drept, dar mai bine lipsa! In primul rand, NU SUNT ASFERICE! Oglinda e ca aia din lift! Iti imaginezi tu ce presupune asta apropo de unghiul de vizibilitate...

Si suruburile alea originale de prindere... sunt facute destul de destept dupa parerea mea. Adica, in caz de "buf", se rup exact de unde trebuie. Le poti inlocui fara dureri de cap. Am vazut unele facute dupa modelul original. Bune si frumoase (si ieftine) dar la prima cazatura surubul s-a rupt de la jumate! Adica a ramas jumatate in suportul de pe ghidon! Pentru a scoate bucata aia de acolo, iti trebuie scule speciale... Dupa parerea mea, cred ca cele mai bune tot alea originale sunt. Sigur ca mai este si varianta Touratech, dar... scumpe ca dracu'!!

Eu unul, cand ies in teren, fie slabesc oglinzile doar cat sa stea cat de cat pe pozitie, fie le intorc total spre interior si nu ma doare capu' in cazul in care ma tavalesc. Pe coclauri oricum nu-ti trebuie oglinzi! :bounce:

 

Bafta si bulan exagerat!

am scule de scos suruburile si ma pricep foarte bine la asa ceva. apropo. daca aveti nevoie sunt mester la scos suruburi si bujii rupte.

cu unghiuri de vizibilitate om vedea,ma intereeseaza cat stau in campul vizual ai astea originale stau destul de mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...