Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

In ultima vreme dimineata uneori, asta insemnand cam la 9-9.30, nu la 5, deci nu pe frig, dupa ce porneste vrea sa moara ralantiul imediat si uneori chiar moare, chiar in mod repetat, la mai multe starturi consecutive.

Apoi o turez un pic constant sau spritat la 2000-2500 ture si apoi isi revine.

 

Intreb ca e aiurea la injectie sa ma apuc sa dau sprituri dupa pornirea la rece ca sa nu moara motorul. Pai asa imi luam carburator sa ma joc la sprituri toata ziua...ca doar am avut Oltcit 7 ani asa ca stiu...

 

Cam de la ce s-ar trage efectul asta la injectie? Curatat injector? Senzor ralanti? Pompa ulei? Bujie? Aprindere? etc...sau de la toate impreuna de verificat? imi vin dracii deja cu pornitul... :disappointed:

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In ultima vreme dimineata uneori, asta insemnand cam la 9-9.30, nu la 5, deci nu pe frig, dupa ce porneste vrea sa moara ralantiul imediat si uneori chiar moare, chiar in mod repetat, la mai multe starturi consecutive.

Apoi o turez un pic constant sau spritat la 2000-2500 ture si apoi isi revine.

 

Intreb ca e aiurea la injectie sa ma apuc sa dau sprituri dupa pornirea la rece ca sa nu moara motorul. Pai asa imi luam carburator sa ma joc la sprituri toata ziua...ca doar am avut Oltcit 7 ani asa ca stiu...

 

Cam de la ce s-ar trage efectul asta la injectie? Curatat injector? Senzor ralanti? Pompa ulei? Bujie? Aprindere? etc...sau de la toate impreuna de verificat? imi vin dracii deja cu pornitul... :disappointed:

 

Poate fi vorba de socul automat. Si eu intampin aceeasi problema si mecanicul meu spune ca despre asta e vorba.

Si ca veni vorba de defecte, eu mai am o mica problema. Cand pornesc mobra la rece, faza scurta mi se aprinde cam dupa 30 sec sau chiar un minut. Pozitia ramane aprinsa tot timpul dar faza scurta se aprinde foarte tarziu. Aveti idee despre ce-ar putea fi vorba?

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi vorba de socul automat. Si eu intampin aceeasi problema si mecanicul meu spune ca despre asta e vorba.

Si ca veni vorba de defecte, eu mai am o mica problema. Cand pornesc mobra la rece, faza scurta mi se aprinde cam dupa 30 sec sau chiar un minut. Pozitia ramane aprinsa tot timpul dar faza scurta se aprinde foarte tarziu. Aveti idee despre ce-ar putea fi vorba?

 

 

Aha mersi, pai joi la intalnire imi dai si mie tel. "mecanicului tau" sa vada si GS ul meu si sa faca niste extra cash cu ocazia asta... :disappointed:

Aia cu farul ma gandesc oare la vreun releu care da sa se incalzeasca in alea 30 sec...ma gandesc?! oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu farul ma gandesc oare la vreun releu care da sa se incalzeasca in alea 30 sec...ma gandesc?! oare?

 

Care releu?

As vrea sa rezolv problema deoarece, daca e vreo piesa pe cale sa cedeze, mi-e teama sa nu ma trezesc la drum lung fara lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In ultima vreme dimineata uneori, asta insemnand cam la 9-9.30, nu la 5, deci nu pe frig, dupa ce porneste vrea sa moara ralantiul imediat si uneori chiar moare, chiar in mod repetat, la mai multe starturi consecutive.

Apoi o turez un pic constant sau spritat la 2000-2500 ture si apoi isi revine.

 

Intreb ca e aiurea la injectie sa ma apuc sa dau sprituri dupa pornirea la rece ca sa nu moara motorul. Pai asa imi luam carburator sa ma joc la sprituri toata ziua...ca doar am avut Oltcit 7 ani asa ca stiu...

 

Cam de la ce s-ar trage efectul asta la injectie? Curatat injector? Senzor ralanti? Pompa ulei? Bujie? Aprindere? etc...sau de la toate impreuna de verificat? imi vin dracii deja cu pornitul... :disappointed:

citeste pagina 203,despre "recalibrarea "softului spusa de iulian,simplu,usor si laindemana,poate functioneste,nu ai nic de perdut...

 

...si apropous,ce ziceti,de ce-au mai scos BMW-istii

 

Vreau si eu!

PLACUTE DE FRANA, bineinteles, nebunilor!

cautati-l pe "mac",are de toate si e serios /index.php?showtopic=168097

post-27104-1225909145_thumb.jpg

post-27104-1225909153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce?

scartaie ca autobuzu

zgarie discu si il rod

nu am obvservat mare vraja la performante de franare - poate pa serpentine numa in frana sa faca ceva in plus

 

 

Salut,

 

In ultima vreme dimineata uneori, asta insemnand cam la 9-9.30, nu la 5, deci nu pe frig, dupa ce porneste vrea sa moara ralantiul imediat si uneori chiar moare, chiar in mod repetat, la mai multe starturi consecutive.

Apoi o turez un pic constant sau spritat la 2000-2500 ture si apoi isi revine.

 

Intreb ca e aiurea la injectie sa ma apuc sa dau sprituri dupa pornirea la rece ca sa nu moara motorul. Pai asa imi luam carburator sa ma joc la sprituri toata ziua...ca doar am avut Oltcit 7 ani asa ca stiu...

 

Cam de la ce s-ar trage efectul asta la injectie? Curatat injector? Senzor ralanti? Pompa ulei? Bujie? Aprindere? etc...sau de la toate impreuna de verificat? imi vin dracii deja cu pornitul... :disappointed:

 

 

mergi la curatat injectia. pt 200 ron nu merita munca langa casa. si al meu facea la fel inainte de curatenie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeste pagina 203,despre "recalibrarea "softului spusa de iulian,simplu,usor si laindemana,poate functioneste,nu ai nic de perdut...

 

...si apropous,ce ziceti,de ce-au mai scos BMW-istii

 

 

cautati-l pe "mac",are de toate si e serios /index.php?showtopic=168097

sal,

da incearca resetarea softului ,si al meu se oprea dimineata,dupa ce-l porneam, l-am resetat si n-a mai facut nazuri ,numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scartaie ca autobuzu

zgarie discu si il rod

nu am obvservat mare vraja la performante de franare - poate pa serpentine numa in frana sa faca ceva in plus

 

 

 

 

 

mergi la curatat injectia. pt 200 ron nu merita munca langa casa. si al meu facea la fel inainte de curatenie

 

Ce inseamna curatat injectia? Ce-ti curata mai exact? Cumva e vorba de clapeta de acceleratie si gatul ala?

 

A, interesant. Mie, dupa ce mi-a curatat omu' clapeta de acceleratie si ce mai era pe acolo, acum are relatiul pe la 1800-2000. Am facut si resetarea prin scoaterea mufei. Nimic. Tot cum vrea ea merge. L-am sunat sa-i spun asta si mi-a zis ca ar fi bine sa schimb socul automat. Voi ce credeti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna curatat injectia? Ce-ti curata mai exact? Cumva e vorba de clapeta de acceleratie si gatul ala?

 

A, interesant. Mie, dupa ce mi-a curatat omu' clapeta de acceleratie si ce mai era pe acolo, acum are relatiul pe la 1800-2000. Am facut si resetarea prin scoaterea mufei. Nimic. Tot cum vrea ea merge. L-am sunat sa-i spun asta si mi-a zis ca ar fi bine sa schimb socul automat. Voi ce credeti?

nu are soc automat.

 

se curata tot corpul injectiei, incluziv senzorul de pozitie al clapetei si se recalibreaza porcaria. mie mi-au pus si ultima versiune de firmware pe ea. nu a mai murit la semafor si nu a mai facut figuri de atunci.

 

nu am stat langa ea. mers dim, lasat mobra - mers si luat cand era gata. muncesc la 10 min de AB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma duc sa schimb kitul de lant maine la moto adventure - 460 roni. :lol: Nu mai suport tzacanutul ala!

DID 520VM.

 

Am avut si eu problema cu opritul motorului dupa aprox. 1-2 min de la pornire. Nu se intampla tot timpul. Dupa ce am curatat corpul injectiei nu am mai avut probleme. Nu cred ca se merita sa te duci la AB pentru asta, se poate face f usor....

 

P.S. - Eu lucrez la 2 min de AB. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ma poate pune cineva in legatura cu Tibi, mecanicul de la Bavaria? Am inteles ca e baiat de treaba si priceput. As vrea sa se uite el la mobra, in particular. Si daca asta nu-i posibil, macar, daca tot o sa fiu obligat sa ma duc la Bavaria, sa vin la el din partea cuiva.

 

musiu angi, te "vede ochii mei" deseara ?

 

nu vreau sa ma bag ca musca, dar nu prea am auzit de motoare cu injectie fara soc automat ! :disappointed:

 

bafta

 

Habar n-am daca ajung. Maine am o deplasare cu noaptea-n cap. Sa vedem.

 

Exista motoare cu injectie si soc manual. Mi-e greu sa cred ca exista fara soc. Sau o mai exista vreun fel de soc in afara de cel automat sau manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma duc sa schimb kitul de lant maine la moto adventure - 460 roni. :lol: Nu mai suport tzacanutul ala!

DID 520VM.

 

 

P.S. - Eu lucrez la 2 min de AB. :disappointed:

au kit pe stoc la moto adventure? montajul e inclus in pret ? trebuie programare ?

 

p.s.

misto campu ala de langa AB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au kit pe stoc la moto adventure? montajul e inclus in pret ? trebuie programare ?

 

p.s.

misto campu ala de langa AB

 

Doctore, ti se pare ala un pret ok inclusiv montaj? :disappointed: Iti datoram un raspuns mai detaliat, deci kit(did), placute frana fata-spate(ferrodo) si o bujie iridium am dat 550 ron. Nu e mare filozofie sa le schimbi singur :lol: , lantul vechi il tai cu flexul, ala nou il tragi cu o sarma din spate pe pinionul din cutie, ii bagi nitul sau siguranta si basta.

 

Bafta.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au kit pe stoc la moto adventure? montajul e inclus in pret ? trebuie programare ?

 

p.s.

misto campu ala de langa AB

 

Nu au la MotoAdventure ci la MyMoto Tuning :disappointed: Sunt 2 firme in aceeasi locatie in Cotroceni, iar la service in Viilor la fel (service dedicat KTM-MotoAdventure si multi-marca-MyMoto :lol:

 

Pe stoc in jur de 200 kituri mereu.

 

Montajul separat (cam 1h) 50 lei TVA inclus, programarea la 072MOTOARE si se discuta direct cu mecanicul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MyMoto, ma scuzati! Mie mi-au spus ca mai au unul pe stoc. 460 ron KITUL - deci si pinioanele (si alea sunt duse la mine). Manopera separat.

L-as fi montat singur, stiu ca nu e mare chestie dar problema mea e ca nu am cric central. Intentionez sa-mi cumpar in viitor un "cric" din ala de-l bagi sub bratele basculei. :rolleyes:

 

P.S. - hai ca de la intersesctie pana la AB faci 2 min, nu lucrez chiar in camp. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea scump la 460 ron

 

 

 

apropo, am eu un cric central de GS pe care vroiam sa il lungesc. daca stau sa ma gandesc parca l-as da la schimb pe un touratech din ala special de dakar. Bineinteles, mai pun o diferenta acolo ca sa iasa bine bisnita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de pornitul la rece si variatia mare in ture la relanty imediat dupa pornire....

Am observat urmatoarea chestie: eu inca am in ea ulei 20W50, destul de gros pentru vremea asta dar avand in vedere ca am garaj consider ca este ok. Eu lasam mobra peste noapte pe cricul central iar dimineata cand o pornesc, datorita uleiului mai gros roata spate este angrenata si se invarte de zici ca e in viteza. Din intamplare, dupa ce am pornit-o acum vreo doua zile si incepuse sa mearga sacadat la relanty am impins-o de pe cricul mare si am pus-o pe cricul lateral. In momentul in care roata spate a atins pamantul si a incetat sa se invarta variatiile de turatie au incetat imediat motorul mergand foarte normal. De atunci o pornesc dimineata doar pus pe cricul lateral si nu am mai intampinat problema cu mersul sacadat la relanty.

Ma gandesc ca datorita uleiului gros ce angreneaza roata spate se pierde din turatia stabilita de calculator la pornire si din cauza asta apare mersul sacadat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa compari cu louis, ei au o mica-mare diferenta: pun lanturi chioare cu O-ring(care rezulta in uzare prematura, lasare, etc la motoarele care nu au in specificatie acest tip), pe cand kiturile originale DID vin cu lanturile originale. Plus lipsa zalelor de legatura intalnita uzual.

In cazul de fata la F650GS pe louis, la reducere, e 100E kit lant cu O-ring chior(10041743), pe cand cel original este 520VX (Xring + zale de legatura complete). Diferentele le vezi chiar la DID pe site.

xring1.gif

 

Pana la urma e o piata libera si fiecare are dreptul la o parere, insa ca idee, cand faci o afirmatie vezi sa fie si sustinuta.

 

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

 

niste suporti pt genti laterale de unde iau si eu la un pret bun pt dakar din 2002 ?

 

Vezi c-avea userul Zeroo la un moment dat niste suporti originali

 

sunt oficial in cautarea unor suruburi de prins oglinda - da, alea care se rup. Azi am ramas fara al 2-lea :rolleyes: .

sincer - as vrea sa schimb oglinzile cu totul dar nu am nici o idee cu ce model

 

un model flexibil de la KTM te-ar coafa ?

post-27837-1226059777_thumb.jpg

post-27837-1226059922_thumb.jpg

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...