ZIDU' Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Ce facusi bre ?? ? te-ai invelit cu mobra ?? ti-era somn si-ai tras pe stanga ??oof-ooooooooofff ! bine ca n-ai patit nica ! *tui* mama masii de asfalt... . . . ferataniile ?...de la polski..baieti buni..www.holan.pl cat au costat ? ca par sa protejeze bine radiatorul si asta conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 (editat) ferataniile ?...de la polski..baieti buni..www.holan.pl mie mi-au iesit calculele la 160 euro trimit polonezii si in romanica? Editat Decembrie 4, 2008 de Thundercojones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 mie mi-au iesit calculele la 160 eurotrimit polonezii si in romanica? Eu am cumparat doar upper cras bars pe negru si uite ce mi-a scris tanti alexandra inainte sa le platesc : '...The bill is on the way. Crash bars cost 95 euro, the shipment to Romania 30 euro,total 125 euro, best regards & have a nice day Aleksandra ....." Frumos e ca le-am primit acasa ...adeca n-am mai stat la coada la vreun orificiu postal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Eu am cumparat doar upper cras bars pe negrusi uite ce mi-a scris tanti alexandra inainte sa le platesc : '...The bill is on the way. Crash bars cost 95 euro, the shipment to Romania 30 euro,total 125 euro, best regards & have a nice day Aleksandra ....." Frumos e ca le-am primit acasa ...adeca n-am mai stat la coada la vreun orificiu postal ... pai daca tu ai luat doar upper si sunt atat de mari...lower unde se mai monteaza oricum la pret sunt foarte buni cum ai facut cu plata? card? virament in avans? ramburs? scuze de avalansa de intrebari dar caut de vreo 2 luni niste crashbaruri care sa imi placa si sa fie la un pret decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 pai daca tu ai luat doar upper si sunt atat de mari...lower unde se mai monteaza oricum la pret sunt foarte buni cum ai facut cu plata? card? virament in avans? ramburs? scuze de avalansa de intrebari dar caut de vreo 2 luni niste crashbaruri care sa imi placa si sa fie la un pret decent AICI gasesti poze cu ambele modele upper si lower...in doua culori , silver si black eu nu aveam nevoie de lower pentru ca deja am un crash bar in zona scutului, cele superioare insa sunt primul model cu prindere in 3 puncte ,inclusiv pe cadru ,si protejeaza suficient si carenele Am corespondat cu Alexandra ,mi-a trimis factura pe e-mail si un link prin care sa platesc prin Paypal(am cont-si e foarte safety) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Eu am cumparat doar upper cras bars pe negrusi uite ce mi-a scris tanti alexandra inainte sa le platesc : '...The bill is on the way. Crash bars cost 95 euro, the shipment to Romania 30 euro,total 125 euro, best regards & have a nice day Bre, da' astea( http://www.touratech.com/shops/001/product...a54b90ac6c01ff1 ) de la touratech costa 85 euro si am inteles ca MAE le aduce la pret de catalog. Stiu ca sunt doar in doua puncte, dar parca iesi ceva mai ieftin. Dada...intrati pe privat ca s-a sesizat "care police" si poate va luati o amenda!!!! Nu cred ca ar fi o idee asa rea ca topicul asta sa ramana doar pentru tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Bre, da' astea( http://www.touratech.com/shops/001/product...a54b90ac6c01ff1 ) de la touratech costa 85 euro si am inteles ca MAE le aduce la pret de catalog. Stiu ca sunt doar in doua puncte, dar parca iesi ceva mai ieftin. Nu cred ca ar fi o idee asa rea ca topicul asta sa ramana doar pentru tehnice. Crede-ma Angi ca in cazul modelului de la touratech a trebuit sa indrept un crash bar indoit la o cazatura (un amic cu mobra sa) Din cazatura a rezultat indoirea catre carena si spargerea carenei. De-asta am apreciat modelul cu 3 puncte de prindere. Scuze daca fiarele astea nu sunt la capitolul tehnice. Pe bune...unde sa postez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Crede-ma Angi ca in cazul modelului de la touratech a trebuit sa indrept un crash bar indoit la o cazatura (un amic cu mobra sa)Din cazatura a rezultat indoirea catre carena si spargerea carenei. De-asta am apreciat modelul cu 3 puncte de prindere. Scuze daca fiarele astea nu sunt la capitolul tehnice. Pe bune...unde sa postez ? eu sincer as prefera sa indrept crashbar si eventual o carena crapata decat sa belesc ceva pe la cadru cu un crashbar prea tzapan. de la crashbar ma intereseaza sa ramana intreg radiatorul si vasul de expansiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 eu sincer as prefera sa indrept crashbar si eventual o carena crapata decat sa belesc ceva pe la cadru cu un crashbar prea tzapan.de la crashbar ma intereseaza sa ramana intreg radiatorul si vasul de expansiune Bah, la asta ma gandeam si eu. + ca un fier care se indoaie absoarbe socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 bre, vă povestesc Âşi io o snoavă? de când am schimbat rulmenții de la direcție la dakaru meu, vobleayă de mă sperie, dupe sută mă aÂştept mereu să înceapă dansul...ce o fi. am ridicat-o pă cric , am suspendat-o de scut Âşi am smucit de furcă...nu pare să aibă joc, roata faÂşă am echilibrat-o la mitasn dar bate un pic din spițe...1-2 mm, ce-o avea că înainte, cu rulmenții indexați, nu făcea nimica, dădeam blană...acu mă strecor pântre maÂşini da nu mai po să dau blană...ce dreaq o avea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) eu sincer as prefera sa indrept crashbar si eventual o carena crapata decat sa belesc ceva pe la cadru cu un crashbar prea tzapan.de la crashbar ma intereseaza sa ramana intreg radiatorul si vasul de expansiune Bah, la asta ma gandeam si eu.+ ca un fier care se indoaie absoarbe socul. Doi carcotasi ! Editat Decembrie 5, 2008 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Imi pare rau dar asa e! Exact la asta ma gandeam si eu aseara cand am citit postul tau - ce naiba se intampla cu cadrul ala daca ai niste crash bar-uri tapene si cazi pe ele. Sincer prefer sa sparg o carena decat sa indoi cadrul. Si apropo de indoit - voua nu vi se indoaie ghidonul la cazaturi? Eu am luat o tranta o data si nu am mai avut ce sa indrept la ghidon, era praf... am mers cu el stramb o saptamana si la franare avem niste senzatii f tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Decembrie 5, 2008 Autor Share Postat Decembrie 5, 2008 bre, vă povestesc Âşi io o snoavă? de când am schimbat rulmenții de la direcție la dakaru meu, vobleayă de mă sperie, dupe sută mă aÂştept mereu să înceapă dansul...ce o fi. am ridicat-o pă cric , am suspendat-o de scut Âşi am smucit de furcă...nu pare să aibă joc, roata faÂşă am echilibrat-o la mitasn dar bate un pic din spițe...1-2 mm, ce-o avea că înainte, cu rulmenții indexați, nu făcea nimica, dădeam blană...acu mă strecor pântre maÂşini da nu mai po să dau blană...ce dreaq o avea??? Recentraza roata fata sa nu ai bataia de 1~2mm dupa aia verifica rulmentii roata fata. Mai verifica vechimea si starea cauciucurilor, totodata si presiunea in roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Si apropo de indoit - voua nu vi se indoaie ghidonul la cazaturi? Eu am luat o tranta o data si nu am mai avut ce sa indrept la ghidon, era praf... am mers cu el stramb o saptamana si la franare avem niste senzatii f tari. Ghidonul e moale rau de tot. al meu se indoaie la fiecare cazatura. de multe ori se compenseaza de la o cazatura la alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Ghidonul e moale rau de tot. al meu se indoaie la fiecare cazatura. de multe ori se compenseaza de la o cazatura la alta Multumesc frati pirati ! Acu' m-am mai linistit..ca nu stiam de ce-mi sta maneru drept mai sus ..dupa ce-am dat cu tanti de asfalt data trecuta canda "s-a stins lumina".... Auzi talica nene Zidu .....ceva handlebars ..mai tzapene ...avem fo' sansa ?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 .....ceva handlebars ..mai tzapene ...avem fo' sansa ?.... http://www.touratech.com/shops/001/product...a54b90ac6c01ff1 Da' la ce-ti trebuie bre? Nu poti sa-l indrepti p-asta? Sau sa-l lasi asa si sa-l indrepti doar cand vinzi mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 ghidonul moale e mai sanatos. mai bine cedeaza el decat oasele tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Aha, m-am linistit. Credeam ca al meu e din ciocolata... Eu mi-am luat ghidonul asta. Este mai rezistent si mai inalt -> nu mai am nevoie de inaltatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Luati-va bre MAGURA daca aveti chef de investitii... Si daca tot ziceti de indreptat crash-guarduri, spuneti-mi si mie unde pot face operatia asta. Ca ale mele cam au nevoie... Nene ZIDULEEE! Cu tine ma tot intalnesc in trafic in ultimele zile? Ba pe la Crangasi, ba pe la Aviatorilor? Editat Decembrie 5, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Aha, m-am linistit. Credeam ca al meu e din ciocolata... Eu mi-am luat ghidonul asta. Este mai rezistent si mai inalt -> nu mai am nevoie de inaltatoare. se potriveste cu manerele incalzite si capetele de ghidon originale? ca daca e mai inalt parca ma tenteaza Luati-va bre MAGURA daca aveti chef de investitii... Si daca tot ziceti de indreptat crash-guarduri, spuneti-mi si mie unde pot face operatia asta. Ca ale mele cam au nevoie... magura e 300E ghidonu si inca 150 sau pe acolo prinderile Editat Decembrie 5, 2008 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Pai teoretic ar trebui sa se potriveasca din moment ce teava are acelasi diametru ca si ghidonul original - 22 mm. Eu nu am nici manere incalzite si nici capetele de ghidon originale (planuiesc sa le iau odata cu hand-guards-urile) ca sa-ti spun sigur. Restul de controale merg perfect (manetele cu tot restul). Mai multe info cred ca poti gasi aici legat de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guty Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 www.f650.com(http://faq.f650.com/FAQs/) si www.f650co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Salutare. Am facut rost de scan dupa manualul utilizatorului pentru BMW F650 GS. Cine are nevoie sa spuna. Si sa imi trimita emailul pe PM. Numai bine. Manualul utilizatorului - BMW F650 GS : http://s6.transfer.ro/storage/transfer_ro-9d0c498668.zip Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Salutare.Am facut rost de scan dupa manualul utilizatorului pentru BMW F650 GS. Cine are nevoie sa spuna. Si sa imi trimita emailul pe PM. Numai bine. Manualul utilizatorului - BMW F650 GS : http://s6.transfer.ro/storage/transfer_ro-9d0c498668.zip Bafta! l-am luat si eu e interesant merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 bre, cum se îndreaptă ghidonu? e fo metodă să iasă ca din fabrică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.