Sari la conținut

tabel de echivalenta pentru bujii


ZIDU'
 Share

Postări Recomandate

Vizitator moto_comuniste

In sfarsit am gasit ceva ...de folos....

Am primit de la Sinterom acest mail......dupa cerere... :finger:

 

"Alaturat va comunicam codurile solicitate. In caz de neclaritati sau pentru date suplimentare trimiteti-ne un e-mail pa aceasta adresa,

Valoare termica

Cod vechi/Cod nou

95/6;

145/9;

175/12;

195/15;

225/18;

240/21;

260/24;

280/27;

310/30;

Cu stima, sef atelier proiectare

D. Urculescu"

 

Asfalt uscat.

 

 

:lol: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am citit tot topicul si chiar inainte de a da pagina voiam sa intreb de echivalente.

 

Acuma m-am lamurit. :finger: :crack:

 

Multumesc lu Zidu' ca a inceput acest topic fiindca eram foarte nelamurit cu privire la bujii. Am niste carti vechi pe-acasa da nu-ntelesesem echivalentele. Acuma m-am edificat.

 

:lol:

 

 

 

si mi-am adus aminte...

 

pentru bujiile rusesti are cineva echivalentele ?

 

De exemplu, la Galati in piata sunt 2 rusi care aduc piese, inclusiv bujii la 40.000.

 

Dar daca vrei sa cumperi si-i intrebi > Pentru cutare e buna asta? El zice> da! e buna! e buna! Daca mergi la MINSK cum sa nu miarga la Mobra! > daca te duci a doua zi si-i ceri bujie pt altceva iti da tot de aia si zice ca "merge cum sa nu mearga".

 

Chestia e ca bujiile sunt foarte bune dar nu stiu codurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt. Stress_L&P

 

Eu merg cu una de Minsk (asa mi-a spus rusu' din piata) de vreo 2 luni si n-are nimic.

 

O sa iau Sinterom, da-mi trebuie 14 NP 24 si n-am gasit pana acum. Stii cumva de unde sa iau din Galati?

 

P.S. rusu' mi-a zis ca sunt bune, si asa mi s-au parut mie "dupa design".

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

mai sincer np24 nu stiu de unde sa iei, am gasit in carrefour in bucuresti dar nu mi-am luat ca n-aveam nevoie! in schimb gasesti lp24 la popescu daca stii despre ce vorbesc (e complexul ala cu piese auto de langa un parc, langa strada aia care duce la bac)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai sincer np24 nu stiu de unde sa iei, am gasit in carrefour in bucuresti dar nu mi-am luat ca n-aveam nevoie! in schimb gasesti lp24 la popescu daca stii despre ce vorbesc (e complexul ala cu piese auto de langa un parc, langa strada aia care duce la bac)!

 

Multzam! Stiu unde este. Eu m-am maritat la Braila dar de fapt sunt din Galati. Parintii mei locuiesc la Galati. Mi-am luat casa la Braila ca erau mai ieftine. Am terminat LMK -ul si Nave. Anu' trecut m-am facut brailean.

 

Ce-nseamna "IP", ca e mai scurta? mai lunga? Ca eu am inteles pana acuma ca N vine de la Normal si L de la Long. Dar I de la ce vine ? de la Intermediate? oare merge la Mobra? Cand mai vin la Gl trec pe la Popescu, da s-a facut frig a dracu'.

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

e L :finger: nu i

 

vezi si tu, da jos chiuloasa si masoara distanta dintre chiuloasa si capul pistonului si vezi daca iti intra bujia aia! daca incape e bun! :crack: eu am avut la ij si la jawa am acum de astea lungi si imi place, mareste compresia putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti grija cu bujiile lungi (LP) la motoare cu bujii normale ca eu am patit...

Am bagat in Jawa bujii noi dar erau cu filet lung.... era f. mare caldura si dupa 15 km s-au topit bujiile(deci numai partea de jos si filetul care a intrat in camera de ardere)... am luat jos chiuloasa si am taiat cumva capatul bujiei ca nu a iesit (era distrusa filetu pe el)

In cazul asta bujia nu poate preda caldura la chiuloasa si se incalzeste ...

Dar daca aveti numai bujii cu filet lung sa bagati 3 sau 4 saibe (de bujii) si asa e ca si o normala bujie

Asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca aveti numai bujii cu filet lung sa bagati 3 sau 4 saibe (de bujii) si asa e ca si o normala bujie

Asfalt uscat...

asa nu e bine, ca tot nu poate ceda caldura corect. filetul tre sa fie in contact cu chiulasa. MAi bine cauti bujiile de care ai nevoie decat sa ai belele.

Cu ajutorul celor 2 tabele e imposibil sa nu gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Aveti grija cu bujiile lungi (LP) la motoare cu bujii normale ca eu am patit...

Am bagat in Jawa bujii noi dar erau cu filet lung.... era f. mare caldura si dupa 15 km s-au topit bujiile(deci numai partea de jos si filetul care a intrat in camera de ardere)... am luat jos chiuloasa si am taiat cumva capatul bujiei ca nu a iesit (era distrusa filetu pe el)

In cazul asta bujia nu poate preda caldura la chiuloasa si se incalzeste ...

Dar daca aveti numai bujii cu filet lung sa bagati 3 sau 4 saibe (de bujii) si asa e ca si o normala bujie

Asfalt uscat...

 

:finger: ce nasol! eu n-am avut problema asta nici la ij, nici la jawa! asta in conditiile in care bujiile erau sinterom! cine stie ce s-a intamplat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Vizitator stress_L&P

sa stii ca bujiile sinterom sunt extrem de bune (unele din putinele lucruri bune facute de romani) si au un raport pret/calitate imbatabil, spun eu!

 

 

revin, sinterom s-au prostit, in schimb am descoperit brisk la 140.000 setul! :cheers: si au aceeasi distanta la electrozi, nu ca sinteroamele, sunt frumos lucrate, electrozii paraleli, etc.! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. m-am prins :cheers:

 

Am cateva chiulase si o sa masor pe alea sa vad cum vine. Bine, asta dupa ce o sa cumpar bujia.

Nu mai masura ca n-are rost. Nu lua lungi ca atingi capul pistonului. La Mobra foloseste NP24 iarna si NP27 vara. Daca tragi tare de ea si mergi afara din oras la drumuri lungi poti sa incerci si NP30. In oras poate ca e mai indicat NP27 (cifra termica 280) care a fost bujia recomandata de Metrom Brasov de la inceput pentru Mobra. In nici un caz nu pune bujie cu filet lung.

Iti mai recomand, daca totul e OK in motor (adica nu bate ambielajul, ai rulment bun la bolt si chiloasa si piston curate, fara calamina) sa rabotezi 0.5 mm din chiloasa dar trebuie sa renunti sa mai folosesti benzina de 90, pui numai super si numai ulei bun de amestec. Iti va reduce consumul de benzina si trage mai bine.

N-o sa fuga mai tare dar atingi viteza maxima cu acceleratia la 3/4. Ceva imbunatatire mai obtii si cu carburatorul de Hoinar. Nu creste consumul si ai realantiul mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

intra pe situl celor de la ndk

www.ndk.de parca, si acol asesti pt fiecare model de moto, bujia ercomandata...

 

 

ok.mersi

 

intra pe situl celor de la ndk

www.ndk.de parca, si acol asesti pt fiecare model de moto, bujia ercomandata...

 

 

am incercat..nu merge treaba asta..poate ngk?un link complet se poate?germana e o enigma pt mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...

Am citit tot topicul si chiar inainte de a da pagina voiam sa intreb de echivalente.

 

Acuma m-am lamurit. :friends: :laugh:

 

Multumesc lu Zidu' ca a inceput acest topic fiindca eram foarte nelamurit cu privire la bujii. Am niste carti vechi pe-acasa da nu-ntelesesem echivalentele. Acuma m-am edificat.

 

:laugh:

si mi-am adus aminte...

 

pentru bujiile rusesti are cineva echivalentele ?

 

De exemplu, la Galati in piata sunt 2 rusi care aduc piese, inclusiv bujii la 40.000.

 

Dar daca vrei sa cumperi si-i intrebi > Pentru cutare e buna asta? El zice> da! e buna! e buna! Daca mergi la MINSK cum sa nu miarga la Mobra! > daca te duci a doua zi si-i ceri bujie pt altceva iti da tot de aia si zice ca "merge cum sa nu mearga".

 

Chestia e ca bujiile sunt foarte bune dar nu stiu codurile.

 

Bujiele de la rusi aia din piata mare din galati sunt contrafacute, sunt ffff proste nu luati de acolo orice firma ar fi, am luat eu 2 de acolo una ruseasca care sa topit, si alta NGK care daca dadeam peste 40 se oprea motorul si sa lipit intre ei unde face scanteia, sunt ptr. drujbe poate, luati de la peco sau la popescu, sunt la set asta e dar sunt sigure. Din cauza la bujia aia care sa topit am ramas eu in pana la jumate de drum, noroc de un om cu un al scuter care ma ajutat (ffffffff rar oameni din astea), era si dimineata intuneric. Daca il aveam pe rusul ala in fata atunci il omoram, cat lam injurat, oricum nu numai buji sa nu luati, nu luati cam nimic ca nu e bun nimic de acolo, sunt piese contrafacute !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...