Sari la conținut

Postări Recomandate

-Bronto, RobbieB, invictus, taxi si cu mine = 5 = DN

-Phantom II si Enduristul = 2 = oras = Home sau Ursu

Pe Uzunu nu-l socotesc deoarece lui ii convine oriunde.

Pe la pagina 18 scriau clasic_vld si invictus ca vor si ei in centru asa ca....

 

eu propun sa ne intalnim joia asta pe dn1 si joia viitoare pe matei voievod. Pe urma mergem unde ni s-a parut ca e mai bine sau unde au venit mai multi, eventual incercam si alte locatii.

deci daca vreau sa se tina pe Matei Voievod trebuie sa lipsesc maine.

 

Eu zic ca mobrelor noastre le cam sta bine asa...pe marginea drumului :goodposting:

 

Nici eu nu vad de ce trebuie sa discutam langa mobre ca doar nu le fura nimeni.Si nici nu cred ca vine cineva cu vreun model de care noi nu stim ca sa ne curga balele.Deci inteleg ca si tu esti pentru centru

 

Sper sa fie o intalnire doar a celor cu BMW.Daca nu,eu am deja vinerea intalnirea de cartier si miercurea la Arc asa ca inca una mixta joia nu ma motiveaza deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La cat de fericit e Uzunu azi... el ar fi multimit si la taverna in Sinaia. Cat mai mult, cat mai bine.

 

Felicitari pentru tramvai... :goodposting:

:agree::D

Multam fain

 

Primele concluzii

- suspensiile sunt absolut incredibile. Foarte confortabile pentru strada si, in acelasi timp, destul de tari si pentru teren. Azi am avut ocazia sa sar un pic cu ea un fel de bordura, inalta de cam 20cm. Strada in lucru in Bucale, eu o iau pe aratura si vad ca nu am rampa de urcat. Puteam sa ma intorc inapoi sau sa aplic experienta de offroad. Asa ca m-am inteles cu un taximetrist care mi-a lasat loc, am bagat ridicat fata, care totusi a prins si ea putin din asfalt, a trecut si spatele si mi-am continuat drumul, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Si asta cu un tramvai de 250kg

- ieri seara am ramas fara baterie. Mersesem toata ziua cu manerele incalzite si, cum mie-mi place sa nu fac zgomot si schimb la maxim 2000-2200 de ture, bateria n-a putut sa se incarce. Bine ca a venit Bogdan si mi-a dat curent.

- trebuie sa vad ce fac cu parbrizul. Cam bate vantul si inca destul de ciudat, intr 70 si 100 la ora auzeam un bocanit in casca, ca si cum cineva ar trage cu arma in departare

- mai mult de 180km/h n-am avut c0@!3 sa-i dau. Pe autostrada, la 130km/h, am 4500 rpm

- am mai mers pe BMW-uri si nimic nu ma mai surpinde. Cu atat mai putin cutia de tractor. Cloncane, zdruncina, mai sare din viteza... Dar astea sunt built in, nu e nicio problema la a mea motoreta, cum bine stiti si voi

- trebuie sa ma duc la Bavaria sa-mi reseteze ABS-ul, eu n-am reusit.

- am facut 250km cu juma' de rezervor. Adica 250km cu ceva mai putin de 12 litri de benzina, un sfert din distanta fiind in Bucuresti. Quite something :kiss:

- e foarte lata. Cilindrii aia de neam prost nu-s facuti pentru lane-splitting. Cu mobra asta mai mult stau in trafic ca orice masina decat ma strecor. Ca si comparatie, e cam 3/4 din latimea unui Tico.

- are o curba de cuplu foarte ciudata. Intre 1500 si 2500 trage destul de bine, se plafoneaza apoi pana pe la 4000, apoi explodeaza.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting: :agree:

Multam fain

 

Primele concluzii

- suspensiile sunt absolut incredibile. Foarte confortabile pentru strada si, in acelasi timp, destul de tari si pentru teren. Azi am avut ocazia sa sar un pic cu ea un fel de bordura, inalta de cam 20cm. Strada in lucru in Bucale, eu o iau pe aratura si vad ca nu am rampa de urcat. Puteam sa ma intorc inapoi sau sa aplic experienta de offroad. Asa ca m-am inteles cu un taximetrist care mi-a lasat loc, am bagat ridicat fata, care totusi a prins si ea putin din asfalt, a trecut si spatele si mi-am continuat drumul, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Si asta cu un tramvai de 250kg

- ieri seara am ramas fara baterie. Mersesem toata ziua cu manerele incalzite si, cum mie-mi place sa nu fac zgomot si schimb la maxim 2000-2200 de ture, bateria n-a putut sa se incarce. Bine ca a venit Bogdan si mi-a dat curent.

- trebuie sa vad ce fac cu parbrizul. Cam bate vantul si inca destul de ciudat, intr 70 si 100 la ora auzeam un bocanit in casca, ca si cum cineva ar trage cu arma in departare

- mai mult de 180km/h n-am avut c0@!3 sa-i dau. Pe autostrada, la 130km/h, am 4500 rpm

- am mai mers pe BMW-uri si nimic nu ma mai surpinde. Cu atat mai putin cutia de tractor. Cloncane, zdruncina, mai sare din viteza... Dar astea sunt built in, nu e nicio problema la a mea motoreta, cum bine stiti si voi

- trebuie sa ma duc la Bavaria sa-mi reseteze ABS-ul, eu n-am reusit.

- am facut 250km cu juma' de rezervor. Adica 250km cu ceva mai putin de 12 litri de benzina, un sfert din distanta fiind in Bucuresti. Quite something :kiss:

- e foarte lata. Cilindrii aia de neam prost nu-s facuti pentru lane-splitting. Cu mobra asta mai mult stau in trafic ca orice masina decat ma strecor. Ca si comparatie, e cam 3/4 din latimea unui Tico.

- are o curba de cuplu foarte ciudata. Intre 1500 si 2500 trage destul de bine, se plafoneaza apoi pana pe la 4000, apoi explodeaza.

 

 

Poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente :goodposting:

Chestia cu cloncanitul din cutie e tipica, de fiecare data cand aparea un model nou era criticat de reviste moto acolo ca n-au reusit sa-i scoata sunetul ala :agree:

Vroiam sa te intreb, cilindrii aia depasesc si latimea ghidonului? Si mie mi s-a pus pata pe un boxer si am aceeasi retinere cu latimea lui datorita cilindrilor.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrii vin aproximativ la nivelul unde incep mansoanele. Dar, cu siguranta, nu te vei putea strecura ca si cu F-ul cum o faci acum :goodposting:

 

Btw, imi poate spune cineva cat costa un service de intretinere la Bavaria? As vrea sa i-l fac pe ala major, de 20.000km, in care sa se schimbe toate consumabilele (toate fluidele, placutele, filtrele etc.). Doar ca sa pot incepe treaba de la 0 si sa-i fac un caiet personal de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers ieri in spatele unui 1200GS de Prahova (nu stiu cine era) pe Timisoara spre Valea Cascadelor unde era un trafic crunt. Omu mi-a parut ca s-a strecurat foarte ok desi spatiul intre masini sau bordura din dreapa nu era prea generos. Intr-un singur loc nu a putut trece dar era evident ca nici eu nu aveam loc...drept urmare am bagat trotuar :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting::D

Multam fain

 

Primele concluzii

- suspensiile sunt absolut incredibile. Foarte confortabile pentru strada si, in acelasi timp, destul de tari si pentru teren. Azi am avut ocazia sa sar un pic cu ea un fel de bordura, inalta de cam 20cm. Strada in lucru in Bucale, eu o iau pe aratura si vad ca nu am rampa de urcat. Puteam sa ma intorc inapoi sau sa aplic experienta de offroad. Asa ca m-am inteles cu un taximetrist care mi-a lasat loc, am bagat ridicat fata, care totusi a prins si ea putin din asfalt, a trecut si spatele si mi-am continuat drumul, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Si asta cu un tramvai de 250kg

- ieri seara am ramas fara baterie. Mersesem toata ziua cu manerele incalzite si, cum mie-mi place sa nu fac zgomot si schimb la maxim 2000-2200 de ture, bateria n-a putut sa se incarce. Bine ca a venit Bogdan si mi-a dat curent.

- trebuie sa vad ce fac cu parbrizul. Cam bate vantul si inca destul de ciudat, intr 70 si 100 la ora auzeam un bocanit in casca, ca si cum cineva ar trage cu arma in departare

- mai mult de 180km/h n-am avut c0@!3 sa-i dau. Pe autostrada, la 130km/h, am 4500 rpm

- am mai mers pe BMW-uri si nimic nu ma mai surpinde. Cu atat mai putin cutia de tractor. Cloncane, zdruncina, mai sare din viteza... Dar astea sunt built in, nu e nicio problema la a mea motoreta, cum bine stiti si voi

- trebuie sa ma duc la Bavaria sa-mi reseteze ABS-ul, eu n-am reusit.

- am facut 250km cu juma' de rezervor. Adica 250km cu ceva mai putin de 12 litri de benzina, un sfert din distanta fiind in Bucuresti. Quite something :agree:

- e foarte lata. Cilindrii aia de neam prost nu-s facuti pentru lane-splitting. Cu mobra asta mai mult stau in trafic ca orice masina decat ma strecor. Ca si comparatie, e cam 3/4 din latimea unui Tico.

- are o curba de cuplu foarte ciudata. Intre 1500 si 2500 trage destul de bine, se plafoneaza apoi pana pe la 4000, apoi explodeaza.

Cum dreaku sare din viteza?!!! Frate, am avut si Nipru si nu imi aduc aminte sa fi patit chestia asta..,spune-ai de cuplu, poa ca nu e moto bine reglata de are acea plafonare, apropo de zgomot, am mai auzit de bmw-ul 1150gs, cum ca dupa 140km/h incepe sa vibreze casca pe cap, o senzatie f neplacuta, nu stiu de ce, dar sigur nu casca era de vina..,si chestia cu incarcarea, nu cred ca din cauza ca ai mers subturat si cu mansoanele incalzite ai ramas fara baterie, mai degraba ai bateria naspa sau incarcarea face fite, nu-i o rusine , au patit-o si altii, una peste alta sa-l stapanesti sanatos si vanos si sa ne mai spui detalii despre plusurile si minusurile lui, multam mult.PS Am facut numa niste presupuneri, nu te supara, m-as bucura sa aflu cat mai multe despre 1100gs, pt ca nu vreau sa-l cumpar iar mai apoi sa-l regret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sare din viteza, dar foarte rar, cand nu ridic eu foarte puternic, si am mai intalnit-o si la toate F650-urile pe care m-am dat.

 

On the other hand, bateria sigur o voi schimba maine sau ceva. Ce mi s-a intamplat:

 

Dupa faza de ieri, am tinut fisele la mine in topcase si azi am tinut-o mai sus decat de obicei (gen 3000rpm). Toata ziua, fara probleme, mers prin trafic etc etc. Insa pe seara am mers la o terasa si fix cand mai aveam 50 de metri, mi s-a taiat motorul, ca si cum l-as fi oprit. Bun, ok, sunt aici, vad eu de la cine iau curent ca sa mai ajung si acasa. Stau vreo ora jumate, ma duc la mobra, apas butonul cu sufletul indoit si... porneste :goodposting: Bai da-o dracului... Ok, nu merg 300 de metri si se opreste iar, de data asta la Unirii, pe Splai. Pun avariile si fac semn la vreo 20 de mobristi sa opreasca. Evident, niciunul n-o face :kiss: Sun la Bogdan. Din nou. Mai dau din cand in cand la starter si vrea sa o ia, dar nu poate ajunge la turatie de relanti, intotdeauna sta putin pe la 800rpm (relantiul e la 1100rpm) si moare. Daca vreau sa-i dau gaz, din nou moare.

 

In fine, vine Bogdan, dar tot nu porneste. Scot bujiile, le curat, le bag la loc. Ne cablam din nou si... porneste :agree: Bun, sa-mi las pasagerul acasa. In prima intersectie dupa Obor catre Dinamo, iar moare. De data asta nimic n-o mai poate salva. Dupa vreo ora de scarpinat in cap, ma las pagubas si incep sa imping cei 7-8km pana acasa. Pana la spital unde un tip opreste sa ma intrebe de sanatate, evident, si el mobrist. E cu masina. Imi propune sa incerc si de la el. Ce s-ar putea intampla mai grav decat vreo 3 ore de impins 250kg?! Mda, asta m-am gandit si eu. Si, a dracului bestie, porneste. Si merg tot Barbu Vacarescu in prima viteza, la 60km/h, la 5500 rpm, inclusiv la semafoare unde n-o lasam sub 3000. Pana la Citroen, la intersectie cu soseaua Pipera, unde, din nou, se taie. Pusca mea, mai am 1km pana acasa, o imping. E irelevant de spus ca sunt total extenuat si eram fleasca.

 

Acum vin intrebarile:

S-a mai confruntat cineva cu un asemenea comportament?

Oricum voi schimba bateria, dar, cel putin teoretic, ea este cauza?

Desi nu cred (a mers toata ziua de azi fara probleme, doar cand s-a lasat frigul a inceput nebunia), sa fie releul de incarcare sau alternatorul arse? Cu atat mai mult cu cat ieri noapte am bagat gaz grav pe autostrada tocmai pentru a incarca bateria (care, btw, are lichid exact cat trebuie).

Exista ceva ce-mi scapa? Benzina proasta? Injectoare murdare? Filtru de benzina imbacsit?

 

Va multumesc de pe acum daca va bateti capul cu problema mea. O sa fac un copy/paste si pe forumul de Service, poate altii cu alte mobre ar putea avea vreo idee. La fel, voi intreba si pe AdvRider.

 

PS: Ce usor se poate fura o mobra. Doua echipaje de politie au trecut pe langa mine in timp ce impingeam cu spor si nici macar nu s-au uitat in oglinda. Sa fi fost din cauza ca eram pe avarii? =))

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sare din viteza, dar foarte rar, cand nu ridic eu foarte puternic, si am mai intalnit-o si la toate F650-urile pe care m-am dat.

 

On the other hand, bateria sigur o voi schimba maine sau ceva. Ce mi s-a intamplat:

 

Dupa faza de ieri, am tinut fisele la mine in topcase si azi am tinut-o mai sus decat de obicei (gen 3000rpm). Toata ziua, fara probleme, mers prin trafic etc etc. Insa pe seara am mers la o terasa si fix cand mai aveam 50 de metri, mi s-a taiat motorul, ca si cum l-as fi oprit. Bun, ok, sunt aici, vad eu de la cine iau curent ca sa mai ajung si acasa. Stau vreo ora jumate, ma duc la mobra, apas butonul cu sufletul indoit si... porneste :goodposting: Bai da-o dracului... Ok, nu merg 300 de metri si se opreste iar, de data asta la Unirii, pe Splai. Pun avariile si fac semn la vreo 20 de mobristi sa opreasca. Evident, niciunul n-o face :kiss: Sun la Bogdan. Din nou. Mai dau din cand in cand la starter si vrea sa o ia, dar nu poate ajunge la turatie de relanti, intotdeauna sta putin pe la 800rpm (relantiul e la 1100rpm) si moare. Daca vreau sa-i dau gaz, din nou moare.

 

In fine, vine Bogdan, dar tot nu porneste. Scot bujiile, le curat, le bag la loc. Ne cablam din nou si... porneste :agree: Bun, sa-mi las pasagerul acasa. In prima intersectie dupa Obor catre Dinamo, iar moare. De data asta nimic n-o mai poate salva. Dupa vreo ora de scarpinat in cap, ma las pagubas si incep sa imping cei 7-8km pana acasa. Pana la spital unde un tip opreste sa ma intrebe de sanatate, evident, si el mobrist. E cu masina. Imi propune sa incerc si de la el. Ce s-ar putea intampla mai grav decat vreo 3 ore de impins 250kg?! Mda, asta m-am gandit si eu. Si, a dracului bestie, porneste. Si merg tot Barbu Vacarescu in prima viteza, la 60km/h, la 5500 rpm, inclusiv la semafoare unde n-o lasam sub 3000. Pana la Citroen, la intersectie cu soseaua Pipera, unde, din nou, se taie. Pusca mea, mai am 1km pana acasa, o imping. E irelevant de spus ca sunt total extenuat si eram fleasca.

 

Acum vin intrebarile:

S-a mai confruntat cineva cu un asemenea comportament?

Oricum voi schimba bateria, dar, cel putin teoretic, ea este cauza?

Desi nu cred (a mers toata ziua de azi fara probleme, doar cand s-a lasat frigul a inceput nebunia), sa fie releul de incarcare sau alternatorul arse? Cu atat mai mult cu cat ieri noapte am bagat gaz grav pe autostrada tocmai pentru a incarca bateria (care, btw, are lichid exact cat trebuie).

Exista ceva ce-mi scapa? Benzina proasta? Injectoare murdare? Filtru de benzina imbacsit?

 

Va multumesc de pe acum daca va bateti capul cu problema mea. O sa fac un copy/paste si pe forumul de Service, poate altii cu alte mobre ar putea avea vreo idee. La fel, voi intreba si pe AdvRider.

 

PS: Ce usor se poate fura o mobra. Doua echipaje de politie au trecut pe langa mine in timp ce impingeam cu spor si nici macar nu s-au uitat in oglinda. Sa fi fost din cauza ca eram pe avarii? =))

 

Eu nu ma pricep la tehnica dar macar pot da si eu cu presupusu'. Te-ai uitat la contactele bateriei? Stiu ca Dayana a patit ceva similar si erau de vina contactele care nu erau bine stranse.

Incearca sa-i faci o inspectie generala serioasa.

 

Sa-l stapanesti sanatos!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa iti dai seama daca figurile astea le face dupa ce se incalzeste motorul.Daca la rece nu face atunci poate fi bobina de inductie.Cel putin asta mi s-a intamplat mie la conserva.Dupa ce se raceste bobina porneste din nou.Am venit odata de la mare cu sticle de apa in porbagaj. Cum se incingea bobina puneam o carpa uda sa o racesc si porneam . Daca insa e pe injectie si cu aprindere electronica ,bobina e putin solicitata si e putin probabil sa fie de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ uzunu: Bateria poate fi incarcata dar defecta, se mai intampla si cazuri din astea. Daca ti-l taie din senin as tinde sa cred ca e un contact pe undeva, ori la ghidon un cablu care duce la contact (am avut eu la gs ul meu) ori intrerupatorul de la cric sa faca figuri sa-ti taie curentul dintr-odata.

Ei au mai avut probleme cu alternatorul, era ceva mai mic (pica bine la greutatea motorului) si de aceea nu facea fata la cerintele electrice, s-au intamplat cazuri cand s-a cazut in poligon deoarece se decuplase abs ul din lipsa de curent.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam sa te intreb, cilindrii aia depasesc si latimea ghidonului? Si mie mi s-a pus pata pe un boxer si am aceeasi retinere cu latimea lui datorita cilindrilor.

Latime la cilindrii: 80cm. Latime la ghidon: 100cm. In principiu te strecori la fel ca si cu un scuter. Rareori te blochezi. Se mai da si lumea la o parte ca este ditamai monstrul si impune respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Latime la cilindrii: 80cm. Latime la ghidon: 100cm. In principiu te strecori la fel ca si cu un scuter. Rareori te blochezi. Se mai da si lumea la o parte ca este ditamai monstrul si impune respect.

 

Mersi, era si logic sa fie mai ingusti, deci daca intra coarnele merge si restul :kiss:

 

Bai ,parca problemele tehnice le discutam in alta parte.Am inceput sa discutam asta aici?

Ne omoara ANGI

 

:goodposting: asa e

 

dar are dreptate :agree:

 

Bafta.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK :goodposting:

 

Oricum, cred ca am dat de problema: baterie sulfatata. Nivelul lichidului era cu un deget sub minim, iar placile erau negre si acoperite de praf negru. Cumpar alta si sper sa mearga. Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu muncesc azi pana pe la 8. Nu cred ca pot sa vin. In schimb, RobbieB spunea ca, daca are cu cine, va merge in barul moto de pe DN.

 

cu parere de rau pentru mine, va doresc distractie placuta :goodposting:

 

 

 

 

 

ps- Pentru cei care n-au fost atenti, da, este vorba de azi, JOI, si despre ora 19.00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nici eu nu pot ajunge astazi, lucrez pana la 19 si am venit cu metroul :goodposting:

Totusi daca nu iese nimic astazi nu vreti s-o lasam pe weekend? Macar acum prima oara in weekend, si apoi poate ajungem la o solutie pentru viitor in legatura cu locatia.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schimb, RobbieB spunea ca, daca are cu cine, va merge in barul moto de pe DN.ps- Pentru cei care n-au fost atenti, da, este vorba de azi, JOI, si despre ora 19.00

 

 

Tin minte ca tot el spunea ca daca ploua nu va merge nici el.

 

 

Robiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, spune bre ce faci sa stie lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ramane sa ne vedem saptamana viitoare, joi la ora 19.00 in barul moto de pe DN.................daca nu ploua :goodposting:

Cei care termina mai tarziu de 6 munca (aviz phantom) pot fi linistiti. Ii vom astepta. Cu putina vointa pot ajunge acolo pe la 7.30-7.45. Cred ca putem sta la taclale pana pe la 8.30-9.00 fara sa ne plictisim.

Dupa care urmeaza sa testam si barul din oras, Ursu. Hotararea nu se va lua dupa nr. de oameni care vin colo sau colo. Hotararea va fi luata de cei care au testat ambele locuri. Se va alege cel mai bun, frumos, convenabil loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu muncesc azi pana pe la 8. Nu cred ca pot sa vin. In schimb, RobbieB spunea ca, daca are cu cine, va merge in barul moto de pe DN.

 

cu parere de rau pentru mine, va doresc distractie placuta :goodposting:

 

 

 

 

 

ps- Pentru cei care n-au fost atenti, da, este vorba de azi, JOI, si despre ora 19.00

 

Pai eu vad ca nu prea mai merge nimeni, si ar fi fost frumos sa fim mai multi (cat mai multi) cu bmw. Ca asa la suc sunt multe locuri si in buc unde nu tre sa te caznesti sa ajungi pe ploaie cu motoreta. Ca vorba aia: sa nu fim 30 de motociclisti toti cu masinile :agree:

Asa ca sa ne vedem altadata cand ziceti voi . da sa fim mai multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...