Trumansky Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Multumesc..oi fi eu badaran ,necioplit,taran de Ploiesti..da' m-a invatat mama sa nu merg la vreo intalnire neinvitat ! (pune si tu in punga niste carnat pentru mine ) Ok, pun unu pentru tine-n topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 13, 2009 Autor Share Postat Martie 13, 2009 Sa speram ca maine nu o sa ploua. Trec si eu dar pe 4 roti, ca "fata" e la "ginecolog" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Sa speram ca maine nu o sa ploua. Trec si eu dar pe 4 roti, ca "fata" e la "ginecolog" Pai..daca "dai" in dansa fara s-o protejezi..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 va urez carnatareala placuta.. si dati-le de lucru la AB -isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Azi am avut orgasm...m-am dat cu R1200 GS!!! Trebuie sa recunoc ca initial mi-a fost cam frica de 1200cc dar imediat ce am bagat in treapta 1 si am iesit pe DN-u pur si simplu am simtit ca mobra asta e facuta pentru mine. Inainte ma dadusem cu F800 GS si am simtit imediat diferanta de putere intre F650 GS-u meu si 800GS. Ma asteptam ca la 1200GS diferenta de putere sa se simta si mai mult. Dar nu, accelera deosebit de lin. Dupa 2-3 minute de mers pe ea ma simteam de parca mersesem aproape doai ani cu R12GS nu cu F650-ul meu!!! M-a dat pe spate... Pana azi era ferm convins ca urmatoarea mobra o sa fie F800 ST, dar de azi incepand stiu ce vreau Am vorbut cu Iulian la telefon si mi-a zis ca la relanti sa o turez putin sa simt nus ce efect...de boxer, de cardan...Tinem mobra usor aplecata spre stanga si cand incepeam sa o turez se ridica usurel spre verticala, spre dreapta Am vrut sa ma dau si cu K1200 R Sport dar dupa ce a venit Taxi cu ea a inceput ploaia si am renuntat. Frumoasa organizare, carnatii si covrigii au fost foarte buni. Sper ca astfel de evenimente sa intre in agenda AB macar odata pe an. A fost super ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 va urez carnatareala placuta.. si dati-le de lucru la AB -isti Mai... carnatareala nu a fost foarte reusita.Cam multa grasime.Salata orientala si placinta cu mere au fost insa nemaipomenite. Imi pare rau ca nu m-am putut da in barci ca vin dupa raceala.Ii las pe ceilalti sa comenteze impresile.Mai ales Taxi ,stiu ca esti impresionat de K1200. Iaca si cateva pozne: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 De unde pot cumpara si eu un torx de 50 in forma de "L" iar latura pe care se afla torx-ul sa fie de minim 60-70 mm (pentru desfacut roata spate) ... cheia imi trebuie pentru drum, acasa am crichet si ma descurc. ?????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 iti sugerez sa mergi la Hornbach. E un paradis pt baietei. Chei, suruburi, surubele, de toate formele si culorile din lume, eu cand merg acolo stau vreo 3 ore, nu ma pot abtine, intotdeauna plec acasa cu o mana de surubele, desi nu am nevoie de ele...dar stralucesc asa frumos... cred ca asa se simt domnitele la shopping... mergi acolo cu incredere, gasesti tot ce vrei! in cazul in care nu gasesti, piata vitan, la tonete, sunt baietii care au tot felul de chei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Iaca si cateva pozne: penibil.. ..vine miros de canal..... ..ma duc sa vars ...a 3-a oara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 ce ao moshu, ce patisi? ti-o fi rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) penibil....vine miros de canal..... ..ma duc sa vars ...a 3-a oara... e prea subtil pt. mine translate to romanian please Editat Martie 14, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Astazi am probat: F 650 GS- bicicleta pt oras. Usoara de fata. Trage mult mai bine si mai lin decat vechiul GS dar nu se compara confortul si protectiea la vant (GS vechi fiind superior) F 800 GS- Un pic cam inalta. Trage bine si e puternic fata de GS vechi. Un pic de confort in + fata de bicilindru de 650. Daca as vrea sa am motor pt reprize, serpentine, mers solo as cumpara un f 800. Frane si suspensii faine, bine echilibrata. La ambele F-uri am fost multumit de motor si de lipsa de vibratii. R 1200 GS- Sunet de tractoras, se balangane in toate directiile, vibreaza, se aude cand cupleaza ambreiajul, grea de fata In schimb franele foarte bune. Motorul trage mult mai potolit decat F 800, motor pt pensionari, ture lungi cu pasager sau fara. Astazi am ales care o sa fie urmatorul meu motor. R 1200 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 in primul rand BRAVO celor de la bavaria pentru actiunea de azi SI LA CAT MAI MULTE nu conteaza cat de grasi au fost <<<<<carnatiii>>> doi multa lume care comenteaza dar nu are in minte sa.si ia o motocicleta PS EU CU TAXI NE.AM HOTART TAXI K1300 S EU K 1300 R AVEM DISCOUNT DE A BAVARIA DE 17% PENTRU TREABA ASTA ... 2 MOTO PE O FIRMA DECI R 1200 GS ADV 2007 SCOS LA VANZARE NIMIC NU SE COMPARA CU O MOARTE PE UN K DE LA BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) Mori altfel decat pe adventure-ul ala ? Asta cu 17% discount doar ca sunt motoarele pe aceasi firma..mi se pare trasa de par Ce avantaj are Bavaria ca vinde 2 motoare unei singure firme...in loc sa faca 2 facturi catre 2 persoane fizice. Va dau discount ca vor ei...nu ca luati voi 2 pe aceasi firma ! Editat Martie 14, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 G 450 X. N-am cuvinte, frate. Adevarata bicicleta cu motor de racheta. Pozitia e foarte misto, suspensiile sunt in cu totul alta liga fata de DRu' de acasa, motorul rupe pur si simplu. Simti ca nu exista obstacol de care nu poti trece, desi lipsa mea de experienta si-a spus cuvantul la o trecere d'am boulea peste o serie de sine de cale ferata. Altfel, sleaurile longitudinale, frica mea de moarte... parca nici nu existau. Furca la cea testata de mine insa era setata destul de prost, din punctul meu de vedere. Preload-ul era ok, compresia un pic cam tare, insa pe rebound nu tinea deloc pamantul. Am dat de un sir de santuri transversale la viteza mare si incepuse sa topaie atat de tare incat mi-a zburat mana stanga de pe ghidon. Oricum, mobra este geniala. Vreau sa mai ma dau si cu un 400EXC pentru comparatie, dar cred ca stiu deja ce vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 (editat) Altfel, sleaurile longitudinale, frica mea de moarte... parca nici nu existau. Si a mea, candva... La obstacole de genul asta conteaza f. mult si crampoanele. On-topic: Ma bucur ca ai/ati participat la un asemenea eveniment si mi-as dori sa am si eu o bucurie din asta. Editat Martie 15, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 15, 2009 Autor Share Postat Martie 15, 2009 Fac spume la gura ca un caine turbat ca n-am venit Povestiti si voi mai in detaliu despre 800GS. Cum e pe sosea? Dar in teren? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 (editat) Fac spume la gura ca un caine turbat ca n-am venit Povestiti si voi mai in detaliu despre 800GS. Cum e pe sosea? Dar in teren? Nu ai reusit sa ajungi pana la urma? Hai sa-ti spun eu cum mi-a parut mie doar pe sosea: - este foarte inalta. Eu am 1.88 inaltime si atingeam cu varfurile picioarelor jos - saua este mult mai comoda decat pare la prima vedere. Nu stiu cum te simtiti totusi la un drum lung de cateva sute de km - simti diferenta de motor imediat fata de F650 GS, este foarte vanoasa. Trage bine atat de pe loc cat si atunci cand ai ceva viteza. Eram in treapta a patra la 100Km/h, i-am dat gaz si am simtit-o cum fuge de sub mine. Nu vibreaza. - cutia de viteze este precisa si nu troncane atunci cand schimbi dar nici nu-ti lasa vreo urma de indoiala ca ai fi ratat treapta de viteza. - ciclistica foarte buna - frane bune, se conoaste dublul disc pe fata. Nu am franat ca sa intre ABS-ul - pozitie la ghidon foarte comoda, mi-e totusi mi-a parut o pozitie cam inalta, aveam impresia ca eram cocotat intr-un turn - protectie buna la vant, nu am simtit vantul asa cum il simt la F-ul meu - a fost destul de ciudat sa semnalizez cu doua butoane si sa anulez doar din partea dreapta (buton separat de anulare) dar asta este doar chestie de obisnuinta. - imi pare rau ca nu m-am uitat la consumul instantaneu afisat de computerul de bord. Cam atat pentru 15 minute de mers pe DN-u. Editat Martie 15, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Fac spume la gura ca un caine turbat ca n-am venit Povestiti si voi mai in detaliu despre 800GS. Cum e pe sosea? Dar in teren? Vezi Univers Moto 11-12/ 2008... e un test "comparativ" cu R1200GS, F800GS, KTM 690Enduro si Yamaha WR 250R. Poate e ceva mai relevant decat o plimbare de 20min a unui amator. Si cred ca sunt multe alte reviste sau articole unde gasesti despre F800GS. Oricum, de apreciat evenimentul, ca in sfarsit s-a intamplat. Vad ca a fost si ceva echipament... Hai sa-ti spun eu cum mi-a parut mie doar pe sosea: Subscriu si eu ca parere de "amator" la tot ce ai scris... cu mentiuni/pareri: - cred ca saua e cam calvar la drum lung - trage excelent si intra-a 6-a la 60KM/h - cu semnalizatoarele e chestie de oisnuinta; culmea este insa ca la toate modelele 2009 (seria K si F800R) se trece la sistemul de semnalizatoare clasic, cum ai la F650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Evenimentul a fost super ok si e de apreciat pentru o tara ca Romania. Atata doar ca nu poti lasa niste fatute hostese sa aibe grije de cheile de la motoare pt.ca ele stateau cu gandul la bluzitele si rochitele din mall... Fara sa par misogin ideea e ca la un moment dat 1200 GS ul a stat vreo 45min. absolut degeaba fara ca nimeni sa se dea cu el desi se oprise chiar si mica ploaie care se tot chinuia pe acolo, iar cand m-am dus sa intreb de ce sta 1200 GS ul ele mi-au zis ca e plecat sa se dea careva cu el... daca ar fi facut un cort mic afara cum au facut cei de la KTM la Ciolpani banuiesc ca lucrurile ar fi mers mult mai bine ca si organizare... daca tot vrei sa aduci fete macar adu unele in bikini si fotomodele ca sa stea omu' ca prostu' sa beleasca ochii la ele... aia care nu au venit sa se dea cu motoarele, si la organizare pune niste barbati. Am probat F800 GS ul si e adevarat ca in treapta 4 urca de la 100 la 160 instant, adica smucea in treapta a 4 a , cuplul se simtea in orice treapta fata de F650 comparatia este inutila... putere multa. Iar franele le-am probat pe straduta mica de langa benzinarie: prindeam 100kmh in treapta a 2 a si apoi frana puternica fata spate cu carait simultan de abs - foarte bunele franele, am ramas impresionat, le-am probat si pe uscat si pe umed. Mie nu mi s-a parut foarte inalta, poate ca ne-am obisnuit noi prea mult cu F650 GS ul... depinde de lungimea picioarelor fiecaruia. Sound ul tobei stock foarte ok, adica nu silent si nici zgomotoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 pan' la urma a fost la test k1300 gt ? asta ca sa-l intrec pe angi la spume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Eu m-am dat pe R 1200 GS si pe K1200 R Sport R1200 GS-ul a fost exact ce ma asteptam sa fie - Autobuz comod, trage de foarte jos, liniar, se simte cand cupleaza cardanul insa personal nu mi se pare deranjant, trebuie sa te obisnuiesti un pic cu balansul pe care il ai din cauza motorului boxer pe frane de motor ....per total....pe asta il vreau ca urmatorul motor. K1200 R Sport - M-am dat cu el de curiozitate, ma asteptam sa stau nasol pe el - ce pot sa zic...m-am inselat amarnic....Nu-mi venea sa ma mai dau jos de pe el...se sta excelent pe el, nu am obosit absolut de loc, nu ai senzatia ca stai in maini, trage ca un monstru, de la 6000 in sus parca vrea sa plece de sub tine. Din partea mea tot respectul pentru cei de la BMW motorrad Lucrand in marketing stiu cate aprobari/discutii/calcule/promisiuni trebuie sa faci pentru a pune in practica un program de genul asta. Deci chiar daca se putea mai bine (vezi postul lui stefan) totusi...au fost multe modele la test, mancare si bautura gratis... preturi speciale la echipamente - per total o zi frumoasa.. LE: - N-a fost nici un 1300 la Test drive LE2 - Treaba cu semnalizarea pe fiecare parte e interesanta, ideea e ca nu trebuie sa il opresti din butonul ala, sare singura. Editat Martie 16, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 pan' la urma a fost la test k1300 gt ?asta ca sa-l intrec pe angi la spume Nu a fost. Au fost F650 GS, F800 GS, R1200 GS, K1200 R Sport, un supermoto si o capra de coclau de 450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 si o capra de coclau de 450. Pe care am incercat-o eu. Desi merge frumos pe camp, fara emotii in toate directiile, mi-am dat seama ca nu este asa de usor sa renunti la confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Nu a fost.Au fost F650 GS, F800 GS, R1200 GS, K1200 R Sport, un supermoto si o capra de coclau de 450. Inseamna ca am visat ca stateam la mai putin de 1 m de el si il admiram C`mon ... erau in fatza ... K 1300 R - K 1300 GT - K 1300 S ... exact in ordinea asta de la stanga la dreapta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.