Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumesc..oi fi eu badaran ,necioplit,taran de Ploiesti..da' m-a invatat mama sa nu merg la vreo intalnire neinvitat !

 

(pune si tu in punga niste carnat pentru mine ) :friends:

 

Ok, pun unu pentru tine-n topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am avut orgasm...m-am dat cu R1200 GS!!!

Trebuie sa recunoc ca initial mi-a fost cam frica de 1200cc dar imediat ce am bagat in treapta 1 si am iesit pe DN-u pur si simplu am simtit ca mobra asta e facuta pentru mine. Inainte ma dadusem cu F800 GS si am simtit imediat diferanta de putere intre F650 GS-u meu si 800GS. Ma asteptam ca la 1200GS diferenta de putere sa se simta si mai mult. Dar nu, accelera deosebit de lin. Dupa 2-3 minute de mers pe ea ma simteam de parca mersesem aproape doai ani cu R12GS nu cu F650-ul meu!!! M-a dat pe spate...

Pana azi era ferm convins ca urmatoarea mobra o sa fie F800 ST, dar de azi incepand stiu ce vreau :friends:

Am vorbut cu Iulian la telefon si mi-a zis ca la relanti sa o turez putin sa simt nus ce efect...de boxer, de cardan...Tinem mobra usor aplecata spre stanga si cand incepeam sa o turez se ridica usurel spre verticala, spre dreapta :cheers:

Am vrut sa ma dau si cu K1200 R Sport dar dupa ce a venit Taxi cu ea a inceput ploaia si am renuntat.

Frumoasa organizare, carnatii si covrigii au fost foarte buni. Sper ca astfel de evenimente sa intre in agenda AB macar odata pe an. A fost super ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va urez carnatareala placuta.. si dati-le de lucru la AB -isti

Mai... carnatareala nu a fost foarte reusita.Cam multa grasime.Salata orientala si placinta cu mere au fost insa nemaipomenite.

 

Imi pare rau ca nu m-am putut da in barci ca vin dupa raceala.Ii las pe ceilalti sa comenteze impresile.Mai ales Taxi ,stiu ca esti impresionat de K1200.

Iaca si cateva pozne:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pot cumpara si eu un torx de 50 in forma de "L" iar latura pe care se afla torx-ul sa fie de minim 60-70 mm (pentru desfacut roata spate) ... cheia imi trebuie pentru drum, acasa am crichet si ma descurc.

 

??????????????????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti sugerez sa mergi la Hornbach.

 

E un paradis pt baietei. Chei, suruburi, surubele, de toate formele si culorile din lume, eu cand merg acolo stau vreo 3 ore, nu ma pot abtine, intotdeauna plec acasa cu o mana de surubele, desi nu am nevoie de ele...dar stralucesc asa frumos...

 

cred ca asa se simt domnitele la shopping...

 

mergi acolo cu incredere, gasesti tot ce vrei!

 

in cazul in care nu gasesti, piata vitan, la tonete, sunt baietii care au tot felul de chei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

penibil..

..vine miros de canal.....

..ma duc sa vars ...a 3-a oara...

e prea subtil pt. mine :friends:

translate to romanian please

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am probat:

 

F 650 GS- bicicleta pt oras. Usoara de fata. Trage mult mai bine si mai lin decat vechiul GS dar nu se compara confortul si protectiea la vant (GS vechi fiind superior)

F 800 GS- Un pic cam inalta. Trage bine si e puternic fata de GS vechi. Un pic de confort in + fata de bicilindru de 650. Daca as vrea sa am motor pt reprize, serpentine, mers solo as cumpara un f 800. Frane si suspensii faine, bine echilibrata. La ambele F-uri am fost multumit de motor si de lipsa de vibratii.

R 1200 GS- Sunet de tractoras, se balangane in toate directiile, vibreaza, se aude cand cupleaza ambreiajul, grea de fata In schimb franele foarte bune. Motorul trage mult mai potolit decat F 800, motor pt pensionari, ture lungi cu pasager sau fara.

 

Astazi am ales care o sa fie urmatorul meu motor. R 1200 GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand

BRAVO celor de la bavaria pentru actiunea de azi

SI LA CAT MAI MULTE

nu conteaza cat de grasi au fost <<<<<carnatiii>>>

 

 

doi

multa lume care comenteaza dar nu are in minte sa.si ia o motocicleta

 

PS

 

EU CU TAXI NE.AM HOTART

 

TAXI K1300 S

EU K 1300 R

 

AVEM DISCOUNT DE A BAVARIA DE 17% PENTRU TREABA ASTA ... 2 MOTO PE O FIRMA

 

DECI R 1200 GS ADV 2007 SCOS LA VANZARE

 

 

NIMIC NU SE COMPARA CU O MOARTE PE UN K DE LA BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mori altfel decat pe adventure-ul ala ? :friends:

Asta cu 17% discount doar ca sunt motoarele pe aceasi firma..mi se pare trasa de par

Ce avantaj are Bavaria ca vinde 2 motoare unei singure firme...in loc sa faca 2 facturi catre 2 persoane fizice.

Va dau discount ca vor ei...nu ca luati voi 2 pe aceasi firma !

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

G 450 X. N-am cuvinte, frate. Adevarata bicicleta cu motor de racheta. Pozitia e foarte misto, suspensiile sunt in cu totul alta liga fata de DRu' de acasa, motorul rupe pur si simplu. Simti ca nu exista obstacol de care nu poti trece, desi lipsa mea de experienta si-a spus cuvantul la o trecere d'am boulea peste o serie de sine de cale ferata. Altfel, sleaurile longitudinale, frica mea de moarte... parca nici nu existau. Furca la cea testata de mine insa era setata destul de prost, din punctul meu de vedere. Preload-ul era ok, compresia un pic cam tare, insa pe rebound nu tinea deloc pamantul. Am dat de un sir de santuri transversale la viteza mare si incepuse sa topaie atat de tare incat mi-a zburat mana stanga de pe ghidon. Oricum, mobra este geniala. Vreau sa mai ma dau si cu un 400EXC pentru comparatie, dar cred ca stiu deja ce vreau :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Altfel, sleaurile longitudinale, frica mea de moarte... parca nici nu existau.

 

Si a mea, candva...

La obstacole de genul asta conteaza f. mult si crampoanele.

On-topic:

Ma bucur ca ai/ati participat la un asemenea eveniment si mi-as dori sa am si eu o bucurie din asta.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac spume la gura ca un caine turbat ca n-am venit :friends:

Povestiti si voi mai in detaliu despre 800GS. Cum e pe sosea? Dar in teren?

 

Nu ai reusit sa ajungi pana la urma? Hai sa-ti spun eu cum mi-a parut mie doar pe sosea:

- este foarte inalta. Eu am 1.88 inaltime si atingeam cu varfurile picioarelor jos

- saua este mult mai comoda decat pare la prima vedere. Nu stiu cum te simtiti totusi la un drum lung de cateva sute de km

- simti diferenta de motor imediat fata de F650 GS, este foarte vanoasa. Trage bine atat de pe loc cat si atunci cand ai ceva viteza. Eram in treapta a patra la 100Km/h, i-am dat gaz si am simtit-o cum fuge de sub mine. Nu vibreaza.

- cutia de viteze este precisa si nu troncane atunci cand schimbi dar nici nu-ti lasa vreo urma de indoiala ca ai fi ratat treapta de viteza.

- ciclistica foarte buna

- frane bune, se conoaste dublul disc pe fata. Nu am franat ca sa intre ABS-ul

- pozitie la ghidon foarte comoda, mi-e totusi mi-a parut o pozitie cam inalta, aveam impresia ca eram cocotat intr-un turn

- protectie buna la vant, nu am simtit vantul asa cum il simt la F-ul meu

- a fost destul de ciudat sa semnalizez cu doua butoane si sa anulez doar din partea dreapta (buton separat de anulare) dar asta este doar chestie de obisnuinta.

- imi pare rau ca nu m-am uitat la consumul instantaneu afisat de computerul de bord.

Cam atat pentru 15 minute de mers pe DN-u.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac spume la gura ca un caine turbat ca n-am venit :friends:

Povestiti si voi mai in detaliu despre 800GS. Cum e pe sosea? Dar in teren?

 

Vezi Univers Moto 11-12/ 2008... e un test "comparativ" cu R1200GS, F800GS, KTM 690Enduro si Yamaha WR 250R. Poate e ceva mai relevant decat o plimbare de 20min a unui amator. Si cred ca sunt multe alte reviste sau articole unde gasesti despre F800GS.

 

 

Oricum, de apreciat evenimentul, ca in sfarsit s-a intamplat. Vad ca a fost si ceva echipament...

 

 

Hai sa-ti spun eu cum mi-a parut mie doar pe sosea:

 

Subscriu si eu ca parere de "amator" la tot ce ai scris... cu mentiuni/pareri:

- cred ca saua e cam calvar la drum lung

- trage excelent si intra-a 6-a la 60KM/h

- cu semnalizatoarele e chestie de oisnuinta; culmea este insa ca la toate modelele 2009 (seria K si F800R) se trece la sistemul de semnalizatoare clasic, cum ai la F650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evenimentul a fost super ok si e de apreciat pentru o tara ca Romania.

 

Atata doar ca nu poti lasa niste fatute hostese sa aibe grije de cheile de la motoare pt.ca ele stateau cu gandul la bluzitele si rochitele din mall...

Fara sa par misogin ideea e ca la un moment dat 1200 GS ul a stat vreo 45min. absolut degeaba fara ca nimeni sa se dea cu el desi se oprise chiar si mica ploaie care se tot chinuia pe acolo, iar cand m-am dus sa intreb de ce sta 1200 GS ul ele mi-au zis ca e plecat sa se dea careva cu el... daca ar fi facut un cort mic afara cum au facut cei de la KTM la Ciolpani banuiesc ca lucrurile ar fi mers mult mai bine ca si organizare... daca tot vrei sa aduci fete macar adu unele in bikini si fotomodele ca sa stea omu' ca prostu' sa beleasca ochii la ele... aia care nu au venit sa se dea cu motoarele, si la organizare pune niste barbati.

 

Am probat F800 GS ul si e adevarat ca in treapta 4 urca de la 100 la 160 instant, adica smucea in treapta a 4 a :kiss: , cuplul se simtea in orice treapta fata de F650 comparatia este inutila... putere multa.

Iar franele le-am probat pe straduta mica de langa benzinarie: prindeam 100kmh in treapta a 2 a si apoi frana puternica fata spate cu carait simultan de abs - foarte bunele franele, am ramas impresionat, le-am probat si pe uscat si pe umed.

Mie nu mi s-a parut foarte inalta, poate ca ne-am obisnuit noi prea mult cu F650 GS ul... depinde de lungimea picioarelor fiecaruia. :rolleyes:

Sound ul tobei stock foarte ok, adica nu silent si nici zgomotoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am dat pe R 1200 GS si pe K1200 R Sport

 

R1200 GS-ul a fost exact ce ma asteptam sa fie - Autobuz comod, trage de foarte jos, liniar, se simte cand cupleaza cardanul insa personal nu mi se pare deranjant, trebuie sa te obisnuiesti un pic cu balansul pe care il ai din cauza motorului boxer pe frane de motor ....per total....pe asta il vreau ca urmatorul motor.

 

K1200 R Sport - M-am dat cu el de curiozitate, ma asteptam sa stau nasol pe el - ce pot sa zic...m-am inselat amarnic....Nu-mi venea sa ma mai dau jos de pe el...se sta excelent pe el, nu am obosit absolut de loc, nu ai senzatia ca stai in maini, trage ca un monstru, de la 6000 in sus parca vrea sa plece de sub tine.

 

Din partea mea tot respectul pentru cei de la BMW motorrad

Lucrand in marketing stiu cate aprobari/discutii/calcule/promisiuni trebuie sa faci pentru a pune in practica un program de genul asta.

Deci chiar daca se putea mai bine (vezi postul lui stefan) totusi...au fost multe modele la test, mancare si bautura gratis... preturi speciale la echipamente

- per total o zi frumoasa..

 

 

LE:

 

- N-a fost nici un 1300 la Test drive

 

LE2

- Treaba cu semnalizarea pe fiecare parte e interesanta, ideea e ca nu trebuie sa il opresti din butonul ala, sare singura.

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si o capra de coclau de 450.

Pe care am incercat-o eu. Desi merge frumos pe camp, fara emotii in toate directiile, mi-am dat seama ca nu este asa de usor sa renunti la confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost.

Au fost F650 GS, F800 GS, R1200 GS, K1200 R Sport, un supermoto si o capra de coclau de 450.

 

 

Inseamna ca am visat ca stateam la mai putin de 1 m de el si il admiram :kiss:

 

C`mon ... erau in fatza ... K 1300 R - K 1300 GT - K 1300 S ... exact in ordinea asta de la stanga la dreapta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...