Sari la conținut

Honda Rc51


higheaven
 Share

Postări Recomandate

Ma cunosc cu Popica de cand sunt copilandru...stau in cartier cu el. Stie cine sunt :D

 

M-am dat pe SP1...stiu cum e...e singura motocicleta care as lua-o stiind ca nu e made in kawasaki.

 

Cat despre experienta aia...nu poti compara o sportiva cu hornet pe curbe...deci e clar lipsa de experienta la tine :blink:

 

Numai bine.

 

Ramane cum am vorbit la terasa. Alege traseul. Si daca dup'aia o sa cauti scuze @bondaru meu, mai avem un preten in gasca cu o suzi mai veche ca bondaru si care e mult mai dement k mine. Totu' e sa produci tu un SePeu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 308
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile de la furca la Honda ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? au tinut mai mult cele de la reprezentanta ?

 

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, si eu cand mi-am cumparat motorul(firebladeistii stiu) am avut primul contact vizual cu un vtr sp1. m-a socat sincer ....este dementiala motocicleta. A avut-o cristi din galati, era gri, colorit original si a cumparat-o respectivul tip de care lumea zice ca are inclinatii nu chiar catre pitzipoance....in fine (zvonuri) si a facut-o roz. Am asistat odata pe faleza orasului(pt cine o cunaste) la o plecare putin mai intzepata...a dat mwe la toate motoarele de acolo inclusiv 1000rr.

Pt cei interesati o are la vanzare la 4000 pe bikeshop...da-ti i cautare! (cand am luat-o eu pe a mea. cristi vroia 5500...si pana la urma i-a vandut-o respectivului pe la 4600)

Pentru la anul o sa vorbesc cu tipul de la care am luat eu fireblade-ul si de care sunt f multumit, sa il rog sa-mi aduca la anu un sp1-sp2 sau un 954.

In principiu as vrea sa ma dau cu una pt o impresie, dar nu am avut ocazia sa ma intalnesc cu nimeni...in fine...in concluzie mi se par fenomenale!

felicitari pt alegere posesorilor. si sa le stapaniti sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hummerro multumesc de informatii

Imi cer scuze daca supar posesorul punandu-i poza aici, dar e un model deosebit cu o culoare asemenea.

 

Ma dor ochii...jeez - cea mai urata culoare pentru un motor ever. Sorry parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cu amabilitatea unui motociclist din Timisoara ce are la vanzare un SP1, am reusit sa vad si sa simt un VTR.

 

Baiatul are la vanzare aici un SP1 argintiu http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...002-194591.html

 

L-am sunat sa il intreb detalii despre motor, desi nu imi permit sa il cumpar. El nu s-a suparat, ba chiar a venit pana in Arad si m-a sunat ca sa ne intalnim sa mi-l dea la o tura.

Mesaj completat

Ultima achizitie, o macheta VTR - SP1

post-7003-1247563076_thumb.jpg

post-7003-1247563095_thumb.jpg

post-7003-1247563126_thumb.jpg

post-7003-1247563155_thumb.jpg

post-7003-1249556600_thumb.jpg

post-7003-1249556647_thumb.jpg

post-7003-1249556693_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Da-i si tu un goagal la "honda rc 51 review".

Intelept raspuns dupa un an de la intrebare.

Doream sa intiez discutii cu posesori de asa motor, nu sa citesc "reviste".

Mesaj completat

La poza zilei pe bikepics.com azi e un SP1

post-7003-1249744792_thumb.jpg

Mesaj completat

... un bord de sp2... poate reinvie topicul

post-7003-1267737401_thumb.jpg

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

E superba felicitari.Ce motor ai avut inainte?Cum ti se pare VTR-u in comparatie?Sa o folosesti sanatos si fara incidente!

 

am avut : FZR 1000 EXUP, VTR SP1, CBR 1000 rr 06 , ZX12 r 05 , MT-01 si m-am oprit la VTR SP2 ...pentru ca mi-a lasat o impresie f buna primul SP

chiar daca isi pierde suflul pe la turele inalte, este o motocicleta de suflet , ii plac mult curbele, trage din ture joase de zici ca nu e adevarat, iar distributia aia si zgomotul ce-l scoate sunt dementiale...

recent am inceput o vanatoare pe net dupa SP-uri mai speciale si chiar am adunat cateva.....daca vreti pot sa le postez

....am vazut mai devreme ceva discutii despre puterea ce o dezvolta....a mea are 136 CP ...dar varianta castigatoare de SBK a lui colin edwards scotea peste 185 CP la roata .....

am o serie de modificari pe care vreau sa i le fac dar toate astea vor urma in timp si cu ceva investitii serioase....

o sa postez o poza de proba cu specialele sa vad daca prinde ...

 

in ca hal poate sa arate moto asta :makeout:

multumesc de aprecieri :friends:

totusi astept ziua in care pretul la motocicletele astea va incepe sa creasca, pentru ca deocamdata vad ca stau pe loc , gradul de devalorizare fiind foarte scazut

 

aici este un filmulet cu un motociclist care-si ia SP-ul in serios :rolleyes:

 

 

 

.....sunetul este demential...ca sa nu mai zic de cum arata.... :wink:

post-17059-0-87399400-1318266062_thumb.jpg

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

baietii aia stiu sa faca o motocicleta sa arate bine, iar tributul este pe masura talentului lui Freddie Spencer

...vazand evacuarile finale pe motorul asta, tin sa-i multumesc lui Paul ( primul proprietar) pentru alegerea facuta in alegerea lor...suna intr-un mare fel... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

geniala frate !geniala,o pagina din istorie!

mi-am adus aminte de sp1`ul care era sa-l cumpar ,am vizitat iar siteul uof uof :) frumoasa masinarie.nu inteleg de ce nu se vand la noi in tara,sau mai bine zis de ce nu cumpara lumea

?!?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

America e plina de ele.

 

A fost conceputa si scoasa pe circuit in anii 90 cand la clasa SBK 750 4 cilindri era permisa 1000cc in 2 cilindri si Ducati era o moto de temut.

 

Suzuki si Honda si-au incercat puterile de mari constructori scotand tlr ul si sp1.

 

Aceste 2 motociclete (cu toate ca in varianta stradala erau mai puternice k Ducati nu au reusit sa ia titlul...

 

Suzuki a folosit TLR ul doar 3 curse din Mondialele WSBK si a revenit la GSXR750, Honda a continuat cu SP1 si ulterior SP2 dar nu a reusit sa ajunga la varf.

 

Varful acelor vremuri a fost detinut de Ducati si ulterior din 1998 de catre Yamaha cu modelul sau R7.

 

Revenind pe strada, in SUA motocicleta se bucura de un mare respect. Sunt foarte iubite de catre motociclisti ptr sunetul (cu tobe sport) extraordinar (mai ales in ture) si in gasca.

 

Are un bord foarte misto pe care practic Kawasaki il copăiaza in 2011 si o ciclistica ce permite multa manevrabilitate in toate vitezele.

 

O moto de colectie, fiabila (Honda) si cu un sunet superb.

 

Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea.

post-11347-0-90400800-1339821604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva pe aici, cu nu prea mult timp in urma, ii dadeam niste replici lui Adrian, legate de pretul unui Ducati 916 si referitor la decizia de motor. daca nu-mi luam 916 imi luam VTR SP1/2

 

 

Ducati 916 si 996 impreuna cu Honda VTR SP 1 si SP2 au facut legea in perioada lor. erau nume grele si de temut care nu au putut fi date jos de pe podium. motiv pt care pretul marisor inca se tine ca si acum cativa ani, fara sa scada vizibil. preturi pt 916, 996, SP1, SP2 sunt cam aceleasi.

 

pun pariu ca daca ii intrebi pe fanii Lorenzo, Rossi, dar astia noi, proaspeti reisari. daca ii intrebi de Carl Fogarty, Troy Bayliss sau Corser nu stiu cine au fost.

Copy/paste wikipedia

 

Ducati won 4 Superbike World Championships with the 916, in 1994–1996, and in 1998, with riders Carl Fogarty and Troy Corser. Fogarty won again in 1999, with 996 replacing the 916, and again in 2001 with Troy Bayliss on the 996. Ducati won the Manufacturer's Championship in all those years plus 2000.

 

Year Rider Victories Bike Manufacturer's Championship

1994 Carl Fogarty 11 Ducati 916 Ducati

1995 Carl Fogarty 13 Ducati 916 Ducati

1996 Troy Corser 7 Ducati 916 Ducati

1998 Carl Fogarty 3 Ducati 916 Ducati

1999 Carl Fogarty 11 Ducati 996 Ducati

2000 (Colin Edwards) (7) (Honda RC51) Ducati

2001 Troy Bayliss 6 Ducati 996 Ducati

 

o mare lovitura ce ar putea sa o dea Honda, ar fi lansarea unui model SP3, si aruncat in Superbike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mare lovitura ce ar putea sa o dea Honda, ar fi lansarea unui model SP3, si aruncat in Superbike.

 

Intradevar un SP3 de 1200 cm,ar fi o chestie ca doar are voie ca e doi in v, parerea mea ca ar lua campionatul. Dicati 916 intradevar a facut istorie si chiar nu s-au folosit de de faptul ca aveau voie cu 1100 cm, dar in momentul acela japonezii mergeau cu cu pana in 750cm 4 in linie si intradevar cand au facut un doi in v de 1000 au cam batut ducati. Regulile in SBK au fost facute in favoarea celor de la ducati din diferite motive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...