b374 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Sincronizarea nu se face o data pe an, eu o voi face anu viitor si nu este facuta de vreo 4ani, garniturile nu se duc dupa 1-2ani se duc si alea dupa vreo 10ani.Daca gandesti putin,adaugi un filtru de benzina si nu nu mai faci sincronizare si curatare in fiecare an. bani in plus si la consum. care creste cu cat carburatia e neglijata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Pana acum din discutie ma impresioneaza doar consumul mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 bani in plus si la consum. care creste cu cat carburatia e neglijata. 100-200g ? daca era ceva mai mult sesizam.Acum nu vorbim despre o carburatie praf data peste cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 E putin 200 de ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) E putin 200 de ml 200ml in plus la o carburatie defectuasa fata de una reglata , la injectie nu cred sa fie diferenta de 1l. Culmea f3 ce l-am avut consuma mai putin decat f4i al unui prieten, o fi avut ceva problem cu injectorul trebuia sincronizat. Editat Octombrie 16, 2014 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Injectia e pt lenesi? da! si pt nestiutori si pt cei care vor sa se plimbe in loc sa surubareasca Pt mine a fost un criteriu eliminatoriu cand mi-am luat motor, iar tu daca faci carburatia odata la 4 ani esti un norocos. Cand am zis 200+lei, ma refeream la preturile de bucuresti, ca aici mecanicii te taxeaza in functie de lungimea filetului de la surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Injectia e pt lenesi? da! si pt nestiutori si pt cei care vor sa se plimbe in loc sa surubareasca Pt mine a fost un criteriu eliminatoriu cand mi-am luat motor, iar tu daca faci carburatia odata la 4 ani esti un norocos. Cand am zis 200+lei, ma refeream la preturile de bucuresti, ca aici mecanicii te taxeaza in functie de lungimea filetului de la surub Corect la injectie ii dai numai cheie si ai plecat, dar nici la carburatoare nu se desincronizeaza peste noapte, se accentueaza problema in timp iar acum 10ani erai cumva constrans sa o desfaci/repari singur pentru ca nu erau atatia mecanici si mai era si scump.Daca faci 20mii km pe an poate trebuie sincronizata dupa un an, dar eu la 3000-5000km/ an am facut-o la peste 2ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Exista soc si la unele modele pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 De tinut cont si de faptul ca abea gasesti mecanici care sa nu-ti strice mobra in loc sa o repare, mergi cu o problema si abea reusesc sa ti-o rezolve la mobrele de 15ani, gandeste-te ce se intampla in momentul in care-ti pica ceva la injectie, ce faci? Unde mergi? Cine ti-o repara? Mecanici adevarati in Romanica, cred ca-i poti numara pe degetele de la o mana. Eu niciodata, dar niciodata nu as alege injectia. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Am facut 15000 km pe an timp de 3 ani de zile iar carburatoarele au fost puse pe ceas doar de curiozitate, si erau stas. De facut, le fac singur, e simplu daca iti bati capul putin. Ma rog, e adevarat, trebuie sa iti si placa sa surubaresti putin. Zicea cineva ca pe F3 a avut consum mai mic ca la F4I. F4I mananca extrem de mult pe langa surioarele pe carburatie. Din ce cauza, nu as putea sa spun. Aparent asa papa ea. Decat 20 de senzori prefer oricand carburatia. Intr-adevar, la partea cu starea vremii, altitudine sunt de acord. Se simte. Dar si la injectie daca s-a dus un senzor, ia de il cauta care e, sau poate nici nu iti dai seama, doar incepe sa consume mai mult si nu stii de ce. Pro si contra vor exista la ambele intotdeauna. Iei mobra pe care te simti tu mai bine, gaz si la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Daca era asa bun sistemul de carburatoare, de ce or fi facut astia injectia? Hai sa ne uitam putin prin aria de Service si sa vedem cate probleme au fost cu injectia si cate cu carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Pai problema e din cauza ca 90% sunt din cotoarbe sunt pe carburatie. Pt. mine, daca as merge des cu mobra, as alege injectie. Si asta dintr-un singur motiv: nu mai stai de dimineata cateva minute langa ea sa plangi pana tine relantiul, pana se incalzeste, te tot joci cu socu (bine, exagerate un pic, nici cu mobra nici cu scuterul nu am problemele astea, desi sunt pe carb, scuterul chiar nu stau deloc sa il incalzesc). Pe cand injectia, ii dai cheie, astepti 10 secunde si ai plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Cred ca depinde de cati bani vrei sa dai pe motocicleta. Daca vrei sa iei ceva low cost ca sa te joci zic ca nu merita injectie. Eu am mers o vara pe o incarcare de baterie ptr ca imi era bulit statorul. Mai fara far...cu semnalizari rare si scurte , dar merge. Cu injectie consumam toata bateria la cateva zile. La o motocicleta de peste 1500 de euro cred ca ar trebui sa cauti injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Daca era asa bun sistemul de carburatoare, de ce or fi facut astia injectia? Hai sa ne uitam putin prin aria de Service si sa vedem cate probleme au fost cu injectia si cate cu carburatoarele? Neamtu isi permite sa schimbe injectoare,catalizatoare,filtru de particule , noi ?Cel putin eu nu mi-as permite la salarul pe care il am.Peste 20ani cu totii vom fii nevoiti sa ne adaptam situatiei pentru ca nu vei mai gasii piese pentru modele vechi.Teoretic injectorul ar trebuii sa consume mai putin, practic eu nu stiu care sunt acele modele.Da, la dacia veche pe carburator si la cea pe injectie a fost o diferenta de 2l.Daca ar fi scos un 9r pe injectie si ar fii consumat 4l/100km ii mancam lantu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Neamtu isi permite sa schimbe injectoare,catalizatoare,filtru de particule , noi ?Cel putin eu nu mi-as permite la salarul pe care il am.Peste 20ani cu totii vom fii nevoiti sa ne adaptam situatiei pentru ca nu vei mai gasii piese pentru modele vechi.Teoretic injectorul ar trebuii sa consume mai putin, practic eu nu stiu care sunt acele modele.Da, la dacia veche pe carburator si la cea pe injectie a fost o diferenta de 2l.Daca ar fi scos un 9r pe injectie si ar fii consumat 4l/100km ii mancam lantu. Eu cred ca un carburator e mai mult ca pret decat un injector. De fapt, pot sa fac pariu. Catalizatoarele si filtrele de particule n-au nicio legatura cu injectia, au legatura cu protectia mediului etc. cel putin in mare masura. Si sunt CONVINS ca dupa ce vei avea o mobra buna, pe injectie, nu iti vei mai dori carburatoare ever. Sau cum zicea un coleg mai jos, sa ai vreun fetis pentru carburatoare... » Post actualizat in 16 Oct 2014 15:29 200ml in plus la o carburatie defectuasa fata de una reglata , la injectie nu cred sa fie diferenta de 1l. Culmea f3 ce l-am avut consuma mai putin decat f4i al unui prieten, o fi avut ceva problem cu injectorul trebuia sincronizat. Si vezi ca si injectia se sincronizeaza. Editat Octombrie 16, 2014 de Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Sau cum zicea un coleg mai jos, sa ai vreun fetis pentru carburatoare... tata omidu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 tata omidu'? El insasi! Adica nu io'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Din ce stiu injectia nu se sincronizeaza se face altceva pe acolo, dar poate gresesc, daca as avea banii as cumpara unu cu toate nebuniile pe el de ce nu, dar in orice caz nu bmw . Daca e mai scump oem carburatorul ?posibil dar nu iti trebuie decat garnituri si arcuri eventual cui, sunt multe piese in carburator. Sunt fan carburatoare Editat Octombrie 16, 2014 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Din ce stiu injectia nu se sincronizeaza ba da cuie, garnituri, o-ringuri, astea sunt ieftine. MEMBRANE bulite si te-a cam spart la buzunar, cunosc la o anume honda vf in care am bagat vreo 15 mil doar in carbeliciuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 ba da cuie, garnituri, o-ringuri, astea sunt ieftine. MEMBRANE bulite si te-a cam spart la buzunar, cunosc la o anume honda vf in care am bagat vreo 15 mil doar in carbeliciuri . Nu stiu la vf dar la Furi erau ieftine membranele si arcurile ce le-am inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Am vazut ca la transalp vinde cineva perechea cu vreo 150 ron, insa eu sub 200 (parca) nu am iesit... si erau aftermarket de la germanii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Din ce stiu injectia nu se sincronizeaza se face altceva pe acolo, dar poate gresesc, daca as avea banii as cumpara unu cu toate nebuniile pe el de ce nu, dar in orice caz nu bmw . Daca e mai scump oem carburatorul ?posibil dar nu iti trebuie decat garnituri si arcuri eventual cui, sunt multe piese in carburator. Sunt fan carburatoare Man, daca nu ai avut, nu veni cu sfaturi la om ca carburatoru-i (intentionat) miezu'. Eu pun pariu ca dupa prima mobra cu injectie vei lua la ciocan carburatoarele alea. ba da cuie, garnituri, o-ringuri, astea sunt ieftine. MEMBRANE bulite si te-a cam spart la buzunar, cunosc la o anume honda vf in care am bagat vreo 15 mil doar in carbeliciuri . Mai e si munca draq sa le pui cum trebuie, sa reglezi, sa testezi, sa nu traga aer... Poate intra vreunul care repara mobre zi de zi sa ne zica el cate a patimit pe seama carburatoarelor si cate pe seama injectiei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Am mers cu injectie, nu am avut.Diferene: pornesti fara soc merge mai fluent sa zic, altele ? Ca faci o sincronizare la 2 ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Baieti, sintem in anul 2014. De mai mult de 10 ani sistemul de alimentare pe injectie la moto e bine pus la punct, la perfectie as zice. Belelele la injectie apar numai cind ai mizerie in benzina, cum ar fi rugina dizolvata, in rest, nu se strica. Ma uit pe ebay la preturile rampelor de injectie, cele din dezmembrari, costa sub 100euro tot sistemul, pur si simplu il scoti pe cel defect si-l inlocuiesti cu altul functional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Cei care doresc un motor performant si un raspuns rapid al acestuia la orice modificare din mediul exterior sau comanda clapetei de acceleratie, vor alege injectia. Prezenta calculatorului electronic/ ECU, creierul electronic care gestioneaza functionarea motorului este de baza. Si aici ma refer la senzorii( arbore cotit, arbore came, temperatura lichid racire, temp.aer, presiune, pozitie clapeta admisie, etc) care sunt montati in diferite puncte ale motorului si trimit informatii catre ECU. Calculatorul prelucreaza informatiile de la senzori si compara cu o harta de date din memorie, apoi va comanda elemente de actionare. De aceea, consumul de combustibil si performantele dinamice sunt net superioare ! Nu mai discutam de pornirea la rece la carburatie, situatia de inecare a motorului cu carburatie, sincronizarea carburatoarelor, infundare jicloare, etc. Sunt adeptul injectiei....ca poate fi uneori este mai scumpa reparatia la injectie? ...... poate DA sau NU...depinde de modul de intretinere al fiecarui motor. Un senzor nu costa o avere, iar ECU nu este o piesa de schimb la un numar de km , dar sincronizare de carburatore si mers neregulat, jicloare auzi continuu....recomand injectia. La ultimele 4 motociclete am avut injectie, si nu am avut mari probleme intr-o exploatare medie de 15000-20000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.