dans Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Salut, sunt un pachetel cu dureri de oase si muschi...dar ce frumos a fost!? M-am apucat sa scriu, doar ca sa dau drumu' la topic si sa-i las si pe ceilalti (inca 4) sa-si spuna impresiile din "scurta" noastra calatorie de duminica prin (peste) muntii Baiului. Poate deschidem aici o discutie despre cat si ce se poate face cu motocicletele enduro-touring (chiar street enduro). Pe scurt, am fost 5 baieti (3*30+1*41+1*43 ani) pe cinci BMW-uri (s-a intamplat), 2*F650GS, 1*F650GS2008, 1*F800GS, 1*1200GS, pe traseul BUCURESTI-COMARNIC-SECARIA-DRUM CREASTA-PLECARE SORICA-AZUGA-SACELE-PAS PREDELUT-VALEA DOFTANEI-PALTINU-CAMPINA-PLOIESTI-BUCURESTI. Deocamdata fara comentarii, doar ceva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 frumos am avut o usoara satisafctie sa vad ca nu sunt singurul care parcheaza moto pe terra prin paduri lasand la o parte gluma, sper ca moto e ok ma intereseaza cum se ajunge pe traseu din satul predelut Asfalt uscat si noroaie cat mai mari si cand le gasiti spuneti locatia ca sa testam Transalpurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Mor de oftica ca nu am fost si eu cu voi...cit de greu a fost drumul? Vad ca le-ati cam parcat pe jos prin padure?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Da ce rapid ai fost, Dane, si pe motor, si cu topicul! Foarte frumos. Hai sa informam oamenii: Drumul pe creasta muntilor Baiului este exceptional. Se ajunge un pic peste 1800m altitudine. Singurele dificultati intalnite au fost cateva portiuni de grohotisuri taioase, cam asa cum era transalpina inainte de nivelare. In tot traseul asta frumos exista o singura portiune de evitat: coborarea prin dreapta partiei Sorica, in Azuga, in DN1. Noroi, frunze, sleauri si panta mare la coborare. Ne-am luptat doua-trei ore cu drumusorul asta de 3km. Evitarea se poate face coborand in Poiana Tapului, cu foarte putin inainte de terminarea drumului de creasta. In rest valea Azugii spre Sacele, vreo 30-35km, parfum, iar Sacele-Vaela Doftanei, prin pasul Predelus, cam 30km - lejer. Au fost in grup si neinitiati in trasee moto montane, dar care au mers foarte bine, incat uneori nu am putut sa tin ritmul. Traiasca febra musculara! cit de greu a fost drumul? Vad ca le-ati cam parcat pe jos prin padure?... Greu. Impreuna nu am trecut inca prin asa ceva. Dar eu am parcat-o de multe ori (nu totdeauna ) intentionat pe o parte, pentru ca boxerul era mult mai usor de ridicat de jos. Panta era mare, altfel nu aveam cum sa ma dau jos de pe ea sa ajut. Florin s-a accidentat la glezna - entorsa sau luxatie - dar a putut continua. Dan a facut poze, probabil de nervi, cam de fiecare data cand a dat cu ea de pamant. Editat Iunie 9, 2008 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dans Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 frumosam avut o usoara satisafctie sa vad ca nu sunt singurul care parcheaza moto pe terra prin paduri lasand la o parte gluma, sper ca moto e ok ma intereseaza cum se ajunge pe traseu din satul predelut Asfalt uscat si noroaie cat mai mari si cand le gasiti spuneti locatia ca sa testam Transalpurile Salut, moto e OK daca nu tii seama de zgarieturi pe carena din dreapta si semnalizatorul spate pe aceeasi parte...si bineinteles daca treci peste faptul ca e noua si pana la acea padure nenorocita n-am mai pus-o jos de loc. De cazut am cazut toti, dar eu am avut nesansa sa cad (de fapt EA) pe dreapta peste panta, adica pe partea spre vale. Cred ca am gresit cu pasul Predelut, este Predelus si se intra dinspre Valea Doftanei sau invers, cum am facut-o noi, dinspre Sacale (DN1a din satul Bradet). Sfat: nu faceti drumul pana-n Azuga (de pe creasta) prin padure cu Transalpurile, e pentru "usurele" portocalii austriece! Peste juma' de drum am coborat "la centimetru", cu frana de mana si cu talpile pe jos (cine ajungea!), cu sau fara motor, pe ele sau pe langa ele..., este ceea ce am denumit in descrierea topicului AGONIE! DANS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delta X Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Salut, moto e OK daca nu tii seama de zgarieturi pe carena din dreapta si semnalizatorul spate pe aceeasi parte...si bineinteles daca treci peste faptul ca e noua si pana la acea padure nenorocita n-am mai pus-o jos de loc. De cazut am cazut toti, dar eu am avut nesansa sa cad (de fapt EA) pe dreapta peste panta, adica pe partea spre vale.Cred ca am gresit cu pasul Predelut, este Predelus si se intra dinspre Valea Doftanei sau invers, cum am facut-o noi, dinspre Sacale (DN1a din satul Bradet). Sfat: nu faceti drumul pana-n Azuga (de pe creasta) prin padure cu Transalpurile, e pentru "usurele" portocalii austriece! Peste juma' de drum am coborat "la centimetru", cu frana de mana si cu talpile pe jos (cine ajungea!), cu sau fara motor, pe ele sau pe langa ele..., este ceea ce am denumit in descrierea topicului AGONIE! DANS Salutare celor care au suferit alaturi de mine pe coborarea spre Azuga. Salutere si celor care nu au fost cu noi. Traseul a fost super, vremea buna, iar acum ma simt de parca am fost la sala si am tras e fiare dupa doi ani fara miscare. Imagini noi vor aparea diseara Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Salut, moto e OK daca nu tii seama de zgarieturi pe carena din dreapta si semnalizatorul spate pe aceeasi parte...si bineinteles daca treci peste faptul ca e noua si pana la acea padure nenorocita n-am mai pus-o jos de loc. De cazut am cazut toti, dar eu am avut nesansa sa cad (de fapt EA) pe dreapta peste panta, adica pe partea spre vale.Cred ca am gresit cu pasul Predelut, este Predelus si se intra dinspre Valea Doftanei sau invers, cum am facut-o noi, dinspre Sacale (DN1a din satul Bradet). Sfat: nu faceti drumul pana-n Azuga (de pe creasta) prin padure cu Transalpurile, e pentru "usurele" portocalii austriece! Peste juma' de drum am coborat "la centimetru", cu frana de mana si cu talpile pe jos (cine ajungea!), cu sau fara motor, pe ele sau pe langa ele..., este ceea ce am denumit in descrierea topicului AGONIE! DANS mersi in satul Predelut sta sora mea si de acea am intrebat care e traseul oricum frumoasa tura urmareste posturile puse de mine sau de Lutzifer pt a vedea gasca de TA la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Pe valea doftanei am fost si eu si e tare frumos. Insa mare grija la santurile pe unde au cazut motoarele, caci asa am patit si eu si m-am trezit cu fisura os la picior. E destul de najpa sa iti pice motorul pe picior. Oricum frumoasa excursie! bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 bravo mai in sfarsti vad bmw la namol. tre sa vad si eu cum e pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Pe valea doftanei am fost si eu si e tare frumos. Insa mare grija la santurile pe unde au cazut motoarele, caci asa am patit si eu si m-am trezit cu fisura os la picior. E destul de najpa sa iti pice motorul pe picior. Florin si Dan au vazut cum e sa-ti pice motorul pe picior. Intr-adevar, se pare ca nu e foarte placut. Pe Valea Doftanei a fost frumos si usor. In schimb pe creasta muntilor Baiului a fost mult mai frumos, iar la coborare in Azuga mult mai greu. in sfarsti vad bmw la namol. tre sa vad si eu cum e pe acolo Nu am glumit. Cine are motor mai putin zburdalnic decat LC4, sa zicem, maxim, nu are ce cauta pe acolo. Mai ales la coborare. Nu e drum, e o ruptura. La urcare, cu putin noroc... Sunt locuri cu panta 30% (nu zic eu ci ghidul turistic). Pe asemenea pante multi au emotii cand e beton pe jos, nu noroi si frunze + inclinatie laterala. Acuma, sigur, sunt si persoane cu foarte multa experienta, care, poate, s-ar descurca onorabil. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delta X Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Salutare Asa cum am promis , ceva poze Plecarea din sudul baiului, drumul spre si pe creasta pana in capul partiei Sorica Coborerea spre Azuga, pe aici sau pe aici? Coborarea, pe varianta maro Azuga--------->Sacele sacele--------> Valea doftanei De descris traseul in cuvinte au facu-o DanS si Ali Baba Bafta Editat Iunie 9, 2008 de delta X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogeasca Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Ce faci Florine? Iti scoate ghipsu' in 3 saptamani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Ce faci Florine? Iti scoate ghipsu' in 3 saptamani? nici un ghips, lasonil, finalgon, gheata si trece. 2-3 cuvinte despre minunatia aia de panta. Ea are cam 300m fara portiuni plate. Nu imi dau seama ce inclinatie are, dar e suficient de mare cat sa nu te scoti doar cu frana de motor( cel putin la 650gs prima viteza e muuult prea lunga pentru trebsoara asta). Incepe cu o minunata portiune pe iarba(umeda) si se curbeaza usor catre portiunea ingusta din padurea plina de sleauri si noroi mai mult sau mai putin uscat. Gafaia si calul la urcare si mergea mai mult lateral decat drept. Greu domn'le, poate cu una de 130kg si cauciucuri cross si viteza intai mult mai scurta merge sa stai pe ea sa aluneci spatele a.i. sa iei curba intrand direct pe sleaul din padure dupa care sa o turezi un pic, sa iesi de pe el, sa treci crapatura si sa o iei pe celalalt sleau, dupa care cu frana de mana sa faci curba de 70 de grade catre sleaul "final"" unde sa mergi pe o roata. altfel e ceva mai complicat. tre sa-mi iau ceva cizmulitze mai tzapene. oricum frumos, foarte frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florad Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Da stiu ca v-ati facut de cap ! numai Cristache si cu mine stim ce-a fost in sufletele noastre in timp ce voi va faceati de cap ! Bravo la voi si poate ne regrupam la sfarsitul lunii; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Ia uite ce face lumea pe la colturi! Si inca una lume care iese prima oara (ma rog, a doua, dar nu se compara) la namol! Sa mor de ciuda? Neaaaaah, mai bine traiesc! Adica pentru ca sa ma luati si pe mine cu voi intr-o zi, care va sa zica! Sa va fie de bine si la cit mai multe din astea, cu cit mai putine stoppie-uri! Lasati-le pentru vitezane, nu mai goniti asa de repede si nu mai opriti asa de brusc, ca ati vazut ca pe noroi nu tine si se lasa pe o parte! Las ca stiu eu ca mergeati cu 60 prin padure pe shleauri, ca a venit sa mi se plinga vaca aia ca i-ati stricat siesta! Tare mult mi-asi dori sa merg si eu cindva pe acolo! Mi-asi pune chiar si alte cauciucuri pentru asta...... Da stiu ca v-ati facut de cap ! numai Cristache si cu mine stim ce-a fost in sufletele noastre in timp ce voi va faceati de cap ! Bravo la voi si poate ne regrupam la sfarsitul lunii; Sper ca sunteti ok, si voi si mobrele voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Frumoasa calatoria, numa ca pe drumurile alea trebuia un echipament mai de enduro(cizme si genunchere adevarate) si nu se simtea asa dur coborarea. Cum merge F800GS? Ii primu care il vad in poze prin Romania, probabil si singurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delta X Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Ia uite ce face lumea pe la colturi! Si inca una lume care iese prima oara (ma rog, a doua, dar nu se compara) la namol! Sa mor de ciuda? Neaaaaah, mai bine traiesc! Adica pentru ca sa ma luati si pe mine cu voi intr-o zi, care va sa zica! Sa va fie de bine si la cit mai multe din astea, cu cit mai putine stoppie-uri! Lasati-le pentru vitezane, nu mai goniti asa de repede si nu mai opriti asa de brusc, ca ati vazut ca pe noroi nu tine si se lasa pe o parte! Las ca stiu eu ca mergeati cu 60 prin padure pe shleauri, ca a venit sa mi se plinga vaca aia ca i-ati stricat siesta! Tare mult mi-asi dori sa merg si eu cindva pe acolo! Mi-asi pune chiar si alte cauciucuri pentru asta...... Sper ca sunteti ok, si voi si mobrele voastre! Si tie sa-ti fie de bine, am auzit ca ai fost pe la Cluj, sau am auzit eu prost? Suntem OK, iar mobrele freamata de nerabdare pentru inca o tura si nu numai Poate facem o iesire la sfarsitul lunii asa cum propune FL. Ne vedem pe 18 cu pozele de la EMA? Frumoasa calatoria, numa ca pe drumurile alea trebuia un echipament mai de enduro(cizme si genunchere adevarate) si nu se simtea asa dur coborarea. Cum merge F800GS? Ii primu care il vad in poze prin Romania, probabil si singurul. F800 GS? s-ar descurca mult mai bine daca pilotul ar avea mai multa experienta intr-ale off road-ului Este super OK, puternic pentru 185Kg la dry, cuplu max la turatii nu mari, nu se acceleraza foarte brusc sa te lase pieton si el sa-si vada de drum. Pe grohotis cu pietre ascutite si nestabile s-a descurcat super dupa ce a invatat pilotul sa atace pantele cu mai mult curaj si in viteza In panta si in curba in ac de par pe grohotis am pus-o de 2 ori pe jos in 5 metri, dar nu are nici o zgarietura. La primul contact cu pamantul l-am ridicat singur, dar dupa cateva secunde nu am avut forta pentru al repune pe roti In concluzie, ii place sa traga dar cred ca este mai potrivit pentru gen DAKAR decat pentru coborari pe poteci cu noroaie si sleauri prin padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Felicitari ! Frumos traseu... valabile motoarele! La mai multe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 In concluzie, ii place sa traga dar cred ca este mai potrivit pentru gen DAKAR decat pentru coborari pe poteci cu noroaie si sleauri prin padure. ...stiam eu ca undeva am luat-o gresit, ca nu prea aducea nimic din peisaj a Africa neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dans Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 Ia uite ce face lumea pe la colturi! Si inca una lume care iese prima oara (ma rog, a doua, dar nu se compara) la namol! Sa mor de ciuda? Neaaaaah, mai bine traiesc! Adica pentru ca sa ma luati si pe mine cu voi intr-o zi, care va sa zica! Sa va fie de bine si la cit mai multe din astea, cu cit mai putine stoppie-uri! Lasati-le pentru vitezane, nu mai goniti asa de repede si nu mai opriti asa de brusc, ca ati vazut ca pe noroi nu tine si se lasa pe o parte! Las ca stiu eu ca mergeati cu 60 prin padure pe shleauri, ca a venit sa mi se plinga vaca aia ca i-ati stricat siesta! Tare mult mi-asi dori sa merg si eu cindva pe acolo! Mi-asi pune chiar si alte cauciucuri pentru asta...... Sper ca sunteti ok, si voi si mobrele voastre! Suntem Ok, unii cu hematoane, altii cu "lasonil", dar e super dupa ce scapi!. O sa mai facem tura, e excelent pe creasta Mtilor. Baiului (tot trebe caucioace, e grohotis mare...) dar nu trebuie coborat in Azuga (prin padure e pt. turism de picior sau pt. alea portocalii de unde s-a nascut Hitler). Sa ne vedem cu bine, I let you Know! Dan Felicitari ! Frumos traseu... valabile motoarele! La mai multe ! Salut baiete, ia/ne si pe noi la anu' la Kaprun, poate dam si pe acolo de niste "poteci" a la Sorica (Valea Seaca). Vreau si eu Stelvio pe noul GS-u (cum se zice, sex symbol?), cum e ala vechi la drum lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delta X Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 In concluzie, ii place sa traga dar cred ca este mai potrivit pentru gen DAKAR decat pentru coborari pe poteci cu noroaie si sleauri prin padure. ...stiam eu ca undeva am luat-o gresit, ca nu prea aducea nimic din peisaj a Africa neagra Gheata o pui pe glezna sau in paharul cu vin: Daca vrei sa confunzi Africa cu ceva de pe la noi, uita-te pe http://www.gandul.info/viata/desertul-migr...ml?3931;1021723 Si hai la o tura pe acolo sa spunem ca am fost la DAKAR Bafta Salut Dane Postez ceea ce mi-ai trimis pe email Traseu facut cu piciorul in sens invers: din Azuga spre Sorica Trasee în Munții Baiului - Azuga - Culmea Sorica - Vf. Cazacu - Vf. Băiuțu (Zamora) Obiective: Muntele Cazacu, culmea Urechea. Timp necesar: 4 ore. Potecă Âşi drum forestier lipsite de marcaj turistic. Accesibil în orice anotimp, dar mai ales vara Âşi toamna. Traseul porneÂşte din stația de autobuz aflată la intrarea dinspre BuÂşteni în oraÂşul Azuga, din spatele bisericuței Âşi izvorului. Recomandăm să se umple bidonul cu apă aici, întrucît pe traseu nu există izvoare. Poteca urcă cîteva minute spre sud, paralel cu Âşoseaua, apoi schimbă direcția spre est. Cîteva momente de relaxare la circa 50 m deasupra Âşoselei Âşi înaintea ascensiunii a încă 150-175 m diferență de nivel; privirea se va odihni pe cețe două sectoare de defileu pe care Prahova le străbate în amonte Âşi aval de confluența cu Azuga. În deschiderea văii spre SV se zăreÂşte abruptul sclipitor al Bucegilor între vîrfurile Caraiman Âşi CoÂştila. Pe traseu, timp de 15-20 minute, panta se mențîne la valori în jur de 300, poteca trecând prin fâneață, apoi prin pădure, unde întâlneÂşte alte poteci ce urcă dinspre nord, de la Azuga. Treptat, panta devine mai lină, drumul descrie două coturi largi, străbătând un petic de păÂşune încadrat de plantații de molizi. Suntem la circa 1 150 m altitudine Âşi după 30-40 minute de la plecare. O nouă schimbare a direcției către est, un urcuÂş de cîteva minute, după care ne aflăm pe podul culmii Sorica. Prin-tre arbori, spre nord, se zăresc casele de pe versantul drept al văii Azuga. Panta mica a potecii asigură în continuare o deplasare lesnicioasă, printr-un culoar tăiat în pădure, cu lățimea de 5-6 m. La capătul său, la aproape 1 oră de la plecare, într-o poieniță se află o bancă. Ea îmbie la un scurt popas. Spre vest, peste creÂştetul arborilor, se văd vârfurile impunătoare ale Bucegilor. Reluăm traseul pe o panta lină, dar care se aceentuează treptat; poteca face cîteva coturi, se dublează Âşi chiar triplează. După 25-30 minute întră spre NE într-o poiană, după care pătrunde în pădure, spre S-E (jumătate dreapta), urcând pante tot mai aceentuate. Se suie aproape 200 m diferență de nivel în circa 40-50 minute. În ultima secțiune, aproape de ieÂşirea din pădure, apar mai multe poteci de vite care se reunesc la marginea acesteia. Suntem la circa 1 400 m altitudine Âşi la 2 ore Âşi 20 minute de la plecare. De aici se poate urmări fie poteca mai lată care duce spre sud (dreapta), la stâna de pe versantul drept al Văii Feței, fie una din potecile de vite ce urcă direct pe culmea Urechea, aflată în fața, spre SE. În ultimul caz menționăm că nu există un drum clar. Întreg versantul este brăzdat de numeroase poteci de oi. Luăm ca țintă creasta Âşi urcăm o panta de 25-300 în 10 minute. Odată ajunsi pe culme vom continua traseul spre est, pe cumpăna de ape în lungul căreia există o poteca bine conturată. Ceva mai încolo, traseul se uneÂşte cu un drum forestier ce da ocol culmii Urechea. El ajunge pe versantul nordic până la stâna din Ceausoaia, iar pe cel sudic pe sub vârful Cazacu, până în Âşaua Băiuțu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Gheata o pui pe glezna sau in paharul cu vin: Daca vrei sa confunzi Africa cu ceva de pe la noi, uita-te pe http://www.gandul.info/viata/desertul-migr...ml?3931;1021723 Si hai la o tura pe acolo sa spunem ca am fost la DAKAR Bafta super, habar n-aveam de locsorul asta pe la noi , interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhifly Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Bravos domnilor, m-ati facut un pic invidios! Mai ca vreau sa imi parchez langa vitezana si o capra de fo' 250cc sa vin cu voi pe coclauri! ...mai ales ca stiu ca arata mult mai bine 'live' decat in poze sau in relatari!! spor la drum si poate ma alatur si eu cat de curand!! Horatiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dans Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 Bravos domnilor, m-ati facut un pic invidios! Mai ca vreau sa imi parchez langa vitezana si o capra de fo' 250cc sa vin cu voi pe coclauri! ...mai ales ca stiu ca arata mult mai bine 'live' decat in poze sau in relatari!! spor la drum si poate ma alatur si eu cat de curand!! Horatiu Te-asteptam; asa cum am tradat eu cruiseru', o poti face si tu cu R6! Dans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Si tie sa-ti fie de bine, am auzit ca ai fost pe la Cluj, sau am auzit eu prost? Suntem OK, iar mobrele freamata de nerabdare pentru inca o tura si nu numai Poate facem o iesire la sfarsitul lunii asa cum propune FL. Ne vedem pe 18 cu pozele de la EMA? Cluj bifat estem, auzit bine, fost tocit cauciucuri pe asfalt, ratat tura prin paduri la Stana de Vale din motive.... never mind! Pina la sfirsitul lunii cred ca o sa salivez ca un nemincat de o luna, ca voi sta cuminte acasa pina atunci.....dar pina atunci, ne vedem pe 18, la EMA Photo Show! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.