vis-a-vis Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 S-a mai zis /index.php?...t&p=1778295 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Da, se intampla cand nu respecti indicii de greutate/viteza la un cauciuc. Nu-i nimic nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 s-a vorbit destul de mult in ultima vreme despre K60. eu unul am pus pe prima pereche vreo 6000 km si-s foarte multumit in toate conditiile de drum. pe coclau sunt exact ce trebuie iar pe asfalt mi s-au parut putin peste asteptari. cu toate astea iata ce-au patit altii: link uite ce zice destptul cu pozele HEY DUDES that pictures are mine! I had that problem (going over 200km/h for more than 200km) but I still think they are good tyres! Simply a compromise... better to go slower than 150KM/h. Alessio si normal cand mergi cu mult peste viteza recomandata... ala e un idiot Mesaj completat Salve! Cine mi spune si mie cum se comporta Metzeler Karoo? Eu vreau sa le utilizez pe Varadero 1000, 70% on road si 30% off road- soft enduro! Acum am pe ea Metzeler Tourance, sunt ok on road dar off numai macadam uscat si fara pante... pe drum de camp, dupa ploaie de vara a fost durere mare! Multumesc! uite aici citeste /index.php?...t&p=1676906 pe spate daca vrei sa tina mult foloseste presiune de 1,5-1,6 stai fara grija ca nu patesti nimic. m-am dat pe curbe cu 120 la ora cu pasager si multe bagaje si si-a pastrat foarte bine aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) pe mine m-au fascinat (si numai asta folosesc) continental tkc 80. sunt fantastice ca aderenta si on si off (nimic extrem ca doar sunt 50-50) Editat Mai 9, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell_mc Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ce vrei sa spui prin combinatie de Karoo si K60? Ai avut pe fata un tip si pe spate un alt tip de cauciuc? daca treci prin buc vezi ca am o vulcanizare in semnatura. super baieti cu 100 ron ai rezolvat tot inclusiv schimbare de valva. Mesaj completat combinatia de karoo T si k60 s-a dovedit extraordinara. am mers pe autostrada, pe serpentine pe ploaie si uscat, pe dum pietruit, pe forestiere cu noroi si cu zapada. singurul loc unde a fost greu a fost pe zapada. karoo-ul gasea oriunde aderenta si impingea mobra inainte cu o vehementa rar intalnita. am reusit sa duc pana la buza ambele cauciucuri sunt foarte multumit de investitia facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ce vrei sa spui prin combinatie de Karoo si K60?Ai avut pe fata un tip si pe spate un alt tip de cauciuc? Cavaleru are la TDM o combinatie ciudatica: Karoo T (17 tzoli) pe spate si K60 (18 tzoli) pe fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell_mc Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Am citit pe advrider ca mai multi ziceau ca au un tip de cauciuc pe fata si alt tip pe spate E normal? Eu ar trebui sa aleg din lista asta si ma atrag cele subliniate insa nu prea am avut timp sa ma informez bine 120/90-17TT 64S TOURANCE METZELER 88.81 EUR 120/90-17TT 64S TW48G BRIDGESTON 90.04 EUR 120/90-17TT 64S END.3 METZELER 108.01 EUR 120/90-17TT 64S TOURANCE EXP METZELER 95.08 EUR 120/90-17TT 64S TW42 BRIDGESTON 90.04 EUR 120/90-17 64V BT45R BRIDGESTON 118.64 EUR 120/90-17TT 64S TKC80 CONTINENTA 88.69 EUR 120/90-17TT 64S SCORPION TRAIL PIRELLI 95.08 EUR 120/90-17TT 64S TRMAX DUNLOP 109.94 EUR 120/90-17TT 64S G701 BRIDGESTON 102.49 EUR 120/90-17TT 64S MT66 Front PIRELLI 86.90 EUR 120/90-17TT 64S E07 MITAS 67.50 EUR 120/90-17TT 64S ESCAPE CONTINENTA 64.08 EUR 120/90-17TT 64R MT21 PIRELLI 86.46 EUR 120/90-17TT 64T E09 MITAS 68.30 EUR 120/90-17 64S TRAIL ATTACK CONTINENTA 66.33 EUR 120/90-17TT 64S TRMAXJ DUNLOP 110.68 EUR 120/90-17 64V AM26 R AVON 99.03 EUR 120/90-17TT 64T E08 MITAS 67.59 EUR 120/90-17 64T E-09 DAKAR MITAS 74.17 EUR 120/90-17RFTT 68T K60 HEIDENAU 72.43 EUR 120/90-17TT 64S D404F DUNLOP 120.93 EUR 120/90-17TT 64S MT90 S/T PIRELLI 89.21 EUR 120/90-17TT 64S TW202 BRIDGESTON 86.87 EUR 120/90-17TT 64S D404FG DUNLOP 120.93 EUR 120/90-17TT 64T SIRAC MICHELIN 90.63 EUR 120/90-17TT 64S MT60 PIRELLI 88.02 EUR 120/90-17 64S AM44 AVON 91.62 EUR 120/90-17TT 68T K60SNOW M+S HEIDENAU 85.86 EUR 120/90-17 64T E-08 MITAS 70.25 EUR 120/90-17TT 64T MT60 PIRELLI 95.08 EUR Cavaleru are la TDM o combinatie ciudatica: Karoo T (17 tzoli) pe spate si K60 (18 tzoli) pe fatza. Mesaj completat Imi cer scuze, nu am stiut ca se intind pe o tarla Credeam ca preia formatarea de la word, dar tot notepadul e de baza Ma rog, era vorba de 120/90-17TT 64S END.3 METZELER 108.01 EUR 120/90-17TT 64S TW42 BRIDGESTON 90.04 EUR 120/90-17TT 64S TKC80 CONTINENTA 88.69 EUR 120/90-17TT 64S TRMAX DUNLOP 109.94 EUR 120/90-17RFTT 68T K60 HEIDENAU 72.43 EUR Mesaj completat Am citit pe advrider ca mai multi ziceau ca au un tip de cauciuc pe fata si alt tip pe spateE normal? Mesaj completat Imi cer scuze, nu am stiut ca se intind pe o tarla Credeam ca preia formatarea de la word, dar tot notepadul e de baza Ma rog, era vorba de 120/90-17TT 64S END.3 METZELER 108.01 EUR 120/90-17TT 64S TW42 BRIDGESTON 90.04 EUR 120/90-17TT 64S TKC80 CONTINENTA 88.69 EUR 120/90-17TT 64S TRMAX DUNLOP 109.94 EUR 120/90-17RFTT 68T K60 HEIDENAU 72.43 EUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 hallo, vreau sa imi pun pe spate haidenau K60, Transalp-ul meu are in carte 120/90/17 daca pun 130/80 cum e influenta la curbe? la viteza sau stabilitate nu ma intereseaza si in fond sa pun 130 sau sa las 120? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 hallo,vreau sa imi pun pe spate haidenau K60, Transalp-ul meu are in carte 120/90/17 daca pun 130/80 cum e influenta la curbe? la viteza sau stabilitate nu ma intereseaza si in fond sa pun 130 sau sa las 120? multumesc Da-mi un singur motiv pentru care vrei sa iti pui 130 in loc de 120. Eu unul nu inteleg de ce te chinui sa pui altceva, cand nu ai niciun beneficiu insa risti probleme de stabilitate si comentarii la ITP. ...concret in cazu tau nu vei avea probleme. Daca nu ma insel, 130/80 e dimensiunea normala la unele Transalpuri (mai noi cred). Ca diametru e aproape identic, si e putin mai lat. Ceva mai slab in offroad. Cam atat. De ce ai vrea 130? Singuru motiv pentru care mi-as pune 130/80 in loc de 120/90 ar fi daca as vrea un profil de cauciuc care nu exista pe 120/90. Concret, daca in loc de Heidenau K60 as vrea as imi pun Metzler Karoo T. Altfel, 120/90-17 pana la moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Da-mi un singur motiv pentru care vrei sa iti pui 130 in loc de 120. 120/90-17 pana la moarte. am inteles, multumesc, voi lua 120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Karoo T dupa 9500 km. Mers cam 40% enduro 60% asfalt Spatele ar mai duce 500-800 km, fata ceva mai mult Urmatoarea pereche tot Karoo T Editat Mai 28, 2010 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Sunt praf, saracele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Ouch. Ma asteptam sa tina ceva mai bine, sincer. Comparativ, niste K60uri productie 2008 sunt mai bine pastrate dupa aproape 10k km dintre care 80-90% asfalt. Difera putin cauciucurile (ca dimensiune) si mobrele (ca greutate), insa... tot ma asteptam sa fie mai ok. Editat Mai 28, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Uzura cea mai mare au capatat-o vara trecuta in turu Romaniei vro 4500km(din care vro 4300 km asfalt) mers cu un munte de bagaje si pasager si am prins exact perioada cu caldurile cele mai mari. Oricum eu sunt multumit de ele, au tinut destul de bine pentru niste cauciucuri cramponate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Pai oricum se stia deja ca astea cam 10.000 tin. La ce aderenta buna am auzit ca au pe asfalt + ca sunt si cramponate, eu zic ca 10.000 e super bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Pai oricum se stia deja ca astea cam 10.000 tin. La ce aderenta buna am auzit ca au pe asfalt + ca sunt si cramponate, eu zic ca 10.000 e super bine. Pai pe asfalt au aceeasi aderenta ca niste cauciucuri de strada(rulat pe curbe pana la buza fara pierderi de aderenta), pe enduro se comporta bine -> f bine ... deci sunt cauciucurile perfecte Editat Mai 28, 2010 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Pt. cei interesati de Heidenau K60 M&S - 150/70/17, iata ce raspuns am primit de la ei: Hello,i´m so sorry but this tires will be not available.Now, we test the new rubber compound and if ist all ok the tire will come to the next season. Mit freundlichen GrĂźĂen Marco Scheffel Vertrieb Deci anul acesta ... pauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) Pt. cei interesati de Heidenau K60 M&S - 150/70/17, iata ce raspuns am primit de la ei: Hello,i´m so sorry but this tires will be not available.Now, we test the new rubber compound and if ist all ok the tire will come to the next season. Mit freundlichen GrĂźĂen Marco Scheffel Vertrieb Deci anul acesta ... pauza! Oricum pe tancuri de 230kg, 80 de cai si cuplu de 100Nm... se duc relativ repejor. Ziceau pe ADVrider ca si-au pus 140uri, insa atentie la indicele de incarcare! Editat Iunie 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Oricum pe tancuri de 230kg, 80 de cai si cuplu de 100Nm... se duc relativ repejor. Ziceau pe ADVrider ca si-au pus 140uri, insa atentie la indicele de incarcare! Eu am apucat sa mi-l iau pe cel de fata; comandat ieri la Timisoara - ii multumesc Ramonei si pe aceasta cale pentru colaborare - acum o ora il aveam deja. Cit despre uzura ... cit o tine, asta e! cauciucul este doar un consumabil, nu trebuie si nici nu vreau sa ma tina o viata! Pentru mine important este sa-si faca treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Am si eu o intrebare si cred ca e cel mai bun loc in care sa intreb... Pierd aer din anvelope, cam jumatate de atmosfera la 2 saptamani si a devenita enervanta chestia... Cauciucul si camera de pe spate sunt ambele aproape noi, au cam 3000km, pe fata sunt ceva mai vechi, dar fac aceeasi chestie, si pe la ventil nu pare sa rasufle, deci suspectez pori in camere. Am luat un spray de pana (cu spuma) de la Louis pe care il tin sub sa in caz de necesitate, si ma gandeam sa bag cate un jet, doua poate ajuta sa se inchida porii. Care sunt implicatiile pe termen lunga daca bag spuma de pana? Exista o alta metoda mai buna de a scapa de pori? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Baga putin spray . Daca nu tine , schimba camera . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Ihi, incerc... Dar spuma aia nu deranjeaza in nici un fel ulterior? de exemplu sa infunde valva sau sa afecteze altcumva camera? ma refer pe termen lung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Eu as scoate ventilul, as baga cu ajutorul unei tevi mici direct in camera. Normal, lichidul ala se plimba pe interior, mai greu sa ajunga la valva odata bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Cica exista asa ceva: http://www.slime.com/product/82/Tube-Sealant.html sa vad pe unde gasesc si in Ro... Mesaj completat Am dat comanda, dupa ce o pun va dau si un feedback Mesaj completat Si pentru ca am fost intrebat pe PM, poate mai intereseaza pe careva, am gasit la impar.ro . Sper sa fie OK... Mesaj completat Am primit Slime-ul, abia astept ziua de maine sa o pun Mesaj completat Am cateva zile de cand merg cu cate 237ml de slime in fiecare anvelopa, producatorul nu recomanda viteze de peste 100km/h, dar nu am simtit vibratii nici la 110 (n-am iesit din oras), asa ca tind sa cred ca s-a imprastiat uniform substanta in interiorul camerei. Perioada e prea scurta sa-mi dau seama daca mai am pierderi de aer, insa ma simt mai linistit cu chestia asta in camere. Sper sa fie OK.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Are cineva Metzeler Enduro 2? Cum se comporta off road? dar pe sosea? Am de ales intre Tourance si enduro 2 si nu stiu ce sa aleg mentionez ca merg cam 40% off road. Enduro 2 par mai spre enduro ar fi mai potrivite pt ce vreau eu dar nu stiu cum merg pe sosea. Astept pareri! Numai bine Horea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.