Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anakee Wild sau K60 sunt mixte iar T63 si E09 Dakar sunt strict pt offroad. Forma crampoanelor are o importanta cel putin la fel de mare precum compozitia cauciucului, ba chiar mai mare in offroad. Intentia ta e foarte buna dar nu trebuia sa adaugi paranteza aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ai incaltat pe ambele si poti emite pareri pertinente, sau doar incarci topicul ?

Nimeni nu poate si, din pacate, nu va putea face comparatia asta, deci nisci tu nici Andry.

 

Anakee Wild sau K60 sunt mixte iar T63 si E09 Dakar sunt strict pt offroad. Forma crampoanelor are o importanta cel putin la fel de mare precum compozitia cauciucului, ba chiar mai mare in offroad. Intentia ta e foarte buna dar nu trebuia sa adaugi paranteza aia.

Corect.

 

Sincer...as lua Michelinurile alea, dar din pacate n-am ce sa-ti ofer la schimb si nici gume sh nu cumpar.

 

Oricum, de ce vrei sa scapi de ele? Cum sunt fata de K60 Scout?

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu doar E09 pe Tenere. Vara asta voi baga T63 pe AT. Ma astept ca T63 sa fie mult mai bun atat pe asfalt cat si in afara lui dar cu o viata pe jumate din cea a lui E09. E09 era dezastru pe asfalt ud. Cu toate astea am bagat trei perechi, cam 10 mii km fiecare. Ultima pereche a fost Karoo care a fost gata cam dupa 5 mii km. T63 ma astept sa fie foarte asemanator cu Karoo. Dar pe AT imi voi permite si KarooT. Pot sa pun si 140. Tenere avea 120 in talon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să răspund pentru mai sus : T63 / E09 nu mi-aş pune pe motocicleta all-round, sunt prea slabe pentru asfalt. Iar diferenţa am simţit-o bine de tot între cauciucuri MULT mai asemănătoare faţă de ce ai precizat tu : Karoo T şi TKC80 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-e greu sa inteleg unele chestii din ultima pagina, gen cine la cine raspunde :) dati si voi quote ca e greu de follow.

 

in fine, cred ca o sa incerc si eu odata t63 pe tenere candva. idei pt 120/80 18" in ideea mixt? adica nu platforma si distractie inseamna 60 - 100km de asfalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vreo diff intre e09 vechi si e09 dakar pe ud?

 

Nu am folosit decat E09 vechi. Dakar niciodata. Nu stiu cum e.

Cu toate astea am preferat E09 vechi fata de alte cauciucuri mixte deoarece puneam accentul pe offroad. Pe asfalt mergeam incetisor.

Karoo a fost mai aderent pe asfalt, si uscat si ud. Probabil are compozitia superioara lui E09. Iar pe offroad a fost mai bun decat E09 pt ca are crampoanele mai agresive. Doar ca a fost mai scump si s-a tocit repede.

b374, la genul de iesiri pe care am inteles ca le faci, eu cred ca un cauciuc din gama T63 este cel mai indicat. Ai roata de 18'' pe Tenere?

 

Ca să răspund pentru mai sus : T63 / E09 nu mi-aş pune pe motocicleta all-round, sunt prea slabe pentru asfalt. Iar diferenţa am simţit-o bine de tot între cauciucuri MULT mai asemănătoare faţă de ce ai precizat tu : Karoo T şi TKC80 .

 

Si care ar fi diferentele intre KarooT si TKC? Sunt curios. Plusuri si minusuri pt fiecare. D-astea ma gandesc sa port pe AT dupa ce voi termina T63-ul.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. Uitasem. TKC zici ca te-a tinut 5 mii km pe AT. Cat ma tinut pe mine Karoo pe Tenere. Am mai mers eu 2 mii km cu el dar deja imi era teama de explozii de la tocire.

Intrebare: Cat te-a tinut KarooT? Mai mult decat TKC? Sau n-ai apucat sa faci km cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

b374, la genul de iesiri pe care am inteles ca le faci, eu cred ca un cauciuc din gama T63 este cel mai indicat. Ai roata de 18'' pe Tenere?

 

tenere e 17 130/80, wrr e 18 120/80. T63 e pe ambele. pe tenere pana acum tkc a facut cam tot ce am vrut, pe wrr am niste mizerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intentia mea n-a fost de a polemiza cu cineva sau de a obtine bani pe gume. Am intrebat daca exista cineva amator de coclauri si echipat cu gume de asfalt, care este interesat de un schimb cu mine. In felul asta, eu nu le mai tocesc aiurea, iar el nu-si mai tine in frau adrenalina. Sa-mi spuna Andry ca sunt un escroc care vrea sa insele pe nu stiu cine, e cel putin ofensator pt mine si deloc adevarat. Acum m-am facut inteles?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ofensator este şi modul în care ţi-ai prezentat produsul, ai venit spunând că ai mere pădureţe, dar sunt acelaşi lucru cu merele Ionatan şi deci vrei ceva la schimb pe merele tale calitate Ionatan. Dacă înţelegi, bine, dacă nu, iar bine.

 

Karoo T m-am ţinut la fel de mult, dar nu le-am folosit fiind la fel de încărcat, am umblat numai singur. Asta s-a văzut şi la plăcuţele de frână, atunci când am avut TKC80 am schimbat gumele, plăcuţele şi uleiul în acelaşi timp. ( toate puse şi schimbate în acelaşi moment )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ţi se pare prea largă o poţi scurta, nu neapărat s-o tai ci doar să o pliezi şi s-o lipeşti de ea însăşi ( fie cu prenandez, powertape şi altele ).

Am înlocuit de mult benzile acelea cu powertape şi nu mai am grija lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare daca dai cu banda de izolat direct peste piulite, nu etanseaza tube less?

 

Am lipit un furtun cu antigel la un diesel si nu a curs ...

 

Tessa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge cu bandă adezivă, fie ea cât de scumpă şi performantă. La fel nu merge nici cu gluegun, aplicat pe fiecare niplu. În schimb merge cu orişice silicon, pe care să-l laşi la uscat timp suficient ( eu am lăsat 3 zile, după cum indica producătorul ), peste care am aplicat powertape pentru a proteja stratul la montarea anvelopei. Am mers cu presiuni de până la 3atm fără a avea vreodată probleme.

 

Aerul are moleculele ( sau ce-or fi ele ) mai mici faţă de apă, de aceea sunt respirante şi membranele impermeabile GoreTex, SimpaTex şi ale lor derivate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ţi se pare prea largă o poţi scurta, nu neapărat s-o tai ci doar să o pliezi şi s-o lipeşti de ea însăşi ( fie cu prenandez, powertape şi altele ).

Am înlocuit de mult benzile acelea cu powertape şi nu mai am grija lor.

power tape direct peste nipluri, sau peste banda aia de cauciuc larga ca s-o fixeze mai bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...