Speedy.K Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Am avut ceva probleme la montarea pneului spate. Tot Scout. Pai d-aia am si postat, ca se mai plangea cineva de montajul pe fata, ca nu s-a asezat pe janta si vobla. Eu am pus pana acum doua Scout pe spate si unu' simplu+unu' Scout pe fata si n-am avut nicio problema. De doua ori pe masina profi, de alte doua ori cu leviere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 bulanul tau… si variatie mare de calitate la heidenau… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 vreau cateva inf despre bridgestone w41 si w42 cine o folosit aceasta guma ,pe noroi cum se comporta ,durata de viata , si daca face galagie pe asfalt ...poate o comparatie cu haidenau k60 scout ( ca din cate am auzit, mie sa nu cumpar haidenau si sa imi cada crampoanele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) vreau cateva inf despre bridgestone w41 si w42 cine o folosit aceasta guma ,pe noroi cum se comporta ,durata de viata , si daca face galagie pe asfalt ...poate o comparatie cu haidenau k60 scout ( ca din cate am auzit, mie sa nu cumpar haidenau si sa imi cada crampoanele ) Pai Haidenau K60 Scout are profil cu crampoane?? Poate ar trebui sa ne spui ce intelegi tu prin crampoane. Scout este un pneu dual purpose, care arata cam asa: http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.balmainmotorcycles.com.au/images/Heidenau_K60-Scout_pair.jpg&imgrefurl=http://www.balmainmotorcycles.com.au/heidenau-tyres.html&h=600&w=466&sz=68&tbnid=dXjsp9XILFRhQM:&tbnh=98&tbnw=76&zoom=1&usg=__E-Vet-CUqli4mqxK_gWjEMiCTzg=&docid=eF12luNjx2crzM&sa=X&ei=nL-oUqOoENTuygPPg4H4CQ&ved=0CFAQ9QEwAA Este un pneu care se preteaza bine la macadam, asfalt ud, rece, etc, dar nu il recomand pentru noroaie, pentru ca nu se descarca si in cateva secunde, se transforma in slic. Despre Bridgestone-urile la care faci referire nu stiu nimic, dar banuiesc ca fac parte din aceiasi categorie cu K60, de vreme ce doresti o comparatie. Astfel, daca au un profil asemanator, ma indoiesc ca vor performa prea bine in mocirla. Daca vrei noroi, pui un profil cu crampoane cat mai agresive, gen Mitas E09, Karoo, etc, etc.. Si mai lasa la o parte galagia pe care o face pe asfalt. Te intereseaza un pneu cat mai safe, pentru conditiile in care vrei sa il utilizezi, sau unul care sa "dea bine"??? Editat Decembrie 11, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Bridgestone alea sunt TrailWing 41 si 42, prescurtarea e tw41&42 - erau bagate de suzuki pe drz400 dar lumea nu era prea multumita de prestatiile offroad si sunt considerate cauciucuri 80/20. Asta din ce am citit pe forumuri de dincolo - pe la noi nu am vazut la multa lume. Heidenau k60s nu sunt ok pt transalp? mai ales ca la dimensiunea aia nu au banda pe mijloc pe spate. Mitas e07 ar fi alta optiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Bridgestone alea sunt TrailWing 41 si 42, prescurtarea e tw41&42 - erau bagate de suzuki pe drz400 dar lumea nu era prea multumita de prestatiile offroad si sunt considerate cauciucuri 80/20. Asta din ce am citit pe forumuri de dincolo - pe la noi nu am vazut la multa lume. Heidenau k60s nu sunt ok pt transalp? mai ales ca la dimensiunea aia nu au banda pe mijloc pe spate. Mitas e07 ar fi alta optiune Ia-ti gandul de la Mitas. Niste petarde. Eu sunt multumit de K60. Si mobrele noastre seamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Eu am montat zilele acesteaContinental Trail Attack2 - sunt anvelope 80% on -20 % off Le.am preferat ,tinand cont de importanta aderentei pe sosea Impresii mai la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Eu am montat zilele acesteaContinental Trail Attack2 - sunt anvelope 80% on -20 % off Le.am preferat ,tinand cont de importanta aderentei pe sosea Impresii mai la primavara Poate cel mult 95 asfalt si 5 % pamant uscat cu ale un pic de noroi si esti pe gheata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Poate cel mult 95 asfalt si 5 % pamant uscat cu ale un pic de noroi si esti pe gheata Pe noroi nu tin niciun fel de mixte. Dar astea nu tin nici pe macadam uscat mai mult decat orice gume obisnuite de strada. Cred ca 5% ala de off vine de la faptul ca exista dimensiuni de enduro-touring. Cam ca la Anakee... Editat Ianuarie 8, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Poate cel mult 95 asfalt si 5 % pamant uscat cu ale un pic de noroi si esti pe gheata Eu am dat procentele producatorului.Daca tu stii mai bine, nu te contrazic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Si eu sunt de aceeasi parere cu fairplaybiker, sunt cauciucuri de strada. Am asa ceva pe moto si pe OFF road sunt dezastru, cu mult sub Bridgestone Trail Wing 101/152 sau Heidenau K76 (pe astea le-am avut inainte). In schimb pe asfalt se descurca foarte bine. Editat Ianuarie 8, 2014 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Si cu slick-uri poti sa mergi 20% offroad. Asta nu le face on/off. Apropos, offroad eu as traduce "in afara drumului". Asta exclude orice fel de drum: asfalt, pietris, pamant, forestier, TAF, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Si cu slick-uri poti sa mergi 20% offroad. Asta nu le face on/off. Apropos, offroad eu as traduce "in afara drumului". Asta exclude orice fel de drum: asfalt, pietris, pamant, forestier, TAF, etc. Da, Andrei, teoretic asa e; dar pe siteurile tuturor producatorilor termenul e folosit cu sensul de "asfalt/fara asfalt". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 De fapt, termenul offroad era alternativa anglo-saxona pt termenul enduro promovat, in speial, de catre francezi. Intre timp, termenul enduro a patruns si in limbajul curent al anglo-saxonilor, in special datorita cursei Paris-Dakar (o cursa francofona) si a nomenclaturii gamei KTM (cel mai de succes brand in Paris-Dakar in ultimii ani). Termenul offroad a ramas folosit in alte domenii gen categorisirea cauciucurilor. Deasemenea se mai foloseste la masini, enduro referindu-se, in special, la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Eu am montat zilele acesteaContinental Trail Attack2 - sunt anvelope 80% on -20 % off Le.am preferat ,tinand cont de importanta aderentei pe sosea Impresii mai la primavara asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Merge si pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_magherca Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Va salut! vin si eu cu o problema ...am observat o crapatura in pneul fata si ma/va intreb daca e necesara schimbarea cauciucului. Fisura are o adancime de aprox 1 mm...Stie cineva cat de gros este cauciucul? Avand in vedere ca e cu camera, ma gandesc sa nu duca la vreo explozie. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Din ce an de fabricatie este (dotu ) .... vad ca mai are si alta crepatura ...lio zic sa nu te risti cu viata schimbal sa nu patesti ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_magherca Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 2009...si vad ca si pe spate are crapaturi similare la 2 crampoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 batranetze, coa,ie cretze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Va salut! vin si eu cu o problema ...am observat o crapatura in pneul fata si ma/va intreb daca e necesara schimbarea cauciucului. Fisura are o adancime de aprox 1 mm...Stie cineva cat de gros este cauciucul? Avand in vedere ca e cu camera, ma gandesc sa nu duca la vreo explozie. Multumesc anticipat. 2009...si vad ca si pe spate are crapaturi similare la 2 crampoane. Arunca-le! Acum! Si inainte taie-le bine, sa nu le ia vreun prost de bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Si eu am ceva crapaturi de dimensiuni ceva mai mici tot la Anakee 2 (doar pe spate ),aparute dupa aprox 3k km .Adevarat ca anvelopa a vazut si ceva off-road.Oricum trebuie schimbata pana la inceperea sezonului ,a ajuns la limita. As opta pentru Heidenau K60 scout ..Ce parere aveti ?..Cineva imi spunea sa nu ma apropi de Heidenau cica ar fi foarte proaste pe asfalt .Totusi eu l-as cumpara pentru propietatile de off-road,dar parca nu as merge nici pe sfalt cu frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ai reţinut greşit cred, sau cel care te-a informat făcea o confuzie : Mitas sunt proste pe asfalt ( ud ) , nu Heidenau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Aia din poza nu este crapatura de utilizare (gen crampoane fisurate de la cuplu pe asfalt, pietre, etc...). E crapatura de imbatranire. In scurt timp se vor rupe si atzele si cauciucul va exploda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.