andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Si cu slick-uri poti sa mergi 20% offroad. Asta nu le face on/off. Apropos, offroad eu as traduce "in afara drumului". Asta exclude orice fel de drum: asfalt, pietris, pamant, forestier, TAF, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Si cu slick-uri poti sa mergi 20% offroad. Asta nu le face on/off. Apropos, offroad eu as traduce "in afara drumului". Asta exclude orice fel de drum: asfalt, pietris, pamant, forestier, TAF, etc. Da, Andrei, teoretic asa e; dar pe siteurile tuturor producatorilor termenul e folosit cu sensul de "asfalt/fara asfalt". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 De fapt, termenul offroad era alternativa anglo-saxona pt termenul enduro promovat, in speial, de catre francezi. Intre timp, termenul enduro a patruns si in limbajul curent al anglo-saxonilor, in special datorita cursei Paris-Dakar (o cursa francofona) si a nomenclaturii gamei KTM (cel mai de succes brand in Paris-Dakar in ultimii ani). Termenul offroad a ramas folosit in alte domenii gen categorisirea cauciucurilor. Deasemenea se mai foloseste la masini, enduro referindu-se, in special, la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Eu am montat zilele acesteaContinental Trail Attack2 - sunt anvelope 80% on -20 % off Le.am preferat ,tinand cont de importanta aderentei pe sosea Impresii mai la primavara asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Merge si pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_magherca Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Va salut! vin si eu cu o problema ...am observat o crapatura in pneul fata si ma/va intreb daca e necesara schimbarea cauciucului. Fisura are o adancime de aprox 1 mm...Stie cineva cat de gros este cauciucul? Avand in vedere ca e cu camera, ma gandesc sa nu duca la vreo explozie. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Din ce an de fabricatie este (dotu ) .... vad ca mai are si alta crepatura ...lio zic sa nu te risti cu viata schimbal sa nu patesti ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_magherca Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 2009...si vad ca si pe spate are crapaturi similare la 2 crampoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 batranetze, coa,ie cretze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Va salut! vin si eu cu o problema ...am observat o crapatura in pneul fata si ma/va intreb daca e necesara schimbarea cauciucului. Fisura are o adancime de aprox 1 mm...Stie cineva cat de gros este cauciucul? Avand in vedere ca e cu camera, ma gandesc sa nu duca la vreo explozie. Multumesc anticipat. 2009...si vad ca si pe spate are crapaturi similare la 2 crampoane. Arunca-le! Acum! Si inainte taie-le bine, sa nu le ia vreun prost de bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Si eu am ceva crapaturi de dimensiuni ceva mai mici tot la Anakee 2 (doar pe spate ),aparute dupa aprox 3k km .Adevarat ca anvelopa a vazut si ceva off-road.Oricum trebuie schimbata pana la inceperea sezonului ,a ajuns la limita. As opta pentru Heidenau K60 scout ..Ce parere aveti ?..Cineva imi spunea sa nu ma apropi de Heidenau cica ar fi foarte proaste pe asfalt .Totusi eu l-as cumpara pentru propietatile de off-road,dar parca nu as merge nici pe sfalt cu frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ai reţinut greşit cred, sau cel care te-a informat făcea o confuzie : Mitas sunt proste pe asfalt ( ud ) , nu Heidenau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Aia din poza nu este crapatura de utilizare (gen crampoane fisurate de la cuplu pe asfalt, pietre, etc...). E crapatura de imbatranire. In scurt timp se vor rupe si atzele si cauciucul va exploda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Cateva pareri ma intereseaza pt. ca oricum cauciucul l-am comandat ,deci trebuie sa imi soseasca . Am cumparat un cauciuc cu dot din "09 ce importanta are vechimea? tot mai bun o fi acesta decat ce am eu acuma pe motocicleta ,cu dot "06 si tot este crapat pe langa janta . Conditile de pastrare au spus ca sant cele optime si totusi cauciucul sa fie mai tare decat in mod normal ? ca alta problema nu cred sa fie . Multumesc, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Conditii optime ar insemna umflat, la umbra, la temp const si in punga de plastic, parerea mea. PS : sunt, nu sant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Si eu am ceva crapaturi de dimensiuni ceva mai mici tot la Anakee 2 (doar pe spate ),aparute dupa aprox 3k km .Adevarat ca anvelopa a vazut si ceva off-road.Oricum trebuie schimbata pana la inceperea sezonului ,a ajuns la limita. As opta pentru Heidenau K60 scout ..Ce parere aveti ?..Cineva imi spunea sa nu ma apropi de Heidenau cica ar fi foarte proaste pe asfalt .Totusi eu l-as cumpara pentru propietatile de off-road,dar parca nu as merge nici pe sfalt cu frica. Merg si pe asfalt f bine fara probleme de aderenta.. nu am avut probleme in vreo 8000km de cand le am si vstromul e mai touring decat f650. Eu merg 120- max150 in afara localitatii fara probleme de stabilitate, ok pe curbe tine linia bine - nu sunt pentru cei ce polizeaza scaritele la fiecare curba dar se descurca. Dezavantaje ar fi vibratiile crampoanelor la anumite viteze(asta deranjeaza in functie de persoana) si se simt diferit la inclinarea in curbe, dar dupa cateva sute de km te obisnuiesti. Tin bine la uzura si pe off nu se compara anakee sau tourance cu ele. Nu as zice ca e un cauciuc optim pentru asfalt dar eu nu am nici un stres sa ma dau in orice conditii cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ok, am sa vad cand imi ajunge in ce stare este ,daca nu are crapaturi pe el il iau (sau astea vor aparea cand il umflu?) pt ca ce cauciuc am acum pe moto orice este mai bun . Atata sper sa nu fie tare ca lemnul ! Conditile optime ma gandesc ca ar fi indeplinite daca este la umbra si la o temp.constanta. Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Ok, am sa vad cand imi ajunge in ce stare este ,daca nu are crapaturi pe el il iau (sau astea vor aparea cand il umflu?) pt ca ce cauciuc am acum pe moto orice este mai bun . Atata sper sa nu fie tare ca lemnul ! Conditile optime ma gandesc ca ar fi indeplinite daca este la umbra si la o temp.constanta. Ovidiu Ovidiu sfatul meu e sa nu te bagi la un cauciuc Dot 2009 si daca arata ca nou! 5 ani sunt multi pt un cauciuc moto! Cauciucul imbatraneste si chiar daca a fost pastrat in conditii optime(asa cum spun toti) nu prezinta incredere! Acum daca tot l ai comandat, macar sa nu te bazezi pe el ca pe unul nou! Stii cum e, arata mult mai bine decat ce ai tu acum pe mobra si iti da impresia ca poti merge mai relaxat! Nu prea e asa! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Da,o sa vad cum se comporta (pt.ca l-am comandat) si daca imi da impresia de nesiguranta probabil il voi schimba cand o sa am un job din nou ,pt ca la cat am dat pe el (38 euro) nu este o pierdere imensa . Mersi, Ovidiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 ma gandesc sa-mi iau si eu un set de dunlop trailmax tr91. Merg cred 95% pe asfalt, atat drumuri lungi cat si oras, si ocazional mai ies pe cate un drum de tara sau mai urca pe vre-un deal, dar pe carari. Ati avut careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Cateva pareri ma intereseaza pt. ca oricum cauciucul l-am comandat ,deci trebuie sa imi soseasca . Am cumparat un cauciuc cu dot din "09 ce importanta are vechimea? tot mai bun o fi acesta decat ce am eu acuma pe motocicleta ,cu dot "06 si tot este crapat pe langa janta . Conditile de pastrare au spus ca sant cele optime si totusi cauciucul sa fie mai tare decat in mod normal ? ca alta problema nu cred sa fie . Multumesc, Ovidiu http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=9 Ovidiu sfatul meu e sa nu te bagi la un cauciuc Dot 2009 si daca arata ca nou! 5 ani sunt multi pt un cauciuc moto! Cauciucul imbatraneste si chiar daca a fost pastrat in conditii optime(asa cum spun toti) nu prezinta incredere! Acum daca tot l ai comandat, macar sa nu te bazezi pe el ca pe unul nou! Stii cum e, arata mult mai bine decat ce ai tu acum pe mobra si iti da impresia ca poti merge mai relaxat! Nu prea e asa! Spor! adica pe o curba la dreapta , poti sa cazi sub rotile unui TIR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Da ,mersi mult de info. dar m-am mai linistit ,contrar asteptarilor. O sa am mai multa grija pe cat posibil ce sa mai zic. Mersi, ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Indicat este in primul rand sa nu mergi cu ele prin culturile oamenilor, daca faci asta o sa aiba grija de tine si pe asfalt, cel care este in masura sa decida daca-ti vor aluneca sau nu cauciucurile. Nu stiu sa se dezintegreze, dar trebuie avut grija cu ele in special in primii kilometri, pana apuca sa se duca stratul ce le acopera, care tinde sa alunece foarte tare. Nu-ti pasa acum, dar dupa ce nu le mai ai o sa plangi aducandu-ti aminte cat de distractive erau in comparatie cu K60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Niste prieteni enduristi mi-au facut cadou o pereche de gume de enduro (Pirelli Scorpion / fata si Michellin S12 / spate ... parca sunt ?!). De curiozitate le-am montat pe vaca mea sa vad cum merge. Prin noroaie, prin lanurle de grau, pe islaz e o placere ! Mobra nu clinteste ! ... franeaza, accelereaza, nu fuge nicio roata ... e mare lucru cum poate transforma o pereche de cauciucuri, evolutia unei mobre. Insa ... insa eu mai merg si pe asfalt. ... si ce sa vezi (de fapt sa auzi) ... inca de la 30km/h incepe un fluierat teribil care vine de la cauciucuri ... si se inteteste atat de tare incat la 90km/h devine un fluierat continuu. Intrebarea este pana la ce viteza pot merge cu gumele astea, pe asfalt, incat sa nu-mi periclitez siguranta. Macar cu 100km/h pot merge ? ... e de inteles ca sunt foarte atent cu accelerarile, virajele si franarile ... insa mi-e frica sa nu se dezintegreze la viteza mare ?! ... nu-mi pasa daca se tocesc in 2000km ca sunt fara bani ! pe ele scrie indicele de viteza si cel de greutate, daca mobra se incadreaza la greutate, poti sa-i dai cat scrie indicele de viteza ... am comandat un t63 si un tw301 , sper sa nu fluiere niciunul Editat Februarie 20, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.