Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Cateva pareri ma intereseaza pt. ca oricum cauciucul l-am comandat ,deci trebuie sa imi soseasca . Am cumparat un cauciuc cu dot din "09 ce importanta are vechimea? tot mai bun o fi acesta decat ce am eu acuma pe motocicleta ,cu dot "06 si tot este crapat pe langa janta :eek: .

 

Conditile de pastrare au spus ca sant cele optime si totusi cauciucul sa fie mai tare decat in mod normal ? ca alta problema nu cred sa fie .

 

Multumesc,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am ceva crapaturi de dimensiuni ceva mai mici tot la Anakee 2 (doar pe spate ),aparute dupa aprox 3k km .Adevarat ca anvelopa a vazut si ceva off-road.Oricum trebuie schimbata pana la inceperea sezonului ,a ajuns la limita.

 

As opta pentru Heidenau K60 scout ..Ce parere aveti ?..Cineva imi spunea sa nu ma apropi de Heidenau cica ar fi foarte proaste pe asfalt .Totusi eu l-as cumpara pentru propietatile de off-road,dar parca nu as merge nici pe sfalt cu frica.

 

Merg si pe asfalt f bine fara probleme de aderenta.. nu am avut probleme in vreo 8000km de cand le am si vstromul e mai touring decat f650. Eu merg 120- max150 in afara localitatii fara probleme de stabilitate, ok pe curbe tine linia bine - nu sunt pentru cei ce polizeaza scaritele la fiecare curba dar se descurca. Dezavantaje ar fi vibratiile crampoanelor la anumite viteze(asta deranjeaza in functie de persoana) si se simt diferit la inclinarea in curbe, dar dupa cateva sute de km te obisnuiesti. Tin bine la uzura si pe off nu se compara anakee sau tourance cu ele.

Nu as zice ca e un cauciuc optim pentru asfalt dar eu nu am nici un stres sa ma dau in orice conditii cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am sa vad cand imi ajunge in ce stare este ,daca nu are crapaturi pe el il iau (sau astea vor aparea cand il umflu?) pt ca ce cauciuc am acum pe moto orice este mai bun . Atata sper sa nu fie tare ca lemnul !

 

Conditile optime ma gandesc ca ar fi indeplinite daca este la umbra si la o temp.constanta.

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am sa vad cand imi ajunge in ce stare este ,daca nu are crapaturi pe el il iau (sau astea vor aparea cand il umflu?) pt ca ce cauciuc am acum pe moto orice este mai bun . Atata sper sa nu fie tare ca lemnul !

 

Conditile optime ma gandesc ca ar fi indeplinite daca este la umbra si la o temp.constanta.

 

 

Ovidiu

Ovidiu sfatul meu e sa nu te bagi la un cauciuc Dot 2009 si daca arata ca nou! 5 ani sunt multi pt un cauciuc moto! Cauciucul imbatraneste si chiar daca a fost pastrat in conditii optime(asa cum spun toti) nu prezinta incredere! Acum daca tot l ai comandat, macar sa nu te bazezi pe el ca pe unul nou! Stii cum e, arata mult mai bine decat ce ai tu acum pe mobra si iti da impresia ca poti merge mai relaxat! Nu prea e asa!

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,o sa vad cum se comporta (pt.ca l-am comandat) si daca imi da impresia de nesiguranta probabil il voi schimba cand o sa am un job din nou ,pt ca la cat am dat pe el (38 euro) nu este o pierdere imensa .

 

Mersi,

 

Ovidiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa-mi iau si eu un set de dunlop trailmax tr91. Merg cred 95% pe asfalt, atat drumuri lungi cat si oras, si ocazional mai ies pe cate un drum de tara sau mai urca pe vre-un deal, dar pe carari.

Ati avut careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva pareri ma intereseaza pt. ca oricum cauciucul l-am comandat ,deci trebuie sa imi soseasca . Am cumparat un cauciuc cu dot din "09 ce importanta are vechimea? tot mai bun o fi acesta decat ce am eu acuma pe motocicleta ,cu dot "06 si tot este crapat pe langa janta :eek: .

 

Conditile de pastrare au spus ca sant cele optime si totusi cauciucul sa fie mai tare decat in mod normal ? ca alta problema nu cred sa fie .

 

Multumesc,

 

Ovidiu

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=9

 

Ovidiu sfatul meu e sa nu te bagi la un cauciuc Dot 2009 si daca arata ca nou! 5 ani sunt multi pt un cauciuc moto! Cauciucul imbatraneste si chiar daca a fost pastrat in conditii optime(asa cum spun toti) nu prezinta incredere! Acum daca tot l ai comandat, macar sa nu te bazezi pe el ca pe unul nou! Stii cum e, arata mult mai bine decat ce ai tu acum pe mobra si iti da impresia ca poti merge mai relaxat! Nu prea e asa!

Spor!

adica pe o curba la dreapta , poti sa cazi sub rotile unui TIR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indicat este in primul rand sa nu mergi cu ele prin culturile oamenilor, daca faci asta o sa aiba grija de tine si pe asfalt, cel care este in masura sa decida daca-ti vor aluneca sau nu cauciucurile. Nu stiu sa se dezintegreze, dar trebuie avut grija cu ele in special in primii kilometri, pana apuca sa se duca stratul ce le acopera, care tinde sa alunece foarte tare.

Nu-ti pasa acum, dar dupa ce nu le mai ai o sa plangi aducandu-ti aminte cat de distractive erau in comparatie cu K60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste prieteni enduristi mi-au facut cadou o pereche de gume de enduro (Pirelli Scorpion / fata si Michellin S12 / spate ... parca sunt ?!).

De curiozitate le-am montat pe vaca mea sa vad cum merge. Prin noroaie, prin lanurle de grau, pe islaz e o placere ! Mobra nu clinteste ! ... franeaza, accelereaza, nu fuge nicio roata ... e mare lucru cum poate transforma o pereche de cauciucuri, evolutia unei mobre.

Insa ... insa eu mai merg si pe asfalt. ... si ce sa vezi (de fapt sa auzi) ... inca de la 30km/h incepe un fluierat teribil care vine de la cauciucuri ... si se inteteste atat de tare incat la 90km/h devine un fluierat continuu.

 

Intrebarea este pana la ce viteza pot merge cu gumele astea, pe asfalt, incat sa nu-mi periclitez siguranta. Macar cu 100km/h pot merge ? ... e de inteles ca sunt foarte atent cu accelerarile, virajele si franarile ... insa mi-e frica sa nu se dezintegreze la viteza mare ?!

 

... nu-mi pasa daca se tocesc in 2000km ca sunt fara bani ! :D

pe ele scrie indicele de viteza si cel de greutate, daca mobra se incadreaza la greutate, poti sa-i dai cat scrie indicele de viteza ... am comandat un t63 si un tw301 , sper sa nu fluiere niciunul :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indice de viteza

Q-160

R-170

S-180

T-190

H-210

V-240

dar trebuie vazut si ce dot au pe ele

 

Niste prieteni enduristi mi-au facut cadou o pereche de gume de enduro (Pirelli Scorpion / fata si Michellin S12 / spate ... parca sunt ?!).

De curiozitate le-am montat pe vaca mea sa vad cum merge. Prin noroaie, prin lanurle de grau, pe islaz e o placere ! Mobra nu clinteste ! ... franeaza, accelereaza, nu fuge nicio roata ... e mare lucru cum poate transforma o pereche de cauciucuri, evolutia unei mobre.

Insa ... insa eu mai merg si pe asfalt. ... si ce sa vezi (de fapt sa auzi) ... inca de la 30km/h incepe un fluierat teribil care vine de la cauciucuri ... si se inteteste atat de tare incat la 90km/h devine un fluierat continuu.

 

Intrebarea este pana la ce viteza pot merge cu gumele astea, pe asfalt, incat sa nu-mi periclitez siguranta. Macar cu 100km/h pot merge ? ... e de inteles ca sunt foarte atent cu accelerarile, virajele si franarile ... insa mi-e frica sa nu se dezintegreze la viteza mare ?!

 

... nu-mi pasa daca se tocesc in 2000km ca sunt fara bani ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,exact de la ei am primit astazi cauciucul(pe care l-am si montat) si eu ultima data de la anvelopemoto am luat ,dar la pneurimoto am gasit acum mult mai ieftine ,asta daca nu ti cont de DOT, ce-i drept ^_^ .

 

La mine cred ca a trecut de 2 saptamani termenul de livrare ,dar am fost anuntat ca asa va fi.

 

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Cumparat in vara cauciucuri Metzler Karoo T II.

 

Caucioace noi

 

attachicon.gif09072012725.jpg attachicon.gif09072012724.jpg

 

attachicon.gif09072012723.jpg attachicon.gif09072012721.jpg

 

 

1000 km

 

attachicon.gif29072012757.jpg attachicon.gif29072012758.jpg

 

attachicon.gif29072012759.jpg attachicon.gif29072012760.jpg

 

 

2000 km

 

attachicon.gif03082012772.jpg attachicon.gif03082012773.jpg

 

attachicon.gif03082012775.jpg attachicon.gif03082012776.jpg

 

 

3000 km

 

attachicon.gif06082012778.jpg attachicon.gif06082012779.jpg

 

attachicon.gif06082012780.jpg attachicon.gif06082012781.jpg

 

 

4000 km

 

attachicon.gif12082012782.jpg attachicon.gif12082012783.jpg

 

attachicon.gif12082012785.jpg attachicon.gif12082012787.jpg

 

 

5000 km

 

attachicon.gifIMG_5128.JPG attachicon.gifIMG_5129.JPG

 

attachicon.gifIMG_5132.JPG attachicon.gifIMG_5133.JPG

 

 

 

 

 

Conditii: bagaje + pasager + asfalt in toti cei 5000 km! Km sunt facuti in luna august deci temp ridicate!

presiune fata 1.8 spate 2.0

 

Aveam pozele si de la 6k km dar nu le mai gasesc. Oricum cauciucurile arata tot asa!

 

Parerea mea: motorul sta foarte bine pe sosea si excelent pe curbe! Pe ploaie nu am simtit nici o diferenta. Am avut aceeasi impresie de siguranta ca si pe uscat!

Cred ca mai duc 4 mii de km ceea ce inseamna 10000 durata de viata ceea ce este mai mult decat ok!

 

Am ales aceste cauciucuri pt ca de regula ies si pe forestiere cu pasager si nu vreau sa am probleme!

Urmatoarea pereche va fi tot Katoo T

 

Pretul de achizitie 700 ron in august!

 

Bafta!

 

11000 km

 

post-8246-0-66324800-1396852376_thumb.jpg post-8246-0-69510300-1396852415_thumb.jpg

 

post-8246-0-47579600-1396852443_thumb.jpg post-8246-0-52932300-1396852460_thumb.jpg

 

12000 km

 

post-8246-0-91608000-1396852494_thumb.jpg post-8246-0-94080100-1396852587_thumb.jpg

 

post-8246-0-51285600-1396852603_thumb.jpg post-8246-0-08140900-1396852623_thumb.jpg

 

13000 km

 

post-8246-0-40088400-1396852651_thumb.jpg post-8246-0-66445400-1396852672_thumb.jpg post-8246-0-80388400-1396852686_thumb.jpg

 

post-8246-0-15437100-1396852703_thumb.jpg post-8246-0-28074300-1396852718_thumb.jpg

 

Final de viata pentru Karoo T! Conditiile au fost aceleasi ca mai sus!

Urmatorul set este pe drum!

Spre surprinderea mea un set e mai scump ca acum 2 ani!

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... karoo T...

 

Eu am terminat spatele în 5000km, la fel cum s-a întâmplat şi cu TKC80. Dar le-am găsit a fi sensibil mai puţin aderente KarooT faţă de TKC80, atât pe uscat cât şi pe ploaie. În offroad nu am simţit diferenţă între ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Este cineva interesat de un schimb de anvelope (dimensiuni 90/90-21 si 130/80-17) ? Ale mele sunt Michelin t63 (identice cu Anakee Wild) si vreau ceva stradal. Gradul de uzura al anvelopelor mele este minim (sub 1000 km), iar dorinta mea este ca anvelopele care vor face obiectul schimbului sa fie tot de la un producator premium.

Daca este cineva interesat sa-mi trimita PM.

Multumesc!

post-66404-0-08567800-1397735455_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin t63 (identice cu Anakee Wild)

Nu încerca ( voit sau nu ) să induci lumea în eroare. Este o diferenţă mare între ce ai tu şi Anakee Wild. Dacă "au crampoane" înseamnă "identice", greşeşti mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ai incaltat pe ambele si poti emite pareri pertinente, sau doar incarci topicul ? Ia explica-mi tu care e "marea diferenta" dintre ele, afara de forma crampoanelor?

Da-te cu Mitas Dakar, K60 etc iar apoi mergi cu T63 si poate incarci cu folos topicul. Si nu, nu am dus niciodata pe nimeni in eroare.

Editat de dot977
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...