Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

indice de viteza

Q-160

R-170

S-180

T-190

H-210

V-240

dar trebuie vazut si ce dot au pe ele

 

Niste prieteni enduristi mi-au facut cadou o pereche de gume de enduro (Pirelli Scorpion / fata si Michellin S12 / spate ... parca sunt ?!).

De curiozitate le-am montat pe vaca mea sa vad cum merge. Prin noroaie, prin lanurle de grau, pe islaz e o placere ! Mobra nu clinteste ! ... franeaza, accelereaza, nu fuge nicio roata ... e mare lucru cum poate transforma o pereche de cauciucuri, evolutia unei mobre.

Insa ... insa eu mai merg si pe asfalt. ... si ce sa vezi (de fapt sa auzi) ... inca de la 30km/h incepe un fluierat teribil care vine de la cauciucuri ... si se inteteste atat de tare incat la 90km/h devine un fluierat continuu.

 

Intrebarea este pana la ce viteza pot merge cu gumele astea, pe asfalt, incat sa nu-mi periclitez siguranta. Macar cu 100km/h pot merge ? ... e de inteles ca sunt foarte atent cu accelerarile, virajele si franarile ... insa mi-e frica sa nu se dezintegreze la viteza mare ?!

 

... nu-mi pasa daca se tocesc in 2000km ca sunt fara bani ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da ,exact de la ei am primit astazi cauciucul(pe care l-am si montat) si eu ultima data de la anvelopemoto am luat ,dar la pneurimoto am gasit acum mult mai ieftine ,asta daca nu ti cont de DOT, ce-i drept ^_^ .

 

La mine cred ca a trecut de 2 saptamani termenul de livrare ,dar am fost anuntat ca asa va fi.

 

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Cumparat in vara cauciucuri Metzler Karoo T II.

 

Caucioace noi

 

attachicon.gif09072012725.jpg attachicon.gif09072012724.jpg

 

attachicon.gif09072012723.jpg attachicon.gif09072012721.jpg

 

 

1000 km

 

attachicon.gif29072012757.jpg attachicon.gif29072012758.jpg

 

attachicon.gif29072012759.jpg attachicon.gif29072012760.jpg

 

 

2000 km

 

attachicon.gif03082012772.jpg attachicon.gif03082012773.jpg

 

attachicon.gif03082012775.jpg attachicon.gif03082012776.jpg

 

 

3000 km

 

attachicon.gif06082012778.jpg attachicon.gif06082012779.jpg

 

attachicon.gif06082012780.jpg attachicon.gif06082012781.jpg

 

 

4000 km

 

attachicon.gif12082012782.jpg attachicon.gif12082012783.jpg

 

attachicon.gif12082012785.jpg attachicon.gif12082012787.jpg

 

 

5000 km

 

attachicon.gifIMG_5128.JPG attachicon.gifIMG_5129.JPG

 

attachicon.gifIMG_5132.JPG attachicon.gifIMG_5133.JPG

 

 

 

 

 

Conditii: bagaje + pasager + asfalt in toti cei 5000 km! Km sunt facuti in luna august deci temp ridicate!

presiune fata 1.8 spate 2.0

 

Aveam pozele si de la 6k km dar nu le mai gasesc. Oricum cauciucurile arata tot asa!

 

Parerea mea: motorul sta foarte bine pe sosea si excelent pe curbe! Pe ploaie nu am simtit nici o diferenta. Am avut aceeasi impresie de siguranta ca si pe uscat!

Cred ca mai duc 4 mii de km ceea ce inseamna 10000 durata de viata ceea ce este mai mult decat ok!

 

Am ales aceste cauciucuri pt ca de regula ies si pe forestiere cu pasager si nu vreau sa am probleme!

Urmatoarea pereche va fi tot Katoo T

 

Pretul de achizitie 700 ron in august!

 

Bafta!

 

11000 km

 

post-8246-0-66324800-1396852376_thumb.jpg post-8246-0-69510300-1396852415_thumb.jpg

 

post-8246-0-47579600-1396852443_thumb.jpg post-8246-0-52932300-1396852460_thumb.jpg

 

12000 km

 

post-8246-0-91608000-1396852494_thumb.jpg post-8246-0-94080100-1396852587_thumb.jpg

 

post-8246-0-51285600-1396852603_thumb.jpg post-8246-0-08140900-1396852623_thumb.jpg

 

13000 km

 

post-8246-0-40088400-1396852651_thumb.jpg post-8246-0-66445400-1396852672_thumb.jpg post-8246-0-80388400-1396852686_thumb.jpg

 

post-8246-0-15437100-1396852703_thumb.jpg post-8246-0-28074300-1396852718_thumb.jpg

 

Final de viata pentru Karoo T! Conditiile au fost aceleasi ca mai sus!

Urmatorul set este pe drum!

Spre surprinderea mea un set e mai scump ca acum 2 ani!

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... karoo T...

 

Eu am terminat spatele în 5000km, la fel cum s-a întâmplat şi cu TKC80. Dar le-am găsit a fi sensibil mai puţin aderente KarooT faţă de TKC80, atât pe uscat cât şi pe ploaie. În offroad nu am simţit diferenţă între ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Este cineva interesat de un schimb de anvelope (dimensiuni 90/90-21 si 130/80-17) ? Ale mele sunt Michelin t63 (identice cu Anakee Wild) si vreau ceva stradal. Gradul de uzura al anvelopelor mele este minim (sub 1000 km), iar dorinta mea este ca anvelopele care vor face obiectul schimbului sa fie tot de la un producator premium.

Daca este cineva interesat sa-mi trimita PM.

Multumesc!

post-66404-0-08567800-1397735455_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin t63 (identice cu Anakee Wild)

Nu încerca ( voit sau nu ) să induci lumea în eroare. Este o diferenţă mare între ce ai tu şi Anakee Wild. Dacă "au crampoane" înseamnă "identice", greşeşti mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ai incaltat pe ambele si poti emite pareri pertinente, sau doar incarci topicul ? Ia explica-mi tu care e "marea diferenta" dintre ele, afara de forma crampoanelor?

Da-te cu Mitas Dakar, K60 etc iar apoi mergi cu T63 si poate incarci cu folos topicul. Si nu, nu am dus niciodata pe nimeni in eroare.

Editat de dot977
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anakee Wild sau K60 sunt mixte iar T63 si E09 Dakar sunt strict pt offroad. Forma crampoanelor are o importanta cel putin la fel de mare precum compozitia cauciucului, ba chiar mai mare in offroad. Intentia ta e foarte buna dar nu trebuia sa adaugi paranteza aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ai incaltat pe ambele si poti emite pareri pertinente, sau doar incarci topicul ?

Nimeni nu poate si, din pacate, nu va putea face comparatia asta, deci nisci tu nici Andry.

 

Anakee Wild sau K60 sunt mixte iar T63 si E09 Dakar sunt strict pt offroad. Forma crampoanelor are o importanta cel putin la fel de mare precum compozitia cauciucului, ba chiar mai mare in offroad. Intentia ta e foarte buna dar nu trebuia sa adaugi paranteza aia.

Corect.

 

Sincer...as lua Michelinurile alea, dar din pacate n-am ce sa-ti ofer la schimb si nici gume sh nu cumpar.

 

Oricum, de ce vrei sa scapi de ele? Cum sunt fata de K60 Scout?

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu doar E09 pe Tenere. Vara asta voi baga T63 pe AT. Ma astept ca T63 sa fie mult mai bun atat pe asfalt cat si in afara lui dar cu o viata pe jumate din cea a lui E09. E09 era dezastru pe asfalt ud. Cu toate astea am bagat trei perechi, cam 10 mii km fiecare. Ultima pereche a fost Karoo care a fost gata cam dupa 5 mii km. T63 ma astept sa fie foarte asemanator cu Karoo. Dar pe AT imi voi permite si KarooT. Pot sa pun si 140. Tenere avea 120 in talon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să răspund pentru mai sus : T63 / E09 nu mi-aş pune pe motocicleta all-round, sunt prea slabe pentru asfalt. Iar diferenţa am simţit-o bine de tot între cauciucuri MULT mai asemănătoare faţă de ce ai precizat tu : Karoo T şi TKC80 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-e greu sa inteleg unele chestii din ultima pagina, gen cine la cine raspunde :) dati si voi quote ca e greu de follow.

 

in fine, cred ca o sa incerc si eu odata t63 pe tenere candva. idei pt 120/80 18" in ideea mixt? adica nu platforma si distractie inseamna 60 - 100km de asfalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vreo diff intre e09 vechi si e09 dakar pe ud?

 

Nu am folosit decat E09 vechi. Dakar niciodata. Nu stiu cum e.

Cu toate astea am preferat E09 vechi fata de alte cauciucuri mixte deoarece puneam accentul pe offroad. Pe asfalt mergeam incetisor.

Karoo a fost mai aderent pe asfalt, si uscat si ud. Probabil are compozitia superioara lui E09. Iar pe offroad a fost mai bun decat E09 pt ca are crampoanele mai agresive. Doar ca a fost mai scump si s-a tocit repede.

b374, la genul de iesiri pe care am inteles ca le faci, eu cred ca un cauciuc din gama T63 este cel mai indicat. Ai roata de 18'' pe Tenere?

 

Ca să răspund pentru mai sus : T63 / E09 nu mi-aş pune pe motocicleta all-round, sunt prea slabe pentru asfalt. Iar diferenţa am simţit-o bine de tot între cauciucuri MULT mai asemănătoare faţă de ce ai precizat tu : Karoo T şi TKC80 .

 

Si care ar fi diferentele intre KarooT si TKC? Sunt curios. Plusuri si minusuri pt fiecare. D-astea ma gandesc sa port pe AT dupa ce voi termina T63-ul.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. Uitasem. TKC zici ca te-a tinut 5 mii km pe AT. Cat ma tinut pe mine Karoo pe Tenere. Am mai mers eu 2 mii km cu el dar deja imi era teama de explozii de la tocire.

Intrebare: Cat te-a tinut KarooT? Mai mult decat TKC? Sau n-ai apucat sa faci km cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...