nyky Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 indice de viteza Q-160 R-170 S-180 T-190 H-210 V-240 dar trebuie vazut si ce dot au pe ele Niste prieteni enduristi mi-au facut cadou o pereche de gume de enduro (Pirelli Scorpion / fata si Michellin S12 / spate ... parca sunt ?!). De curiozitate le-am montat pe vaca mea sa vad cum merge. Prin noroaie, prin lanurle de grau, pe islaz e o placere ! Mobra nu clinteste ! ... franeaza, accelereaza, nu fuge nicio roata ... e mare lucru cum poate transforma o pereche de cauciucuri, evolutia unei mobre. Insa ... insa eu mai merg si pe asfalt. ... si ce sa vezi (de fapt sa auzi) ... inca de la 30km/h incepe un fluierat teribil care vine de la cauciucuri ... si se inteteste atat de tare incat la 90km/h devine un fluierat continuu. Intrebarea este pana la ce viteza pot merge cu gumele astea, pe asfalt, incat sa nu-mi periclitez siguranta. Macar cu 100km/h pot merge ? ... e de inteles ca sunt foarte atent cu accelerarile, virajele si franarile ... insa mi-e frica sa nu se dezintegreze la viteza mare ?! ... nu-mi pasa daca se tocesc in 2000km ca sunt fara bani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Uau, in sfarsit ceva misto de la Michelin. Da' sunt mai apropiate de Sirac decat de Anakee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Au aparut de mult, in nuante de BMW. Adica aia de au roti cu dimensiuni de enduro n-au sa le gaseasca folositoare. Sunt si mai apropiate de Karoo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Inafara de anvelopemoto.eu, mai exista alte site-uri pe care ati comandat si a fost ok ( cu DOT recent, livrare, garantii) ? Trebuie sa schimb setul si sunt in cautari. Ms P.s. Cu preturi decente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 pneurimoto.ro ... rabdare si tutun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 (editat) Da ,exact de la ei am primit astazi cauciucul(pe care l-am si montat) si eu ultima data de la anvelopemoto am luat ,dar la pneurimoto am gasit acum mult mai ieftine ,asta daca nu ti cont de DOT, ce-i drept . La mine cred ca a trecut de 2 saptamani termenul de livrare ,dar am fost anuntat ca asa va fi. Ovidiu Editat Februarie 21, 2014 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Salutare! Cumparat in vara cauciucuri Metzler Karoo T II. Caucioace noi 09072012725.jpg 09072012724.jpg 09072012723.jpg 09072012721.jpg 1000 km 29072012757.jpg 29072012758.jpg 29072012759.jpg 29072012760.jpg 2000 km 03082012772.jpg 03082012773.jpg 03082012775.jpg 03082012776.jpg 3000 km 06082012778.jpg 06082012779.jpg 06082012780.jpg 06082012781.jpg 4000 km 12082012782.jpg 12082012783.jpg 12082012785.jpg 12082012787.jpg 5000 km IMG_5128.JPG IMG_5129.JPG IMG_5132.JPG IMG_5133.JPG Conditii: bagaje + pasager + asfalt in toti cei 5000 km! Km sunt facuti in luna august deci temp ridicate! presiune fata 1.8 spate 2.0 Aveam pozele si de la 6k km dar nu le mai gasesc. Oricum cauciucurile arata tot asa! Parerea mea: motorul sta foarte bine pe sosea si excelent pe curbe! Pe ploaie nu am simtit nici o diferenta. Am avut aceeasi impresie de siguranta ca si pe uscat! Cred ca mai duc 4 mii de km ceea ce inseamna 10000 durata de viata ceea ce este mai mult decat ok! Am ales aceste cauciucuri pt ca de regula ies si pe forestiere cu pasager si nu vreau sa am probleme! Urmatoarea pereche va fi tot Katoo T Pretul de achizitie 700 ron in august! Bafta! 11000 km 12000 km 13000 km Final de viata pentru Karoo T! Conditiile au fost aceleasi ca mai sus! Urmatorul set este pe drum! Spre surprinderea mea un set e mai scump ca acum 2 ani! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Păi ce se ieftinește pe lumea asta? De unde le iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Ieri am aflat cum ca s-ar fi renuntat complet la fabricarea Anakee Wild. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Păi ce se ieftinește pe lumea asta? De unde le iei? Tot de la anvelopemoto.eu! Acum sunt 725! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 ... karoo T... Eu am terminat spatele în 5000km, la fel cum s-a întâmplat şi cu TKC80. Dar le-am găsit a fi sensibil mai puţin aderente KarooT faţă de TKC80, atât pe uscat cât şi pe ploaie. În offroad nu am simţit diferenţă între ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Este cineva interesat de un schimb de anvelope (dimensiuni 90/90-21 si 130/80-17) ? Ale mele sunt Michelin t63 (identice cu Anakee Wild) si vreau ceva stradal. Gradul de uzura al anvelopelor mele este minim (sub 1000 km), iar dorinta mea este ca anvelopele care vor face obiectul schimbului sa fie tot de la un producator premium. Daca este cineva interesat sa-mi trimita PM. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Michelin t63 (identice cu Anakee Wild) Nu încerca ( voit sau nu ) să induci lumea în eroare. Este o diferenţă mare între ce ai tu şi Anakee Wild. Dacă "au crampoane" înseamnă "identice", greşeşti mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) Le-ai incaltat pe ambele si poti emite pareri pertinente, sau doar incarci topicul ? Ia explica-mi tu care e "marea diferenta" dintre ele, afara de forma crampoanelor? Da-te cu Mitas Dakar, K60 etc iar apoi mergi cu T63 si poate incarci cu folos topicul. Si nu, nu am dus niciodata pe nimeni in eroare. Editat Aprilie 17, 2014 de dot977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Identice inseamna la fel si nu-s deloc la fel. Nu te mai zburli aiurea ca n-are niciun sens comparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Anakee Wild sau K60 sunt mixte iar T63 si E09 Dakar sunt strict pt offroad. Forma crampoanelor are o importanta cel putin la fel de mare precum compozitia cauciucului, ba chiar mai mare in offroad. Intentia ta e foarte buna dar nu trebuia sa adaugi paranteza aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) Le-ai incaltat pe ambele si poti emite pareri pertinente, sau doar incarci topicul ? Nimeni nu poate si, din pacate, nu va putea face comparatia asta, deci nisci tu nici Andry. Anakee Wild sau K60 sunt mixte iar T63 si E09 Dakar sunt strict pt offroad. Forma crampoanelor are o importanta cel putin la fel de mare precum compozitia cauciucului, ba chiar mai mare in offroad. Intentia ta e foarte buna dar nu trebuia sa adaugi paranteza aia. Corect. Sincer...as lua Michelinurile alea, dar din pacate n-am ce sa-ti ofer la schimb si nici gume sh nu cumpar. Oricum, de ce vrei sa scapi de ele? Cum sunt fata de K60 Scout? Editat Aprilie 17, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 T63 si E09 Dakar intrebare - pt cine a testat - e vreo diferenta reala intre cum se comporta astea doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Eu doar E09 pe Tenere. Vara asta voi baga T63 pe AT. Ma astept ca T63 sa fie mult mai bun atat pe asfalt cat si in afara lui dar cu o viata pe jumate din cea a lui E09. E09 era dezastru pe asfalt ud. Cu toate astea am bagat trei perechi, cam 10 mii km fiecare. Ultima pereche a fost Karoo care a fost gata cam dupa 5 mii km. T63 ma astept sa fie foarte asemanator cu Karoo. Dar pe AT imi voi permite si KarooT. Pot sa pun si 140. Tenere avea 120 in talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 E09 era dezastru pe asfalt ud. e vreo diff intre e09 vechi si e09 dakar pe ud? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Ca să răspund pentru mai sus : T63 / E09 nu mi-aş pune pe motocicleta all-round, sunt prea slabe pentru asfalt. Iar diferenţa am simţit-o bine de tot între cauciucuri MULT mai asemănătoare faţă de ce ai precizat tu : Karoo T şi TKC80 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 mi-e greu sa inteleg unele chestii din ultima pagina, gen cine la cine raspunde dati si voi quote ca e greu de follow. in fine, cred ca o sa incerc si eu odata t63 pe tenere candva. idei pt 120/80 18" in ideea mixt? adica nu platforma si distractie inseamna 60 - 100km de asfalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) e vreo diff intre e09 vechi si e09 dakar pe ud? Nu am folosit decat E09 vechi. Dakar niciodata. Nu stiu cum e. Cu toate astea am preferat E09 vechi fata de alte cauciucuri mixte deoarece puneam accentul pe offroad. Pe asfalt mergeam incetisor. Karoo a fost mai aderent pe asfalt, si uscat si ud. Probabil are compozitia superioara lui E09. Iar pe offroad a fost mai bun decat E09 pt ca are crampoanele mai agresive. Doar ca a fost mai scump si s-a tocit repede. b374, la genul de iesiri pe care am inteles ca le faci, eu cred ca un cauciuc din gama T63 este cel mai indicat. Ai roata de 18'' pe Tenere? Ca să răspund pentru mai sus : T63 / E09 nu mi-aş pune pe motocicleta all-round, sunt prea slabe pentru asfalt. Iar diferenţa am simţit-o bine de tot între cauciucuri MULT mai asemănătoare faţă de ce ai precizat tu : Karoo T şi TKC80 . Si care ar fi diferentele intre KarooT si TKC? Sunt curios. Plusuri si minusuri pt fiecare. D-astea ma gandesc sa port pe AT dupa ce voi termina T63-ul. Editat Aprilie 18, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Am discutat pe tema asta acum un an : /index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/?p=3485995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Aha. Uitasem. TKC zici ca te-a tinut 5 mii km pe AT. Cat ma tinut pe mine Karoo pe Tenere. Am mai mers eu 2 mii km cu el dar deja imi era teama de explozii de la tocire. Intrebare: Cat te-a tinut KarooT? Mai mult decat TKC? Sau n-ai apucat sa faci km cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.