sivi Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 da ce i-ai facut de ai scazut 15kg? .....plin cu aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 .....plin cu aer ce consum are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Ce presiune ati recomanda pt o vaca de 1200gs pe off light-mediu ? Jantele de aliaj, cu gume 80/20 sau 50/50 (on/off), fara pasager, cu putine bagaje, rider de 100kg la gol La iesirile ocazionale de pana acum, ori nu am scazut-o si am mers mai domol ori, dupa ce mi-am luat pompa compacta dupa mine, am scazut-o doar pana pe la 2 bar. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Daca n-ai cauciucuri caramelizate, ce rost are scaderea presiunii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Cresterea aderentei prin marirea petei de contact si posibilitatea gumei de a se "mula" pe teren. Plus preluarea partiala a vibratiilor. Cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Eu cu vstromul incaltat cu k60 scout am mers cu 1.2-1.5 fara probleme dar la cat sunt de tari peretii cauciucului cred ca merge si fara aer ) Diferenta se simte destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Atentie la presiune si la inertia motocicletei la frana pe fata. Sa nu rotiti cauciucul pe janta. Sunt motoare grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Ce presiune ati recomanda pt o vaca de 1200gs pe off light-mediu ? Jantele de aliaj, cu gume 80/20 sau 50/50 (on/off), fara pasager, cu putine bagaje, rider de 100kg la gol La iesirile ocazionale de pana acum, ori nu am scazut-o si am mers mai domol ori, dupa ce mi-am luat pompa compacta dupa mine, am scazut-o doar pana pe la 2 bar. Multam Pai cat recomanda neamtul in mod normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) retractez tot ce am spus rau despre Bridgestone TW301 ... erau defecti (blocati cu un fel de smoala) rulmentii de la jug Probabil vaselina siliconica. Editat Mai 31, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Atentie la presiune si la inertia motocicletei la frana pe fata. Sa nu rotiti cauciucul pe janta. Sunt motoare grele. corect pentru cele pe camera, insa 1200GS e tubeless, nu cred sa poata fi dezlipit de pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Pai cat recomanda neamtul in mod normal? Nu da niste valori pt offroad (sau nu le-am vazut eu). Din ce am citit in diagonala, le da doar pe cele standard si la un moment dat precizeaza ca e indicat sa-ti umflii gumele la loc cand reintrii pe asfalt Editat Mai 31, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Capone, ia-ti karoo3 si lasa presiunea cum e ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Nu da niste valori pt offroad (sau nu le-am vazut eu). Din ce am citit in diagonala, le da doar pe cele standard si la un moment dat precizeaza ca e indicat sa-ti umflii gumele la loc cand reintrii pe asfalt Io intrebam ce zice pentru asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Capone, ia-ti karoo3 si lasa presiunea cum e ea Mai schimb un spate de Next si apoi cred ca probez si eu un Karoo Io intrebam ce zice pentru asfalt. Aa. Pt asfalt recomanda 2.5 cu 2.9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Mai schimb un spate de Next si apoi cred ca probez si eu un Karoo Aa. Pt asfalt recomanda 2.5 cu 2.9 Pai atunci un 1.8 pe fata cu 2 pe spate ar trebui sa fie ok pe macadam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Multam fain. Eu redusesem pe la 2 cu 2.5 initial. O sa incerc cu ele coborate si mai mult sa vad daca se simt ceva imbunatatiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Cresterea aderentei prin marirea petei de contact si posibilitatea gumei de a se "mula" pe teren. Plus preluarea partiala a vibratiilor. Cred... Pata de contact dintre un cauciuc de strada si pietris/pamant/iarba/noroi, etc... Nu crezi ca ar fi mai eficace un cauciuc caramelizat umflat beton decat un cauciuc de strada supermulat pe "teren"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Pata de contact dintre un cauciuc de strada si pietris/pamant/iarba/noroi, etc... Nu crezi ca ar fi mai eficace un cauciuc caramelizat umflat beton decat un cauciuc de strada supermulat pe "teren"? da' nu mai bine unu' cu caramele la presiune mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Bineinteles. Ideea era ca eu nu cred ca obtii mare lucru pe "offroad" scazand presiunea la un cauciuc stradal. Profilul neted va aluneca pe pietris oricat de mare va fi amprenta. Nu va musca precum niste caramele, chiar umflate la maxim. Mai risti si ruperi de valva sau dejantari la tubeless.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) oricum si cu tourance, anakee si de genul, e mai bine cu ele dezumflate decat la 2.5… ps - esti anal cu "offroad" … pana la urma si un drum de taf tot drum e la extremis. Editat Iunie 2, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) pe uscat sau vaduri de rau obtii aderenta, dar pe noroi nu cred ca presiunea scazuta ajuta la ceva... eventual sa ciupesti camera pe fatza si sa te miri ca bou ca peticele sunt prea mici Editat Iunie 2, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 pe uscat sau vaduri de rau obtii aderenta, dar pe noroi nu cred ca presiunea scazuta ajuta la ceva... eventual sa ciupesti camera pe fatza si sa te miri ca bou ca peticele sunt prea mici la stradale, pe noroi, nu. la cramponate, pe noroi, cu ea scazuta se descarca mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Pata de contact dintre un cauciuc de strada si pietris/pamant/iarba/noroi, etc... Nu crezi ca ar fi mai eficace un cauciuc caramelizat umflat beton decat un cauciuc de strada supermulat pe "teren"? Cu siguranta ar fi. Asta insa daca as petrece mai mult timp prin padure decat o fac acum pe uscat sau vaduri de rau obtii aderenta, dar pe noroi nu cred ca presiunea scazuta ajuta la ceva... Clar nu au nicio treaba cu un noroi serios. Daca intalnesc asa ceva si nu exista alternativa de ocolire/trecere... stanga imprejur, ca nu sunt palalila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) uite pe unu' care isi desumfla rotile la Golf 2 si demareaza mai repede decat Veyron sau GTR Editat Iunie 5, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Trag concluzia ca, cu cauciucele dezumflate, ai tractiune mai buna pe .... asfalt. Probabil mult mai buna decat cu cramponate umflate beton. Nu ne temem de offroad. Omuletul din indicatorul rutier al lui Yuk se ingrijeste de acest aspect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.