Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

. Fata varza, spatele mai rezista o tzara.

E primul tau schimb de cand ai cumparat agregatul?

» Post actualizat in 19 Feb 2016 09:51

Un Metzeler sau un Continental de aceeasi categorie cu K60 tine 10-12000 km

Oare de ce?

Care e Continentalul din categoriea K60?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca TKC 70 e aproape de K60 si poate si Conti Escape,dar ultimele nu au profilul prea bun, e putina carne. Eu mi-am comandat un set de Mitas E07, mai ieftine cu vreo 100 de lei setul decat E09 si cu vreo 150-200 parca, decat K60, au fost la oferta pe anvelopemoto.eu la 470 de lei.

Din spusele de pe net, E07 ar fi un 50-50 care se comporta mai bine decat k60 (asta cu dunga pe mijloc) pe offroad si e mai stabil pe drum decat E09, iar ca uzura ar fi undeva intre cele 2.

Acuma mna, mai luati in considerare si motorul pe care e montat ca la un 990 sau 1190 o sa schimbi probabil 2-3 de spate pana tre sa schimbi fata. La un xt, dr, 650gs, transalp,whatever, probabil ca or sa tina mai bine, ca nu ai atata putere la roata. *Momentan am Conti Escape, erau aproape noi (de la Marius Roibu de pe fosta lui africana). Nu prea am bagat offroad cu ele deci nu stiu sa-mi dau cu parerea,dar pe strada erau ok, s-a inclinat un prieten cu ele la 1cm de margine si era chill. Pe putinul offroad facut nu prea ai sanse decat pe uscat si eventual si tasat. Sunt niste tourere care merg si pe drum de tara/camp/forestier.


» Post actualizat in 19 Feb 2016 10:15

P.S. poate sunt de luat in considerare si Mitas E10,cica alea aduc MAI mult cu TKC80 decat E09.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a fost teama de el cand l-am pus prima data... imi parea prea extrem. Dupa ce m am dat cu el -- iti dai seama ca nu tre sa ai nici un stres.

 

La asta ma gandeam eu, par mult mai orientate spre off-road decat K60, iar eu planuiesc sa merg destul de mult si pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau T63 e acelasi lucru la crampoane si compozitia mai moale. Si precum zice si Marius, cine tine 5 ani un cauciuc si mai si vrea aceleasi calitati ca si nou.

 

o fi moale in sensul ca se duce repede. dar grip mai bun pe asfalt (unde ar conta duritatea) decat tkc-ul (la care am vazut mai putina uzura pe acelasi tip de motoreta, traseu si kilograme) n-are.

 

La T63 vad ca e mai buna dispunerea crampoanelor pe lateral pe cel din fata.

 

avanajos off. pe asfalt are un pic de senzatie de mers ca sarpele din cauza asta... un pic funky pe curbe la fel cand e inclinata mai mult ca de senzatie ca pica in viraj dupa care se ridica un pic instant.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca TKC 70 e aproape de K60 si poate si Conti Escape,dar ultimele nu au profilul prea bun, e putina carne. Eu mi-am comandat un set de Mitas E07, mai ieftine cu vreo 100 de lei setul decat E09 si cu vreo 150-200 parca, decat K60, au fost la oferta pe anvelopemoto.eu la 470 de lei.

Escape n-are nicio treaba cu off-ul. Am avut si nu merg mai bine afara de pe asfalt decat Anakee, de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6-7 mii pe monicilindru, apoi devine k60 :)


» Post actualizat in 19 Feb 2016 13:46

Prin prezentari am vazut ca multi spun ca un k60 tine pana la 20.000 de km. Cu e09 cum stam? Oricum, cum a zis si Kollar, nu prea au legatura intre ele, nu stiu cat de confortabil poti sa mergi cu e09 pe asfalt.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Escape n-are nicio treaba cu off-ul. Am avut si nu merg mai bine afara de pe asfalt decat Anakee, de exemplu.

 

Anakee am eu pe Pegaso 650 si mi se pare ca daca nu te dai prea tare la ele merg relativ ok, mai ales daca e uscat (adica fara noroi, zapada sau mai stiu eu ce).

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E primul tau schimb de cand ai cumparat agregatul?

Pt mine e primul schimb. L-am luat la 8000 km cu ele pe roti. Acum am aprox 1400 km.

» Post actualizat in 19 Feb 2016 20:21

Acum am pus un E07 fata si un k60 scout spate. Prima impresie azi pe ploaie marunta in Cluj e ok. Dar doar prin oras,

» Post actualizat in 19 Feb 2016 21:16

Probabil 14000. Da no, o iau sigur pe ulei prin atemporalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat azi E09 urile de pe Tenere. 13800 km. Fata varza, spatele mai rezista o tzara.

 

 

E primul tau schimb de cand ai cumparat agregatul?

 

 

Pt mine e primul schimb. L-am luat la 8000 km cu ele pe roti. Acum am aprox 1400 km.

 

Asa se explica. Probabil fostul proprietar schimbase inca unul sau doua pe spate pastrand fata. La mine cu K60 schimb doua spate pana sa fie nevoie sa schimb fata. E adevarat ca merg si mult cu pasager pe asfalt pana sa ajung la macadamuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se explica. Probabil fostul proprietar schimbase inca unul sau doua pe spate pastrand fata. La mine cu K60 schimb doua spate pana sa fie nevoie sa schimb fata. E adevarat ca merg si mult cu pasager pe asfalt pana sa ajung la macadamuri.

Cauciucu fata s-a ros din doi in doi zimti ( doar cei de pe mijloc)... Or fi avut compozitie diferita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi schimb si eu cauciucul de spate ...un mitas e-07 care a ajuns deja la banda aceea de pe mijloc cu un heidenau K60 si am gasit 4.6 sau 5.1 pe r17

acum intrebarea este care se apropie mai mult de dimensiunea 130/80 R 17 care este acum pe motocicleta?!

Nu aruncati cu rosii! este diferenta mare intre k60 normal si cel scout ?!

O sa incep sezonul pe 1 martie si il termin pana incep ploile torentiale de sfarsit de toamna !

Motocicleta suzuki freewind + ceva bagaje + pasager peste 50% din timp si mers in jur de 70 % pe asfalt.

Multumesc frumos!

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi schimb si eu cauciucul de spate ...un mitas e-07 care a ajuns deja la banda aceea de pe mijloc cu un heidenau K60 si am gasit 4.6 sau 5.1 pe r17

acum intrebarea este care se apropie mai mult de dimensiunea 130/80 R 17 care este acum pe motocicleta?!

Nu aruncati cu rosii! este diferenta mare intre k60 normal si cel scout ?!

O sa incep sezonul pe 1 martie si il termin pana incep ploile torentiale de sfarsit de toamna !

Multumesc frumos!

Salut. http://www.anvelopemoto.eu/heidenau-k60-ms-scout-tl-rear-130-80-17-65t/ . Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi schimb si eu cauciucul de spate ...un mitas e-07 care a ajuns deja la banda aceea de pe mijloc cu un heidenau K60 si am gasit 4.6 sau 5.1 pe r17

acum intrebarea este care se apropie mai mult de dimensiunea 130/80 R 17 care este acum pe motocicleta?!

Nu aruncati cu rosii! este diferenta mare intre k60 normal si cel scout ?!

O sa incep sezonul pe 1 martie si il termin pana incep ploile torentiale de sfarsit de toamna !

Motocicleta suzuki freewind + ceva bagaje + pasager peste 50% din timp si mers in jur de 70 % pe asfalt.

Multumesc frumos!

Nu e diferenta mare, mie mi s-a parut ca nu se simte decat iarna. Si nici acolo nu sunt sigur.

Oricum, vezi ca exista fix 13/80-17.

 

 

A, si atentie la data fabricatiei (DOT, cum ii spunem, un pic gresit). Gumele moi se degradeaza mai repede decat cele medii odata cu invechirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

eu mi-am mai luat de aici si doamna care detine firma este un om de nota 10 !

 

http://heidenau.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=403&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=5

 

Nu compar preturile dar aici este mai ieftin si mai de la sursa...

locul in care mi-am prins urechile este defapt conversia din 4.6 sau 5.1 in latimea de 120 130 sau 140 echivalentul dimensiunilor inscrise de obicei pe anvelope..

 

Multumesc!

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceee maaaa?!?! Redus de la Pret vechi: 826,45 ron ???

 

Pai e 387 de lei pe siteul importatorului !!! Deci mai ieftin chiar si decat pretul ala "redus".

Hai laso-n sangue, asta e chiar tentativa de prosteala pe fata!

post-50140-0-37206100-1456050413_thumb.jpg

post-50140-0-44382600-1456050420_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceee maaaa?!?! Redus de la Pret vechi: 826,45 ron ???

 

Pai e 387 de lei pe siteul importatorului !!! Deci mai ieftin chiar si decat pretul ala "redus".

Hai laso-n sangue, asta e chiar tentativa de prosteala pe fata!

No ho:) Amu am vazut si eu diferenta. Cu mine le-a mers vraja. Magie la 20 de lei mai rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

Nu ma-ntelege gresit, nu moare nimeni de la o diferenta de 20 de lei. Dar nu-mi spune, manca-ti-as, ca e reducere de 51%...

:))

Ideea e ca la ei am gasit cel mai mic pret si posibilitatea de a cumpara online. Din pacate pe site la heidenau.punct nu se exista butonu ala micut cu anuntul: " Cumpara-ma, ma (cuvant jignitor)!"


» Post actualizat in 21 Feb 2016 21:51

Ioi. Este. Da cu alt nume. Ceva cu cos. Mea culpa


» Post actualizat in 21 Feb 2016 21:53

Hmm. Nu este la Mitas. Ca ei erau prima optiune pt rear.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare!

Nu sunt nou pe forum, doar ca nu am scris pana acum (asta in loc de introducere :P).

Va cer parerea, mai ales acelora dintre voi care au folosit Mitas E09 (eventual Dakar) pe spate: vreau sa inlocuiesc gumele de strada cu un TKC80 pe fata, respectiv E09 pe spate (totul normal pana aici). Din cate am citit, E09 au talonul chiar mai ferm decat K60, care sunt recunoscute pentru asa ceva, iar varianta Dakar merge chiar un pas mai departe. Avand o motocicleta fara cric central, leviere de pana scurte, nefiind un mecanic desavarsit si experienta mea in schimbarea unui cauciuc fiind minimala, ce ziceti de aberatia urmatoare? In caz de pana pe spate, in loc sa ma apuc sa schimb/peticesc camera (operatie care mi-ar manca mult timp si nervi), sa folosesc o astfel de anvelopa cu talonul ferm (E09 Dakar), chiar sa optez pentru varianta tubeless, pe care, bineinteles, sa o folosesc cu camera, astfel incat sa pot merge "pe janta" pana la prima vulcanizare. In cel mai rau caz o sa ma blagosloveasca Jumba cand o monteaza :D

Astept pareri. Merci!

P.S. Mai oameni buni, cred ca e ceva in neregula la mine (grav, zic). Ok, stiu ca franez aproape numai cu fata (mers pe asfalt 95%), stiu ca am suprasolicitat guma fata cu multele exersari de franare de urgenta, stiu ca am mers cu pasager doar 10% din distanta, dar totusi: in timp ce marea majoritate spune ca schimba un cauciuc fata la doua cauciucuri spate, la mine e invers: am 8600 km cu Anakee 2, spatele e aproape intreg (poate vad diferenta daca pun unul nou langa el), in schimb fata mai tine pana la colt! Zic eu ca sunt umflate corect (poate un 0.1 atm mai putin decat recomandarea pe fata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare, salutare!
Nu sunt nou pe forum, doar ca nu am scris pana acum (asta in loc de introducere :P).
Va cer parerea, mai ales acelora dintre voi care au folosit Mitas E09 (eventual Dakar) pe spate: vreau sa inlocuiesc gumele de strada cu un TKC80 pe fata, respectiv E09 pe spate (totul normal pana aici). Din cate am citit, E09 au talonul chiar mai ferm decat K60, care sunt recunoscute pentru asa ceva, iar varianta Dakar merge chiar un pas mai departe. Avand o motocicleta fara cric central, leviere de pana scurte, nefiind un mecanic desavarsit si experienta mea in schimbarea unui cauciuc fiind minimala, ce ziceti de aberatia urmatoare? In caz de pana pe spate, in loc sa ma apuc sa schimb/peticesc camera (operatie care mi-ar manca mult timp si nervi), sa folosesc o astfel de anvelopa cu talonul ferm (E09 Dakar), chiar sa optez pentru varianta tubeless, pe care, bineinteles, sa o folosesc cu camera, astfel incat sa pot merge "pe janta" pana la prima vulcanizare. In cel mai rau caz o sa ma blagosloveasca Jumba cand o monteaza :D
Astept pareri. Merci!
P.S. Mai oameni buni, cred ca e ceva in neregula la mine (grav, zic). Ok, stiu ca franez aproape numai cu fata (mers pe asfalt 95%), stiu ca am suprasolicitat guma fata cu multele exersari de franare de urgenta, stiu ca am mers cu pasager doar 10% din distanta, dar totusi: in timp ce marea majoritate spune ca schimba un cauciuc fata la doua cauciucuri spate, la mine e invers: am 8600 km cu Anakee 2, spatele e aproape intreg (poate vad diferenta daca pun unul nou langa el), in schimb fata mai tine pana la colt! Zic eu ca sunt umflate corect (poate un 0.1 atm mai putin decat recomandarea pe fata)

 

Daca iti este frica de schimbat roti, poate faci si tu asta :

 

/index.php?/topic/725474-etansare-janta-cu-spite/

 

Nu ti-am trimis link-ul pt ca sa ma laud sau ceva, ci doar ca si FYI. Eu folosesc Mitas e-08 fata/spate. Pana acum nu am nimic de reprosat nici cauciucului nici "improvizatiei".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am testat anakee 3 care sunt numai on - bine merge si pe pietris da nu e mare lucru

dar astept anakee wild - un 50-50 cred asteptat de multa lume

nu am gasit pentru transalp ceva marimi

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti este frica de schimbat roti, poate faci si tu asta :

 

/index.php?/topic/725474-etansare-janta-cu-spite/

 

Nu ti-am trimis link-ul pt ca sa ma laud sau ceva, ci doar ca si FYI. Eu folosesc Mitas e-08 fata/spate. Pana acum nu am nimic de reprosat nici cauciucului nici "improvizatiei".

 

Multumesc, Liviu. Citisem topicul tau, dar nu mi-l mai aminteam.

Pai astea fiind datele, e clar: va fi varianta de anvelopa tubeless pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...