Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Ceee maaaa?!?! Redus de la Pret vechi: 826,45 ron ???

 

Pai e 387 de lei pe siteul importatorului !!! Deci mai ieftin chiar si decat pretul ala "redus".

Hai laso-n sangue, asta e chiar tentativa de prosteala pe fata!

post-50140-0-37206100-1456050413_thumb.jpg

post-50140-0-44382600-1456050420_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceee maaaa?!?! Redus de la Pret vechi: 826,45 ron ???

 

Pai e 387 de lei pe siteul importatorului !!! Deci mai ieftin chiar si decat pretul ala "redus".

Hai laso-n sangue, asta e chiar tentativa de prosteala pe fata!

No ho:) Amu am vazut si eu diferenta. Cu mine le-a mers vraja. Magie la 20 de lei mai rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

Nu ma-ntelege gresit, nu moare nimeni de la o diferenta de 20 de lei. Dar nu-mi spune, manca-ti-as, ca e reducere de 51%...

:))

Ideea e ca la ei am gasit cel mai mic pret si posibilitatea de a cumpara online. Din pacate pe site la heidenau.punct nu se exista butonu ala micut cu anuntul: " Cumpara-ma, ma (cuvant jignitor)!"


» Post actualizat in 21 Feb 2016 21:51

Ioi. Este. Da cu alt nume. Ceva cu cos. Mea culpa


» Post actualizat in 21 Feb 2016 21:53

Hmm. Nu este la Mitas. Ca ei erau prima optiune pt rear.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare!

Nu sunt nou pe forum, doar ca nu am scris pana acum (asta in loc de introducere :P).

Va cer parerea, mai ales acelora dintre voi care au folosit Mitas E09 (eventual Dakar) pe spate: vreau sa inlocuiesc gumele de strada cu un TKC80 pe fata, respectiv E09 pe spate (totul normal pana aici). Din cate am citit, E09 au talonul chiar mai ferm decat K60, care sunt recunoscute pentru asa ceva, iar varianta Dakar merge chiar un pas mai departe. Avand o motocicleta fara cric central, leviere de pana scurte, nefiind un mecanic desavarsit si experienta mea in schimbarea unui cauciuc fiind minimala, ce ziceti de aberatia urmatoare? In caz de pana pe spate, in loc sa ma apuc sa schimb/peticesc camera (operatie care mi-ar manca mult timp si nervi), sa folosesc o astfel de anvelopa cu talonul ferm (E09 Dakar), chiar sa optez pentru varianta tubeless, pe care, bineinteles, sa o folosesc cu camera, astfel incat sa pot merge "pe janta" pana la prima vulcanizare. In cel mai rau caz o sa ma blagosloveasca Jumba cand o monteaza :D

Astept pareri. Merci!

P.S. Mai oameni buni, cred ca e ceva in neregula la mine (grav, zic). Ok, stiu ca franez aproape numai cu fata (mers pe asfalt 95%), stiu ca am suprasolicitat guma fata cu multele exersari de franare de urgenta, stiu ca am mers cu pasager doar 10% din distanta, dar totusi: in timp ce marea majoritate spune ca schimba un cauciuc fata la doua cauciucuri spate, la mine e invers: am 8600 km cu Anakee 2, spatele e aproape intreg (poate vad diferenta daca pun unul nou langa el), in schimb fata mai tine pana la colt! Zic eu ca sunt umflate corect (poate un 0.1 atm mai putin decat recomandarea pe fata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare, salutare!
Nu sunt nou pe forum, doar ca nu am scris pana acum (asta in loc de introducere :P).
Va cer parerea, mai ales acelora dintre voi care au folosit Mitas E09 (eventual Dakar) pe spate: vreau sa inlocuiesc gumele de strada cu un TKC80 pe fata, respectiv E09 pe spate (totul normal pana aici). Din cate am citit, E09 au talonul chiar mai ferm decat K60, care sunt recunoscute pentru asa ceva, iar varianta Dakar merge chiar un pas mai departe. Avand o motocicleta fara cric central, leviere de pana scurte, nefiind un mecanic desavarsit si experienta mea in schimbarea unui cauciuc fiind minimala, ce ziceti de aberatia urmatoare? In caz de pana pe spate, in loc sa ma apuc sa schimb/peticesc camera (operatie care mi-ar manca mult timp si nervi), sa folosesc o astfel de anvelopa cu talonul ferm (E09 Dakar), chiar sa optez pentru varianta tubeless, pe care, bineinteles, sa o folosesc cu camera, astfel incat sa pot merge "pe janta" pana la prima vulcanizare. In cel mai rau caz o sa ma blagosloveasca Jumba cand o monteaza :D
Astept pareri. Merci!
P.S. Mai oameni buni, cred ca e ceva in neregula la mine (grav, zic). Ok, stiu ca franez aproape numai cu fata (mers pe asfalt 95%), stiu ca am suprasolicitat guma fata cu multele exersari de franare de urgenta, stiu ca am mers cu pasager doar 10% din distanta, dar totusi: in timp ce marea majoritate spune ca schimba un cauciuc fata la doua cauciucuri spate, la mine e invers: am 8600 km cu Anakee 2, spatele e aproape intreg (poate vad diferenta daca pun unul nou langa el), in schimb fata mai tine pana la colt! Zic eu ca sunt umflate corect (poate un 0.1 atm mai putin decat recomandarea pe fata)

 

Daca iti este frica de schimbat roti, poate faci si tu asta :

 

/index.php?/topic/725474-etansare-janta-cu-spite/

 

Nu ti-am trimis link-ul pt ca sa ma laud sau ceva, ci doar ca si FYI. Eu folosesc Mitas e-08 fata/spate. Pana acum nu am nimic de reprosat nici cauciucului nici "improvizatiei".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am testat anakee 3 care sunt numai on - bine merge si pe pietris da nu e mare lucru

dar astept anakee wild - un 50-50 cred asteptat de multa lume

nu am gasit pentru transalp ceva marimi

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti este frica de schimbat roti, poate faci si tu asta :

 

/index.php?/topic/725474-etansare-janta-cu-spite/

 

Nu ti-am trimis link-ul pt ca sa ma laud sau ceva, ci doar ca si FYI. Eu folosesc Mitas e-08 fata/spate. Pana acum nu am nimic de reprosat nici cauciucului nici "improvizatiei".

 

Multumesc, Liviu. Citisem topicul tau, dar nu mi-l mai aminteam.

Pai astea fiind datele, e clar: va fi varianta de anvelopa tubeless pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cati km tine un K60 Scout de 130/80-17?

 

Eu pe dominator am pus K60 simplu dar 120/90-17 si mergea cam 10-11ooo km. Scout-ul de 130/80-17 oare tine mai mult?

 

Am cca. 7500 km in sezonul trecut cu Scout-urile si n-am ajuns inca la jumatate pe spate, fata maxim 1/4, 85-90% on road

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact,

merci pentru scoaterea din dubiu daca era vreunu:)

 

asa e, abia astept sa iasa la mal :)

Problema e ca, desi la ei pe site apare 130/80-17, eu nu am reusit in ultimul an sa gasesc dimensiunea asta pe vreun site care vinde Michelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai din fabrica 130, poti pune linistit 140 sau 150. Eu merg cu 150 pe spate de trei ani.

Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150?

Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150?

Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata...

 

140 cu crampoane e in realitate sub 130. pune sublerul pe ele daca nu crezi. asta ignorand partea cu itp sau verificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150?

Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata...

Eu nu te-am pus sa te duci la RAR sau la ITP cu cauciucuri necomforme si sa faci misto de aia. Vorbeam doar de ce se potriveste ca marime. Cu toate ca, daca te uiti mai atent pe site-urile producatorilor, iti gasesti si 130. Le comanzi direct din strainatate si platesti in jur de 10 euro transportul.

La noi se gasesc 150 si 110 mult mai repede pentru ca sunt multi posesori de 1200 Gs Sau GSA care isi permit sa schimbe setul de pneuri anual, automat vanzarea fiind mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu te-am pus sa te duci la RAR sau la ITP cu cauciucuri necomforme si sa faci misto de aia. Vorbeam doar de ce se potriveste ca marime. Cu toate ca, daca te uiti mai atent pe site-urile producatorilor, iti gasesti si 130. Le comanzi direct din strainatate si platesti in jur de 10 euro transportul.

La noi se gasesc 150 si 110 mult mai repede pentru ca sunt multi posesori de 1200 Gs Sau GSA care isi permit sa schimbe setul de pneuri anual, automat vanzarea fiind mai mare.

Problema e ca n-am gasit la vanzare 130 nici afara. Un singur site grecesc, si ala n-are in alta limba.

Iar pe siteul Michelin nu imi da niciun distribuitor in Romania.

Da-mi si mie niste linkuri daca ai gasit in vreun magazin on-line de afara.

Merci.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si pe ce motoreta pui marime mai mare

la un transalp din 89 am pus 140, fata de 130 stoc pe spate. si cand ma inclinam ajungea fata sa isi termine profilul si simteam cu isi pierde aderenta fata, iar spatele mai avea 1 cm de profil pe sectiune... cand aveam pe spate 130 puteam atinge mai usor scarita sau scutul cu cauciucurile incalzite.

la transalpul din 99 stoc e 120, am momentan 130 si atinge putin in toba stoc, nici nu intra 140 doar daca schimb toba.

depinde si de geometria spatelui.

dar daca schimbati profilul gumei atentie, sa fie profil pe ambele cauciucuri, sa mearga in tandem.

cal mai bine e sa fie respectate specificatiile producatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...