Sari la conținut

Motociclete... De Fete ;)


blueberry
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De curiozitate,care e faza cu motocicleta e iertatoare?Am auzit textul asta de zeci de ori + ala cu ideal pentru incepatori... :D

Adica ce faci la fel si o motocicleta te iarta si alta nu?

Care nu te iarta ce face,se opreste si nu vrea sa mearga mai departe? :P

Dupa parerea voastra si experienta mai ales, ca v-ati dat cu o gramada de motociclete ca sa vedeti care e iertatoare si care nu, care este cea mai neiertatoare motocicleta?Daca nu stii sa te dai si o bruschezi, mi se pare normal ca orice motocicleta sa te dea de pamant.Ideea e ca soferii difera prin stil de condus si atitudine, motocicleta e la fel indiferent cine o manvreaza.Asadar ai bruscat 2 motociclete diferite si una te-a dat de pamant si alta nu sau care e faza?

Si mai ales,de ce ar face cineva o motocicleta care nu te iarta?

 

 

Sanatate si numai bine

Numai la "coltul detelor" tragi sa mai auzi o barfa... :rolleyes:

 

Nu stiu sa dau o definitie clara pentru motociclete care iarta unele greseli, pot spune, doar, ca in anumite situatii si circumstante, o motocicleta fata de alta, este iertatoare, atunci cand ... are anumite caracteristi care te ajuta sa o manevrezi mai usor pentru a nu o scapa, sau alte incidente/ accidente.

 

Un exemplu ar trebui sa te lamureasca:

 

Eu am un Rs 125 si vreau sa intorc. Sunt cu picioarele pe scarite, nu il pun jos si schimb 3 - 2 - 1.

Cand eram aproape in mijlocul manevrei, trebuia sa dau putin gaz sa indrept motocicleta si sa ies. Eu atunci am trecut din a 2 -1 si cand am eliberat ambreajul s-a " smucit ", dar am reusit sa nu o scap.

 

Asta era acum ceva vreme.

 

Acceasi curba, acelasi stil de schimbare a vitezelor, dar cu un Kawasaki zx6r , schimb din a 2 - 1 si tot asa ma smuceste.(cazuri trase la xerox pana aici).Dar de data aceasta motor mai puternic s-a " smucit " mai tare si am cazut.

 

Sper sa intelegi situatia...

 

Cel mai bine omul intelege din exemple...numai teorie, e plictistoare...

 

Ai inteles ceva? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un exemplu ar trebui sa te lamureasca:

 

Eu am un Rs 125 si vreau sa intorc. cand am eliberat ambreajul s-a " smucit ", dar am reusit sa nu o scap.

 

Kawasaki zx6r , schimb din a 2 - 1 si tot asa ma smuceste.(cazuri trase la xerox pana aici).Dar de data aceasta motor mai puternic s-a " smucit " mai tare si am cazut.

 

 

Ai inteles ceva? :rolleyes:

 

Merci de raspuns.

 

Sincer,asteptam o replica de la o fata.Vroiam sa vad daca vorbeste din experienta(faza cu iertatul ) sau e doar un "text" imprumutat de la altii, ca sa-si alinte motocicleta,pentru ca stim asta:cea mai buna motocicleta e cea pe care o are fiecare... :D

 

Din ce vad eu ce ai patit tu, problema e nu ca nu te-a iertat motocicleta (zx6r) ci ca nu ai putut s-o tii tu:RS125 presupun ca are pe la 100kg+ pe cand ZX6R are spre 200kg,din cauza greutatii de gabarit si a diferentei de putere motor ai scapat-o pe a doua...Edificator ar fi cu 2 motociclete din aceeasi clasa si cu aceeasi greutate (aproximativ),gen:GS500 si CB500,aceeasi manevra ,una te doboara alta nu.

Gresesc?

 

In fine, era asa doar o mica nedumerire a mea...:laugh:

 

Sanatate si numai bine.

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns.

 

Sincer,asteptam o replica de la o fata.Vroiam sa vad daca vorbeste din experienta(faza cu iertatul ) sau e doar un "text" imprumutat de la altii, ca sa-si alinte motocicleta,pentru ca stim asta:cea mai buna motocicleta e cea pe care o are fiecare... :D

 

Din ce vad eu ce ai patit tu, problema e nu ca nu te-a iertat motocicleta (zx6r) ci ca nu ai putut s-o tii tu:RS125 presupun ca are pe la 100kg+ pe cand ZX6R are spre 200kg,din cauza greutatii de gabarit si a diferentei de putere motor ai scapat-o pe a doua...Edificator ar fi cu 2 motociclete din aceeasi clasa si cu aceeasi greutate (aproximativ),gen:GS500 si CB500,aceeasi manevra ,una te doboara alta nu.

Gresesc?

 

In fine, era asa doar o mica nedumerire a mea...:laugh:

 

Sanatate si numai bine.

Sunt inalt, 1.88 ,lung in picioare.Ele sunt echilibrate doar, dar smucitura a fost muult mai puternica.Ai perfecta dreptate.

 

Am spus experienta mea, fiindca se observa perfect diferentele de greutate, cum ai spus tu, cilindree...alti factori.

 

De acum ce am de intrebat, intreb aici la fete.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia RS 125

An : 2005

Km.: 9809

 

Cumparat de la United Motors si sunt al doilea proprietar.

 

Este full power 34 cp, power valve, galerie esapament Arrow, crash pad (cadru si bascula).

 

Schimbat consumabile: Kit lant, placute fata/spate cu lichid frana, ulei furca si cutie, baterie, bujie. Toate acestea acum 200 km.

 

Dar si set ambreaj si set motor acum 600 km.

 

A mers numai cu ulei Motul 710.

 

Ingrijita, tinuta in garaj, pe timpul iernii in casa... :rolleyes:

 

Tel: 0767235034

 

pun cateva poze:

post-35729-1272027162_thumb.jpg

post-35729-1272027255_thumb.jpg

post-35729-1272027517_thumb.jpg

post-35729-1272027598_thumb.jpg

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate,care e faza cu motocicleta e iertatoare?Am auzit textul asta de zeci de ori + ala cu ideal pentru incepatori... :rolleyes:

 

Iertatoare in sensul ca nu este o motocicleta nervoasa si daca o bruschezi nu te pune jos. Sau poate ca n-am impins-o eu pana la limita sa vad ce poate. Uite un exemplu, o abordare gresita a unei linii de tramvai, roata fata intra in voblaj si eu in panica evident. N-am bruscat-o, nu m-am infipt in frane si am reusit s-o controlez. Normal ca are legatura si cu stilul de condus, dar eu sunt de parere ca in cazul meu a tinut si de motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iertatoare in sensul ca nu este o motocicleta nervoasa si daca o bruschezi nu te pune jos. Sau poate ca n-am impins-o eu pana la limita sa vad ce poate. Uite un exemplu, o abordare gresita a unei linii de tramvai, roata fata intra in voblaj si eu in panica evident. N-am bruscat-o, nu m-am infipt in frane si am reusit s-o controlez. Normal ca are legatura si cu stilul de condus, dar eu sunt de parere ca in cazul meu a tinut si de motocicleta.

 

Motocicleta e cam atata de nervoasa cat tragi de gaz;daca vrei poti merge si cu o Hayabusa la pas...

Desigur ca la nervozitatea motorului nu se compara o vitezana cu un chopper , de exemplu...

Liniile de tramvai sunt un dezastru intr-adevar,daca sunt si ude si ai gume sterse ,ai mari sanse sa pupi asfaltul.Depinde si de noroc, si intradevar depinde un pic si de motocicleta cum se duce, in functie de constructia ei si distribuirea greutatii fata-spate,suspensie,...etc;de indemanarea ta,de ce-a zis la horoscop... :laugh:

 

:rolleyes:

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de exemplu ,o yamaha xt 125 e iertatoare un V-max nu. cu prima trebuie sa fii ghinionist rau sa cazi, cu a II-a te vei constientiza mai des ca esti norocos .

la aceeasi clasa sunt toate p-acolo. nu prea se poate vorbi de asta. diferenta intre iertatoare sau nu, in acest caz, poate sa fie raspunsul motorului la acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Motocicleta e cam atata de nervoasa cat tragi de gaz;daca vrei poti merge si cu o Hayabusa la pas...

Nu e vorba despre asta, e vorba ca la un 500 daca deschizi brusc gazul nu se intampla mare lucru, la Hayabusa cred ca te ridici pe o roata sau derapezi si cazi. Nu cred ca se pune problema unei comparatii intre CB500 si GS500, de pilda, ci intre un motor de 30-50 CP si unul de 150 CP. La fel la suspensii, daca iei o groapa cu un enduro te cam iarta, daca o iei cu o moto sport cu suspensii dure iti tatuezi rezervorul cu bilutele. Are vreo logica ce am zis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se pune problema unei comparatii intre CB500 si GS500, de pilda, ci intre un motor de 30-50 CP si unul de 150 CP. . Are vreo logica ce am zis?

 

 

Cu exceptia la fraza ramasa, ai dreptate...:rolleyes:

 

BOGDDAN zicea ca a patit 2 faze identice dar cu 2 motoare diferite,o RS125 si un ZX6R.Prima l-a "iertat",a doua nu.Evident din cauza ca ZX6R e mai grea si mai puternica.De aceea am zis ca trebuie folosite la comparatie 2 motoare asemanatoare (ca si clasa si caracteristici),daca patesti exact aceeasi faza cu ele si una te iarta cealalta nu, atinci da,poti stabili care e mai iertatoare.

 

:laugh:

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,recomand suzki gn 125,250,400 etc....eu conduc de 2 ani (pe drumuri laturalnice) un suzuki gn250 (acum am aproape 14 ani) are putere o poti folosi si pe sosele si pe campii...mai ales pentru incepatori sau cei mai scunzi(eu am 1,62m) si ajung destul de bine :D .....acum as avea curaj (adica as putea conduce ca,curaj are orice prost) sa conduc orice motocicleta nu foarte inalta....dar de multi cmc....fara ploblema :P .....am condus si prin oras....dar eraq sa am probleme cu gaborii(politisti) :rolleyes: ...dar prin oras merg cu un scuter de 50cmc :laugh: si nu se leaga nimeni:kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P :D :laugh: :rolleyes:

Eshty foarte kurajos....Kum ay putut? Nu ti-a fost frik?...La 14 ani sa faci asha ceva.....Vreau sa fy ydolul meoO!...Poty sami dai nishte lekty de condus shy mye?.....Astept raspunsss....

Editat de Biraid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Model excelent,manevrabil,usor de intretinut, iertator SI ieftin ! Recomand.

 

 

 

Asta e din ciclul de intrebari : "Ce naiba cauta fetele pe motocicleta?"...

... si ne trimiti discret la cratita ....la tigaie am vrut sa spun :peace:

 

 

 

 

 

 

:D

 

 

post-28325-1272404929_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca glumeam, imi place sa cred ca mai exista si femei cu simtul umorului :peace:

 

Si ca sa nu fiu complet offtopic, eu as recomanda unei fete un Virago din categoria chopper,o aprilia rs 250 la categoria vitezana,aprilia rx125 pentru amatoarele de sporturi murdare si ca si naked - cb 500, sau Kawasaki ER.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca permisul mi l-am luat acum 2 ani, motocicleta am numai de anul trecut din septembrie. Este o Honda xl 350 cmc, cu pornire la pedala. Nu este recomandata chiar tuturor fetelor, pentru ca trebuie sa ai ceva putere in picior pentru pornire si este si destul de inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca permisul mi l-am luat acum 2 ani, motocicleta am numai de anul trecut din septembrie. Este o Honda xl 350 cmc, cu pornire la pedala. Nu este recomandata chiar tuturor fetelor, pentru ca trebuie sa ai ceva putere in picior pentru pornire si este si destul de inalta.

 

 

Felicitari...:)

 

S-o folosesti sanatoasa si fara evenimente neplacute.

Ti-ar fi bune niste cizme enduro;in caz ca dai rateu la kick sa nu te loveasca pedala peste picior.

 

 

Have fun

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca permisul mi l-am luat acum 2 ani, motocicleta am numai de anul trecut din septembrie. Este o Honda xl 350 cmc, cu pornire la pedala. Nu este recomandata chiar tuturor fetelor, pentru ca trebuie sa ai ceva putere in picior pentru pornire si este si destul de inalta.

Excelenta motocicleta. Mare grija la ulei! In rest, e un motor vechi si cauciucurile sigur sunt pe duca (ma refer la bucatile in mod normal flexibile, expuse intre cilindru, carburator, cutie de aer).

 

Si ca o rugaminte... ai putea pune o poza doua cu motocicleta? Chiar sunt curios :laugh:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari...:)

 

S-o folosesti sanatoasa si fara evenimente neplacute.

Ti-ar fi bune niste cizme enduro;in caz ca dai rateu la kick sa nu te loveasca pedala peste picior.

 

 

Have fun

 

:laugh:

 

 

Mersi, am tot echipamentul armura din bluza si pantalon, cizme enduro .

Arat ca Robocop cand ma urc pe motor. ;)

Mesaj completat

Excelenta motocicleta. Mare grija la ulei! In rest, e un motor vechi si cauciucurile sigur sunt pe duca (ma refer la bucatile in mod normal flexibile, expuse intre cilindru, carburator, cutie de aer).

 

Si ca o rugaminte... ai putea pune o poza doua cu motocicleta? Chiar sunt curios :lol:

 

 

Nu voiam o motocicleta mai noua, pt ca eram constienta ca o sa cad si m-as fii ofticat. Am cumparat-o din Germania si a avut un proprietar in varsta. E din 86, ca an de fabricatie, a trecut pe la doctor ( ca am cazut in toamna) si acum e gata de drum.

post-40300-1272640462_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, am tot echipamentul armura din bluza si pantalon, cizme enduro .

Arat ca Robocop cand ma urc pe motor. :D

 

 

Foarte bine ca esti echipata, nu conteaza ca arati ca Robocop ci faptul ca esti protejata...:huh:

 

Cu moto te-ai gandit foarte bine,baga fotoghin si da-i pe dealuri

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...