prolific Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 motoreta buna pt incepatori, inclusiv fete! http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=283490 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 De curiozitate,care e faza cu motocicleta e iertatoare?Am auzit textul asta de zeci de ori + ala cu ideal pentru incepatori... Adica ce faci la fel si o motocicleta te iarta si alta nu? Care nu te iarta ce face,se opreste si nu vrea sa mearga mai departe? Dupa parerea voastra si experienta mai ales, ca v-ati dat cu o gramada de motociclete ca sa vedeti care e iertatoare si care nu, care este cea mai neiertatoare motocicleta?Daca nu stii sa te dai si o bruschezi, mi se pare normal ca orice motocicleta sa te dea de pamant.Ideea e ca soferii difera prin stil de condus si atitudine, motocicleta e la fel indiferent cine o manvreaza.Asadar ai bruscat 2 motociclete diferite si una te-a dat de pamant si alta nu sau care e faza? Si mai ales,de ce ar face cineva o motocicleta care nu te iarta? Sanatate si numai bine Numai la "coltul detelor" tragi sa mai auzi o barfa... Nu stiu sa dau o definitie clara pentru motociclete care iarta unele greseli, pot spune, doar, ca in anumite situatii si circumstante, o motocicleta fata de alta, este iertatoare, atunci cand ... are anumite caracteristi care te ajuta sa o manevrezi mai usor pentru a nu o scapa, sau alte incidente/ accidente. Un exemplu ar trebui sa te lamureasca: Eu am un Rs 125 si vreau sa intorc. Sunt cu picioarele pe scarite, nu il pun jos si schimb 3 - 2 - 1. Cand eram aproape in mijlocul manevrei, trebuia sa dau putin gaz sa indrept motocicleta si sa ies. Eu atunci am trecut din a 2 -1 si cand am eliberat ambreajul s-a " smucit ", dar am reusit sa nu o scap. Asta era acum ceva vreme. Acceasi curba, acelasi stil de schimbare a vitezelor, dar cu un Kawasaki zx6r , schimb din a 2 - 1 si tot asa ma smuceste.(cazuri trase la xerox pana aici).Dar de data aceasta motor mai puternic s-a " smucit " mai tare si am cazut. Sper sa intelegi situatia... Cel mai bine omul intelege din exemple...numai teorie, e plictistoare... Ai inteles ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Un exemplu ar trebui sa te lamureasca: Eu am un Rs 125 si vreau sa intorc. cand am eliberat ambreajul s-a " smucit ", dar am reusit sa nu o scap. Kawasaki zx6r , schimb din a 2 - 1 si tot asa ma smuceste.(cazuri trase la xerox pana aici).Dar de data aceasta motor mai puternic s-a " smucit " mai tare si am cazut. Ai inteles ceva? Merci de raspuns. Sincer,asteptam o replica de la o fata.Vroiam sa vad daca vorbeste din experienta(faza cu iertatul ) sau e doar un "text" imprumutat de la altii, ca sa-si alinte motocicleta,pentru ca stim asta:cea mai buna motocicleta e cea pe care o are fiecare... Din ce vad eu ce ai patit tu, problema e nu ca nu te-a iertat motocicleta (zx6r) ci ca nu ai putut s-o tii tu:RS125 presupun ca are pe la 100kg+ pe cand ZX6R are spre 200kg,din cauza greutatii de gabarit si a diferentei de putere motor ai scapat-o pe a doua...Edificator ar fi cu 2 motociclete din aceeasi clasa si cu aceeasi greutate (aproximativ),gen:GS500 si CB500,aceeasi manevra ,una te doboara alta nu. Gresesc? In fine, era asa doar o mica nedumerire a mea... Sanatate si numai bine. Editat Aprilie 23, 2010 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Merci de raspuns. Sincer,asteptam o replica de la o fata.Vroiam sa vad daca vorbeste din experienta(faza cu iertatul ) sau e doar un "text" imprumutat de la altii, ca sa-si alinte motocicleta,pentru ca stim asta:cea mai buna motocicleta e cea pe care o are fiecare... Din ce vad eu ce ai patit tu, problema e nu ca nu te-a iertat motocicleta (zx6r) ci ca nu ai putut s-o tii tu:RS125 presupun ca are pe la 100kg+ pe cand ZX6R are spre 200kg,din cauza greutatii de gabarit si a diferentei de putere motor ai scapat-o pe a doua...Edificator ar fi cu 2 motociclete din aceeasi clasa si cu aceeasi greutate (aproximativ),gen:GS500 si CB500,aceeasi manevra ,una te doboara alta nu. Gresesc? In fine, era asa doar o mica nedumerire a mea... Sanatate si numai bine. Sunt inalt, 1.88 ,lung in picioare.Ele sunt echilibrate doar, dar smucitura a fost muult mai puternica.Ai perfecta dreptate. Am spus experienta mea, fiindca se observa perfect diferentele de greutate, cum ai spus tu, cilindree...alti factori. De acum ce am de intrebat, intreb aici la fete.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 /index.php?showtopic=431059 e perfecta pt incepatori,nu te oboseste in oras si foarte manevrabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Aprilia RS 125 An : 2005 Km.: 9809 Cumparat de la United Motors si sunt al doilea proprietar. Este full power 34 cp, power valve, galerie esapament Arrow, crash pad (cadru si bascula). Schimbat consumabile: Kit lant, placute fata/spate cu lichid frana, ulei furca si cutie, baterie, bujie. Toate acestea acum 200 km. Dar si set ambreaj si set motor acum 600 km. A mers numai cu ulei Motul 710. Ingrijita, tinuta in garaj, pe timpul iernii in casa... Tel: 0767235034 pun cateva poze: Editat Aprilie 23, 2010 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 De curiozitate,care e faza cu motocicleta e iertatoare?Am auzit textul asta de zeci de ori + ala cu ideal pentru incepatori... Iertatoare in sensul ca nu este o motocicleta nervoasa si daca o bruschezi nu te pune jos. Sau poate ca n-am impins-o eu pana la limita sa vad ce poate. Uite un exemplu, o abordare gresita a unei linii de tramvai, roata fata intra in voblaj si eu in panica evident. N-am bruscat-o, nu m-am infipt in frane si am reusit s-o controlez. Normal ca are legatura si cu stilul de condus, dar eu sunt de parere ca in cazul meu a tinut si de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Iertatoare in sensul ca nu este o motocicleta nervoasa si daca o bruschezi nu te pune jos. Sau poate ca n-am impins-o eu pana la limita sa vad ce poate. Uite un exemplu, o abordare gresita a unei linii de tramvai, roata fata intra in voblaj si eu in panica evident. N-am bruscat-o, nu m-am infipt in frane si am reusit s-o controlez. Normal ca are legatura si cu stilul de condus, dar eu sunt de parere ca in cazul meu a tinut si de motocicleta. Motocicleta e cam atata de nervoasa cat tragi de gaz;daca vrei poti merge si cu o Hayabusa la pas... Desigur ca la nervozitatea motorului nu se compara o vitezana cu un chopper , de exemplu... Liniile de tramvai sunt un dezastru intr-adevar,daca sunt si ude si ai gume sterse ,ai mari sanse sa pupi asfaltul.Depinde si de noroc, si intradevar depinde un pic si de motocicleta cum se duce, in functie de constructia ei si distribuirea greutatii fata-spate,suspensie,...etc;de indemanarea ta,de ce-a zis la horoscop... Editat Aprilie 23, 2010 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 de exemplu ,o yamaha xt 125 e iertatoare un V-max nu. cu prima trebuie sa fii ghinionist rau sa cazi, cu a II-a te vei constientiza mai des ca esti norocos . la aceeasi clasa sunt toate p-acolo. nu prea se poate vorbi de asta. diferenta intre iertatoare sau nu, in acest caz, poate sa fie raspunsul motorului la acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Motocicleta e cam atata de nervoasa cat tragi de gaz;daca vrei poti merge si cu o Hayabusa la pas... Nu e vorba despre asta, e vorba ca la un 500 daca deschizi brusc gazul nu se intampla mare lucru, la Hayabusa cred ca te ridici pe o roata sau derapezi si cazi. Nu cred ca se pune problema unei comparatii intre CB500 si GS500, de pilda, ci intre un motor de 30-50 CP si unul de 150 CP. La fel la suspensii, daca iei o groapa cu un enduro te cam iarta, daca o iei cu o moto sport cu suspensii dure iti tatuezi rezervorul cu bilutele. Are vreo logica ce am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Nu cred ca se pune problema unei comparatii intre CB500 si GS500, de pilda, ci intre un motor de 30-50 CP si unul de 150 CP. . Are vreo logica ce am zis? Cu exceptia la fraza ramasa, ai dreptate... BOGDDAN zicea ca a patit 2 faze identice dar cu 2 motoare diferite,o RS125 si un ZX6R.Prima l-a "iertat",a doua nu.Evident din cauza ca ZX6R e mai grea si mai puternica.De aceea am zis ca trebuie folosite la comparatie 2 motoare asemanatoare (ca si clasa si caracteristici),daca patesti exact aceeasi faza cu ele si una te iarta cealalta nu, atinci da,poti stabili care e mai iertatoare. Editat Aprilie 23, 2010 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 sal,recomand suzki gn 125,250,400 etc....eu conduc de 2 ani (pe drumuri laturalnice) un suzuki gn250 (acum am aproape 14 ani) are putere o poti folosi si pe sosele si pe campii...mai ales pentru incepatori sau cei mai scunzi(eu am 1,62m) si ajung destul de bine .....acum as avea curaj (adica as putea conduce ca,curaj are orice prost) sa conduc orice motocicleta nu foarte inalta....dar de multi cmc....fara ploblema .....am condus si prin oras....dar eraq sa am probleme cu gaborii(politisti) ...dar prin oras merg cu un scuter de 50cmc si nu se leaga nimeni:kick: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Eshty foarte kurajos....Kum ay putut? Nu ti-a fost frik?...La 14 ani sa faci asha ceva.....Vreau sa fy ydolul meoO!...Poty sami dai nishte lekty de condus shy mye?.....Astept raspunsss.... Editat Aprilie 26, 2010 de Biraid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zenna Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 motoreta buna pt incepatori, inclusiv fete! http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=283490 Yep-yep. Vazut, calarit, (m-a) cucerit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Model excelent,manevrabil,usor de intretinut, iertator SI ieftin ! Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramo bv Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Model excelent,manevrabil,usor de intretinut, iertator SI ieftin ! Recomand. Asta e din ciclul de intrebari : "Ce naiba cauta fetele pe motocicleta?"... ... si ne trimiti discret la cratita ....la tigaie am vrut sa spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Bineinteles ca glumeam, imi place sa cred ca mai exista si femei cu simtul umorului Si ca sa nu fiu complet offtopic, eu as recomanda unei fete un Virago din categoria chopper,o aprilia rs 250 la categoria vitezana,aprilia rx125 pentru amatoarele de sporturi murdare si ca si naked - cb 500, sau Kawasaki ER. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 rs 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 De ce nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 e cam nervoasa,preferabil ceva in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramo bv Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Cu toate ca permisul mi l-am luat acum 2 ani, motocicleta am numai de anul trecut din septembrie. Este o Honda xl 350 cmc, cu pornire la pedala. Nu este recomandata chiar tuturor fetelor, pentru ca trebuie sa ai ceva putere in picior pentru pornire si este si destul de inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Cu toate ca permisul mi l-am luat acum 2 ani, motocicleta am numai de anul trecut din septembrie. Este o Honda xl 350 cmc, cu pornire la pedala. Nu este recomandata chiar tuturor fetelor, pentru ca trebuie sa ai ceva putere in picior pentru pornire si este si destul de inalta. Felicitari... S-o folosesti sanatoasa si fara evenimente neplacute. Ti-ar fi bune niste cizme enduro;in caz ca dai rateu la kick sa nu te loveasca pedala peste picior. Have fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Cu toate ca permisul mi l-am luat acum 2 ani, motocicleta am numai de anul trecut din septembrie. Este o Honda xl 350 cmc, cu pornire la pedala. Nu este recomandata chiar tuturor fetelor, pentru ca trebuie sa ai ceva putere in picior pentru pornire si este si destul de inalta. Excelenta motocicleta. Mare grija la ulei! In rest, e un motor vechi si cauciucurile sigur sunt pe duca (ma refer la bucatile in mod normal flexibile, expuse intre cilindru, carburator, cutie de aer). Si ca o rugaminte... ai putea pune o poza doua cu motocicleta? Chiar sunt curios Editat Aprilie 30, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramo bv Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Felicitari... S-o folosesti sanatoasa si fara evenimente neplacute. Ti-ar fi bune niste cizme enduro;in caz ca dai rateu la kick sa nu te loveasca pedala peste picior. Have fun Mersi, am tot echipamentul armura din bluza si pantalon, cizme enduro . Arat ca Robocop cand ma urc pe motor. Mesaj completat Excelenta motocicleta. Mare grija la ulei! In rest, e un motor vechi si cauciucurile sigur sunt pe duca (ma refer la bucatile in mod normal flexibile, expuse intre cilindru, carburator, cutie de aer). Si ca o rugaminte... ai putea pune o poza doua cu motocicleta? Chiar sunt curios Nu voiam o motocicleta mai noua, pt ca eram constienta ca o sa cad si m-as fii ofticat. Am cumparat-o din Germania si a avut un proprietar in varsta. E din 86, ca an de fabricatie, a trecut pe la doctor ( ca am cazut in toamna) si acum e gata de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Mersi, am tot echipamentul armura din bluza si pantalon, cizme enduro .Arat ca Robocop cand ma urc pe motor. Foarte bine ca esti echipata, nu conteaza ca arati ca Robocop ci faptul ca esti protejata... Cu moto te-ai gandit foarte bine,baga fotoghin si da-i pe dealuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.