Tiamat Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salutare tuturor! Am un virago de 535 si ii caut un engine bar (crash bar) pe masura. Aveti vreo idee, exceptand louis. Second e acceptabil, in stare buna sa fie (si 'eftin). Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 garnitura de la cutia cu lichid de frina cum ii, sa nu fie uzata !sau suruburile slabite Apai nu zic ca o fi de mare incredere !!! Verific maine!!! Multumesc mult de pont Moromete !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Apai nu zic ca o fi de mare incredere !!! Verific maine!!! Multumesc mult de pont Moromete !!! M-am referit la cutia de pe ghidon, din partea dreapta, linga frina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 vi-sa explicat mai sus: cel de sus,nr 24,este supapa,nu ai ce umbla la ea...surubul din lateral e cel de umplere/vizitare iar cel de jos e pt golire. capisci? TFB Eu am priceput si am si pus in practica. Dar nu intelegeam unde a dat omu' gaura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 M-am referit la cutia de pe ghidon, din partea dreapta, linga frina Am inteles la ce te-ai referit... la cea cu lichid de frana.... dar nu se vede scurs nik acolo. Totusi mai sunt cateva picaturi din alea si pe acolo, dar foarte putine. Sa mai trag cateva ture cu ea ca sa mai verific inductia pe zile...Pima zi sa verificat ...a doua mai putin... poate a 3-a dispare. Nu stiu daca ajuta, dar cu ea in garaj nu se vede nici o problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ritz Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 salut. stie careva de unde se poate cumpara chit sau adeziv de imbinare pt toba evacuare ( finala ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samrapid Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 SAL tuturor sunt nou MANDRU posesor de Viroga Am vrut doar sa va salut si sa va intreb de o scoala profi de moto in Buc ma intereseaza un costum adecvat Virogei Ma puteti aj pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Salut !!!! Felicitari pentru achizitie. Sa postezi ceva poze cu ea. Scoli de soferi ... hmmmm... sa nu te duci la Ilioara ca aia au numai vechituri(eu am fost acolo) si ma uitam cu invidie la cei de la MotoLouis. Iti recomand sa te duci la MotoLouis pentru ca poti sa urci pe mai multe motoare, cu mult mai bune decat cele de la Ilioara. In rest ... bafta multa Si burta pe carte SAL tuturorsunt nou MANDRU posesor de Viroga Am vrut doar sa va salut si sa va intreb de o scoala profi de moto in Buc ma intereseaza un costum adecvat Virogei Ma puteti aj pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 la Ilioara ca aia au numai vechituri(eu am fost acolo) mai aveau MZ-ul ala albastru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 (editat) Scoli de soferi ... hmmmm... sa nu te duci la Ilioara ca aia au numai vechituri(eu am fost acolo) si ma uitam cu invidie la cei de la MotoLouis. Iti recomand sa te duci la MotoLouis pentru ca poti sa urci pe mai multe motoare, cu mult mai bune decat cele de la Ilioara. ia uite ce zice lumea de Moto Louis Salut eu am facut scoala la MOTO LOUIS si nu am invatat mai nimic (motocicletele sunt reglate in asa fel ca merg singure doar pleci de pe loc si schimbi kaka,aaa si mia ai si un surub in gaz) -400lei am dat. Eu iti recomand Moto TT. Am facut acolo niste cursuri cu dl. Vrajitoru si n-am avut ce reprosa LE Nu stiu daca dl. Vrajitoru mai are treaba cu Moto TT... Editat Februarie 20, 2009 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 (editat) mai aveau MZ-ul ala albastru? Tot ce pot sa iti spun este ca nu s-a instrainat nimic din parcul lor moto din 1980 cred... (scuze pentru exagerare, dar am ceva personal cu Ilioara dupa ce m-au pus sa dau examenul psihologic si iesirea din scoala inainte de a incepe orele de pregatire cu instructorul, desi aveam permis cat B de 11 ani). Editat Februarie 20, 2009 de Catalin.Olteanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beleth Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) deci recomandati moto tt fata de moto louis? Editat Februarie 21, 2009 de Beleth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Februarie 22, 2009 Autor Share Postat Februarie 22, 2009 Dragii mei, va anunt ca dupa atatia ani am parasit lumea Virago. De ce? Pentru ca m-am saturat sa fac enduro cu chopperul si pentru ca aveam nevoie de chestii mai practice. Asta nu inseamna ca nu imi raman in suflet pentru totdeauna si, cine stie, poate ma voi intoarce la ele... Oricum, eu o sa urmaresc topicul asta creat acum mult timp de mine si o sa imi permit sa mai fac si comentarii. Hai, sa va inmultiti si sa faceti naibii intalnirea aia de Viragisti, pe care eu n-am apucat sa o fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Cand ti se va mai face dor de 2 in V stii cum sa ma gasesti Felicitari pentru noua achizitie, si sa va stapaniti una pe cealalta sanatoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 La multi ani Viragistilor indragostiti !!!!!!!! Ca tot suntem in Virago Zone, poate cineva sa imi zica la cate atmosfere se umfla cauciucul din fata de la Virago 535 ? Toate cele bune !!! Sa fiti iubiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Pentru doritori, am manualele de mai jos in format PDF. Din pacate dimensiunea mare a fisierelor nu imi permite sa le atasez aici. Cine le doreste sa dea un samn, bineinteles livrarea este gratuita si in format electronic, pe mail. Yamaha XV535 through 1100 Owners Workshop Manual – 363 pagini by Alan Ahlstrand and John H Haynes Member of the Guild of Motoring Writers Models covered: USA: Yamaha XV535 Virago. 535cc. 1987 through 1990 and 1993 through 1994 Yamaha XV535S Virago. 535cc. 1994 Yamaha XV700 Virago. 699cc. 1984 through 1987 Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1981 through 1983 and 1988 through 1994 Yamaha XV920 Virago. 920cc. 1982 and 1983 Yamaha XV920R (chain drive). 920cc. 1981 and 1982 Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1984 and 1985 Yamaha XV1100 Virago. 1063cc. 1986 through 1994 UK: Yamaha XV535. 535cc. 1988 through 1994 Yamaha XV535S. 535cc. 1994 Yamaha XV750SE Special. 748cc. 1981 through 1983 Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1992 through 1994 Yamaha TR1 (chain drive). 981 cc. 1981 through 1985 Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1986 through 1989 Yamaha XV1100 Virago. 1063 cc. 1989 through 1994 CLYMER YAMAHA – 511 pagini Section One:XV700-1100 Virago • 1981-1999 Section Two: XV535 Virago • 1987-2003 The world's finest publisher of mechanical how-to manuals PRIMEDIA Business Directories & Books P.O. Box 12901, Overland Park, Kansas 66282-2901 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Pentru doritori, am manualele de mai jos in format PDF. Din pacate dimensiunea mare a fisierelor nu imi permite sa le atasez aici.Cine le doreste sa dea un samn, bineinteles livrarea este gratuita si in format electronic, pe mail. Yamaha XV535 through 1100 Owners Workshop Manual – 363 pagini by Alan Ahlstrand and John H Haynes Member of the Guild of Motoring Writers Models covered: USA: Yamaha XV535 Virago. 535cc. 1987 through 1990 and 1993 through 1994 Yamaha XV535S Virago. 535cc. 1994 Yamaha XV700 Virago. 699cc. 1984 through 1987 Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1981 through 1983 and 1988 through 1994 Yamaha XV920 Virago. 920cc. 1982 and 1983 Yamaha XV920R (chain drive). 920cc. 1981 and 1982 Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1984 and 1985 Yamaha XV1100 Virago. 1063cc. 1986 through 1994 UK: Yamaha XV535. 535cc. 1988 through 1994 Yamaha XV535S. 535cc. 1994 Yamaha XV750SE Special. 748cc. 1981 through 1983 Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1992 through 1994 Yamaha TR1 (chain drive). 981 cc. 1981 through 1985 Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1986 through 1989 Yamaha XV1100 Virago. 1063 cc. 1989 through 1994 CLYMER YAMAHA – 511 pagini Section One:XV700-1100 Virago • 1981-1999 Section Two: XV535 Virago • 1987-2003 The world's finest publisher of mechanical how-to manuals PRIMEDIA Business Directories & Books P.O. Box 12901, Overland Park, Kansas 66282-2901 pentru cei care au acces la internet, exista si varianta de download direct: in browser-ul de net: ftp://81.196.164.237:10008 user: yamaha psw: yamaha123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 pentru cei care au acces la internet, exista si varianta de download direct: in browser-ul de net: ftp://81.196.164.237:10008 user: yamaha psw: yamaha123 In manual scrie 200kPa adica 2 bar, dar nu este cam mult ? Presiunea asta este la masini care au 1.200 kg ... Voi la ce presiune le umflati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 La multi ani Viragistilor indragostiti !!!!!!!! Ca tot suntem in Virago Zone, poate cineva sa imi zica la cate atmosfere se umfla cauciucul din fata de la Virago 535 ? Toate cele bune !!! Sa fiti iubiti 2 bar - fata 2.2 bar spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Pe vreme rece, umeda sau si una si alta iti recomand 1.8-1.9 pe fatza si 2 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 imi plac cruiserele si m-as orienta si eu catre o viroaga de 500. ca prim motor. din 2 motive: - e cel mai ieftin cruiser SH la clasa >500cmc - e cel mai des intalnit, asa ca-n caz de vreo belea ma gandesc ca o avea cin' sa m-ajute. acu' am cateva nelamuriri: - cum mi-ar sta p-o viroaga 535, la 1,90 si 100 kile? ar trebui comenzi avansate, sau e ok si cu cele standard? - n-am vazut pe viu o viroaga de 535, asa ca intreb si io: cum e prins motorul? ca nu vad cadrul in partea fata. - care-s problemele care apar cel mai des la viroagele 535 (din anii 1994-1998)? la ce-ar trebui sa fiu atent cand iau o viroaga SH? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 - cum mi-ar sta p-o viroaga 535, la 1,90 si 100 kile? ar trebui comenzi avansate, sau e ok si cu cele standard?- n-am vazut pe viu o viroaga de 535, asa ca intreb si io: cum e prins motorul? ca nu vad cadrul in partea fata. - care-s problemele care apar cel mai des la viroagele 535 (din anii 1994-1998)? la ce-ar trebui sa fiu atent cand iau o viroaga SH? merci Ar cam trebui comenzi avansate. Eu am vreo 1.96 si un pic peste 100 de kile, si fara comenzi avansate imi era inutila viraga. Asa, cat de cat, mai incap pe ea. Da, recunosc, arat un pic aiurea, pentru ca sunt exagerat de mare comparativ cu motoreta care e mult mai mica decat alte cruisere. Din experienta proprie principalele probleme sunt de electrica (releul de incarcare), iar eu am mai avut si alta, mai exact din cauza cuplului si a butucului spate dintr-un material nu prea stralucit, la un moment dat spitele sapa in butuc si prind un joc. Alte probleme deosebite nu am avut. Ah, si din cauza racirii pe aer se mai intampla vara sa iti prajesti diverse obiecte deasupra motorului. Dar se poate evita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
weirdo Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 am facut o pana pe spate bucuresti/pe langa pasaj unirii..aveti vreo sugestie ..ca is si la servici pe moment..si cam in plop cu ideile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 In manual scrie 200kPa adica 2 bar, dar nu este cam mult ? Presiunea asta este la masini care au 1.200 kg ... Voi la ce presiune le umflati ? Sal. Parerea mea personala ca pe Fata ajunge 1,9 si pe spate 2,00 Bar. Bafta B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 imi plac cruiserele si m-as orienta si eu catre o viroaga de 500. ca prim motor. din 2 motive:- e cel mai ieftin cruiser SH la clasa >500cmc - e cel mai des intalnit, asa ca-n caz de vreo belea ma gandesc ca o avea cin' sa m-ajute. acu' am cateva nelamuriri: - cum mi-ar sta p-o viroaga 535, la 1,90 si 100 kile? ar trebui comenzi avansate, sau e ok si cu cele standard? - n-am vazut pe viu o viroaga de 535, asa ca intreb si io: cum e prins motorul? ca nu vad cadrul in partea fata. - care-s problemele care apar cel mai des la viroagele 535 (din anii 1994-1998)? la ce-ar trebui sa fiu atent cand iau o viroaga SH? merci Daca ai si ghidonul schimbat e si mai confortabil asa il am eu si scarite suplimentate si e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.