Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apai nu zic ca o fi de mare incredere !!!

 

Verific maine!!!

 

Multumesc mult de pont Moromete !!!

 

M-am referit la cutia de pe ghidon, din partea dreapta, linga frina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vi-sa explicat mai sus:

 

cel de sus,nr 24,este supapa,nu ai ce umbla la ea...surubul din lateral e cel de umplere/vizitare iar cel de jos e pt golire.

capisci?

 

 

TFB

 

Eu am priceput si am si pus in practica. Dar nu intelegeam unde a dat omu' gaura :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am referit la cutia de pe ghidon, din partea dreapta, linga frina

Am inteles la ce te-ai referit... la cea cu lichid de frana.... dar nu se vede scurs nik acolo. Totusi mai sunt cateva picaturi din alea si pe acolo, dar foarte putine.

 

Sa mai trag cateva ture cu ea ca sa mai verific inductia pe zile...Pima zi sa verificat ...a doua mai putin... poate a 3-a dispare.

 

Nu stiu daca ajuta, dar cu ea in garaj nu se vede nici o problema :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !!!!

 

Felicitari pentru achizitie.

 

Sa postezi ceva poze cu ea.

 

Scoli de soferi ... hmmmm... sa nu te duci la Ilioara ca aia au numai vechituri(eu am fost acolo) si ma uitam cu invidie la cei de la MotoLouis. Iti recomand sa te duci la MotoLouis pentru ca poti sa urci pe mai multe motoare, cu mult mai bune decat cele de la Ilioara.

 

In rest ... bafta multa

 

Si burta pe carte

 

SAL tuturor

sunt nou MANDRU posesor de Viroga

Am vrut doar sa va salut si sa va intreb de o scoala profi de moto in Buc

 

ma intereseaza un costum adecvat Virogei

Ma puteti aj pls?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoli de soferi ... hmmmm... sa nu te duci la Ilioara ca aia au numai vechituri(eu am fost acolo) si ma uitam cu invidie la cei de la MotoLouis. Iti recomand sa te duci la MotoLouis pentru ca poti sa urci pe mai multe motoare, cu mult mai bune decat cele de la Ilioara.

 

ia uite ce zice lumea de Moto Louis

 

Salut eu am facut scoala la MOTO LOUIS si nu am invatat mai nimic (motocicletele sunt reglate in asa fel ca merg singure doar pleci de pe loc si schimbi kaka,aaa si mia ai si un surub in gaz) -400lei am dat.

 

Eu iti recomand Moto TT. Am facut acolo niste cursuri cu dl. Vrajitoru si n-am avut ce reprosa

 

LE Nu stiu daca dl. Vrajitoru mai are treaba cu Moto TT...

Editat de Philip_HD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai aveau MZ-ul ala albastru?

Tot ce pot sa iti spun este ca nu s-a instrainat nimic din parcul lor moto din 1980 cred... (scuze pentru exagerare, dar am ceva personal cu Ilioara dupa ce m-au pus sa dau examenul psihologic si iesirea din scoala inainte de a incepe orele de pregatire cu instructorul, desi aveam permis cat B de 11 ani).

Editat de Catalin.Olteanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, va anunt ca dupa atatia ani am parasit lumea Virago. De ce? Pentru ca m-am saturat sa fac enduro cu chopperul si pentru ca aveam nevoie de chestii mai practice. Asta nu inseamna ca nu imi raman in suflet pentru totdeauna si, cine stie, poate ma voi intoarce la ele...

Oricum, eu o sa urmaresc topicul asta creat acum mult timp de mine si o sa imi permit sa mai fac si comentarii.

Hai, sa va inmultiti si sa faceti naibii intalnirea aia de Viragisti, pe care eu n-am apucat sa o fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Viragistilor indragostiti !!!!!!!!

 

Ca tot suntem in Virago Zone, poate cineva sa imi zica la cate atmosfere se umfla cauciucul din fata de la Virago 535 ?

 

Toate cele bune !!!

 

Sa fiti iubiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru doritori, am manualele de mai jos in format PDF. Din pacate dimensiunea mare a fisierelor nu imi permite sa le atasez aici.

Cine le doreste sa dea un samn, bineinteles livrarea este gratuita si in format electronic, pe mail.

 

Yamaha XV535 through 1100 Owners Workshop Manual – 363 pagini

by Alan Ahlstrand

and John H Haynes

Member of the Guild of Motoring Writers

Models covered:

USA: Yamaha XV535 Virago. 535cc. 1987 through 1990 and

1993 through 1994

Yamaha XV535S Virago. 535cc. 1994

Yamaha XV700 Virago. 699cc. 1984 through 1987

Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1981 through 1983 and

1988 through 1994

Yamaha XV920 Virago. 920cc. 1982 and 1983

Yamaha XV920R (chain drive). 920cc. 1981 and 1982

Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1984 and 1985

Yamaha XV1100 Virago. 1063cc. 1986 through 1994

UK: Yamaha XV535. 535cc. 1988 through 1994

Yamaha XV535S. 535cc. 1994

Yamaha XV750SE Special. 748cc. 1981 through 1983

Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1992 through 1994

Yamaha TR1 (chain drive). 981 cc. 1981 through 1985

Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1986 through 1989

Yamaha XV1100 Virago. 1063 cc. 1989 through 1994

 

 

CLYMER YAMAHA – 511 pagini

Section One:XV700-1100 Virago • 1981-1999

Section Two: XV535 Virago • 1987-2003

The world's finest publisher of mechanical how-to manuals

PRIMEDIA

Business Directories & Books

P.O. Box 12901, Overland Park, Kansas 66282-2901

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru doritori, am manualele de mai jos in format PDF. Din pacate dimensiunea mare a fisierelor nu imi permite sa le atasez aici.

Cine le doreste sa dea un samn, bineinteles livrarea este gratuita si in format electronic, pe mail.

 

Yamaha XV535 through 1100 Owners Workshop Manual – 363 pagini

by Alan Ahlstrand

and John H Haynes

Member of the Guild of Motoring Writers

Models covered:

USA: Yamaha XV535 Virago. 535cc. 1987 through 1990 and

1993 through 1994

Yamaha XV535S Virago. 535cc. 1994

Yamaha XV700 Virago. 699cc. 1984 through 1987

Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1981 through 1983 and

1988 through 1994

Yamaha XV920 Virago. 920cc. 1982 and 1983

Yamaha XV920R (chain drive). 920cc. 1981 and 1982

Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1984 and 1985

Yamaha XV1100 Virago. 1063cc. 1986 through 1994

UK: Yamaha XV535. 535cc. 1988 through 1994

Yamaha XV535S. 535cc. 1994

Yamaha XV750SE Special. 748cc. 1981 through 1983

Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1992 through 1994

Yamaha TR1 (chain drive). 981 cc. 1981 through 1985

Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1986 through 1989

Yamaha XV1100 Virago. 1063 cc. 1989 through 1994

 

 

CLYMER YAMAHA – 511 pagini

Section One:XV700-1100 Virago • 1981-1999

Section Two: XV535 Virago • 1987-2003

The world's finest publisher of mechanical how-to manuals

PRIMEDIA

Business Directories & Books

P.O. Box 12901, Overland Park, Kansas 66282-2901

 

pentru cei care au acces la internet, exista si varianta de download direct:

 

in browser-ul de net: ftp://81.196.164.237:10008

user: yamaha

psw: yamaha123

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care au acces la internet, exista si varianta de download direct:

 

in browser-ul de net: ftp://81.196.164.237:10008

user: yamaha

psw: yamaha123

 

In manual scrie 200kPa adica 2 bar, dar nu este cam mult ?

 

Presiunea asta este la masini care au 1.200 kg ...

 

Voi la ce presiune le umflati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Viragistilor indragostiti !!!!!!!!

 

Ca tot suntem in Virago Zone, poate cineva sa imi zica la cate atmosfere se umfla cauciucul din fata de la Virago 535 ?

 

Toate cele bune !!!

 

Sa fiti iubiti

2 bar - fata

2.2 bar spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vreme rece, umeda sau si una si alta iti recomand 1.8-1.9 pe fatza si 2 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plac cruiserele si m-as orienta si eu catre o viroaga de 500. ca prim motor. din 2 motive:

- e cel mai ieftin cruiser SH la clasa >500cmc

- e cel mai des intalnit, asa ca-n caz de vreo belea ma gandesc ca o avea cin' sa m-ajute.

 

acu' am cateva nelamuriri:

- cum mi-ar sta p-o viroaga 535, la 1,90 si 100 kile? ar trebui comenzi avansate, sau e ok si cu cele standard?

- n-am vazut pe viu o viroaga de 535, asa ca intreb si io: cum e prins motorul? ca nu vad cadrul in partea fata.

- care-s problemele care apar cel mai des la viroagele 535 (din anii 1994-1998)? la ce-ar trebui sa fiu atent cand iau o viroaga SH?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- cum mi-ar sta p-o viroaga 535, la 1,90 si 100 kile? ar trebui comenzi avansate, sau e ok si cu cele standard?

- n-am vazut pe viu o viroaga de 535, asa ca intreb si io: cum e prins motorul? ca nu vad cadrul in partea fata.

- care-s problemele care apar cel mai des la viroagele 535 (din anii 1994-1998)? la ce-ar trebui sa fiu atent cand iau o viroaga SH?

merci

Ar cam trebui comenzi avansate. Eu am vreo 1.96 si un pic peste 100 de kile, si fara comenzi avansate imi era inutila viraga. Asa, cat de cat, mai incap pe ea. Da, recunosc, arat un pic aiurea, pentru ca sunt exagerat de mare comparativ cu motoreta care e mult mai mica decat alte cruisere.

 

Din experienta proprie principalele probleme sunt de electrica (releul de incarcare), iar eu am mai avut si alta, mai exact din cauza cuplului si a butucului spate dintr-un material nu prea stralucit, la un moment dat spitele sapa in butuc si prind un joc. Alte probleme deosebite nu am avut.

 

Ah, si din cauza racirii pe aer se mai intampla vara sa iti prajesti diverse obiecte deasupra motorului. Dar se poate evita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut o pana pe spate bucuresti/pe langa pasaj unirii..aveti vreo sugestie ..ca is si la servici pe moment..si cam in plop cu ideile..:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie 200kPa adica 2 bar, dar nu este cam mult ?

 

Presiunea asta este la masini care au 1.200 kg ...

 

Voi la ce presiune le umflati ?

Sal.

Parerea mea personala ca pe Fata ajunge 1,9 si pe spate 2,00 Bar.

Bafta

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plac cruiserele si m-as orienta si eu catre o viroaga de 500. ca prim motor. din 2 motive:

- e cel mai ieftin cruiser SH la clasa >500cmc

- e cel mai des intalnit, asa ca-n caz de vreo belea ma gandesc ca o avea cin' sa m-ajute.

 

acu' am cateva nelamuriri:

- cum mi-ar sta p-o viroaga 535, la 1,90 si 100 kile? ar trebui comenzi avansate, sau e ok si cu cele standard?

- n-am vazut pe viu o viroaga de 535, asa ca intreb si io: cum e prins motorul? ca nu vad cadrul in partea fata.

- care-s problemele care apar cel mai des la viroagele 535 (din anii 1994-1998)? la ce-ar trebui sa fiu atent cand iau o viroaga SH?

merci

Daca ai si ghidonul schimbat e si mai confortabil asa il am eu si scarite suplimentate si e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...