IceLord Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Diferenta intre modelul cu 25KW si 34KW este doar la galeria de admisie vezi pozele: E bine ca mai aflu si eu una alta! Ma gandeam eu ca e undeva la toba intermediara ori la carburatoare si in final era la galeria de admisie, pentru ca am vazut mecanicul meu moto desfacand un scuter si se juca cu carburatorul la scuter si mi-a aratat cum se mareste puterea din carburator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camarro29 Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 ARE CINEVA UN MANUAL DE REPARATII PENTRU XV 250?? PLS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 ARE CINEVA UN MANUAL DE REPARATII PENTRU XV 250?? PLS Am eu, are 35 MB, format PDF. Da-mi mesaj cu adresa de YM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Va salut si trec direct la subiect. Vreau sa stiu daca ce am auzit despre Virago e adevarat: 1. Din cauza cuplului rupe spitele. 2. Se strica repede CDI-ul si dupa ce-l inlocuiesti se strica din nou , adica e un punct sensibil rau. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 1) este imposibil, fizica elementara: diametrul total al spitelor din partea rotii care atinge pamantul este mai mare decat cel al axei cardanice --> s-ar rupe cardanul, nu spitele ) 2) eu personal n-am auzit asa ceva si avand in vedere experienta ultimelor zile (stata in ploaie rece de noaptea pana dimineata si dimineata pornita "la prima cheie") as spune chiar ca asa aprindere buna n-am mai vazut pana acum @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Va salut si trec direct la subiect.Vreau sa stiu daca ce am auzit despre Virago e adevarat: 1. Din cauza cuplului rupe spitele. 2. Se strica repede CDI-ul si dupa ce-l inlocuiesti se strica din nou , adica e un punct sensibil rau. Va multumesc. 1. Totalmente aiurea ! 2. Anul trecut am luat-o, am facut 4.000 cu ea, a stat numai in fata blocului, ploaie, praf, etc. Tot timpul a pornit din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Atunci, ajutati-ma si pe mine. A stat zilele astea in ploaie si nu vrea sa porneasca sub nici o forma. Cam ce ar putea fi? Vreau sa merg cu ea si sa fiu al naibii daca stiu ce are. Se aude ca invarte cand dau la automat, dar nu vrea sa porneasca. De fapt, atunci cand e mai frig afara am probleme cu pornirea. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Tot eu. Daca cineva ar avea banii sa aleaga intre un Virago 535 si un Dragstar 650 , ce l-ati sfatui , dar sincer , nu ca sint la coltul viragistilor. Si mai vreau sa stiu , OBIECTIV cum sta la consum si la piese. Am auzit ca e un motor destul de sportiv , pt. clasa din care face parte. Plus ca e si mai ieftin decit Dragstarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Va salut si trec direct la subiect.Vreau sa stiu daca ce am auzit despre Virago e adevarat: 1. Din cauza cuplului rupe spitele. 2. Se strica repede CDI-ul si dupa ce-l inlocuiesti se strica din nou , adica e un punct sensibil rau. Va multumesc. Ahoi! Eu am virago 535cc model din anul 1997 si am mers cu ea 20000 de km in 2 ani si n-am avut astfel de probleme! Mesaj completat Atunci, ajutati-ma si pe mine. A stat zilele astea in ploaie si nu vrea sa porneasca sub nici o forma. Cam ce ar putea fi? Vreau sa merg cu ea si sa fiu al naibii daca stiu ce are. Se aude ca invarte cand dau la automat, dar nu vrea sa porneasca. De fapt, atunci cand e mai frig afara am probleme cu pornirea. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E slaba bateria, se slabeste de la frig, i-au si pune-o la incarcat si sigur o sa-ti porneasca, vezi ca daca sta prin frig mai multe zile fara sa fie pornita ti se descarca bateria si de aia nu mai porneste !!! Mesaj completat Tot eu. Daca cineva ar avea banii sa aleaga intre un Virago 535 si un Dragstar 650 , ce l-ati sfatui , dar sincer , nu ca sint la coltul viragistilor. Si mai vreau sa stiu , OBIECTIV cum sta la consum si la piese. Am auzit ca e un motor destul de sportiv , pt. clasa din care face parte. Plus ca e si mai ieftin decit Dragstarul. Eu a-si lua dragstar, cand mi-am luat virago-ul n-am avut bani de dragstar ! Plusuri si minusuri la cele doua din punctul meu de vedere: Virago 535cc mai sportiv consum mai mare confort mai mic look mai putin beton Top speed 160-170km/h Dragstar 650cc mai lent consum bun confort destul de bun si look-ul mult mai beton Top speed 140-150 km/h Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camarro29 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Atunci, ajutati-ma si pe mine. A stat zilele astea in ploaie si nu vrea sa porneasca sub nici o forma. Cam ce ar putea fi? Vreau sa merg cu ea si sa fiu al naibii daca stiu ce are. Se aude ca invarte cand dau la automat, dar nu vrea sa porneasca. De fapt, atunci cand e mai frig afara am probleme cu pornirea. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vezi sa nu fie inecata, de obicei da benzina nearsa pe esapament. Daca miroase a benzina, scoate-i bujiile, da putin la automat cu acceleratia la blana(tot cu bujiile scoase), arzi putin bujiile si le pui la loc. Dupa asta ar trebui sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 400 pagini .... locul 2 dupa VULCAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V_for_Whatever Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Am o problema mare... Pacienta: Virago XV 535 din 1990 Problema: Nu porneste dom'le...Practic, cum e putin mai frig afara se intampla urmatoarele: 1. Pun contactul. 2. Apas starterul si se aude ca se invarte de cateva ori fara insa sa se porneasca motorul. 3. Dupa ce se aude cum "tuseste" la un moment dat pierde din putere si se aude doar un ton jos (probabil de la baterie sau pompa sau ceva) si becul verde palpaie, fara sa mai "tuseasca" motorul (adica probabil nu se mai invarte nimic pe-acolea). 4. Dupa ce o pornesc vitejeste si fac ture cu ea in susul si in josul strazii de incerc sa o pornesc manual (manual impropriu zis...mai bine zis "prin opintire si impingere") observ ca (si dintr-a-ntaia si dintr-a doua) dupa ce o imping si ajung la o viteza cat de cat ok, cand o las sa o pornesc si trag de gaz (cu socurile pana in capat sau pe jumate) pur si simplu nu porneste si roata din spate isi pierde tractiunea si se blocheaza. 5. Sun 2 prieteni si reusesim cu chiu cu vai sa o pornim (2 imping si unul pe ea). Problema e ca nu pot face chestia asta in fiecare dimineata si as dori sa ma indrept cu problema asta inspre cei cu mai multe cunostiinte despre acest model decat mine: Cum reusiti sa o porniti dimineata pe frig? Care e secretul? Ce tre' sa fac/schimb/modific/etc. ca sa obtin si eu performanta de recurge din nou la exercitii fizice in casa/sala pentru fitness si nu pornitul motocicletei. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) Am o problema mare... Pacienta: Virago XV 535 din 1990 Problema: Nu porneste dom'le...Practic, cum e putin mai frig afara se intampla urmatoarele: 1. Pun contactul. 2. Apas starterul si se aude ca se invarte de cateva ori fara insa sa se porneasca motorul. 3. Dupa ce se aude cum "tuseste" la un moment dat pierde din putere si se aude doar un ton jos (probabil de la baterie sau pompa sau ceva) si becul verde palpaie, fara sa mai "tuseasca" motorul (adica probabil nu se mai invarte nimic pe-acolea). 4. Dupa ce o pornesc vitejeste si fac ture cu ea in susul si in josul strazii de incerc sa o pornesc manual (manual impropriu zis...mai bine zis "prin opintire si impingere") observ ca (si dintr-a-ntaia si dintr-a doua) dupa ce o imping si ajung la o viteza cat de cat ok, cand o las sa o pornesc si trag de gaz (cu socurile pana in capat sau pe jumate) pur si simplu nu porneste si roata din spate isi pierde tractiunea si se blocheaza. 5. Sun 2 prieteni si reusesim cu chiu cu vai sa o pornim (2 imping si unul pe ea). Problema e ca nu pot face chestia asta in fiecare dimineata si as dori sa ma indrept cu problema asta inspre cei cu mai multe cunostiinte despre acest model decat mine: Cum reusiti sa o porniti dimineata pe frig? Care e secretul? Ce tre' sa fac/schimb/modific/etc. ca sa obtin si eu performanta de recurge din nou la exercitii fizice in casa/sala pentru fitness si nu pornitul motocicletei. Va multumesc anticipat. Bateria e prea slaba, mai ales daca e tinut motorul in frig nici nu o sa porneasca! Recomandare, ori duci bateria si o incarci ori iti iei o baterie pe gel! Editat Octombrie 22, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V_for_Whatever Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Bateria are vreo 11 volti si ceva ramasi de juice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Bateria are vreo 11 volti si ceva ramasi de juice... Amperajul conteaza mult la pornire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Intai,verifica daca e corespunzator,nivelul lichidului,in baterie.Dup-aia,cu un aparat de masura,verifica si incarcarea.Nu stiu exact,cat ar trebui sa fie,la Viroaga,da' banuiec ca ceva de genul 13-13,5 V . Treaba cu pornitul greu...Poti verifica foarte simplu,ca sa-ti dai seama daca e vorba de baterie,sau altceva:desfa legaturile de la baterie,si conecteaza motocicleta,la o baterie de masina.Vezi ce se-ntampla, asa...Daca tot face figuri,si nu porneste,e clar ca-i din alta parte... Mesaj completat Bateria are vreo 11 volti si ceva ramasi de juice... Cam putzin...Ar trebui sa ai cel putzin 11,5 V ,cu bateria "cam descarcata"...Asa era la mine,cand aveam alternatorul ars,si nu-mi mai incarca deloc.Am voltmetru,pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Trebuie neaparat sa le multumesc lui icelord si lui camarro29. Am ascultat sfaturile voastre si chiar asa a fost. Am schimbat bateria si a pornit din prima(si era destul de frig afara), dar apoi s-a cam oprit. Normal ca era inecata pentru ca au fost cateva zile cand am incercat sa o pornesc cu soc si sprituri. Dar am rezolvat problema si, in sfarsit, am reusit sa dau si eu o tura.Inca o data mii de multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Trebuie neaparat sa le multumesc lui icelord si lui camarro29. Am ascultat sfaturile voastre si chiar asa a fost. Am schimbat bateria si a pornit din prima(si era destul de frig afara), dar apoi s-a cam oprit. Normal ca era inecata pentru ca au fost cateva zile cand am incercat sa o pornesc cu soc si sprituri. Dar am rezolvat problema si, in sfarsit, am reusit sa dau si eu o tura.Inca o data mii de multumiri. acum ca ai baterie noua, n-o lasa mai mult de 1 saptamana nepornita si cand o pornesti n-o lasa doar la relanti. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Multumesc de sfat IcemaN. Cu siguranta am sa folosesc motorul. Deja innebunisem de-atata stat pe bara si de uitat la altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Trebuie neaparat sa le multumesc lui icelord si lui camarro29. Am ascultat sfaturile voastre si chiar asa a fost. Am schimbat bateria si a pornit din prima(si era destul de frig afara), dar apoi s-a cam oprit. Normal ca era inecata pentru ca au fost cateva zile cand am incercat sa o pornesc cu soc si sprituri. Dar am rezolvat problema si, in sfarsit, am reusit sa dau si eu o tura.Inca o data mii de multumiri. Cu placere, si eu am patit ceea ce ai patit si tu si m-am chinuit vreo 2 luni pana mi-am dat seama care-i baiul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin.titoc Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Am si eu o problema cu pornirea, nu am pornit motocicleta de 3 saptamani si acuma nu mai reusesc sa o pornesc.Cred ca nu mai ajunge benzina(bujiile sunt uscate) si nu da nici un semn de pornire.In momentul parcarii motocicleta avea destul de putina benzina dar nu era pe rezerva.Cand am pus contactul pompa de benzina s-a auzit cum vrea sa traga benzina cateva secunde bune.Nu stiu care ar putea fi cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Am si eu o problema cu pornirea, nu am pornit motocicleta de 3 saptamani si acuma nu mai reusesc sa o pornesc.Cred ca nu mai ajunge benzina(bujiile sunt uscate) si nu da nici un semn de pornire.In momentul parcarii motocicleta avea destul de putina benzina dar nu era pe rezerva.Cand am pus contactul pompa de benzina s-a auzit cum vrea sa traga benzina cateva secunde bune.Nu stiu care ar putea fi cauza. Ahoi! Se aude ceva in momentul cand pui contactul si vrei sa o pornesti? Sau nimic absolut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Se pare ca va trebui sa ma apuc de invatat mecanica de motoare. Pana acum s-a ocupat cumnatul meu de motor, iar eu eram doar beneficiarul lucrarilor sale. Dar acum s-a schimbat problema. El sta la Brasov si eu in Bucuresti, asa ca este mai greu sa vina tot timpul cand am probleme. El a insistat sa m-apuc si eu sa-nvat macar strictul necesar, dar pe mine nu prea ma pasioneaza chestia cu surubaritul si reparatul. Acum trebuie sa o iau de la-nceput. Oricum, mare ajutor gasesti pe forumul/topicul acesta. Apropo, are cineva capace(cele cromate) de mansoane? Am pierdut unul si se vede urat. Am cautat sa cumpar, dar nu am gasit decat capete de ghidon care nu-mi placeau. Eu am inca mansoanele originale de Virago si vreau sa le pastrez. Numai bine fratilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Am si eu o problema cu pornirea, nu am pornit motocicleta de 3 saptamani si acuma nu mai reusesc sa o pornesc.Cred ca nu mai ajunge benzina(bujiile sunt uscate) si nu da nici un semn de pornire.In momentul parcarii motocicleta avea destul de putina benzina dar nu era pe rezerva.Cand am pus contactul pompa de benzina s-a auzit cum vrea sa traga benzina cateva secunde bune.Nu stiu care ar putea fi cauza. Pune conctactul, da butonul pe rez... pompa o sa se auda cum baga gaz pana la un moment dat cand se opreste, trage socu' aproape la maxim, da-i pe start si enjoy de music. Probabil ultima data cand ai mers cu ea, cand ai oprit mobra mai erau doar vapori de benzina in carbelitor...d-aia se-aude pompa cu baga... baga "in gol" bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Pune conctactul, da butonul pe rez... pompa o sa se auda cum baga gaz pana la un moment dat cand se opreste, trage socu' aproape la maxim, da-i pe start si enjoy de music.Probabil ultima data cand ai mers cu ea, cand ai oprit mobra mai erau doar vapori de benzina in carbelitor...d-aia se-aude pompa cu baga... baga "in gol" bafta! Dar,inainte sa faci tot ce ti-a zis Iceman,incarca macar jumatate de ora bateria cu un redresor,iar in timp ce bateria se incarca,da o fuga pana la o benzinarie si ia vreo 2 litri de benzina,ca sa fii sigur ca ai si cu ce s-o pornesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.