MERLIN Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Salut, imi puteti pune si mie in Bucuresti un loc ieftin si bun unde pot schimba uleiul si filtrul la Virago 535? Daca imi puteti da si un pret v-ash ramane profund recunoscator. Multam mult de tot Merlin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Salut, imi puteti pune si mie in Bucuresti un loc ieftin si bun unde pot schimba uleiul si filtrul la Virago 535? Daca imi puteti da si un pret v-ash ramane profund recunoscator. Multam mult de tot Merlin /index.php?showtopic=359929 @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 felicitari man, m-am delectat cu pozele tale.am si eu esapamentul asa modificat - asa mi-au adus-o din Italia - dar nu mai are tabla de protectie ca la originale. actualmente esapamentul scurt e infasurat in teflon, alb, nu arata prea simpatic si as vrea sa-l acoper cu ceva inox. la tine vad ca e la fel doar teava curata, te-ai gandit sa ii pui ceva pe deasupra sa nu te friga la pulpa? ai pe cineva care ar putea sa faca o astfel de piesa? multam anticipat! respect! Mesaj completat @all salutare si respect! Ahoi! N-am probleme cu arsul pulpei pentru ca nu ajung cu gamba la esapament, a fost facut cu cap de cineva din Bucuresti (eu l-am cumparat de la un baiat din Bucuresti care a avut virago si l-a vandut si a ramas cu esapamentul) Iar cu inox-ul am pe cineva care lucreaza dar nu se ocupa cu bucati mici (spre exemplu asa se complica numa daca faci o lucrare mai mare - sisbar/porbagaj/chrashbar.....si in plus trebuie sa fii cu motorul acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adante05 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Ahoi!N-am probleme cu arsul pulpei pentru ca nu ajung cu gamba la esapament, a fost facut cu cap de cineva din Bucuresti (eu l-am cumparat de la un baiat din Bucuresti care a avut virago si l-a vandut si a ramas cu esapamentul) Iar cu inox-ul am pe cineva care lucreaza dar nu se ocupa cu bucati mici (spre exemplu asa se complica numa daca faci o lucrare mai mare - sisbar/porbagaj/chrashbar.....si in plus trebuie sa fii cu motorul acolo) nici eu nu ajung in mars, comenzile sunt oricum avansate, doar la incalecat descalecat sa zicem ca s-ar mai putea. da, imi trebuie o piesa mica, si sunt mai mult ca sigur ca n-o sa pot gasi ceva gata. mai intreb p-aici prin zona sau prin mures. multam oricum. o zi cu soare si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luckyleo Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 salutare dragi viragisti! viroaga mea e pe bara ...s-a rupt cablul de ambreiaj ...asa ca cine poate/stie/vrea sa ma ajute cu o locatie/sfat/recomandare despre unde as putea lua altul...nu ezitati ...multam fain asfalt uscat si dau o bere celui care ma ajuta!....fara alcool..si dupa ce pun viroaga din nou la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 salutare dragi viragisti!viroaga mea e pe bara ...s-a rupt cablul de ambreiaj ...asa ca cine poate/stie/vrea sa ma ajute cu o locatie/sfat/recomandare despre unde as putea lua altul...nu ezitati ...multam fain asfalt uscat si dau o bere celui care ma ajuta!....fara alcool..si dupa ce pun viroaga din nou la drum! Salutare si bun venit printre viragisti! In primul rand nu trebuia sa scrii cu caracterele astea mari si bolduite ca stam bine cu vederea... In al doilea rand, putin mai sus (probabil in disperare de cauza n-ai mai vrut sa cauti informatii), este un link postat de csdexter unde gasesti niste servicii complete. Zice acolo ca inlocuit cablu ambreiaj (cablul lui, kit universal) te costa 60 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luckyleo Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Salutare si bun venit printre viragisti!In primul rand nu trebuia sa scrii cu caracterele astea mari si bolduite ca stam bine cu vederea... In al doilea rand, putin mai sus (probabil in disperare de cauza n-ai mai vrut sa cauti informatii), este un link postat de csdexter unde gasesti niste servicii complete. Zice acolo ca inlocuit cablu ambreiaj (cablul lui, kit universal) te costa 60 lei. multumesc frumos pentru raspuns si scuze pentru diemnsiunile exagerate ale fontului! am inteles ca ala este pretul pentru inlocuit cablul...in situatia in care deja ai cablul nou....eu nu am ..deci unde as putea sa gasesc....imi trebuie destul de repede ...momentan l-am inlocuit cu cablul de ambreiaj al unui Kawasaki ZZR tinut pe bara de un prieten (noroc chior)viroaga mea e acum Yamasaki multam fain! Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 am inteles ca ala este pretul pentru inlocuit cablul...in situatia in care deja ai cablul nou....eu nu am ..deci unde as putea sa gasesc....imi trebuie destul de repede In anuntul omului zice asa: Inlocuit cablu ambreiaj (cablul meu, Kit universal) 60 lei Deci nu-ti trebuie nimic. Ai vorbit cu omul sa vezi ce si cum? Uite datele lui de contact: 0749 158 068 sau 0724 668 648 Florin sau adresa mess vf_daniel (locatie drumul taberei, Bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luckyleo Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 In anuntul omului zice asa: Inlocuit cablu ambreiaj (cablul meu, Kit universal) 60 leiDeci nu-ti trebuie nimic. Ai vorbit cu omul sa vezi ce si cum? Uite datele lui de contact: 0749 158 068 sau 0724 668 648 Florin sau adresa mess vf_daniel (locatie drumul taberei, Bucuresti) am vorbit cu omul. maine o rezolv! multam fain si sper sa ne vedem sa-ti dau berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt nemo Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Vin si eu cu un post si nici nu stiu daca sa spun ca o sa va foloseasca sau nu. De ceva vreme am tot avut probleme cu incarcarea, am incarcat bateria(credeam ca-i moarta dupa o iarna lunga)...nimic, am schimbat releul de incarcare,... nimic (apropo, musai sa aveti un multimetru bun), apoi m-am repezit la stator, ultimul din lista. Aveam de gand sa umblu prin zona dintr-un alt motiv, de ceva vreme se tot auzea un troncanit, mecanic, la relanti. De la Semaca am inteles ca aici as putea gasi buba mea. In zona ambreajului de pornire.... unde sunt trei suruburi suprasolicitate si care de obicei, la viroage se rup, pe rand. Am desfacut suruburile capacului cu grija sa nu le incurc ca sunt toate diferite ca lungime si ..........surpriza. Ce se vede in poza 4 este unul dintre acele trei suruburi, mai exact o bucata de surub. In conditiile date, masurand fiecare iesire cu masa am obtinut o rezistenta intre 1,2 si 1,5 ohmi... Ce mai, statoru-i praf. Acum ma gandesc daca sa-l rebobinez sau sa comand unul nou, cat despre suruburile cu pricina......trebuie sa ajung la ele si am sa va mai povestesc peste ce am mai dat. Mesaj completat Oameni buni, va rog eu frumos, daca aveti pe acasa o presa de rulmenti si puteti sa o imprumutati... Ca daca nu, ma pune Nemo sa-i scot rotorul ala cu manutele mele, si nu cred ca ma descurc. Mesaj completat Vin si eu cu un post si nici nu stiu daca sa spun ca o sa va foloseasca sau nu. De ceva vreme am tot avut probleme cu incarcarea, am incarcat bateria(credeam ca-i moarta dupa o iarna lunga)...nimic, am schimbat releul de incarcare,... nimic (apropo, musai sa aveti un multimetru bun), apoi m-am repezit la stator, ultimul din lista. Aveam de gand sa umblu prin zona dintr-un alt motiv, de ceva vreme se tot auzea un troncanit, mecanic, la relanti. De la Semaca am inteles ca aici as putea gasi buba mea. In zona ambreajului de pornire.... unde sunt trei suruburi suprasolicitate si care de obicei, la viroage se rup, pe rand. Am desfacut suruburile capacului cu grija sa nu le incurc ca sunt toate diferite ca lungime si ..........surpriza. Ce se vede in poza 4 este unul dintre acele trei suruburi, mai exact o bucata de surub. In conditiile date, masurand fiecare iesire cu masa am obtinut o rezistenta intre 1,2 si 1,5 ohmi... Ce mai, statoru-i praf. Acum ma gandesc daca sa-l rebobinez sau sa comand unul nou, cat despre suruburile cu pricina......trebuie sa ajung la ele si am sa va mai povestesc peste ce am mai dat. Mesaj completat Oameni buni, va rog eu frumos, daca aveti pe acasa o presa de rulmenti si puteti sa o imprumutati... Ca daca nu, ma pune Nemo sa-i scot rotorul ala cu manutele mele, si nu cred ca ma descurc. sorry... mesajul completat e al lui halfgoddess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Cam nasol, am avut gura "aurita". Vestea, tot proasta, este ca presa pt rulmenti e inutila. Scula de care aveti nevoie functioneaza pe acelasi principiu doar ca se fixeaza cu suruburi in cele 3 gauri tehnologice existente in flywheel. Nu incercati sa scoateti flywheelul folosind o presa cu gheare, fixand-o pe exterior, pt ca nu exista destul loc de fixare in spatele piesei si riscati sa distrugeti cutia motorului daca presa se va sprijini in ea. Din cate am inteles din manual, de unde am luat si poza, se fixeaza presa, se tensioneaza si, pe axul central se atasaza o cheie sau ceva asemanator care va fi lovita cu blandetze cu un ciocan de cauciuc sau lemn pana cand flywheelul incepe sa cedeze din locas. Caut de ceva vreme asa ceva insa am ajuns la concluzia ca o sa comand una la un atelier mecanic intrucat mi-a fost imposibil sa o gasesc pe undeva de cumparat. Daca printr-o minune gasiti ceva care sa se potriveasca dati de stire. Tare mi-e teama ca va fi nevoie de un mecanic, problema depaseste chestiile de mecanica uzuala. Daca bobina e bulita in afara de tabla de la starter nu prea avea ce sa ajunga acolo, suruburile de la starter chiar daca se rup nu prea au cum sa scape in motor, vezi daca se poate rebobina si comanda alt starter. Cu jucariile astea doua , direct la un service. Va trebui scos totul si aruncat o privire foarte atenta la lantul de distributie. Succes. Editat Aprilie 26, 2010 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ...Oameni buni, va rog eu frumos, daca aveti pe acasa o presa de rulmenti si puteti sa o imprumutati... fa o poza la piesa ce vrei s-o demontezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 fa o poza la piesa ce vrei s-o demontezi.. Salut Cristi Rotorul de la alternator vrem sa-l scoatem. Sa vedem ce e dincolo de el. Eu sunt la munca acum, si n-am cum sa-ti trimit o poza. Nu stiu ce face Nemo p-acasa.. il pozeaza sau trage de el ) Revenim cu amanunte. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ...Nu stiu ce face Nemo p-acasa.. Am v-bit cu el, cred ca l-a scos deja.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt nemo Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Am v-bit cu el, cred ca l-a scos deja.. Asa-i, am reusit sa-l scot improvizand o presa. Multumesc de sfaturi Cristi57 asa a fost cateva ciocanituri si gata. Voi reveni cu poze, acum rotorul se pregateste de sedinta foto, a intarziat make-up artistul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Asa-i, am reusit sa-l scot improvizand o presa... Bingo! ..scoate-i si coarnele, tot sta cateva zile nemiscata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt nemo Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Asa-i, am reusit sa-l scot improvizand o presa. Multumesc de sfaturi Cristi57 asa a fost cateva ciocanituri si gata. Voi reveni cu poze, acum rotorul se pregateste de sedinta foto, a intarziat make-up artistul... Pana la urma toate cele trei suruburi au fost retezate. Un capat al unuia dintre suruburi, din cauza vibratiilor s-a rotit si a traversat pana in zona statorului....asa a ajuns intre bobine. Am sa va arat presa improvizata, functioneaza asa ca daca aveti nevoie...... Urmeaza sa inlocuiesc suruburile retezate dar de care sa pun sa nu mai cedeze in halul asta. Banuiesc ca treaba "mirosea" inca dinainte de a cumpara viroaga dar neavand o ureche bine formata, am crezut ca-i un zgomot specific viroagelor.....merita verificat. Am sa va spun daca treaba s-a rezolvat dupa remedierea acestei probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salut, imi puteti pune si mie in Bucuresti un loc ieftin si bun unde pot schimba uleiul si filtrul la Virago 535? Daca imi puteti da si un pret v-ash ramane profund recunoscator. Multam mult de tot Merlin Astiade la http://oricemoto.ro se lauda ca au preturi bune si se baga la orice model.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Hai sa zic si aici, ca la "Service" n-am primit feedback... So: Am o viroaga de 250. Ieri am facut >200km fara probleme. La intrarea in oras, am stat ceva vreme in coloana, mers cate 4-5m apoi oprit si tot asa. La un moment dat, Neagra s-a orit. Am crezut ca i-a murit motorul si am incercat sa repornesc. Liniste totala. Nu aveam strop de curent, nici macar martorul de neutral nu se mai aprindea. Cineva dintr-o masina, mi-a spus ca a scos fum, undeva in partea stanga. Pana am ajuns cu ea pe trotuar, cca 20m, nu se mai vedea nici un fel de fum, nici macar miros de ars nu se simtea. Acum intrebarea: s-o fi dus releul?!? Am inteles ca Virago au probleme pe partea asta. Multam fain pentru pareri si sfaturi. Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Hai sa zic si aici, ca la "Service" n-am primit feedback...So: Am o viroaga de 250. Ieri am facut >200km fara probleme. La intrarea in oras, am stat ceva vreme in coloana, mers cate 4-5m apoi oprit si tot asa. La un moment dat, Neagra s-a orit. Am crezut ca i-a murit motorul si am incercat sa repornesc. Liniste totala. Nu aveam strop de curent, nici macar martorul de neutral nu se mai aprindea. Cineva dintr-o masina, mi-a spus ca a scos fum, undeva in partea stanga. Pana am ajuns cu ea pe trotuar, cca 20m, nu se mai vedea nici un fel de fum, nici macar miros de ars nu se simtea. Acum intrebarea: s-o fi dus releul?!? Am inteles ca Virago au probleme pe partea asta. Multam fain pentru pareri si sfaturi. Nick. NU ti s-a dus releul. Cand se duce releul nu se mai incarca bateria. Ea se descarca progresiv, prima data incearca sa invarta electromotorul si gafaie la pornire, dar curent de becuri tot mai ai in ea. Eu as verifica mai intai bornele bateriei. Le-as curata bine de oxid si le-as strange surubelele. Nu strica sa ai si un multimetru in trusa de scule, dar unul bun. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 NU ti s-a dus releul. Cand se duce releul nu se mai incarca bateria. Ea se descarca progresiv, prima data incearca sa invarta electromotorul si gafaie la pornire, dar curent de becuri tot mai ai in ea. Eu as verifica mai intai bornele bateriei. Le-as curata bine de oxid si le-as strange surubelele. Nu strica sa ai si un multimetru in trusa de scule, dar unul bun. Bafta! Daca ar fi numai treaba cu bornele... bine ar fi. Dar sa se gate asa, in mers... plm... E drept ca am dat in ceva hartoape cat am mers in tura, dar ultimii 30-40km o fost drum ca-n palma, asa ca nu cred sa fi sarit ceva. Spre rusinea mea, nici macar nu i-am dat seaua jos sa vad bateria, fiind convins (asa, o convingere pornita din interior) ca e releul... Dupa ce ma ocup de baterie, borne si ce sarme mai sunt pe acolo, voi reveni cu amanunte. Pana atunci, orice sfat, orice parere, sunt binevenite. Multam fain, Nick. Mesaj completat @halfgoddess Multam fain de interventie. Am rezolvat problema. Nu au fost bornele, a fost o SARMA!!! O amarata de sarma, dar probabil una importanta, daca fara ea nu se mai aprindea nimic. Era arsa izolatia pe ea si era desprinsa. Probabil erau legate cele doo capete si izolate (sau nu?!?!) oricum arata ca la un contact imperfect. (pe astea le cam stiu, ca-s electrician, dar nu moto sau auto, ci in constructii civile) Si cum ma pricep eu la sarme de tot felul, am facut o legatura sanatoasa acolo, am tras o izolatie si mai sanatoasa si Neagra mea e "maraie" fericita acum. Am sa urmaresc blestemata aia de sarma sa vad daca apar ceva modificari de culoare, miros, gust, etc. Acum nu stiu exact ce face sarma aia, stiu doar ca are izolatia maro si ca statea ca un fel de "sunt" intre doua manunchiuri mai consistente de surate ale ei. Si tot buchetul ala mare, si cu izolatia partiala, trece chiar prin stanga bateriei. Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Daca ar fi numai treaba cu bornele... bine ar fi. Dar sa se gate asa, in mers... plm... E drept ca am dat in ceva hartoape cat am mers in tura, dar ultimii 30-40km o fost drum ca-n palma, asa ca nu cred sa fi sarit ceva. Spre rusinea mea, nici macar nu i-am dat seaua jos sa vad bateria, fiind convins (asa, o convingere pornita din interior) ca e releul... Dupa ce ma ocup de baterie, borne si ce sarme mai sunt pe acolo, voi reveni cu amanunte.Pana atunci, orice sfat, orice parere, sunt binevenite. Multam fain, Nick. De pe partea stanga a motorului, atasat de capacul stang, iese un fir singurel, turcoaz sau albastru deschis, ala este firul de neutru care iese de la schimbatorul de viteze, urmareste-i cu atentie traseul si ai sa descoperi ca la un moment dat e intrerupt de o mufa probabil destul de oxidata, uita-te cu atentie sub capacul de plastic de pe partea stanga, inlatura mufa respectiva lipeste firul si fa o proba. E, la tine o fi maroniu. Mesaj completat dupa asta am stat si m-am gandit , cum dreq sa fie maroniu firu daca e 535 ?? si am mai citit inca odata ce ai scris si voila, e Virago 250, my mistake ) Editat Aprilie 26, 2010 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csikydody Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 am o intrebare am un 535 si ambele tobe sunt fara filtre ...cel de sus scoate aer cald ,cel e jos aer rece ..mobra nu are putere max 90kmh cu greu. ...il am de 2 saptamani numa ...sar putea sa fi mers doar pe 1 cilindru (desii cele 2 esapamente se unesc into camera comuna deci nu ? deci nu poti diferentia care esapament e din care cilindru ) ? ??.....oricum maine schimb toate consumabilele ..numa ca vroiam sa aflu de ce e una calda si alta rece .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 cine ma ajuta si pe mine cu niste indicatii cum sa-mi dau jos rezervorul la un 535 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 am o intrebare am un 535 si ambele tobe sunt fara filtre ...cel de sus scoate aer cald ,cel e jos aer rece ..mobra nu are putere max 90kmh cu greu. ...il am de 2 saptamani numa ...sar putea sa fi mers doar pe 1 cilindru (desii cele 2 esapamente se unesc into camera comuna deci nu ? deci nu poti diferentia care esapament e din care cilindru ) ? ??.....oricum maine schimb toate consumabilele ..numa ca vroiam sa aflu de ce e una calda si alta rece .. Ca sa iti dai seama care cilindru nu merge, pune mana pe el. Vei vedea ca nu se incalzeste de loc. Scoate-i bujia, vezi daca mai e functionala. Daca e de la bujie, atunci presupun ca benzina aferenta ti-a aruncat-o in ulei. Daca nu e de la bujie, e altceva infundat. Si de-aici nu mai stiu Daca cumva iti merge intrerupt, adica al doilea cilindru merge-si-nu-merge, dupa bunul lui plac, simti asta in mers. Socuri, motocicleta parca vrea sa sara de sub tine cand porneste al doilea cilindru, apoi simti frana de motor cand se opreste. Si suna altfel. In situatia asta poti avea problemute in zona firelor electrice spre sau de la CDI. Eu patesc asa cand e umezeala afara. Unul din fire "bate la masa", si nu mai am scanteie la bujie. Dar asta e doar un caz particular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.